Gå til innhold

Far siktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste det var noe pussig med den babyen som ble funnet ute. Noen skulle simpelthen aldri hatt barn.

Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tippet at det måtte være noe slikt som hadde skjedd ja! Stakkars liten:(

Anonymous poster hash: 48f4d...c1c

Skrevet

Såklart måtte det komme en siktelse i den saken!! I det minste er det jo omsorgssvikt. Selvom mange her inne mener at "Sånt kan jo skje alle"..... NEI; det kan det ikke!! En baby på 10 mnd må du vite hvor er HELE tiden, og den er jo ikke UTE kl 22 om kvelden!!

Anonymous poster hash: e1e6f...788
Skrevet

Visste det var noe pussig med den babyen som ble funnet ute. Noen skulle simpelthen aldri hatt barn. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44

Dette er ikke noe du eller andre skal synse noe om

Skrevet

Visste det var noe pussig med den babyen som ble funnet ute. Noen skulle simpelthen aldri hatt barn. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44

The Queen has spoken!!

Anonymous poster hash: d434c...d6d

Skrevet

The Queen has spoken!!Anonymous poster hash: d434c...d6d

Kall meg gjerne det...men vi skal ikke sitte å synse i andres tragedie

Skrevet

The Queen has spoken!!

Alt HI gjør er å oppsummere nyhetsbildet. Alle skjønner jo at noe ligger bak og når far er siktet vil det også si at politiet har samme mening.

Hva mener du skal diskuteres her inne? Er det bare hverdagen til 7- åringen din som skal være tema her?

Skrevet

The Queen has spoken!!

Trodde faktisk ikke vi skulle få en ny "februarprins" her inne.. men det har vi jammen fått ;)

Anonymous poster hash: e1e6f...788

Skrevet

Selvsagt sier det seg selv at jeg ikke dikterer det dere får lov å skrive om,men synsing i slike alvorlige saker er ikke ok. En siktelse er en siktelse,en dom er noe helt annet

Skrevet

Selvsagt sier det seg selv at jeg ikke dikterer det dere får lov å skrive om,men synsing i slike alvorlige saker er ikke ok. En siktelse er en siktelse,en dom er noe helt annet

Han er siktet for grov legemsbeskadelse. Kan love deg at når det gjelder så små barn- som ikke kan forklare hva de har opplevd, er der gode beviser. 

Å skrive at far er siktet for deretter å konkludere med at ikke alle skulle hatt barn syns jeg absolutt ikke er graverende.

Skrevet

Hvis dere hadde giddet å lese hele, og ikke bare overskrifter (men det er jo ikke annet å vente fra tabloidhønsa her inne), så ville dere sett at dette foreløig kun er for å gjøre det formelt slik at fars rettigheter her sikres. Altså hans rett til bistand, advokat osv. 

OG at han er siktet for grov UAKTSOM legemsbeskadigelse, det vil si at det IKKE er gjort med vilje. 

Anonymous poster hash: eafbe...ed0
Skrevet

Vet ikke hva som har skjedd her, men hvis ungen har ramla ut av vogna så kan det jo skje mange. Ikke alle som bruker seler på babyene. og ved 10 mnd alder kan de reise seg lett.

Anonymous poster hash: 5df38...d5f

Skrevet

Hvis dere hadde giddet å lese hele, og ikke bare overskrifter (men det er jo ikke annet å vente fra tabloidhønsa her inne), så ville dere sett at dette foreløig kun er for å gjøre det formelt slik at fars rettigheter her sikres. Altså hans rett til bistand, advokat osv. 

OG at han er siktet for grov UAKTSOM legemsbeskadigelse, det vil si at det IKKE er gjort med vilje. 

At siktelsen er formell er helt vanlig i slike saker så hvor du vil skjønner jeg ikke.

Skrevet

Blir kvalm av at det spekuleres i andres tragiske ulykke....

Skrevet

"Siktelsen er formell for å sikre farens retttigheter. Vi vil vurdere å gi faren en advokat, på grunn av sakens alvor, og også fordi saken selvsagt er en stor påkjenning for både far og mor, sier politiadvokat Petter Espedal Hohmann til VG tirsdag morgen."

"Bakgrunnen for ulykken skal ha vært at barnet har falt ut av barnevognen. Da mor kom hjem kunne hun ikke finne barnet, det ble funnet et sted i nærheten kraftig nedkjølt."

Altså, far har ikke med vilje skadet barnet, og det tror heller ikke politiet. Han har utvist uaktsomhet, men er altså ikke mistenkt for å med vilje ha gjort barnet noe vondt. Og det er en ganske vesentlig faktor her!

Skrevet (endret)

Med så få opplysningar som finst i denne saka er det meiningslaust å spekulere. Korvidt far er normalt aktlaus eller kriminelt aktlaus er opp til domstolen å avgjere. Først ved ei evt rettsak vil fakta kome på bordet.

Uansett er dette ei tragedie, og eg synes vi skal ha såpass respekt for barnet og pårørande at vi held oss for gode til å uttale oss med syltynt faktagrunnlag.

Endret av ★
Skrevet

Dette er et fritt land, så hvis jeg vil synse eller mene noe annet enn deg, så gjør jeg det!

Skrevet

Ja, det er mye her inne en kan bli kvalm av.

Skrevet

Dette er et fritt land, så hvis jeg vil synse eller mene noe annet enn deg, så gjør jeg det! Anonymous poster hash: 2bd8b...b44

For all del...hvis du ønsker å velte deg i andres ulykke så gjør du for all del det...ok er det ikke likevel

Skrevet

Ja, det er mye her inne en kan bli kvalm av. Anonymous poster hash: d434c...d6d

Der er vi i hvertfall enige

Skrevet

Med så få opplysningar som finst i denne saka er det meiningslaust å spekulere. Far er normalt aktlaus eller kriminelt aktlaus er opp til domstolen å avgjere. Først ved ei evt rettsak vil fakta kome på bordet.

Uansett er dette ei tragedie, og eg synes vi skal ha såpass respekt for barnet og pårørande at vi held oss for gode til å uttale oss med syltynt faktagrunnlag.

Mener absolutt det må være rom for å nevne at faren er siktet. Syns ikke noe av det HI sa var så ille. Det forumet her grenser til å bli utrolig kjedelig. Blir mer og mer lik en blogg her inne. Prøver en starte tråder med en skikkelig diskusjon knyttet til temaer innen politikk og andre samfunnsspørsmål svarer et fåtall. Prøver en diskutere nyhetssaker vet halvparten ikke hva det dreier seg om, og andre halvparten syter over at en må beskytte de det gjelder.

Har dere sett diskusjonsforaene til landets aviser til tider? Dette er bare blåbær!

Skrevet

Dette er et fritt land, så hvis jeg vil synse eller mene noe annet enn deg, så gjør jeg det! Anonymous poster hash: 2bd8b...b44

For all del...hvis du ønsker å velte deg i andres ulykke så gjør du for all del det...ok er det ikke likevel

Velter seg i andres ulykker???  på seg selv kjenner man andre :)

Skrevet

Med så få opplysningar som finst i denne saka er det meiningslaust å spekulere. Far er normalt aktlaus eller kriminelt aktlaus er opp til domstolen å avgjere. Først ved ei evt rettsak vil fakta kome på bordet.

Mener absolutt det må være rom for å nevne at faren er siktet. Syns ikke noe av det HI sa var så ille. Det forumet her grenser til å bli utrolig kjedelig. Blir mer og mer lik en blogg her inne. Prøver en starte tråder med en skikkelig diskusjon knyttet til temaer innen politikk og andre samfunnsspørsmål svarer et fåtall. Prøver en diskutere nyhetssaker vet halvparten ikke hva det dreier seg om, og andre halvparten syter over at en må beskytte de det gjelder.

Har dere sett diskusjonsforaene til landets aviser til tider? Dette er bare blåbær!

Å nemne siktinga et ok, men å konkludere med at han ikkje skulle hatt barn utan å vite noko som helst om kva som skjedde er ikkje ok.

Det er forøvrig ein grunn til at slike artiklar sjeldan er utstyrt med kommentarfelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...