Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #51 Skrevet 6. februar 2014 Han vet jo at slik oppførsel ikke er ok,bare ikke alltid han klarer å styre seg Det er ikke det jeg sier- såklart kan de fleste barn oppføre seg sånn Men bare det at det ikke var såpass morsomt til en 7-åring å være, til at man deler det med et eget innlegg her(i forhold til hva jeg synes altså) Anonymous poster hash: f148b...596
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #52 Skrevet 6. februar 2014 Han vet jo at slik oppførsel ikke er ok,bare ikke alltid han klarer å styre seg Det er ikke det jeg sier- såklart kan de fleste barn oppføre seg sånn Men bare det at det ikke var såpass morsomt til en 7-åring å være, til at man deler det med et eget innlegg her(i forhold til hva jeg synes altså) Anonymous poster hash: f148b...596 Nei og det har du selvsagt lov å mene:-) vi er jo forskjellige
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #53 Skrevet 6. februar 2014 Har lest noen av innleggene dine til nå, men aldri kommentert noe... Må si jeg dessverre er enig med mange her De tingene gutten din gjør og måten han ofte oppfører seg på er ikke søtt eller morsomt, men ganske rart og ufint til å være så stor. Skjønner at han har ADHD, og det forklarer mye - men da ville jeg kanskje ikke delt slike hendelser daglig for det setter bare han i et dårlig lys og ikke minst deg som mor som synes det er gøy...... Må også legge til at jeg reagerte på nicket ditt når du dukket opp her. Utrolig stigmatiserende.... trist at du definerer barnet ditt ut fra en diagnose. Håper han aldri får vite at det første du forteller om han eller det du synes best beskriver han er ADHD. For min del må du gjerne fortsette og skrive om både det ene og det andre, bare forstår de som synes han virker uoppdragen og frekk slik du forteller om han. Anonymous poster hash: 42ed1...c3b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #54 Skrevet 6. februar 2014 Enig med sistemann her! HI velger selv hva hun vil dele/skrive her, og dere velger alle hva dere vil gå inn og lese. Dere har også et valg hvis dere velger å lese innleggene; kommentere eller ikke kommentere. Det gagner ingen å svare sårende, hverken dere eller HI. Totalt unødvendig her å skrive slemme stikk til HI, da hun kun vil dele en historie hun synes var litt morsom. Nei, hev deg over slik surmaget oppførsel HI!! Synes dette forumer dessverre er preget av negative mennesker som ønsker å såre andre. Veldig synd, da det kunne ha vært et positivt sted å lufte tanker, spørsmål, gull fra barnemunn etc.. Anonymous poster hash: fe96c...d03
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #55 Skrevet 6. februar 2014 Altså enig med nr #49! Flere rakk å skrive før jeg fikk svart.. Anonymous poster hash: fe96c...d03
Vinterlilje Skrevet 6. februar 2014 #56 Skrevet 6. februar 2014 Tror at flere her inne burde holde fokus på å oppdra seg selv til god folkeskikk istedenfor å klage på en 7-åring
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #57 Skrevet 6. februar 2014 Hi, ikke bry deg om hva disse negative damene skriver. De prøver alltid å finne en feil å peke på her inne, uansett hva det dreier seg om. Men i virkeligheten er ingen perfekt. De gjør feil, og den første av dem er å være uhyggelig, dømmende, og etterpåklok. Anonymous poster hash: 472ff...918
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #58 Skrevet 6. februar 2014 Mange som kaster stein i glasshus her. Blir skikkelig sinna altså. Hadde dere oppført dere sånn på arbeidsplassen hadde dere mest sannsynlig mistet jobben etterhvert. Kanskje tilogmed anmeldt. Anonymous poster hash: 40115...e43
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #59 Skrevet 6. februar 2014 Mange som kaster stein i glasshus her. Blir skikkelig sinna altså. Hadde dere oppført dere sånn på arbeidsplassen hadde dere mest sannsynlig mistet jobben etterhvert. Kanskje tilogmed anmeldt. Anonymous poster hash: 40115...e43 Det er flere av de som ikke skriver at det var morsomt, som er ganske saklige, og som ikke skriver det på en uhyggelig måte eller som sier noe krenkende og slemt til HI Anonymous poster hash: f148b...596
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #60 Skrevet 6. februar 2014 haha husker lille broren min sa noe lignende en gang når pappa skulle kjøpe blomster til kona. han ville ha en bamse & det fikk han ikke, så da fikk ikke mor blomster heller. Anonymous poster hash: 5a53e...4fc
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #61 Skrevet 6. februar 2014 Huff jeg fikk litt vondt av deg HI. Du får unødvendig mye tyn. Jeg synes dessverre ikke at historiene dine er veldig morsomme. Det er kanskje måten du legger det frem på som blir litt rar for meg. Som om han er et lite sjarmtroll. Beklager om jeg sårt deg. Du har rett vi har forskjellig humor. Og vi får være glad for det. Anonymous poster hash: d53b5...129
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #62 Skrevet 6. februar 2014 haha husker lille broren min sa noe lignende en gang når pappa skulle kjøpe blomster til kona. han ville ha en bamse & det fikk han ikke, så da fikk ikke mor blomster heller. Anonymous poster hash: 5a53e...4fc Hihi ikkesant:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #63 Skrevet 6. februar 2014 Huff jeg fikk litt vondt av deg HI. Du får unødvendig mye tyn. Jeg synes dessverre ikke at historiene dine er veldig morsomme. Det er kanskje måten du legger det frem på som blir litt rar for meg. Som om han er et lite sjarmtroll. Beklager om jeg sårt deg. Du har rett vi har forskjellig humor. Og vi får være glad for det. Anonymous poster hash: d53b5...129 Du har ikke såret meg.no worries Jeg tåler både konstruktiv kritikk og det motsatte:-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #64 Skrevet 6. februar 2014 Mange som kaster stein i glasshus her. Blir skikkelig sinna altså. Hadde dere oppført dere sånn på arbeidsplassen hadde dere mest sannsynlig mistet jobben etterhvert. Kanskje tilogmed anmeldt. Anonymous poster hash: 40115...e43 Det er flere av de som ikke skriver at det var morsomt, som er ganske saklige, og som ikke skriver det på en uhyggelig måte eller som sier noe krenkende og slemt til HI Anonymous poster hash: f148b...596 Flere som var saklige ja. Men har sett at det alltid er noen som skal kommentere på en gyselig måte når HI lager innlegg. Tipper på at det er de samme personene som står bak hver gang. Anonymous poster hash: 40115...e43
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. februar 2014 #65 Skrevet 6. februar 2014 Jeg kan ikke huske at HI har bedt om meningen deres på hva hun legger ut og ikke her? Fei for deres egen dør og hopp over de innleggene dere ikke liker. Dere trakasserer hi og det er IKKE greit! Jeg syns det er bra at det er flere som forsvarer hi her fordi dette begynner å bli veldig ufint Til hi : jeg syns du er tøff Og jeg måtte smile litt av gutten din
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #66 Skrevet 6. februar 2014 Må si meg enig i de fleste her. Det er verken søtt eller morsomt at en 7åring sier slikt. Jeg forstår han har ADHD og alt det medfølger, men at en 7åring står å hyler og maser om og om igjen for å få en leke, det er ikke normalt eller morsomt , og ihvertfall ikke måten han svarte denne blomsterdamen på. Jeg har lest en del av dine innlegg ang sønnen din, og jeg får inntrykk av at du inndirekte unnskylder mye av oppførselen hans med at han har ADHD. Kan godt være at jeg tar feil, men det er i allefall inntrykket jeg sitter igjen med. Jeg er mor til et barn som er utviklingshemmet som er like gammel som din sønn, og aldri i verden om jeg hadde godtatt at min barn stod å hylte fordi h*n ville ha en leke. Her har jeg vært konsekvent og bare gått når h*n har begynt, noe som har resultert i at h*n ikke holder på slik lengre, selvom barnet mitt er som en 4 åring i hodet. Mange kan være streng og samtidig en god mor, noe jeg ikke tviler på at du er, for det lyser lang vei at du elsker sønnen din:) Men inntrykket jeg får etter å ha lest innleggene dine er at du er altfor like konsekvent ovenfor barnet ditt, og det er jo nettopp han som vil ha stor utbytte av det senere i livet. Men dette er nå min mening og slik jeg ser det. Men for all del du virker som en god mor, så ikke ta det jeg sier som kritikk:) Anonymous poster hash: a240d...029
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #67 Skrevet 6. februar 2014 Jeg kan ikke huske at HI har bedt om meningen deres på hva hun legger ut og ikke her? Fei for deres egen dør og hopp over de innleggene dere ikke liker. Dere trakasserer hi og det er IKKE greit! Jeg syns det er bra at det er flere som forsvarer hi her fordi dette begynner å bli veldig ufint Til hi : jeg syns du er tøff Og jeg måtte smile litt av gutten din Hihi...var ikke morro der og da skal jeg fortelle deg...:-)
*Miss Marple* Skrevet 6. februar 2014 #68 Skrevet 6. februar 2014 Dere som er så bekymret for at hi ødelegger forumet med innleggene sine og at de er då kjedelige - hva tror dere vi syns om at dere spammer enhver tråd hun starter med klagingen deres? Vi er nok flere som liker betraktningene hennes og som klikker oss inn for å smile litt av små og store hendelser og som gang på gang får en hyggelig tråd ødelagt av ufine kommentarer og personangrep både på henne og, enda verre, barna hennes! At dere gidder å bruke energien på å sutre og klage, har dere ikke mer fornuftige ting å bruke tiden på? Det er jo nok av utro menn og 'hvordan ser kjøkkenskapet ditt ut' tråder dere kan engasjere dere i.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #69 Skrevet 6. februar 2014 Hadde vært "søtt" og morsomt hvis det hadde vært en 2-3 åring, da hadde jeg ledd godt, og KANSKJE 4 åring, men en 7-åring? Da synes jeg det ikke finnes søtt eller morsomt. Greit nok at du ler av det i ettertid, det forstår jeg ;)Men JEG synes ikke det er så morsomt eller søtt at det er noe å legge ut her, når det var en 7-åring som sa det. De har da litt mer selvkontroll osv til at det blir søtt eller morsomt når dem sier sånt, enn en 2-3 åring.Jeg har aldri kommentert i innleggene dine, men jeg synes faktisk du skriver litt for mye her inne om familien din nå. Det hadde jo heller passet bedre for deg med en blogg- der andre går inn for å nettopp lese om DEG og BARNA DINE, enn på et sted som dette hvor man ikke er for å lese gang på gang om èn familie(ja, jeg vet man kan velge hva man vil lese), men for å få hjelp, råd, tips, idèer, empati og kanskje komme med en solskinnshistorie en gang i blant(men ikke for å få oppmerksomhet eller få fokus på SEG SELV OG SITT, gang på gang).Jeg sier ikke dette for å være slem, usaklig, frekk eller for å være nedverdigende osv, men for å skrive en konstruktiv og saklig kommentar Anonymous poster hash: f148b...596 i og med at hun heter mamman til en adhd gutt så regner ejg med at gutten har adhd. og som viden kjent har ikke barn med adhd så god impulskontroll.... så han sa nok dette uten å tenke seg vidre om. har selv et barn med adhd, og ville snakket til han og sagt at dette er ikke ok. jeg har gått ut av butikken, selv om jeg ikke var ferdig, bare for å sette et eksempel... selv om man ikke ser hvem som har laget tråden når man bruker tlf, så ser man hvem det er ganske så fort. om dere ikke liker det hun skriver, så ikke les. gå ut igjen med en gang. det er ingen som trenger å "følge" henne. må si det er bedre å lese disse innleggene enn de som florerer om fotnallbruer, tone damli, jarle osv. er perioder hvor det er helt sinnsykt mye om enkelte kjendiser... kjenner jeg neste gruer meg til tone får babyen, for da kommer det til å eksplodere her inne... Anonymous poster hash: b5f62...26d Hun har faktisk to barn, det er bare at den andre ikke blir så mye omtalt, muligens fordi han er enklere å ha med å gjøre. Anonymous poster hash: 4256e...633
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #70 Skrevet 6. februar 2014 Den siste der kan du spare deg for
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2014 #71 Skrevet 6. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende utsagn og sitering av disse. Himmel og hav Brukermoderator
*Miss Marple* Skrevet 6. februar 2014 #72 Skrevet 6. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende utsagn og sitering av disse. Himmel og hav Brukermoderator Får de som stadig kommer med personangrep noen form for reaksjon fra administrasjonen? Syns en advarsel og oppfordring om å utvise normal folkeskikk er på sin plass.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. februar 2014 #73 Skrevet 6. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende utsagn og sitering av disse. Himmel og hav Brukermoderator Får de som stadig kommer med personangrep noen form for reaksjon fra administrasjonen? Syns en advarsel og oppfordring om å utvise normal folkeskikk er på sin plass. Signerer denne!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #74 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er ganske sikker på at det er dette HI ønsker. Noen elsker oppmerksomhet- selv negativ oppmerksomhet. Har aldri svart før jeg heller på innlegg av deg, men syns du deler for mye- og ikke minst, uinteressante ting. Syns litt syns i deg jeg. Anonymous poster hash: 12117...363
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2014 #75 Skrevet 6. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende utsagn og sitering av disse. Himmel og hav Brukermoderator Får de som stadig kommer med personangrep noen form for reaksjon fra administrasjonen? Syns en advarsel og oppfordring om å utvise normal folkeskikk er på sin plass. Vi følger med på det, og jeg tar dette med og vil diskutere det med Kira og admin. Takk for at dere følger med og rapporterer! Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå