Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Er noen som har funnet det opp, diktet det opp. Det er bare tull. Er som å tro på julenissen. Anonymous poster hash: ae9d9...8fc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Hvem sa det til deg ??? Anonymous poster hash: c15b5...dd0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Helt enig. Jeg begynner nesten å le av folk som er seriøse om religion.. Ja, det er som å stå å overbevise meg om at nissen finnes.. Tull og tøys.. Anonymous poster hash: 3ad49...5bb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Hvor kommer vi fra da??? Hvem skapte oss? Ingen hjerne bak vår utrolige kropp ?? Anonymous poster hash: c15b5...dd0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Vi kommer fra naturen. Vi har lagd oss selv som alle andre dyr og mikroorganismer. Anonymous poster hash: db84f...d51
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Jesus finnes ikke, det er bare oppspinn. Anonymous poster hash: 58d12...e83
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Er noen som har funnet det opp, diktet det opp. Det er bare tull. Er som å tro på julenissen. Anonymous poster hash: ae9d9...8fc Tror det er et par grunnleggende prinsipper du ikke har fått med deg her, smarten. Plukk opp en bok, begynn hvor som helst, du vil bli opplyst om temaet i omtrent hva som helst av litteratur. Det er en grunn til at det er et eget fag i skolen som heter, vekselvis, religion og livssyn. Anonymous poster hash: 5c619...f07
frklena Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Åh jeez. Så utrolig unødvendig å lage en tråd av! Folk tror på det de vill, selv om det motsatte er bevist vitenskapelig. Du trenger ikke å like det, men aksepter det. Det angår uansett ikke deg. Du tror på det du vil, og andre på det de vill. Jeg blir noen ganger helt oppgitt av mange av dere damer her inne. Alt dere skal si og lage trøbbel av.. Og da i tillegg selvfølgelig som anonym! Gud forby om du skulle stå for det du mener!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Jo, selvfølgelig vet jeg at Gud og Allah bare er oppspinn De som tror på det tullet der må nesten være enten hjernevasket eller mindre intelligente. Anonymous poster hash: 8ad46...4e5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Jo, det vet jeg. Anonymous poster hash: b401a...2b6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Live and let live. Ja, det var rette ræva Anonymous poster hash: f09f2...b52
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Ingen klarer å bevise Guds eksistens, men det lar seg ikke motbevise heller. Det er ikke noen motsetning mellom religion og vitenskap. Anonymous poster hash: 0b868...a11
Jallow B Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Live and let live. Ja, det var rette ræva Anonymous poster hash: f09f2...b52 Jeg dømmer ikke andre for å tro eller ikke tro på en gud.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Live and let live. Ja, det var rette ræva Anonymous poster hash: f09f2...b52 Jeg dømmer ikke andre for å tro eller ikke tro på en gud. Nei, men jaggu mye annet. Anonymous poster hash: f09f2...b52
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Gud skapte jorda og menneskene på 6 dager. Likevel var det ikke mennesker her da dinosaurene levde... Anonymous poster hash: bec2e...097
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Ingen klarer å bevise Guds eksistens, men det lar seg ikke motbevise heller. Det er ikke noen motsetning mellom religion og vitenskap. Anonymous poster hash: 0b868...a11 Nei, det er ingen som klarer å motbevise at det ikke flyr en rosa elefant over hodet mitt på kontoret her heller. Anonymous poster hash: 8ad46...4e5
Elsker livet Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Jeg tenkte det samme da jeg var 14, men har visst blitt dummere med tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Hva folk tenker og tror i privaten vil jeg ikke bry meg med. Verre når de presser dette på andre. I går fikk jeg beskjed av en muslim at jeg kom til helvete for å være en hore. Hyggelig. Anonymous poster hash: f09f2...b52
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Ingen klarer å bevise Guds eksistens, men det lar seg ikke motbevise heller. Det er ikke noen motsetning mellom religion og vitenskap.Anonymous poster hash: 0b868...a11 Nei, det er ingen som klarer å motbevise at det ikke flyr en rosa elefant over hodet mitt på kontoret her heller. Anonymous poster hash: 8ad46...4e5 I og med at jeg ikke vet hvor du jobber blir det vansklig, ja, men det kunne godt blitt bevist så lenge bare vi kunne bli enige om deffenisjonen på hva en rosa elefant var, hva det er å fly osv og ikke minst tid og sted. Å bevise eller motbevise noe som ligger utenfor vårt sanseaparat er vesentlig vanskeligere. Anonymous poster hash: 0b868...a11
Jallow B Skrevet 5. februar 2014 #21 Skrevet 5. februar 2014 Nei, men jaggu mye annet. Anonymous poster hash: f09f2...b52 ...som? Du får starte en egen tråd for alt du har imot meg da:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #22 Skrevet 5. februar 2014 Nei, men jaggu mye annet. Anonymous poster hash: f09f2...b52 ...som? Du får starte en egen tråd for alt du har imot meg da:) Nei, hvorfor det? Du stikker jo hver gang noen sier noe du ikke kan motbevise med fordommene dine. Anonymous poster hash: f09f2...b52
Jallow B Skrevet 5. februar 2014 #23 Skrevet 5. februar 2014 Nei, men jaggu mye annet. Anonymous poster hash: f09f2...b52 ...som? Du får starte en egen tråd for alt du har imot meg da:) Nei, hvorfor det? Du stikker jo hver gang noen sier noe du ikke kan motbevise med fordommene dine. Anonymous poster hash: f09f2...b52 Den eneste diskusjonen jeg har meldt meg ut av, og også gitt beskjed om, er om omskjæring, hvor det gikk over til heftige personangrep mot meg, fremfor argumenter. Jeg kan diskutere til jeg blir blå, men jeg tar ikke imot dritt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #24 Skrevet 5. februar 2014 Nei, men jaggu mye annet. Anonymous poster hash: f09f2...b52 ...som? Du får starte en egen tråd for alt du har imot meg da:) Nei, hvorfor det? Du stikker jo hver gang noen sier noe du ikke kan motbevise med fordommene dine. Anonymous poster hash: f09f2...b52 Den eneste diskusjonen jeg har meldt meg ut av, og også gitt beskjed om, er om omskjæring, hvor det gikk over til heftige personangrep mot meg, fremfor argumenter. Jeg kan diskutere til jeg blir blå, men jeg tar ikke imot dritt. Jeg har sett deg feige ut av mange diskusjoner. Anonymous poster hash: f09f2...b52
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #25 Skrevet 5. februar 2014 Jo, selvfølgelig vet jeg at Gud og Allah bare er oppspinn :)De som tror på det tullet der må nesten være enten hjernevasket eller mindre intelligente. Anonymous poster hash: 8ad46...4e5 Hva med de som trur at Gud- Allah- Buddha osv osv..... Og evolusjonen er en å samme sak. De som har skjønt at det ikke er meningen å lese bibelen eller koranen bokstavlig. Men at det er en bok skrevet av menneskehender i en tid hvor det var vanlig å skildre ting i metaforer og i svulstige ordelag. Anonymous poster hash: 8839a...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå