mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #76 Skrevet 11. februar 2014 Det sies at et barn som er i ferd med å fryse i hjel vil ikke bruke energi på å gråte- all energien går med til å prøve å opprettholde kroppstemperaturen. Vær obs på barn i pulk for eksempel. Men enig i at barnet nok har skreket idet det falt ut av vogna. Stakkars liten og stakkars foreldre En tragedie for alle parterEr det plutselig greit å kommentere nå? det har det da alltid vært
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #77 Skrevet 11. februar 2014 En tragedie for alle parterEr det plutselig greit å kommentere nå? Hva er problemet ditt? Du hakker på hver eneste lille ting mamma til adhd gutt skriver. Anonymous poster hash: 02790...b2d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #78 Skrevet 11. februar 2014 Det sies at et barn som er i ferd med å fryse i hjel vil ikke bruke energi på å gråte- all energien går med til å prøve å opprettholde kroppstemperaturen. Vær obs på barn i pulk for eksempel. Men enig i at barnet nok har skreket idet det falt ut av vogna. Stakkars liten og stakkars foreldre En tragedie for alle parterEr det plutselig greit å kommentere nå?det har det da alltid vært Det sies at et barn som er i ferd med å fryse i hjel vil ikke bruke energi på å gråte- all energien går med til å prøve å opprettholde kroppstemperaturen. Vær obs på barn i pulk for eksempel. Men enig i at barnet nok har skreket idet det falt ut av vogna. Stakkars liten og stakkars foreldre En tragedie for alle parterEr det plutselig greit å kommentere nå?det har det da alltid vært En tragedie for alle parterEr det plutselig greit å kommentere nå? Hva er problemet ditt? Du hakker på hver eneste lille ting mamma til adhd gutt skriver. Anonymous poster hash: 02790...b2d ehh... det er ikke helt riktig, der er vel mamma til ADHD gutt som har skreket høyest over denne tråden, og kritisert alle som har en annen mening enn henne selv.. ups, jeg blir snart slettet, best å lese fort Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #79 Skrevet 11. februar 2014 En tragedie for alle parterEr det plutselig greit å kommentere nå? Hva er problemet ditt? Du hakker på hver eneste lille ting mamma til adhd gutt skriver. Anonymous poster hash: 02790...b2d Fult fortjent etter hva hun selv skriver. Når hun svarer ett sted, må hun tåle å få svar tilbake av samme mynt! Anonymous poster hash: d38d7...567
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #80 Skrevet 11. februar 2014 Ja klart man fortjener hets fordi man ytrer meninger...det jeg har gjort...ikke sagt noe om dere som personer,antatt noe eller hetset. Jeg svarer alle på en ok måte... men klart jeg fortjener det:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #81 Skrevet 11. februar 2014 Ja klart man fortjener hets fordi man ytrer meninger...det jeg har gjort...ikke sagt noe om dere som personer,antatt noe eller hetset. Jeg svarer alle på en ok måte... men klart jeg fortjener det:-)Hets er vel å ta litt hardt i , er det ikke? Men du kan ikke begynne å dømme folk pga de legger ut ting som står i media! Og heller ikke fortelle de hva og hvordan de skal skrive innlegg. Da skjønner vel du også at noen reagerer på det du skriver? Anonymous poster hash: d38d7...567
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #82 Skrevet 11. februar 2014 Ja klart man fortjener hets fordi man ytrer meninger...det jeg har gjort...ikke sagt noe om dere som personer,antatt noe eller hetset. Jeg svarer alle på en ok måte... men klart jeg fortjener det:-)Hets er vel å ta litt hardt i , er det ikke? Men du kan ikke begynne å dømme folk pga de legger ut ting som står i media! Og heller ikke fortelle de hva og hvordan de skal skrive innlegg. Da skjønner vel du også at noen reagerer på det du skriver? Anonymous poster hash: d38d7...567 Jeg dømmer aldri folk som sier noe,eller skriver noe,jeg trenger ikke like det. Og jo det har vært hets i denne tråden,det ble slettet
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #83 Skrevet 11. februar 2014 Ja klart man fortjener hets fordi man ytrer meninger...det jeg har gjort...ikke sagt noe om dere som personer,antatt noe eller hetset. Jeg svarer alle på en ok måte... men klart jeg fortjener det:-)Hets er vel å ta litt hardt i , er det ikke? Men du kan ikke begynne å dømme folk pga de legger ut ting som står i media! Og heller ikke fortelle de hva og hvordan de skal skrive innlegg. Da skjønner vel du også at noen reagerer på det du skriver? Anonymous poster hash: d38d7...567 Jeg dømmer aldri folk som sier noe,eller skriver noe,jeg trenger ikke like det. Og jo det har vært hets i denne tråden,det ble slettetDu skriver at hi synser , og nevner normal folkeskikk, pluss du blir kvalm av andres synsing om andres tragedie. Vil nå kalle det voldsom synsing og dømming av folk du ikke kjenner og hvilke tanker de har! Det er trossalt skrevet til folk som skriver det samme som avisene ! Og de innleggene som har blitt slettet var ikke noe grunnlag for sletting . Anonymous poster hash: d38d7...567
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #84 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #85 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil?Du overså alt som ble skrevet nå utenom den siste setningen? Jeg er i tvil om hvordan dette forumet styres på ja! Anonymous poster hash: d38d7...567
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #86 Skrevet 11. februar 2014 Visste det var noe pussig med den babyen som ble funnet ute. Noen skulle simpelthen aldri hatt barn. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Dette er ikke noe du eller andre skal synse noe omThe Queen has spoken!!Anonymous poster hash: d434c...d6d Kall meg gjerne det...men vi skal ikke sitte å synse i andres tragedie Dette er et fritt land, så hvis jeg vil synse eller mene noe annet enn deg, så gjør jeg det! Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Du må gjerne gjemme deg bak at du kan mene hva du vil, jeg har sett hva forfølging fra media og spekulasjoner kan gjøre med personer som midt i en personlig tragedie, og synsing som det drives med her (nei, det er ikke å si hva alle tenker å klippe ut en liten bit av informasjonen som er gitt ut, og ikke hele bildet som er vesentlig for saken). Dere bryter ned andre mennesker, så klapp deg selv på skuldra du og tro det ikke kan gi fatale konsekvenser, naive nettbruker. Anonymous poster hash: 60095...379
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #87 Skrevet 11. februar 2014 Utdyper gjerne...jeg syns at man ikke skal synse ang en slik tragisk sak,normal folkeskikk nevnte jeg i denne sammenhengen pga at "hobbydommere " her tror de vet alt om dette pga det de har lest i avisene. Var det noe mer?
Sint naken biltyv Skrevet 11. februar 2014 #88 Skrevet 11. februar 2014 Ja klart man fortjener hets fordi man ytrer meninger...det jeg har gjort...ikke sagt noe om dere som personer,antatt noe eller hetset. Jeg svarer alle på en ok måte... men klart jeg fortjener det:-) Jeg har da ikke hetset deg. Jeg spurte deg et spørsmål.... Alt folk skriver til deg er ikke hets vet du;-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #89 Skrevet 11. februar 2014 Utdyper gjerne...jeg syns at man ikke skal synse ang en slik tragisk sak,normal folkeskikk nevnte jeg i denne sammenhengen pga at "hobbydommere " her tror de vet alt om dette pga det de har lest i avisene. Var det noe mer?Men det er jo ikke synsing at enkelte aldri skulle hatt barn. For det er fakta! Og i denne situasjonen som ja er forferdelig tragisk, så har noen glippet på oppgaven sin som omsorgsperson. Fakta ! Ikke synsing, tragisk , ja, men fremdeles ikke synsing! Anonymous poster hash: d38d7...567
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #90 Skrevet 11. februar 2014 Ja klart man fortjener hets fordi man ytrer meninger...det jeg har gjort...ikke sagt noe om dere som personer,antatt noe eller hetset. Jeg svarer alle på en ok måte... men klart jeg fortjener det:-)Jeg har da ikke hetset deg. Jeg spurte deg et spørsmål.... Alt folk skriver til deg er ikke hets vet du;-) nå er det flere enn deg her da:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #91 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil? Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #92 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil?Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Ett godt tips:-) ta opp dette med moderatorene:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #93 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil?Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Ett godt tips:-) ta opp dette med moderatorene:-) neitakk, har bedre ting å bruke tiden min på Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. februar 2014 #94 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil?Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Ett godt tips:-) ta opp dette med moderatorene:-) neitakk, har bedre ting å bruke tiden min på Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Da bør du strengt tatt ikke klage heller:-) men siden du vet hva som er rett og ikke rett å slette her skjønner jeg at du ikke gidder:-) ha en flott kveld:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #95 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil?Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Ett godt tips:-) ta opp dette med moderatorene:-)neitakk, har bedre ting å bruke tiden min på Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Da bør du strengt tatt ikke klage heller:-) men siden du vet hva som er rett og ikke rett å slette her skjønner jeg at du ikke gidder:-) ha en flott kveld:-) Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil?Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Ett godt tips:-) ta opp dette med moderatorene:-)neitakk, har bedre ting å bruke tiden min på Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Da bør du strengt tatt ikke klage heller:-) men siden du vet hva som er rett og ikke rett å slette her skjønner jeg at du ikke gidder:-) ha en flott kveld:-) Takk det samme Forresten, er overrasket over at du fortsatt er her inne på denne grusomme tråden Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #96 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil? Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Det er det vel ingen tvil at det er Anonymous poster hash: 6be54...33c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #97 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil? Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Det er det vel ingen tvil at det er Anonymous poster hash: 6be54...33c Nei, det blir bare mer og mer tydelig. Anonymous poster hash: d434c...d6d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #98 Skrevet 11. februar 2014 Ja du setter moderatorens evne til å tolke forumets regler i tvil? Det er ikke denne anonyme den eneste som gjør, hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var trynefaktor her inne.. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44 Det er det vel ingen tvil at det er Anonymous poster hash: 6be54...33c Nei, det blir bare mer og mer tydelig. Anonymous poster hash: d434c...d6d Jo, det gikk vel egentlig opp for meg ,at det er sånn det er her- trynefaktor altså Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 #99 Skrevet 12. februar 2014 Litt spesielt at noen roper trynefaktor på et anonymt nettforum...
Sint naken biltyv Skrevet 12. februar 2014 #100 Skrevet 12. februar 2014 Litt spesielt at noen roper trynefaktor på et anonymt nettforum... Det er da ikke anonymt. Man får jo en viss ide om hvordan folk er og et forhold til forskjellige nick.... Det skjønner du jo selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå