Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #76 Skrevet 6. februar 2014 Jepp. NOT!Har lagt merke til at disse morsomme historiene dine er vanvittig kjedelige. Kan du ikke fortelle noe som ER morsomt for en gangs skyld. PS. Første gang jeg gidder kommentere innleggene dine. Blir nok siste også. Anonymous poster hash: d53b5...129 Det er nok av andre her som ikke finner historiene kjedelige, så du står fri til å la være å gå inn på dem. At du ikke deler humor med mange av oss andre her inne betyr ikke at vi andre ikke skal få hygge oss med slike gullkorn som denne historien er. Forumet er ikke til kun for deg og din humor, vet du Flott at du ikke har tenkt å kommentere trådene til HI noe mer, for du har jo tydeligvis ingen utbytte av dem - og for å være ærlig så har vi andre som liker disse innleggene heller ikke noe utbytte av ditt innlegg her. HI - herlig historie Skriv den ned og fortell ham den når han blir stor. Den gangen han satte mamma på plass uten å vite det Anonymous poster hash: 6f306...b09
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #77 Skrevet 6. februar 2014 Hahahaha jeg har ikke vært her før, men nå dauer jeg, tidenes underholdning når en er overtrøtt!!!! Anonymous poster hash: f6cac...ad5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #78 Skrevet 6. februar 2014 Tusen takk for støtte jenter,det varmer:-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #79 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er ganske sikker på at det er dette HI ønsker. Noen elsker oppmerksomhet- selv negativ oppmerksomhet. Har aldri svart før jeg heller på innlegg av deg, men syns du deler for mye- og ikke minst, uinteressante ting. Syns litt syns i deg jeg.Anonymous poster hash: 12117...363 Signerer! Anonymous poster hash: 3eba4...dcb
Super-woman Skrevet 6. februar 2014 #80 Skrevet 6. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende utsagn og sitering av disse. Himmel og hav Brukermoderator Får de som stadig kommer med personangrep noen form for reaksjon fra administrasjonen? Syns en advarsel og oppfordring om å utvise normal folkeskikk er på sin plass. Signerer denne jeg også... Jeg synes hi får unødvendig mange person angrep i mot seg. Og slik er det stortsett i hver eneste tråd som hun deler (som jeg har sett). Og dere som sitter og snakker nedlatende om sønnen hennes, tror jeg kaster stein i glasshus.!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #81 Skrevet 6. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende utsagn og sitering av disse.Himmel og havBrukermoderator Får de som stadig kommer med personangrep noen form for reaksjon fra administrasjonen? Syns en advarsel og oppfordring om å utvise normal folkeskikk er på sin plass. Signerer denne jeg også...Jeg synes hi får unødvendig mange person angrep i mot seg. Og slik er det stortsett i hver eneste tråd som hun deler (som jeg har sett). Og dere som sitter og snakker nedlatende om sønnen hennes, tror jeg kaster stein i glasshus.! Det tror jeg også. Barn som har mødre som de kan jo ikke være veloppdragne. Man kan ikke lære bort noe man ikke evner selv. Anonymous poster hash: 8c37b...a0e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #82 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk jenter:-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #83 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk jenter:-) Som et tips: Hvis du ikke liker en tråd så ikke svar på den når den har kommet ned på side 3! Du løfter disse trådene opp jevnlig selv. Du trenger ikke takke hver enkelt som støtter deg, spessielt ikke dagen etter, hvis du misliker hvordan noen har svart. Da ser det bare ut som om du selv ønsker å holde tråden oppe med den oppmerksomheten det gir. Anonymous poster hash: 4256e...633
Nullstress;) Skrevet 7. februar 2014 #84 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk jenter:-) Som et tips:Hvis du ikke liker en tråd så ikke svar på den når den har kommet ned på side 3! Du løfter disse trådene opp jevnlig selv. Du trenger ikke takke hver enkelt som støtter deg, spessielt ikke dagen etter, hvis du misliker hvordan noen har svart. Da ser det bare ut som om du selv ønsker å holde tråden oppe med den oppmerksomheten det gir. Anonymous poster hash: 4256e...633 eller så kan jo alle de som ikke syntes noe om denne tråden la vær i klikke seg inn på den
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #85 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk jenter:-)Som et tips:Hvis du ikke liker en tråd så ikke svar på den når den har kommet ned på side 3! Du løfter disse trådene opp jevnlig selv. Du trenger ikke takke hver enkelt som støtter deg, spessielt ikke dagen etter, hvis du misliker hvordan noen har svart. Da ser det bare ut som om du selv ønsker å holde tråden oppe med den oppmerksomheten det gir. Anonymous poster hash: 4256e...633 eller så kan jo alle de som ikke syntes noe om denne tråden la vær i klikke seg inn på den Ofte er det jo morro da og det kan jo være lurt å gjøre det man kan selv hvis det er noe som er plagsomt. Det er ofte lettere enn å få "alle andre" til å oppføre seg annerledes. Anonymous poster hash: 4256e...633
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #86 Skrevet 7. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende utsagn og sitering av disse.Himmel og havBrukermoderator Får de som stadig kommer med personangrep noen form for reaksjon fra administrasjonen? Syns en advarsel og oppfordring om å utvise normal folkeskikk er på sin plass. Signerer denne jeg også...Jeg synes hi får unødvendig mange person angrep i mot seg. Og slik er det stortsett i hver eneste tråd som hun deler (som jeg har sett). Og dere som sitter og snakker nedlatende om sønnen hennes, tror jeg kaster stein i glasshus.! Det tror jeg også. Barn som har mødre som de kan jo ikke være veloppdragne. Man kan ikke lære bort noe man ikke evner selv. Anonymous poster hash: 8c37b...a0e Stein i glasshus. Kniiiiis. ;-) Anonymous poster hash: d53b5...129
Gjest lillehi Skrevet 7. februar 2014 #87 Skrevet 7. februar 2014 Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonen Anonymous poster hash: bf1de...e6a Er det for f..... nødvendig å komme med sure og unødvendige kommentarer HVER gang HI forteller noe fra hverdagen sin? Jeg synes det var en kjempesøt historie😃 han er glup den sønnen din😃😃😃 klem 💕
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #88 Skrevet 7. februar 2014 Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonenAnonymous poster hash: bf1de...e6a Er det for f..... nødvendig å komme med sure og unødvendige kommentarer HVER gang HI forteller noe fra hverdagen sin? Jeg synes det var en kjempesøt historie han er glup den sønnen din klem Tuusen takk:-) ja for meg er han verdens glupeste:-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #89 Skrevet 7. februar 2014 Synes d var et godt innlegg hi skrev jeg. men er bare noen ganger så "blind" at man ikk ser at ungene forstår mer enn voksne tror det er en fin oppvekker på at man bare tenker litt mye på seg selv noen ganger. Å mange mødre er slik. Realiteten til mange barn det. Alt handler om prioriteringer. Anonymous poster hash: 8ca6e...bd2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #90 Skrevet 7. februar 2014 Synes d var et godt innlegg hi skrev jeg. men er bare noen ganger så "blind" at man ikk ser at ungene forstår mer enn voksne tror det er en fin oppvekker på at man bare tenker litt mye på seg selv noen ganger. Å mange mødre er slik. Realiteten til mange barn det. Alt handler om prioriteringer. Anonymous poster hash: 8ca6e...bd2 ikke men, men man. Folk flest Anonymous poster hash: 8ca6e...bd2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #91 Skrevet 7. februar 2014 Synes d var et godt innlegg hi skrev jeg. men er bare noen ganger så "blind" at man ikk ser at ungene forstår mer enn voksne tror det er en fin oppvekker på at man bare tenker litt mye på seg selv noen ganger. Å mange mødre er slik. Realiteten til mange barn det. Alt handler om prioriteringer. Anonymous poster hash: 8ca6e...bd2 ikke men, men man. Folk flest Anonymous poster hash: 8ca6e...bd2 Ja poenget var at jeg i en stresset situasjon ikke handlet slik jeg burde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå