Gå til innhold

7åringen ...rett skal være rett:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde med gullet på senteret i dag,skulle handle litt forskjellig og mens jeg stressa i huet hørte jeg mas om lekebutikken annenhvert sekund...

Sa nei og forklarte dey vanlige...du kan ikke få leke i dag vennen min,han ga seg ikke,og maste enda mer.

Ble ganske så hyling en stund...jeg gir meg selvsagt ikke..

Siste gang han spurte svarte jeg nok i irritasjon..nei!! Mamma har ikke penger!!!

På vei ut av senteret passerte vi blomsterbutikken...jeg fikk lyst på ranunkler..

Søte butikkdamen spurte,kan jeg hjelpe med noe?

Gullet nesten skrek...NEI !!!! Vi skal ikke ha noe!!! Mamma har ikke penger!!!!

Well...blomster får jeg kjøpe en annen dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonen

Anonymous poster hash: bf1de...e6a
Skrevet

Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonen Anonymous poster hash: bf1de...e6a

Hvorfor går du inn på innleggene mine hvis det ikke er av interesse å lese?

Skrevet

Ha ha! Ja man møter seg selv i døra av og til! :)

Anonymous poster hash: 4839f...029

Skrevet

Hahaha der fikk du den!! :P

Jess....ble ikke noen blomster på meg for å si det slik..:-)

Skrevet

Haha morro :-) du hadde jo litt godt av den :-)

Skrevet

Haha morro :-) du hadde jo litt godt av den :-)

I know:-) den hadde jeg godt av:-) virkelig:-)

Skrevet

Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonen

Enig!!!

Anonymous poster hash: bd7ea...08f

Skrevet

Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonen Anonymous poster hash: bf1de...e6a

Hvorfor går du inn på innleggene mine hvis det ikke er av interesse å lese?

Jeg bruker stort sett mobil til nett, og da kan jeg ikke se hvem som har laget innlegget. Kanskje anonym også gjør det?

Skrevet

Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonenAnonymous poster hash: bf1de...e6a

Enig!!!Anonymous poster hash: bd7ea...08f

Synes det er snodig at INGEN svarer på hvorfor de går inn på innleggene mine hvis de ikke er av interesse:-)

Skrevet

Vurdert en dagbok som du heller kan gi videre til "gullet" når han blir større? Ser liksom ikke helt hva vi skal med denne informasjonenAnonymous poster hash: bf1de...e6a

Synes det er snodig at INGEN svarer på hvorfor de går inn på innleggene mine hvis de ikke er av interesse:-)

Jeg ser fra tlf og jeg kan ikke se hvem som har startet tråden, bare siste som har kommentert

Skrevet

Trodde kanskje det var noe interessant da.. BUT NO. 

Anonymous poster hash: 40dab...002

Skrevet

Må gå inn på innlegget for å kunne se hvem som har skrevet det..

Skrevet

Ungen min er langt fra frekk. Og uoppdragen...nope.. han er nok ikke det:-)

Skrevet

Ha ha neeeeida

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ha ha, ja det gjelder å vokte sine ord ;-)

Skrevet

Trodde kanskje det var noe interessant da.. BUT NO.

Anonymous poster hash: 40dab...002

Jepp. NOT!

Har lagt merke til at disse morsomme historiene dine er vanvittig kjedelige.

Kan du ikke fortelle noe som ER morsomt for en gangs skyld.

PS. Første gang jeg gidder kommentere innleggene dine.

Blir nok siste også.

Anonymous poster hash: d53b5...129

Skrevet

Er ikke oppfatningen av hva som er morsomt som baken da...delt?

Poenget med denne historien var jo meg...at jeg sa noe jeg ikke burde ha sagt..min egen dumhet:-)

Og om folk ikke vil kommentere mer...tror jeg overlever:-)

Skrevet

Hehe, den var jo søt da, men jeg hadde nok ikke smilt så mye om min hadde svart meg eller en fremmed slik ;)

Min maser også noen ganger. Han kan spørre om å være så snill å få er blad i butikken. Og her svarer nei, ikke i dag.

Han spør igjen, vær så snill og jg svarer nei. Spør han en gang til svarer jeg "jeg skjønner at du vil ha et blad og takk for at du spør så pent. Men jeg har sagt at det får du ikke i dag, og jeg har svart deg fint. Så da er vi ferdige med deg"

Da gir han seg ;)

Anonymous poster hash: b5f62...26d

Skrevet

Utrolig å tenke på at mitt barn som er det eneste her på dib som får ett trass anfall..:-) og jepp..dulling er svaret

Skrevet

Hva kaller du det å oppføre seg slik da? Søtt? Du er jo bare ikke sann...

Og ja hvis man bruker mobil så ser man ikke hvem som har skrevet. Jævlig synd det faktisk!

Anonymous poster hash: 3eba4...dcb

Skrevet

Hehe, den var jo søt da, men jeg hadde nok ikke smilt så mye om min hadde svart meg eller en fremmed slik ;)

Min maser også noen ganger. Han kan spørre om å være så snill å få er blad i butikken. Og her svarer nei, ikke i dag.

Han spør igjen, vær så snill og jg svarer nei. Spør han en gang til svarer jeg "jeg skjønner at du vil ha et blad og takk for at du spør så pent. Men jeg har sagt at det får du ikke i dag, og jeg har svart deg fint. Så da er vi ferdige med deg"

Da gir han seg ;)Anonymous poster hash: b5f62...26d

Jeg smilte ikke akkurat der og da skal jeg love deg:-)

Skrevet

Hva kaller du det å oppføre seg slik da? Søtt? Du er jo bare ikke sann...

Og ja hvis man bruker mobil så ser man ikke hvem som har skrevet. Jævlig synd det faktisk!Anonymous poster hash: 3eba4...dcb

Sa jeg han var søt? Nei...

Skrevet

Da gir han seg ;)

Haha, skulle stå "da er vi ferdige med det" Ikke deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...