Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg trodde til jeg var 17-18 av løven var mannen og tigeren var dama!! Jeg tror jeg var 13-14 når jeg skjønte at Afrika ikke var et land. Anonymous poster hash: 22202...4f0
Flutterby Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Trodde frem til 15 år at månen lyser. Og at det heter Kari Kari krigsmann
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Kniiiis. Jeg trodde det het Ola-Vind. Blåser Ola-vind fra alle kanter. Har en venninne som er dronninga av å sitere ordtak feil. Hun trodde det het feks når man verdens rikeste mann at man hadde "gastronomisk mye penger" ;-) Anonymous poster hash: 22202...4f0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 He, jeg trodde lenge at morrabrød var et resultat av at penis var fylt med urin etter nattesøvnen Anonymous poster hash: a28f6...8ad
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 He, jeg trodde lenge at morrabrød var et resultat av at penis var fylt med urin etter nattesøvnen Anonymous poster hash: a28f6...8ad Leeeer og leeeer. Man blir så flau når man skjønner man er helt på vidda. Anonymous poster hash: 22202...4f0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Man er ikke ganske voksen når man er 13-15 år da Mn jeg trodde til jeg var 23 år at det het veledighet. Det heter jo veldedighet. Trodde samboeren min tulla da han sa det Anonymous poster hash: 5aec0...68f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Pappa min overbeviste meg om at hvite kyr var svenske. Va vel 16 år da jeg innså at kyr er kyr.. :/ haha Anonymous poster hash: d02f9...c57
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 He, jeg trodde lenge at morrabrød var et resultat av at penis var fylt med urin etter nattesøvnen Anonymous poster hash: a28f6...8ad Full blære er en av grunnene til at en har ereksjon om morgenen. Men vanligvis er det en del av søvnfasen som gjør at blod strømmer til underlivet,det har lite med seksuelle drømmer å gjøre. Anonymous poster hash: a2ba1...74a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Ei jeg kjente trodde til hun var over 20 at urin kom ut gjennom skjeden. Så hver gang hun hadde mensen hadde hun visst fjernet tampongen for å tisse.. Anonymous poster hash: a2ba1...74a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 He, jeg trodde lenge at morrabrød var et resultat av at penis var fylt med urin etter nattesøvnen Anonymous poster hash: a28f6...8ad Full blære er en av grunnene til at en har ereksjon om morgenen. Men vanligvis er det en del av søvnfasen som gjør at blod strømmer til underlivet,det har lite med seksuelle drømmer å gjøre. Anonymous poster hash: a2ba1...74a Full blære, ja, ikke full penis.. Anonymous poster hash: b4008...509
SagflisiHåret Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 At musluløs betydde at man var muskel-løs. Alts å uten muslker. Men jeg har den dag idag ikke peiling på sønnavind og nordavind: blåser det fra eller mot nord når man bruker disse begrepene???
SagflisiHåret Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 At musluløs betydde at man var muskel-løs. Alts å uten muslker. Men jeg har den dag idag ikke peiling på sønnavind og nordavind: blåser det fra eller mot nord når man bruker disse begrepene??? Muskuløs altså. Samme med vestavind, blåser det fra eller mot vest da?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Hva med fønvind? Er det fordi det er varm vind,som fra hårFØNeren? Anonymous poster hash: a2ba1...74a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Trodde frem til 15 år at månen lyser. Og at det heter Kari Kari krigsmann Lyser ikke månen? Anonymous poster hash: 95ab9...e11
valkyrien Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 At musluløs betydde at man var muskel-løs. Alts å uten muslker. Men jeg har den dag idag ikke peiling på sønnavind og nordavind: blåser det fra eller mot nord når man bruker disse begrepene??? Muskuløs altså. Samme med vestavind, blåser det fra eller mot vest da? Nordavind fra nord, vestavind fra vest osv.
valkyrien Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Trodde frem til 15 år at månen lyser. Og at det heter Kari Kari krigsmann Lyser ikke månen? Anonymous poster hash: 95ab9...e11 Månen reflekterer lyset fra sola.
Flutterby Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Trodde frem til 15 år at månen lyser. Og at det heter Kari Kari krigsmann Lyser ikke månen? Anonymous poster hash: 95ab9...e11 Nei, månen er som en stein, så den har ikke eget "liv" (som i at den ikke har is,vulkaner osv som mange planeter har). Månen lyser fordi den reflekterer lyset fra solen. Det samme gjelder flere stjerner. Eneste som lyser av seg selv er planeter ol som har ild/vulkaner på seg
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Trodde frem til 15 år at månen lyser. Og at det heter Kari Kari krigsmann Lyser ikke månen? Anonymous poster hash: 95ab9...e11 Nei, månen er som en stein, så den har ikke eget "liv" (som i at den ikke har is,vulkaner osv som mange planeter har). Månen lyser fordi den reflekterer lyset fra solen. Det samme gjelder flere stjerner. Eneste som lyser av seg selv er planeter ol som har ild/vulkaner på seg Haha, logisk når du sier det på den måten ja!!! *flau* Anonymous poster hash: 95ab9...e11
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Ei jeg kjente trodde til hun var over 20 at urin kom ut gjennom skjeden. Så hver gang hun hadde mensen hadde hun visst fjernet tampongen for å tisse.. Anonymous poster hash: a2ba1...74a Det kan faktisk godt hende at urinrøret lå i skjeden hos henne. Det finnes variasjoner hos alle kvinner, og hos noen ligger det et stykke inn i skjeden. Sånn til hennes forsvar. Jeg tar for øvrig også alltid ut tampongen når jeg tisser (dog ikke fordi jeg tror jeg må for å få tisse), og ser ikke problemet med det heller...? Anonymous poster hash: ed326...268
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 Trodde frem til 15 år at månen lyser. Og at det heter Kari Kari krigsmann Lyser ikke månen? Anonymous poster hash: 95ab9...e11 Nei, månen er som en stein, så den har ikke eget "liv" (som i at den ikke har is,vulkaner osv som mange planeter har). Månen lyser fordi den reflekterer lyset fra solen. Det samme gjelder flere stjerner. Eneste som lyser av seg selv er planeter ol som har ild/vulkaner på segHaha, logisk når du sier det på den måten ja!!! *flau* Anonymous poster hash: 95ab9...e11 Så lærte du noe i dag og har en ny ting å bidra med i sånne tråder som dette Jeg trodde til for ganske kort tid siden at det het Ishavsstyrkene (ISAF) og syns det var veldig merkelig at Norge sendte de til Afganistan hvor de ikke har noe hav Anonymous poster hash: e1e99...8f1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #21 Skrevet 18. januar 2014 Ei jeg kjente trodde til hun var over 20 at urin kom ut gjennom skjeden. Så hver gang hun hadde mensen hadde hun visst fjernet tampongen for å tisse.. Anonymous poster hash: a2ba1...74a Henne kjente jeg også, hvor er du fra? Husker hennes daværende kjæreste het noe på J.... Anonymous poster hash: 8f208...0d5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #22 Skrevet 18. januar 2014 Ei jeg kjente trodde til hun var over 20 at urin kom ut gjennom skjeden. Så hver gang hun hadde mensen hadde hun visst fjernet tampongen for å tisse..Anonymous poster hash: a2ba1...74a Henne kjente jeg også, hvor er du fra? Husker hennes daværende kjæreste het noe på J.... Anonymous poster hash: 8f208...0d5 Født og oppvokst sørlending. Du da? Anonymous poster hash: a2ba1...74a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #23 Skrevet 18. januar 2014 Trodde frem til 15 år at månen lyser. Og at det heter Kari Kari krigsmann Lyser ikke månen? Anonymous poster hash: 95ab9...e11 Nei, månen er som en stein, så den har ikke eget "liv" (som i at den ikke har is,vulkaner osv som mange planeter har). Månen lyser fordi den reflekterer lyset fra solen. Det samme gjelder flere stjerner. Eneste som lyser av seg selv er planeter ol som har ild/vulkaner på segHaha, logisk når du sier det på den måten ja!!! *flau* Anonymous poster hash: 95ab9...e11 Så lærte du noe i dag og har en ny ting å bidra med i sånne tråder som dette Jeg trodde til for ganske kort tid siden at det het Ishavsstyrkene (ISAF) og syns det var veldig merkelig at Norge sendte de til Afganistan hvor de ikke har noe hav Anonymous poster hash: e1e99...8f1 Jeg også. Ishavsstyrkene. Og jeg trodde redningshelikopterne het Seeking Helikopter. De heter Sea King. Anonymous poster hash: 22202...4f0
Mandala Skrevet 18. januar 2014 #24 Skrevet 18. januar 2014 Jeg ble veldig skuffa da jeg innså at feriepengene må gå til akkurat de samme faste utgiftene man har alle andre mnd i året og at det ekstra beløpet man får, inne dekker en ferie for en familie. Haha..
I scream for icecream! Skrevet 18. januar 2014 #25 Skrevet 18. januar 2014 Jeg fikk vite IGÅR at det ikke heter "klar som et egg", men klar som "EN egg". Broren min skjønte ikke den opprinnelige betydningen av tomatvitsen før han var typ nesten 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå