Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Er det sånn at alle har en medisinsk grunn? For høyt og for lavt ditt og datt, trøstespising osv? Er det ingen som bare kan si at de har vært late og stappet i seg alt mulig, og ikke har giddet å gjort noe med det? Syns alle har en unnskyldning og skylle på.. Anonymous poster hash: 6c98c...9d6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg elsker sjokolade! Anonymous poster hash: b6533...042
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Spiser for store posjoner med middag, og veldig mye godterier.Går mye turer med hunden, og lager ellers (stort sett) sunne middager, alltid masse grønnsaker til, men spiser fiiint 3-4 poteter med saus f.eks i tillegg til kjøtt/fisk. Anonymous poster hash: f2c07...815
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg ble tjukk i graviditeten. Satt/lå i ro de siste mnd og spiste det jeg ville ha uten noe forbehold. Grunnen til at jeg fortsatt er feit er fordi jeg ikke har funnet motivasjon til å trene og spise sunt igjen. Rett og slett. Anonymous poster hash: 676fe...7ed
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har veid 110 kg. Jeg har lavt stoffskifte men det gjør meg ikke feit men det gjør meg sliten. Jeg har nå tatt av 40 kg og er normalvektig. Jeg klarte ikke gå ned i vekt før jeg ble ærlig med meg selv. Du er feit fordi du ikke orker å bli sliten og fordi du lager usunn mat. Når det er sagt måtte jeg finne ut av dette selv. Drittkommentarer fra folk som DEG hjalp meg ingenting. Hvorfor har du så behov for å sitte anonymt på nett og tråkke på andre mennesker. Vet du hva. Mennesker kan slanke seg men de kan ikke endre personlighet. Du er ondskapsfull og dum. Så taperen her er faktisk deg. Anonymous poster hash: cb869...855
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Her er det litt av litt for lite ditt, og for mye av datt. Kronisk syk(for lite av noe) og da lite energi, så da blir edet kjede og trøste spising(for mye av datt) Men han gått ned 20kg. Så jeg prøver iherdig og klare de siste 15kg Anonymous poster hash: 29d9e...292
Turtelduen Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Mye har nok med viljestyrke også. Jeg veier 10 kg for mye, men når baby er ute så har jeg ingen problem med å få vilje til å bli kvitt kg. Er ikke overvektig, men kjenner kjempe godt på den viljen. Det er nok like vanskelig som å slutte å røyke...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har spist for mye i forhold til aktivitetsnivå, men jeg er blitt mer bevisst på forholdet mellom mat (sjokolade og drittmat som jeg har spist) og trening. (Har nå gått ned ca. 30 kg. og skal ikke ned så mange kg. til) Anonymous poster hash: 2d294...05d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Samme som i det andre innlegget. Jeg er overvektig. Dessverre hatt et problem til mat som dessverre min mor startet. JEG VAR TYNN. Min mor veide meg ukentlig fra jeg var fire år. Passet alltid på hva jeg fikk i meg. Sa ofte: nei nå ser du feit ut så spis mindre... Jeg flyttet ut som 18 åring. Spiste og spiste. Begynte på p-sprøyta og la på meg 20 kg bare pga den. Spiste mer. Veide så 110 kg. Gikk ned til 90. Gravid og sengeliggende hele graviditeten pga sykdom. Guttungen ett år veide jeg 125 kg. Nå er han 16 måneder og veier 82 kg Det rare oppi alt dette er at jeg har hatt en tung fysisk jobb (gåing og løfting i 9 timer), trent hele tiden, jeg går på ski og leker i snøen om vinteren med ungen, om sommeren var vi på turer og vi dro å badet hele tiden. Jeg har hvert mest aktiv av alle mine TYNNE venninner, men fortsatt overvektig pga maten. Ingen helseplager pga overvekt. IKKE DØM OSS FØR DERE VEIT HELE SANNHETEN Anonymous poster hash: 78810...1a5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Det kommer av 5 liter med brus HVER dag,hamburgere med ett kino dressing inni,at sjokolade dritten de spiser osv. Likevel lurer de på hvorfor de er feite.. De er ikke direkte smarte folk akkurat.. Anonymous poster hash: 23a48...7e8
Jallow B Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er overvektig ifølge BMI, men frisk og sunn, utenom røyking, ifølge legen. Det kan jeg fint leve med.
Gjest cd0da Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Jeg veier ca. 15 kg for mye. Går jeg ned 15 kilo igjen så blir alt så bra Er bare lat og spiser mye god mat Jobber med å gå ned i vekt da
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Er det sånn at alle har en medisinsk grunn? For høyt og for lavt ditt og datt, trøstespising osv? Er det ingen som bare kan si at de har vært late og stappet i seg alt mulig, og ikke har giddet å gjort noe med det? Syns alle har en unnskyldning og skylle på.. Anonymous poster hash: 6c98c...9d6 "Skyller" på at jeg spiste mat mens jeg lærte meg norsk rettskriving. Hva "skyller" du manglende rettskriving på? Anonymous poster hash: 6e4fe...d2e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Det kommer av 5 liter med brus HVER dag,hamburgere med ett kino dressing inni,at sjokolade dritten de spiser osv. Likevel lurer de på hvorfor de er feite.. De er ikke direkte smarte folk akkurat.. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Leeeer. Du derimot er skarp som en kniv. Trekk nesa ut av navelen din du. Er du som fremstår som mest dum. ;-) Anonymous poster hash: cb869...855
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er så lat. Ligger på sofaen hele dagen og eter Anonymous poster hash: 57a89...01a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Jeg ble tykk fordi jeg spiste store mengder sjokolade hver dag og var uaktiv. Visste det godt men greide ikke stoppe. Så fikk jeg nok og kutta snop og begynte å trene. Dette er 9 mnd siden. Nå er jeg normal vektig og nærmer meg 40 kilo av! Så det går! Anonymous poster hash: 9b400...766
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Det kommer av 5 liter med brus HVER dag,hamburgere med ett kino dressing inni,at sjokolade dritten de spiser osv. Likevel lurer de på hvorfor de er feite.. De er ikke direkte smarte folk akkurat.. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Leeeer. Du derimot er skarp som en kniv. Trekk nesa ut av navelen din du. Er du som fremstår som mest dum. ;-) Anonymous poster hash: cb869...855 Visst du ser på svarene her så ser du at jeg har helt rett. Som de sier selv så er de for late til å løfte den smellfeite ræven å gå lengre enn til kjøleskapet. De gafler i seg usunn mat i litervis å da er det ikke rart at resultatet blir at de er smellfeite. Etterpå sutrer de over at de ikke klarer å gå ned i vekt! Ta en 2 timers løpetur hver dag å spis sunt til hvert måltid,så vips så renner kiloene av. Anonymous poster hash: 23a48...7e8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Hehe dere kan jo mobbe for rettskrivingen så mye dere vil, dere har fremdeles ( de aller fleste fete) ingen annen grunn enn latskap , dere velger selv å lage drittmaten og mye av det og åpne munnen og putte ting inn der. Og for mye av det. Og ja jeg vet det kan være følelser og psyken inni bildet, har hatt anoreksi og bulimi så har ikke hatt et lett forhold til mat selv . Men det var ingen andre sin skyld enn min at jeg unnlot å spise , eller at jeg spydde. Dere får stå for latskapen og overspisinga deres dere og. Anonymous poster hash: a21e4...1cb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 Det kommer av 5 liter med brus HVER dag,hamburgere med ett kino dressing inni,at sjokolade dritten de spiser osv. Likevel lurer de på hvorfor de er feite.. De er ikke direkte smarte folk akkurat.. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Leeeer. Du derimot er skarp som en kniv. Trekk nesa ut av navelen din du. Er du som fremstår som mest dum. ;-) Anonymous poster hash: cb869...855 Visst du ser på svarene her så ser du at jeg har helt rett. Som de sier selv så er de for late til å løfte den smellfeite ræven å gå lengre enn til kjøleskapet. De gafler i seg usunn mat i litervis å da er det ikke rart at resultatet blir at de er smellfeite. Etterpå sutrer de over at de ikke klarer å gå ned i vekt! Ta en 2 timers løpetur hver dag å spis sunt til hvert måltid,så vips så renner kiloene av. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Du er en sånn stakkar som lever av å rakke ned på andre for å føle deg bedre selv du tenker jeg. Gå til en psykolog dersom du vil ha hjelp til å bli kvitt plagene dine i stedet. Gjør det i alle fall før barna begynner å forstå at du er annerledes oppi hodet. Anonymous poster hash: f2c07...815
Jallow B Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Det kommer av 5 liter med brus HVER dag,hamburgere med ett kino dressing inni,at sjokolade dritten de spiser osv. Likevel lurer de på hvorfor de er feite.. De er ikke direkte smarte folk akkurat.. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Leeeer. Du derimot er skarp som en kniv. Trekk nesa ut av navelen din du. Er du som fremstår som mest dum. ;-) Anonymous poster hash: cb869...855 Visst du ser på svarene her så ser du at jeg har helt rett. Som de sier selv så er de for late til å løfte den smellfeite ræven å gå lengre enn til kjøleskapet. De gafler i seg usunn mat i litervis å da er det ikke rart at resultatet blir at de er smellfeite. Etterpå sutrer de over at de ikke klarer å gå ned i vekt! Ta en 2 timers løpetur hver dag å spis sunt til hvert måltid,så vips så renner kiloene av. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Lol. Når skal f.eks de som er alenemødre ha mulighet til å løpe to timer hver dag? Hah.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #21 Skrevet 28. januar 2014 Det kommer av 5 liter med brus HVER dag,hamburgere med ett kino dressing inni,at sjokolade dritten de spiser osv. Likevel lurer de på hvorfor de er feite.. De er ikke direkte smarte folk akkurat.. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Leeeer. Du derimot er skarp som en kniv.Trekk nesa ut av navelen din du. Er du som fremstår som mest dum. ;-) Anonymous poster hash: cb869...855 Visst du ser på svarene her så ser du at jeg har helt rett.Som de sier selv så er de for late til å løfte den smellfeite ræven å gå lengre enn til kjøleskapet. De gafler i seg usunn mat i litervis å da er det ikke rart at resultatet blir at de er smellfeite. Etterpå sutrer de over at de ikke klarer å gå ned i vekt! Ta en 2 timers løpetur hver dag å spis sunt til hvert måltid,så vips så renner kiloene av. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Og du vinner prisen for best likt. ;-) Stakkars deg. Må være fælt for deg å sitte på løsningen til verdens overvektproblem og INGEN vil høre på deg. Anonymous poster hash: cb869...855
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #22 Skrevet 28. januar 2014 Tredemølle ? Spare til? Ønske seg til bursdag/ jul? Joda alenemødre kan løpe, de kan trene yoga, pilates og annet hjemme. Enda en unnskyldning? Anonymous poster hash: a21e4...1cb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #23 Skrevet 28. januar 2014 Tredemølle ? Spare til? Ønske seg til bursdag/ jul? Joda alenemødre kan løpe, de kan trene yoga, pilates og annet hjemme. Enda en unnskyldning? Anonymous poster hash: a21e4...1cb Eller ta med barnet på et treningssenter med barnepass ? Det gjør min venninne som er alenemor, hver dag Anonymous poster hash: 6c98c...9d6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #24 Skrevet 28. januar 2014 Det kommer av 5 liter med brus HVER dag,hamburgere med ett kino dressing inni,at sjokolade dritten de spiser osv. Likevel lurer de på hvorfor de er feite.. De er ikke direkte smarte folk akkurat.. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Leeeer. Du derimot er skarp som en kniv. Trekk nesa ut av navelen din du. Er du som fremstår som mest dum. ;-) Anonymous poster hash: cb869...855 Visst du ser på svarene her så ser du at jeg har helt rett. Som de sier selv så er de for late til å løfte den smellfeite ræven å gå lengre enn til kjøleskapet. De gafler i seg usunn mat i litervis å da er det ikke rart at resultatet blir at de er smellfeite. Etterpå sutrer de over at de ikke klarer å gå ned i vekt! Ta en 2 timers løpetur hver dag å spis sunt til hvert måltid,så vips så renner kiloene av. Anonymous poster hash: 23a48...7e8 Lol. Når skal f.eks de som er alenemødre ha mulighet til å løpe to timer hver dag? Hah. Ikke rart du har noen kilo for mye med den holdningen der. Det er faktisk noe som heter barnevakt,er bare å sette inn annonse i avisen at en trenger en. Så dere kan ikke bruke den unnskyldingen heller. Men feite er jo eksperter på å finne på unnskyldinger til å ikke gjøre annet enn å ligge på sofaen å spise mat,så de har vel 1000 andre unnskyldninger også. Anonymous poster hash: 23a48...7e8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #25 Skrevet 28. januar 2014 Milde Jesus. Vi kan ut fra denn tråden fastslå at tjukk i hodet er værre en tjukke kropper. Det er jo så slitsomt å prate med de som er tjukk helt øverst. :-) Anonymous poster hash: cb869...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå