Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da ble jeg sendt på legevakten inatt etter takvise smerter og to små klumper i blodet.., har time på ul på sykehuset idag 10.30 så kryss fingrene for meg❤️ Flrst hørte jeg hjertet og ble glad og så disse smertene... Er redd det gikk galt likevel.., holder dere oppdatert❤️🌟❤️

Krysser fingrer, og håper det går bra med den lille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære dere! Takk for gode tanker:-)

 

Dessverre fant legentto døde fostre i magen.... De døde i uke 7.... Veldig trist men gidt å få noen svar!!! De mente at dopler noen ganger slår inn mors hjerte dobbelt slik at det kan se ut som barnets.., dette skjedde i mitt tilfelle.... Huff, hadde dårlig magefølelse og den stemte!

 

Men selv om det er trist er jeg ved godt mot og nyter datteren min:-) det finnes verre ting så vi skal ikke klage....

Vi kan prøve igjen med en gang jeg slutter å blø sa legen og da er sjansen stor for å bli raskt gravid pga hcg:-) så er vi heldige blir det et nyttårsbarn isteden... Rart at det var tvillinger for det sa heg helt i starten at jeg følte... :-))

 

Ja ja jeg starter med tabletter for å sette igang imorgen og fikk ned morfin tabletter... Håper det blir en rask abort uten grusomme smerter...

 

Lykke til videre alle søte damer:-))) vi er jammen heldige som bor i Norge og får så god oppfølging! <3

 

Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist å høre :( 

Håper det ikke blir alt for ille og at du snart sitter med ny positiv test! Ta vare på deg selv. 

Klemmer til deg  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit at det skulle gå sånn, men godt å høre at du er ved såpass godt mot. :klem: Fantastisk hvor godt den magefølelsen virker også i blant. Håper vi ser deg her igjen om ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kjære jenter! Det varmer <3

Man må jo bare tenke sånn at det er naturens gang og det var jo en grunn til at de to små ikke kunne leve... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "misunnelig" på dere som faktisk føler at noe er galt. Skjønte ikke at noe var feil da barnet mitt døde i uke 32+1 heller, jeg. Mangler liksom magefølelsen på om alt er greit nedi der, og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor bortsett fra at jeg tenker jeg må ha ufattelig dårlig morsinstinkt.

Endret av Lulle369
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "misunnelig" på dere som faktisk føler at noe er galt. Skjønte ikke at noe var feil da barnet mitt døde i uke 32+1 heller, jeg. Mangler liksom magefølelsen på om alt er greit nedi der, og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor bortsett fra at jeg tenker jeg må ha ufattelig dårlig morsinstinkt.

Du må ikke tenke sånn kjære deg god klem.

Hva skal si jeg var da. Jeg var sikker på at Sønnen min var død pga smerter, og blødninger i uke 13. Ville ikke se på UL sjermen før legen sa han så en sprell levende baby. Jeg ble skikkelig overrasket for å si det milt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre at du også mistet april2011mamma! :( Ønsker deg masse lykke til og håper du snart kan glede deg over en eller to spirer igjen og at alt går bra! er innom her å titter av og til selv om jeg ikke har baby i magen lenger, føler jeg hører litt til her for det på en måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt "misunnelig" på dere som faktisk føler at noe er galt. Skjønte ikke at noe var feil da barnet mitt døde i uke 32+1 heller, jeg. Mangler liksom magefølelsen på om alt er greit nedi der, og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor bortsett fra at jeg tenker jeg må ha ufattelig dårlig morsinstinkt.

Fryktelig å lese kjære deg!! Klart du har morsinstinkt!!! :-) men kroppen gir ikke alltid signaler dessverre..... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "misunnelig" på dere som faktisk føler at noe er galt. Skjønte ikke at noe var feil da barnet mitt døde i uke 32+1 heller, jeg. Mangler liksom magefølelsen på om alt er greit nedi der, og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor bortsett fra at jeg tenker jeg må ha ufattelig dårlig morsinstinkt.

Neimen du, det var da en forferdelig ting å si om seg selv - jeg er helt sikker på at det ikke stemmer! Jeg tror bare noen har kropper som gir dem veldig tydelige signaler (samtidig som noen kanskje bare er mer pessimistiske i utgangspunktet?), andre har rett og slett ikke det. Det har i hvert fall ingen ting med morsinstinkt og det å være en god mor å gjøre!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre april2011mamma. Håper det går greit med deg. Tenker på deg :) Og lykke til videre!

 

Her i huset er vi to voksne med omgangssyke og en stk unge med 40 i feber. Og det på selveste bursdagen til mannen! Stakkar han har vel aldri hatt en kjipere bursdag... Ingen gaver for det skulle jeg liksom ordne denne uka(men har ligget hele uka) og ingen god mat eller kaker... Jaja, vi har da en god unnskyldning for fråtsing en hvilken som helst annen dag nå.

Og all ære til dere med hyperemesis, at dere holder ut med dette i flere mnd er beundringsverdig! Ser frem til jeg ligger å syter over den vanlige kvalmen igjen :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre april2011mamma.. Masse lykke til i videre prøving, og håper at spiren klorer seg fast neste gang!!

 

Masse god bedring til dere alle Frk Ludvig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April2011mamma. Så trist å høre at det gikk galt. Klem!

 

Lulle369: Jeg tror heller ikke at du har et dårlig morsinnstinkt. Og utrulig trist at du måtte gå igjennom å miste så sent. Men, som en annen sier, så er det jo utrulig forskjell på hvor mye folk kjenner etter og hvor mye de faktisk kjenner (er jo veldig individuelt).Og hvor klare signaler kroppen gir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje ikke. Når man opplever dødfødsel får man alle slags idiotiske tanker i etterkant.

Får krysse fingre at det går bra denne gangen. Har mistet i MA to ganger etter dødfødselen. Noe som for øvrig har blitt like dramatisk for meg som å slå seg på kneet. Jeg vet det er trist for andre, men på det området har jeg blitt kald når det gjelder meg selv.

 

Oh well. Fredag. Skulle EGENTLIG i jobbintervju i dag, men ble lettet over utsettelse. Samtidig skal jeg på UL mandag og, dersom det ikke blir utsatt igjen, i intervju etter UL.

Hadde tenkt til å gjøre et killer intervju i dag, få jobbtilbud, og deretter fortelle om graviditeten ETTER UL. Ting går ikke alltid som planlagt, og nå er jeg usikker igjen på hvordan jeg skal gjøre det.

Er en bedrift i startfasen. Utrolig spennende å være med fra begynnelsen, samtidig kjipt for dem å ansette ei som blir borte om få måneder.

Dersom dette er en jobb jeg virkelig vil ha er jeg villig til å hjelpe til selv under permisjon. Foreløpig virker nemlig alt optimalt. Ikke kommer jeg til å gå en eneste dag sykmeldt heller, for jeg vil helst fortrenge det meste av graviditeten frem til fødsel. Tenke på noe annet og stå på.

 

Andre som har vært i liknende situasjon vedr jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lulle369. Lykke til på killerjobbintervju! jeg fikk jo en ny jobb nå som gravid, men var jo spesielt siden de "måtte" ta meg fordi jeg hadde kompetanse de trengte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dere damer.

 

Her har kvalmen blitt litt mildere og det er deilig å fungere litt mer igjen. Mer energi er deilig å få nå dom jeg klarer å spise igjen.

Velta vipper faretruende mot bmi på undervektig, så jeg har ikke "råd" til å ikke spise.

Kveldene er best for meg da maten jeg har fått i meg i løpet av dagen avgir energi da. Då får jeg også økt matlyst.

 

Prøvde meg på buss denne uka og all ære til dere som må ta buss ofte.

Ene veien slet jeg hele turen og brakk meg veldig når jeg kom av. Hjem igjen gikk det bra het til de siste 5 minuttene. Da ble jeg akutt kvalm og kastet opp både ute på vei fra bussen og hjemme. Fikk virkelig tømt meg :/

Så nå blir det ikke mer buss før jeg virkelig må.

 

Er 10+1 og magen har kommet opp fra bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på intervjuet Lulle369! 

 

Er 9+5 i dag, og i dag kom frokosten opp igjen før jeg dro på jobb :( Så her går det andre veien med kvalmen.  Godt å høre at du får i deg mat om kvelden hvertfall Tipptopp! 

 

En deilig helg foran oss nå jenter :) Vi gleder oss til vi skal fortelle nyheten til mannens familie på søndag :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...