Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Håpefull: hvordan går det?

Ser ut til at småblødningen har kommet idag (lørdag). Så da var det ingen graviditet, som jeg håpet men ikke helt trodde ;) Kommer nok ordentlig i gang om en dag eller to, håper jeg, så blir det å ringe på mandag. Takk som spør :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpefull: Så godt at du er så positiv selv om tanta er på vei. Her venter jeg mensen iløpet av de neste tre dagene. Vært veldig uvel, kastet opp på morgenen de siste dagene. Kan jo selvfølgelig være en helt annen grunn enn et mulig svangerskap. Får bare vente og se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :) Joyner dere.

 

Første gang, ICSI. Starter 10 feb, uttak og innsett i uke 10/11 regner jeg med. Privat, Danmark :)

 

Lykketil alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull: Så godt at du er så positiv selv om tanta er på vei. Her venter jeg mensen iløpet av de neste tre dagene. Vært veldig uvel, kastet opp på morgenen de siste dagene. Kan jo selvfølgelig være en helt annen grunn enn et mulig svangerskap. Får bare vente og se

Tanta lar vente på seg. Pleier jo å ha småblødning noen få dager før det kommer ordentlig igang, men nå synes jeg det går tregt. Har endel slim (sorry for details ;)) med bare litt brunt i, og har hatt det nå i to dager uten spe tegn til økning. Mye murring i ryggen, og det pleier jeg også å ha. Vurderer å kjøpe gravitest i morgen om det ikke går på. Hører jo om de som plutselig blir gravide på egen hånd, og tenker jo da at det kan skjenoss også. Optimismen lenge leve. Skaper jo litt spenning for meg selv, da :)))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håpefull: Så godt at du er så positiv selv om tanta er på vei. Her venter jeg mensen iløpet av de neste tre dagene. Vært veldig uvel, kastet opp på morgenen de siste dagene. Kan jo selvfølgelig være en helt annen grunn enn et mulig svangerskap. Får bare vente og se

Tanta lar vente på seg. Pleier jo å ha småblødning noen få dager før det kommer ordentlig igang, men nå synes jeg det går tregt. Har endel slim (sorry for details ;)) med bare litt brunt i, og har hatt det nå i to dager uten spe tegn til økning. Mye murring i ryggen, og det pleier jeg også å ha. Vurderer å kjøpe gravitest i morgen om det ikke går på. Hører jo om de som plutselig blir gravide på egen hånd, og tenker jo da at det kan skjenoss også. Optimismen lenge leve. Skaper jo litt spenning for meg selv, da :)))
Også du da frurikstad!!!!! Spyr, sier du ;))) Det er jo supert da, hvis det betyr at du er gravid. Hi, hi:))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mars på meg :)

Mensen 21-22. februar. Starter med menopur dag 2. Kort regime.

Satser på uttak mellom 3-10. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Håpefull: Så godt at du er så positiv selv om tanta er på vei. Her venter jeg mensen iløpet av de neste tre dagene. Vært veldig uvel, kastet opp på morgenen de siste dagene. Kan jo selvfølgelig være en helt annen grunn enn et mulig svangerskap. Får bare vente og se

Tanta lar vente på seg. Pleier jo å ha småblødning noen få dager før det kommer ordentlig igang, men nå synes jeg det går tregt. Har endel slim (sorry for details ;)) med bare litt brunt i, og har hatt det nå i to dager uten spe tegn til økning. Mye murring i ryggen, og det pleier jeg også å ha. Vurderer å kjøpe gravitest i morgen om det ikke går på. Hører jo om de som plutselig blir gravide på egen hånd, og tenker jo da at det kan skjenoss også. Optimismen lenge leve. Skaper jo litt spenning for meg selv, da :)))

Ååååå så spennende! Ja du må teste hvis tanta lar vente på seg nå synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håpefull: Så godt at du er så positiv selv om tanta er på vei. Her venter jeg mensen iløpet av de neste tre dagene. Vært veldig uvel, kastet opp på morgenen de siste dagene. Kan jo selvfølgelig være en helt annen grunn enn et mulig svangerskap. Får bare vente og se

Tanta lar vente på seg. Pleier jo å ha småblødning noen få dager før det kommer ordentlig igang, men nå synes jeg det går tregt. Har endel slim (sorry for details ;)) med bare litt brunt i, og har hatt det nå i to dager uten spe tegn til økning. Mye murring i ryggen, og det pleier jeg også å ha. Vurderer å kjøpe gravitest i morgen om det ikke går på. Hører jo om de som plutselig blir gravide på egen hånd, og tenker jo da at det kan skjenoss også. Optimismen lenge leve. Skaper jo litt spenning for meg selv, da :)))
Også du da frurikstad!!!!! Spyr, sier du ;))) Det er jo supert da, hvis det betyr at du er gravid. Hi, hi:))

Ja, blir spennende å se. Tør ikke teste jeg da. Venter til slutten av denne uka. Har den ikke kommet innen da, så tester jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mars på meg :)

Mensen 21-22. februar. Starter med menopur dag 2. Kort regime.

Satser på uttak mellom 3-10. mars.

Masse lykke til klishe89 :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt bare småblødning her :( Pleier ikke gå over, jeg altså. Tror ikke jeg er gravid. Mon tro om det kan ha blitt noen forskyvninger etter forrige forsøk?? Det har ikke skjedd før. Har alltid kommet raskt i rute igjen. Dette blir andre mens etter neg tast. Har ikke hatt tid til å kjøpe test idag, men tror som sagt ikke at det er noe vits ;( lykke til allihopa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid i forveien har dere fått resepter? Jeg venter på mine. Skal starte opp i uke 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid i forveien har dere fått resepter? Jeg venter på mine. Skal starte opp i uke 11 :)

Jeg har fått mine ganske raskt etter at jeg har ringt inn mens og avtalt oppstart. Hører til i Porsgrunn..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også mine resepten ganske raskt :-) Hentet ut 3 nesespray, 3 ampuller til puregon og 2 pakker med pregnyl i dag:-) Skal starte med nesesprayen neste onsdag :-)Men gleder meg ikke til "overgangsalderen " igjen da.Men men,hva gjør man ikke for å få barn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte klinikken 12 januar og avtalte oppstart i uke 11. Så det er jo fremdeles 5 1/2 uke til da. Men håper jeg får de snart, så jeg kan handle inn alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu Tante Rød vil ikke komme. Utifra hvordan alle syklusene mine har vært i det siste året, så skulle jeg hatt mensen på mandagen utifra mine beregninger. Er fortsatt en del kvalme, oppkast og har et vanvittig behov for å sove. Jeg tør fortsatt ikke teste. Har ikke Tante Rød kommet iløpet av helgen, så tester jeg på mandag.

 

Hvordan går det med deg Håpefull?

 

Og masse lykke til til dere som skal snart igang med medisiner og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende! Tenk om du er gravid a! Skjønner du ikke helt tør håpe, hos meg har mensen vært 3-5 dager forsinket innimellom, sånn 1-2 ganger i året. Masse symptomer som har fått opp håpet, men så har den j... Tanta dukket opp. Har aldri vært kvalm da, og m den kvalmen der så tenker jeg at det kan jo absolutt være det er noe i gjære hos deg ;) krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende! Tenk om du er gravid a! Skjønner du ikke helt tør håpe, hos meg har mensen vært 3-5 dager forsinket innimellom, sånn 1-2 ganger i året. Masse symptomer som har fått opp håpet, men så har den j... Tanta dukket opp. Har aldri vært kvalm da, og m den kvalmen der så tenker jeg at det kan jo absolutt være det er noe i gjære hos deg ;) krysser fingre!

Takk! Det er veldig spennende, men klarer liksom ikke helt være optimistisk. Men får bare vente og se tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har min kjære Tante kommet på besøk og på mandag ringer jeg inn til Ullevål for å få satt igang med forsøk nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu Tante Rød vil ikke komme. Utifra hvordan alle syklusene mine har vært i det siste året, så skulle jeg hatt mensen på mandagen utifra mine beregninger. Er fortsatt en del kvalme, oppkast og har et vanvittig behov for å sove. Jeg tør fortsatt ikke teste. Har ikke Tante Rød kommet iløpet av helgen, så tester jeg på mandag.Hvordan går det med deg Håpefull?Og masse lykke til til dere som skal snart igang med medisiner og slikt.

ENDELIG kom mensen. Begynte nok torsdags kveld, men fredag var det ingen tvil og jeg ringte inn til Porsgrunn ;) Hvis det fortsetter å gå etter planen nå, rekker vi akkurat uttak og innsett i uke 12, slik jeg fikk beskjed om for en stund siden. Får papirer i posten nå, så ser jeg da når jeg skal starte på spray. Vi ligger jo så og si helt likt, frurikstad :-) Skulle du også ha langt regime.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hu Tante Rød vil ikke komme. Utifra hvordan alle syklusene mine har vært i det siste året, så skulle jeg hatt mensen på mandagen utifra mine beregninger. Er fortsatt en del kvalme, oppkast og har et vanvittig behov for å sove. Jeg tør fortsatt ikke teste. Har ikke Tante Rød kommet iløpet av helgen, så tester jeg på mandag.Hvordan går det med deg Håpefull?Og masse lykke til til dere som skal snart igang med medisiner og slikt.

ENDELIG kom mensen. Begynte nok torsdags kveld, men fredag var det ingen tvil og jeg ringte inn til Porsgrunn ;) Hvis det fortsetter å gå etter planen nå, rekker vi akkurat uttak og innsett i uke 12, slik jeg fikk beskjed om for en stund siden. Får papirer i posten nå, så ser jeg da når jeg skal starte på spray. Vi ligger jo så og si helt likt, frurikstad :-) Skulle du også ha langt regime.

Ja vi blir jo liggende ganske likt vi da ja. Jeg skal også ha langt regime. Så spennende! Nå er jeg bare spent på hvordan det blir med de nye medisinene og om vi vil lykkes bedre med ICSI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hu Tante Rød vil ikke komme. Utifra hvordan alle syklusene mine har vært i det siste året, så skulle jeg hatt mensen på mandagen utifra mine beregninger. Er fortsatt en del kvalme, oppkast og har et vanvittig behov for å sove. Jeg tør fortsatt ikke teste. Har ikke Tante Rød kommet iløpet av helgen, så tester jeg på mandag.Hvordan går det med deg Håpefull?Og masse lykke til til dere som skal snart igang med medisiner og slikt.

ENDELIG kom mensen. Begynte nok torsdags kveld, men fredag var det ingen tvil og jeg ringte inn til Porsgrunn ;) Hvis det fortsetter å gå etter planen nå, rekker vi akkurat uttak og innsett i uke 12, slik jeg fikk beskjed om for en stund siden. Får papirer i posten nå, så ser jeg da når jeg skal starte på spray. Vi ligger jo så og si helt likt, frurikstad :-) Skulle du også ha langt regime.
Hvilke medisiner skal du ta? Og hvem er nye? Her blir det synarela, menopur, puregon, lutinus, albyl-e og prednisolon + el-sprøyte. Ingen ekstra hcg-støtte lenger :-)

 

Ja vi blir jo liggende ganske likt vi da ja. Jeg skal også ha langt regime. Så spennende! Nå er jeg bare spent på hvordan det blir med de nye medisinene og om vi vil lykkes bedre med ICSI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hu Tante Rød vil ikke komme. Utifra hvordan alle syklusene mine har vært i det siste året, så skulle jeg hatt mensen på mandagen utifra mine beregninger. Er fortsatt en del kvalme, oppkast og har et vanvittig behov for å sove. Jeg tør fortsatt ikke teste. Har ikke Tante Rød kommet iløpet av helgen, så tester jeg på mandag.Hvordan går det med deg Håpefull?Og masse lykke til til dere som skal snart igang med medisiner og slikt.

ENDELIG kom mensen. Begynte nok torsdags kveld, men fredag var det ingen tvil og jeg ringte inn til Porsgrunn ;) Hvis det fortsetter å gå etter planen nå, rekker vi akkurat uttak og innsett i uke 12, slik jeg fikk beskjed om for en stund siden. Får papirer i posten nå, så ser jeg da når jeg skal starte på spray. Vi ligger jo så og si helt likt, frurikstad :-) Skulle du også ha langt regime.
Hvilke medisiner skal du ta? Og hvem er nye? Her blir det synarela, menopur, puregon, lutinus, albyl-e og prednisolon + el-sprøyte. Ingen ekstra hcg-støtte lenger :-)

Ja vi blir jo liggende ganske likt vi da ja. Jeg skal også ha langt regime. Så spennende! Nå er jeg bare spent på hvordan det blir med de nye medisinene og om vi vil lykkes bedre med ICSI.

Hvilke medisiner skal du ta? Og hvem er nye? Her blir det synarela, menopur, puregon, lutinus, albyl-e og prednisolon + el-sprøyte. Ingen ekstra hcg-støtte lenger :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...