Gå til innhold

Far siktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er slettet for avsporinger fra temaet, diskusjon og hets av enkeltbrukere. Dette er en sterk oppfordring til å holde seg til temaet i tråden og holde personlige oppfatninger om andre brukere for seg selv.

Himmel og hav

Brukermoderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre Gud!! Tragisk !!

Anonymous poster hash: d38d7...567

Skrevet

""Målte 19,5 grader

Det var søndag kveld mellom klokken 20.00 og 20.30 at barnemoren fant sitt 10 måneder gamle barn på bakken utenfor familiens hus i Onsøy i Fredrikstad.

Da hun kom hjem til familiens bolig søndag kveld, lå ikke barnet i barnevognen. Hun fant den 10 måneder gamle babyen på bakken utenfor huset, sterkt forkommen og nedkjølt.""

Fra Fredrikstad Blad NU!

Skrevet

Ja, tragisk , der ble jeg sletta igjen, flinke dere er

Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
Skrevet

Mente selvsagt at politiet gjør jobben sin ang dette barnet

VETat dette innlegget blir slettet, men jeg lurer fortsatt på hva du fortsatt gjør inne på denne tråden, hvis den er så grusom? Anonymous poster hash: 2bd8b...b44

Fordi jeg ønsker å si min mening om stygge uttalelser...vil du vite mer send meg pm

Nei, takk, jeg startet tråden for litt debatt, om annet enn 7 år gamle gutter.. Ble for kjedelig for meg i lengden, dessverre.

Skrevet

Nok en rekke med avsporinger er settet. Om denne tråden fortsetter å fylles med avsporinger fra flere kanter, så blir den stengt.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Ja, det er vel bare å slette denne som alt annet som ikke passer moderatorene?  Delte meninger er livsfarlig kan skjønne.

Skrevet

Poenget er at dette er synsing ang en tragisk hendelse...folk med normal folkeskikk gjør ikke det.

For all del skriv om hva enn dere vil,men jeg har rett å si at det blir feil å synse ang denne saken..

Tenk hvis mamman til dette barnet er her og oppi alt det tragiske skale lese dette tøvet som dere skriver.

Dette finner politiet ut av...

Du tror vel ikke seriøst at moren er på dib, når barnet svever mellom liv og død Alt for å vinne en diskusjon. Smakløst!

Anonymous poster hash: 2cf2e...25b

Skrevet

Ja for all del! Steng alt som ikke bare handler om det dere selv vil at vi skal skrive om! Dette forumet er blitt ekstremt tragisk !

Skrevet

Poenget er at dette er synsing ang en tragisk hendelse...folk med normal folkeskikk gjør ikke det.

For all del skriv om hva enn dere vil,men jeg har rett å si at det blir feil å synse ang denne saken..

Tenk hvis mamman til dette barnet er her og oppi alt det tragiske skale lese dette tøvet som dere skriver.

Du tror vel ikke seriøst at moren er på dib, når barnet svever mellom liv og død Alt for å vinne en diskusjon. Smakløst!

Det som skrives på nett, forblir der for all fremtid. Det kan googles frem til senere, av både moren, faren og øvrig familie. Og kanskje ungen også, om noen år. 

Så lenge man ikke kjenner sannheten, er det ikke noen grunn til å spekulere omkring dette. 

Anonymous poster hash: eafbe...ed0

Skrevet

Det som skrives på nett, forblir der for all fremtid. Det kan googles frem til senere, av både moren, faren og øvrig familie. Og kanskje ungen også, om noen år.

Så lenge man ikke kjenner sannheten, er det ikke noen grunn til å spekulere omkring dette.

Det er jo fremdeles ikke noe spekulering her!! Det står det samme på nettavisene. Så gå å sutre til media og da. Som skriver om saker som dere tydeligvis mener ingen andre kan snakke videre om!

Skrevet

Det er jo fremdeles ikke noe spekulering her!! Det står det samme på nettavisene. Så gå å sutre til media og da. Som skriver om saker som dere tydeligvis mener ingen andre kan snakke videre om!

Problemet er ikke å nevne saken, eller å gjengi direkte det politiet sier.

Problemet er spekuleringen enkelte kommer med, påstander som de umulig kan vite noe om, om at den eller den må ha gjort eller ikek gjort ditt og datt. Det er det flere av oss reagerer på. Påstander som i enkelte tilfeller er direkte injurierende.

Skrevet

Vi synes ikke delte meninger er livsfarlig og vi stenger ikke alt vi selv ikke ønsker å skrive om.

Hovedinnlegget i tråden og meningene rundt denne saken har i all hovedsak fått stå. Det vi har oppfordret dere til å unngå og slettet er avsporinger, hets og personangrep. Svært lite av det vi har slettet har vært relevant i henhold til hovedinnlegget.

Vil samtidig minne dere på denne reglen:

* Respekter moderatorene. De er her for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenger eller ryddes en tråd, har dette en grunn. Hetsing og uthenging av moderatorer i åpent forum kan føre til utestengelse uten varsel.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Problemet er ikke å nevne saken, eller å gjengi direkte det politiet sier.

Problemet er spekuleringen enkelte kommer med, påstander som de umulig kan vite noe om, om at den eller den må ha gjort eller ikek gjort ditt og datt. Det er det flere av oss reagerer på. Påstander som i enkelte tilfeller er direkte injurierende.

De skriver jo fremdeles kun om saken! Jeg har ikke sett at noen har gått over streken! For uansett hvor mye du vrir og vender på denne saken, så er det en person som ikke har gjort som han skal, og vært delaktig at dette barnet ligger på sykehuset! Sorry at fakta ikke passer helt for alle sjeler her inne.

Skrevet

Dette er uansett bare Tragisk ;( jeg har jo skjønt det var noe galt,ingen normale legger barnet sitt ut rundt 22 tiden på kvelden.. men det hører ikke til her

Det er ingen som har lagt barnet sitt ut i 22-tiden. Anbefaler at du leser saken før du uttaler deg.

Anonymous poster hash: 5cf64...964

Skrevet

Dette er uansett bare Tragisk ;( jeg har jo skjønt det var noe galt,ingen normale legger barnet sitt ut rundt 22 tiden på kvelden.. men det hører ikke til her

Det er ingen som har lagt barnet sitt ut i 22-tiden. Anbefaler at du leser saken før du uttaler deg. Anonymous poster hash: 5cf64...964

Nettopp

Skrevet

Det er ingen som har lagt barnet sitt ut i 22-tiden. Anbefaler at du leser saken før du uttaler deg.

Står at luftambulansen landet utenfor det aktuelle huset kl 22.30.., så, jo, dette har forhåpentligvis skjedd på kvelden, og ikke tidlig på dagen, da ville konsekvensene vært langt mer alvorlig.

Skrevet

Visste det var noe pussig med den babyen som ble funnet ute. Noen skulle simpelthen aldri hatt barn. Anonymous poster hash: 2bd8b...b44

Dette er ikke noe du eller andre skal synse noe om
The Queen has spoken!!Anonymous poster hash: d434c...d6d
Kall meg gjerne det...men vi skal ikke sitte å synse i andres tragedie
Dette er et fritt land, så hvis jeg vil synse eller mene noe annet enn deg, så gjør jeg det! Anonymous poster hash: 2bd8b...b44
For all del...hvis du ønsker å velte deg i andres ulykke så gjør du for all del det...ok er det ikke likevel

Velter seg i andres ulykker??? på seg selv kjenner man andre :)

Gratulerer med dagens mest idiotiske svar. Hadde du virkelig ikke mer å komme med?

Anonymous poster hash: f2981...c86

Skrevet

personlig synes jeg ikke "mellom 20 og 20:30" er noe greit tidspunkt å gå fra en baby usikret i en vogn ute heller....

Skrevet

Dessuten er det vel ikke tidspunktet som er problemet? Hvor lenge var babyen ute uten tilsyn og sikring? Han ble funnet "svært forkommen" og det blir man ikke på ett blunk? Hvordan kan ingen ha hørt babyen? Han må ha grått når han datt ut av vogna og ned i snøen?

At faren ikke gjorde dette med vilje hjelper virkelig ikke babyen og dette BØR diskuteres slik at det blir en advarsel som kan sørge for at andre husker hvor viktig det er å sikre babyer også i vogn og at vi faktisk må holde ett øye med vogna mens babyen sover ute!

Hvordan hadde dere reagert dersom ordet "faren" var byttet ut med "barnehageansatt" for eksempel? At en barnehageansatt gikk fra en 10 mnd gammel baby usikret i vogn ute i minusgrader og ikke fulgte nok med til å oppdage at babyen hadde falt ut av vogna og kravlet rundt i snøen?

Skrevet

Det sies at et barn som er i ferd med å fryse i hjel vil ikke bruke energi på å gråte- all energien går med til å prøve å opprettholde kroppstemperaturen. Vær obs på barn i pulk for eksempel. Men enig i at barnet nok har skreket idet det falt ut av vogna. Stakkars liten og stakkars foreldre :(

Skrevet

Det sies at et barn som er i ferd med å fryse i hjel vil ikke bruke energi på å gråte- all energien går med til å prøve å opprettholde kroppstemperaturen. Vær obs på barn i pulk for eksempel. Men enig i at barnet nok har skreket idet det falt ut av vogna. Stakkars liten og stakkars foreldre :(

En tragedie for alle parter

Skrevet

Jeg får så vondt i meg når jeg tenker på den lille babyen og hva den må ha opplevd denne tiden dette har pågått:( Stakkars, stakkars lille:'(

Skrevet

Er det plutselig greit å kommentere nå?
Skrevet

Er det plutselig greit å kommentere nå?

Hahaha! Nå må du passe deg, kommentarene blir slettet i hyt og pine her på denne tråden! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...