Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #26 Skrevet 6. februar 2014 Men du trenger vel kanskje ikke fortelle om gullkorna til gullungen hver dag da.... Blir mange poster om alle vi her skal oppdatere om slike ting hver dag.... Anonymous poster hash: 9fc42...c52
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #27 Skrevet 6. februar 2014 Herregud så mange sure megger det var her inne da! HI deler en morsom episode som mange kan kjenne seg igjen i ? Ser ikke problemet??? Anonymous poster hash: 070eb...723
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #28 Skrevet 6. februar 2014 Hihi, så søt da Anonymous poster hash: 9ef5b...f79
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #29 Skrevet 6. februar 2014 Ungen min er langt fra frekk. Og uoppdragen...nope.. han er nok ikke det:-)Hva kaller du det å oppføre seg slik da? Søtt? Du er jo bare ikke sann...Og ja hvis man bruker mobil så ser man ikke hvem som har skrevet. Jævlig synd det faktisk!Anonymous poster hash: 3eba4...dcb Sa jeg han var søt? Nei...Nei, men han var ikke frekk og ikke uoppdragen. Så hva mener du han var da? Anonymous poster hash: 3eba4...dcb
Gjest Kira Skrevet 6. februar 2014 #30 Skrevet 6. februar 2014 Tråden er ryddet for personangrep. Kira Brukermoderator
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #31 Skrevet 6. februar 2014 Hihi, så søt da Anonymous poster hash: 9ef5b...f79 Var ikke akkurat så søt der og da...:-) men kan le litt når han ikke ser meg nå:-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #32 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde blitt utrolig flau om mitt barn hadde oppført seg slik, og svart et fremmed menneske på den måten. Overhodet ikke morsomt, kun pinlig. Anonymous poster hash: e9d3f...7e4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #33 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bryr meg virkelig ikke hva dere sier om meg,men nedsettende kommentarer om min sønn gjør meg rasende
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde blitt utrolig flau om mitt barn hadde oppført seg slik, og svart et fremmed menneske på den måten. Overhodet ikke morsomt, kun pinlig.Anonymous poster hash: e9d3f...7e4 Var som sagt ikke morsomt der og da
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #35 Skrevet 6. februar 2014 Hadde vært "søtt" og morsomt hvis det hadde vært en 2-3 åring, da hadde jeg ledd godt, og KANSKJE 4 åring, men en 7-åring? Da synes jeg det ikke finnes søtt eller morsomt. Greit nok at du ler av det i ettertid, det forstår jeg Men JEG synes ikke det er så morsomt eller søtt at det er noe å legge ut her, når det var en 7-åring som sa det. De har da litt mer selvkontroll osv til at det blir søtt eller morsomt når dem sier sånt, enn en 2-3 åring. Jeg har aldri kommentert i innleggene dine, men jeg synes faktisk du skriver litt for mye her inne om familien din nå. Det hadde jo heller passet bedre for deg med en blogg- der andre går inn for å nettopp lese om DEG og BARNA DINE, enn på et sted som dette hvor man ikke er for å lese gang på gang om èn familie(ja, jeg vet man kan velge hva man vil lese), men for å få hjelp, råd, tips, idèer, empati og kanskje komme med en solskinnshistorie en gang i blant(men ikke for å få oppmerksomhet eller få fokus på SEG SELV OG SITT, gang på gang). Jeg sier ikke dette for å være slem, usaklig, frekk eller for å være nedverdigende osv, men for å skrive en konstruktiv og saklig kommentar Anonymous poster hash: f148b...596
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #36 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bryr meg virkelig ikke hva dere sier om meg,men nedsettende kommentarer om min sønn gjør meg rasende Ta litt ansvar og slutt med den hersens utleveringa du driver med da Anonymous poster hash: bf1de...e6a
mylittlecat Skrevet 6. februar 2014 #37 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bryr meg virkelig ikke hva dere sier om meg,men nedsettende kommentarer om min sønn gjør meg rasende Da bør du kanskje vurdere hvor mye du skal utlevere om han på nett?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #38 Skrevet 6. februar 2014 Hadde du observert dette utenfra, noen annens unge. Hadde du ikke tenkt frekk da heller? Anonymous poster hash: 3eba4...dcb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #39 Skrevet 6. februar 2014 Og jeg sier overhodet ikke at din sønn er utfordragelig, ikke eier manerer osv, for så og si alle barn kan være sånn men bare at det ikke var morsomt til en 7 åring å være! Anonymous poster hash: f148b...596
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #40 Skrevet 6. februar 2014 Og jeg sier overhodet ikke at din sønn er utfordragelig, ikke eier manerer osv, for så og si alle barn kan være sånn men bare at det ikke var morsomt til en 7 åring å være!Anonymous poster hash: f148b...596 Som sagt var det på ingen måte ok der og da:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #41 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bryr meg virkelig ikke hva dere sier om meg,men nedsettende kommentarer om min sønn gjør meg rasende Da bør du kanskje vurdere hvor mye du skal utlevere om han på nett? Så konklusjonen er..skriver jeg om min gutt må jeg tåle nedsettende ting om min sønn?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #42 Skrevet 6. februar 2014 Hadde vært "søtt" og morsomt hvis det hadde vært en 2-3 åring, da hadde jeg ledd godt, og KANSKJE 4 åring, men en 7-åring? Da synes jeg det ikke finnes søtt eller morsomt. Greit nok at du ler av det i ettertid, det forstår jeg Men JEG synes ikke det er så morsomt eller søtt at det er noe å legge ut her, når det var en 7-åring som sa det. De har da litt mer selvkontroll osv til at det blir søtt eller morsomt når dem sier sånt, enn en 2-3 åring. Jeg har aldri kommentert i innleggene dine, men jeg synes faktisk du skriver litt for mye her inne om familien din nå. Det hadde jo heller passet bedre for deg med en blogg- der andre går inn for å nettopp lese om DEG og BARNA DINE, enn på et sted som dette hvor man ikke er for å lese gang på gang om èn familie(ja, jeg vet man kan velge hva man vil lese), men for å få hjelp, råd, tips, idèer, empati og kanskje komme med en solskinnshistorie en gang i blant(men ikke for å få oppmerksomhet eller få fokus på SEG SELV OG SITT, gang på gang). Jeg sier ikke dette for å være slem, usaklig, frekk eller for å være nedverdigende osv, men for å skrive en konstruktiv og saklig kommentar Anonymous poster hash: f148b...596 i og med at hun heter mamman til en adhd gutt så regner ejg med at gutten har adhd. og som viden kjent har ikke barn med adhd så god impulskontroll.... så han sa nok dette uten å tenke seg vidre om. har selv et barn med adhd, og ville snakket til han og sagt at dette er ikke ok. jeg har gått ut av butikken, selv om jeg ikke var ferdig, bare for å sette et eksempel... selv om man ikke ser hvem som har laget tråden når man bruker tlf, så ser man hvem det er ganske så fort. om dere ikke liker det hun skriver, så ikke les. gå ut igjen med en gang. det er ingen som trenger å "følge" henne. må si det er bedre å lese disse innleggene enn de som florerer om fotnallbruer, tone damli, jarle osv. er perioder hvor det er helt sinnsykt mye om enkelte kjendiser... kjenner jeg neste gruer meg til tone får babyen, for da kommer det til å eksplodere her inne... Anonymous poster hash: b5f62...26d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #43 Skrevet 6. februar 2014 Og jeg sier overhodet ikke at din sønn er utfordragelig, ikke eier manerer osv, for så og si alle barn kan være sånn men bare at det ikke var morsomt til en 7 åring å være!Anonymous poster hash: f148b...596 Som sagt var det på ingen måte ok der og da:-) Vet det men var vel en grunn til at du la det ut her, nettopp fordi du syntes det var litt morsomt! Og ja, jeg forstår at det er morsomt i ettertid. Men ikke såpass at det er noe jeg hadde tenkt på å lagt ut her- når det var en 7-åring som sa det(og ikke en 2-3 åring). Anonymous poster hash: f148b...596
mylittlecat Skrevet 6. februar 2014 #44 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bryr meg virkelig ikke hva dere sier om meg,men nedsettende kommentarer om min sønn gjør meg rasendeDa bør du kanskje vurdere hvor mye du skal utlevere om han på nett?Så konklusjonen er..skriver jeg om min gutt må jeg tåle nedsettende ting om min sønn? Når du deler i hytt og pine, helt uten filter og sunn fornuft, må du nesten regne med det, ja. Jeg forsvarer på ingen måte alle drittkommentarer du har fått fra anonyme, men du vet de henger her, og bør skjerme din sønn deretter.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #45 Skrevet 6. februar 2014 Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonen Anonymous poster hash: bf1de...e6a Herregud.... Anonymous poster hash: 2aafc...305
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #46 Skrevet 6. februar 2014 Jeg stusser egentlig mest over at en syvåring "hyler" fordi han vil ha en leke... Anonymous poster hash: 8d3d3...646
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #47 Skrevet 6. februar 2014 Hadde vært "søtt" og morsomt hvis det hadde vært en 2-3 åring, da hadde jeg ledd godt, og KANSKJE 4 åring, men en 7-åring? Da synes jeg det ikke finnes søtt eller morsomt. Greit nok at du ler av det i ettertid, det forstår jeg Men JEG synes ikke det er så morsomt eller søtt at det er noe å legge ut her, når det var en 7-åring som sa det. De har da litt mer selvkontroll osv til at det blir søtt eller morsomt når dem sier sånt, enn en 2-3 åring. Jeg har aldri kommentert i innleggene dine, men jeg synes faktisk du skriver litt for mye her inne om familien din nå. Det hadde jo heller passet bedre for deg med en blogg- der andre går inn for å nettopp lese om DEG og BARNA DINE, enn på et sted som dette hvor man ikke er for å lese gang på gang om èn familie(ja, jeg vet man kan velge hva man vil lese), men for å få hjelp, råd, tips, idèer, empati og kanskje komme med en solskinnshistorie en gang i blant(men ikke for å få oppmerksomhet eller få fokus på SEG SELV OG SITT, gang på gang). Jeg sier ikke dette for å være slem, usaklig, frekk eller for å være nedverdigende osv, men for å skrive en konstruktiv og saklig kommentar Anonymous poster hash: f148b...596 i og med at hun heter mamman til en adhd gutt så regner ejg med at gutten har adhd. og som viden kjent har ikke barn med adhd så god impulskontroll.... så han sa nok dette uten å tenke seg vidre om. har selv et barn med adhd, og ville snakket til han og sagt at dette er ikke ok. jeg har gått ut av butikken, selv om jeg ikke var ferdig, bare for å sette et eksempel... selv om man ikke ser hvem som har laget tråden når man bruker tlf, så ser man hvem det er ganske så fort. om dere ikke liker det hun skriver, så ikke les. gå ut igjen med en gang. det er ingen som trenger å "følge" henne. må si det er bedre å lese disse innleggene enn de som florerer om fotnallbruer, tone damli, jarle osv. er perioder hvor det er helt sinnsykt mye om enkelte kjendiser... kjenner jeg neste gruer meg til tone får babyen, for da kommer det til å eksplodere her inne... Anonymous poster hash: b5f62...26d Jeg er enig i at kunne vært mer interessant å lese sånt som dette i stedetfor om Tone osv, hadde det bare vært litt mer med humor i Og det jeg mente med selv-/impulskontroll, var ikke at han har bedre/burde hatt en bedre enn 2-3 åringer, men at en 7-åring som regel har mer av det enn 2-3 åringer, uansett diagnose og at det derfor ikke blir like søtt/morsomt når en 7-åring gjør det, ifht 2-3 åring. 2-3 åringer har ofte ingen aning på hva man får si, skal si, hvordan man skal si, hva det betyr, hvordan folk reagerer/tar seg nær av det, konsekvenser av sånt, om det er negativt osv Anonymous poster hash: f148b...596
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #48 Skrevet 6. februar 2014 Han vet jo at slik oppførsel ikke er ok,bare ikke alltid han klarer å styre seg
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #49 Skrevet 6. februar 2014 Enkelt av dere her er ikke sanne altså! Liker man ikke det man leser, kan man kommentere på en skikkelig måte! Ikke spy ut av seg eder og galle. Og jeg synes dere opptrer trakkaserende ovenfor HI, som på ingen måte har fornærmet eller oppført seg støtende på noen som helst måte! Dere som klager på at HI skriver for mye om sitt kan vel bare lukke øya om det ikke er interessant for dere. Dere kommer ingen vei med dritten deres. Synes det er langt mer gyselig å lese kommentarene deres enn å lese om ting som ikke skulle interessert meg. Jeg har ett verv i jobbsammenheng hvor jeg får alles klager på både det ene og det andre. Noe er reelt, men det meste er klager for klagingas skyld. Og det enkelte holder på med her, er nettopp klaging for klagingas skyld. Og dere er ikke interessert i å prøve å gjøre det bedre for dere selv. Syt syt syt! Ta dere sammen! Anonymous poster hash: 40115...e43
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #50 Skrevet 6. februar 2014 Og en annen ting. Hvordan kan dere mene at sønnen hennes oppfører seg dårlig når dere er syv reiser verre? Dere har F@#@ ikke noe dere skulle sagt i dette tilfelle! Anonymous poster hash: 40115...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå