Fero Skrevet 28. januar 2014 #76 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er tjukk fordi jeg hater å trene. Var det noe mer?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #77 Skrevet 28. januar 2014 Hvorfor gidder dere svare TS seriøst? ondskapsfull TS som antageligvis er en usedvanlig stygg dame. Anonymous poster hash: f4869...49d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #78 Skrevet 28. januar 2014 Er kanskje ikke tykk, men lagt på meg 10 kg de siste 2 år. Kommer av at jeg fikk "diagnose" utmattelse for 2 år siden og etter dette har slitt med å få energien opp igjen. Var så utmattet at jeg lå 3 dager på sykehus. Har gått opp til 75 kg og er 170 høy.. Har begynt å gå turer så ofte jeg kan, men er avhengig av barnevakt hver gang. Anonymous poster hash: f7aea...3b3
Tauriel Skrevet 28. januar 2014 #79 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er tykk for at trening gir lite resultater (trente aktivt styrke i ungdomsårene pga div. feil med føttene mine). Spiste det jeg ville for at det gav meg på en måte en rar følelse at jeg passet inn en plass. I dag kan jeg glemme mye trening pga føttene mine som er ødelagte, håndledd som ikke kan belastes og en rygg som har gått til hælvette siden jeg ikke passet inn i A4 verden vi lever i. På det meste har jeg vært ca 130 kg, gikk ned til like under 100 kg som ikke er så langt unna trivselsvekten min. Mitt mål er ca 95 kg, som igjen kommer ganske nært en normal BMI til min kroppstype, blir jeg under 90 kg kan jeg neppe se frisk ut :S (men hoved drømmen er å få trent opp muskler i kroppen). Ble gravid og sengeliggende og veide ca 125 kg før fødsel, var nede på 110 kg etter fødselen. Fikk keisersnitt som satte meg helt ute av spill siden det hemmet magemusklene mine lenge og gav feil belastning på ryggen. Å jeg lager stortsett all mat fra bunnen (bortsett fra pasta, brød og sauser, sauser og brød får jeg ikke til). Dette pga matallergi... Holder meg til sunne produkter som er hovedsaklig karbonadedeig og kylling, med masse grønnsaker og lite og ingen potet. Søtt holder jeg til helgene, som igjen jeg begrenser (helst bør kutte ut siden jeg kan få intense magesmerter...) Nå ligger jeg på en 112-114 kg så har ca 18 kg og ta av
Gjest lillehi Skrevet 28. januar 2014 #80 Skrevet 28. januar 2014 Veide 125 kg på det meste, strevet psykisk og hadde en blanding av overspising og bulimi (enten eller, aldri normalt matinntak) Nå nærmer jeg meg normalvekten, men det tar tid, etter svangerskap er bekkenet total herp, så stort av trening går ikke, jeg er stort sett alene med ungene, så jeg kan ikke "presse det gjennom" eller noe. Men, har da gått ned 43 kg til sammen siden 2007, stort sett vært gravid fra 2009-2012 så synes det går greit.. Nå går det TREGT, bekkenet plager mer på vinterstid, samtidig som leddgikten, og sover dårlig, men går hvertfall ikke opp i vekt 40 kg er jo bare en dråpe i havet men tanke på hvor mye du veide. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Fy f..... for en usmakelig kommentar👿 jeg fatter ikke hva du oppnår med å komme med sånne oppgulp! Skal mye til for at idioter på nett irriterer og provoserer meg, men du klarte det med glans! Du bør ta et GODT blikk på deg selv og vurdere om det er et slikt menneske du vil være😧
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #81 Skrevet 28. januar 2014 For meg er dette innvikla. Slanke foreldre som åt mykje snop, drakk utelukkande cola, juice og saft og serverte veldig mykje mat med karbo. Dei syns det var stygt og pinleg å ha eit overvektig barn, så då det skjedde fekk eg ofte komentarar det skulle nemleg gjere at eg slutta å vere overvektig. Det gjorde meg sjølvbevisst og eg begrensa fysisk aktivitet for å ikkje bli mobba. Tjukka som spelar fotball og ikkje får det til får nemleg ikkje gå i fred. Eg har aldri snacka eller ete store porsjonar, men lar vere å kjøpe junk fordi forholdet mitt til det tilseier at eg et det om eg har det. Då et eg og fort og mykje for å få det til å forsvinne fortast mogleg saman med det dårlege samvitet. Seinare blei eg slank og lærte meg kva som var rett for min kropp. Til sist kom tre tøffe svangerskap med dårleg form og sjukdom som gjorde meg inaktivt. No er eg ti kg over normalvekt og på vei ned, men kroppen strittar i mot. Eg er heldig i den forstand at eg framstår normalvektig med klede på. Om eg når målet, så må eg forberede meg på at å halde vekta blir vanskeleg. Forsking visar at det ikkje er sikkert at kroppen nullstillar seg på den nye vekta, men at ein kan risikere at den jobbar for å leggje på seg heile livet om ein først har vore overvektig. Anonymous poster hash: 62f82...c26
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. januar 2014 #82 Skrevet 28. januar 2014 Veide 125 kg på det meste, strevet psykisk og hadde en blanding av overspising og bulimi (enten eller, aldri normalt matinntak) Nå nærmer jeg meg normalvekten, men det tar tid, etter svangerskap er bekkenet total herp, så stort av trening går ikke, jeg er stort sett alene med ungene, så jeg kan ikke "presse det gjennom" eller noe. Men, har da gått ned 43 kg til sammen siden 2007, stort sett vært gravid fra 2009-2012 så synes det går greit.. Nå går det TREGT, bekkenet plager mer på vinterstid, samtidig som leddgikten, og sover dårlig, men går hvertfall ikke opp i vekt 40 kg er jo bare en dråpe i havet men tanke på hvor mye du veide. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Fy f..... for en usmakelig kommentar jeg fatter ikke hva du oppnår med å komme med sånne oppgulp! Skal mye til for at idioter på nett irriterer og provoserer meg, men du klarte det med glans! Du bør ta et GODT blikk på deg selv og vurdere om det er et slikt menneske du vil være Ingen poeng i å ta seg nær av Hvertfall ikke på mine veier altså, lo godt her pga den påstanden, om det bare er en dråpe i havet, så lurer jeg heller på om jeg egentlig er en Finsk Lapphund ala 15 kg uten å vite det selv hahaha Er storfornøyd med meg selv, og et menneske som ikke har bedre å fordrive tiden sin med, har ingen påvirkning.. Enten kjeder hun seg maks, eller er sjalu for at jeg klarer å endre vekt og livsstil
Gjest lillehi Skrevet 28. januar 2014 #83 Skrevet 28. januar 2014 Veide 125 kg på det meste, strevet psykisk og hadde en blanding av overspising og bulimi (enten eller, aldri normalt matinntak) Nå nærmer jeg meg normalvekten, men det tar tid, etter svangerskap er bekkenet total herp, så stort av trening går ikke, jeg er stort sett alene med ungene, så jeg kan ikke "presse det gjennom" eller noe. Men, har da gått ned 43 kg til sammen siden 2007, stort sett vært gravid fra 2009-2012 så synes det går greit.. Nå går det TREGT, bekkenet plager mer på vinterstid, samtidig som leddgikten, og sover dårlig, men går hvertfall ikke opp i vekt 40 kg er jo bare en dråpe i havet men tanke på hvor mye du veide. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Fy f..... for en usmakelig kommentar jeg fatter ikke hva du oppnår med å komme med sånne oppgulp! Skal mye til for at idioter på nett irriterer og provoserer meg, men du klarte det med glans! Du bør ta et GODT blikk på deg selv og vurdere om det er et slikt menneske du vil være Ingen poeng i å ta seg nær av Hvertfall ikke på mine veier altså, lo godt her pga den påstanden, om det bare er en dråpe i havet, så lurer jeg heller på om jeg egentlig er en Finsk Lapphund ala 15 kg uten å vite det selv hahaha Er storfornøyd med meg selv, og et menneske som ikke har bedre å fordrive tiden sin med, har ingen påvirkning.. Enten kjeder hun seg maks, eller er sjalu for at jeg klarer å endre vekt og livsstil 😄
Trimsi Skrevet 28. januar 2014 #84 Skrevet 28. januar 2014 Veide 125 kg på det meste, strevet psykisk og hadde en blanding av overspising og bulimi (enten eller, aldri normalt matinntak) Nå nærmer jeg meg normalvekten, men det tar tid, etter svangerskap er bekkenet total herp, så stort av trening går ikke, jeg er stort sett alene med ungene, så jeg kan ikke "presse det gjennom" eller noe. Men, har da gått ned 43 kg til sammen siden 2007, stort sett vært gravid fra 2009-2012 så synes det går greit.. Nå går det TREGT, bekkenet plager mer på vinterstid, samtidig som leddgikten, og sover dårlig, men går hvertfall ikke opp i vekt Synes du er flink! Og sikkert helt passe
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. januar 2014 #85 Skrevet 28. januar 2014 Veide 125 kg på det meste, strevet psykisk og hadde en blanding av overspising og bulimi (enten eller, aldri normalt matinntak) Nå nærmer jeg meg normalvekten, men det tar tid, etter svangerskap er bekkenet total herp, så stort av trening går ikke, jeg er stort sett alene med ungene, så jeg kan ikke "presse det gjennom" eller noe. Men, har da gått ned 43 kg til sammen siden 2007, stort sett vært gravid fra 2009-2012 så synes det går greit.. Nå går det TREGT, bekkenet plager mer på vinterstid, samtidig som leddgikten, og sover dårlig, men går hvertfall ikke opp i vekt 40 kg er jo bare en dråpe i havet men tanke på hvor mye du veide. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Fy f..... for en usmakelig kommentar jeg fatter ikke hva du oppnår med å komme med sånne oppgulp! Skal mye til for at idioter på nett irriterer og provoserer meg, men du klarte det med glans! Du bør ta et GODT blikk på deg selv og vurdere om det er et slikt menneske du vil væreIngen poeng i å ta seg nær av Hvertfall ikke på mine veier altså, lo godt her pga den påstanden, om det bare er en dråpe i havet, så lurer jeg heller på om jeg egentlig er en Finsk Lapphund ala 15 kg uten å vite det selv hahaha Er storfornøyd med meg selv, og et menneske som ikke har bedre å fordrive tiden sin med, har ingen påvirkning.. Enten kjeder hun seg maks, eller er sjalu for at jeg klarer å endre vekt og livsstil Eller bare ekstremt dårlig i matte
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. januar 2014 #86 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er overvektig fordi jeg har en spiseforstyrrelse som jeg jobber hardt for å bli kvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå