kaksy Skrevet 15. januar 2014 #426 Del Skrevet 15. januar 2014 Vi klarte ikke å holde det hemmelig så lenge. Vi fortalte det denne uka. Selvom det var veeeldig tidlig, men vi gleder oss veldig til nr2 kommer :-) når er det best å ta en tidlig UL for at vi skal ha best utbytte av det? Er nå 4+4. På veldig tidlig ultralyd som oss prøverørsdamer tar, så ser en ikke mye bortsett fra ett bankende hjerte. Og, hvis en som meg, har satt inn flere egg, om det er to eller en. Jeg har ikke gjort det så tidlig bortsett fra hvis jeg har vært engstelig. Hvis noe har virket veldig feil (i mitt tilfelle blødninger uke etter uke), for en ser som sagt veldig lite bortsett fra hjerteslagene. Men det er jo verdens vakreste syn da. Jeg skal ta en sånn nå neste uke, og da er jeg i uke 8. Men nå gjør jeg det ikke fordi jeg er engstelig, for alt virker som det er ok til nå (hurra). Denne gangen gjør vi det fordi det er rutine etter prøverør iallfall når en har satt inn flere egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLulle Skrevet 15. januar 2014 #427 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg har jo selvsagt ikke klart å holde tett Vi sa det til foreldre/svigerforeldre veldig tidlig og en av søstrene mine. på mandag sa jeg det til en tante..jaja..skal prøve å holde munn en stund til man vil jo rope det ut!! ligamentsmerter ja..det er det det er ! noen ganger når jeg reiser meg fort gjør det utrolig vondt! menmen.. pluss at puppene mine er mer en bare øm nå (etter min mening). utrolig vondt :/ ellers ingen kvalme etc enda..får se om det dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.F :-) Skrevet 15. januar 2014 #428 Del Skrevet 15. januar 2014 Hei! Jeg er ny her:-) Termin 15. september. Mistet i Juli, så veldig redd for å miste igjen, men tror dette skal gå bra!:-) Gratulerer til alle her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkmaria1993 Skrevet 15. januar 2014 #429 Del Skrevet 15. januar 2014 Noen som har hatt krampe/stikkninger i livmoren på høyre side? Fikk kjempe vondt nå istad.... Redd :/ normalt eller burde jeg beskymret meg?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha86 Skrevet 15. januar 2014 #430 Del Skrevet 15. januar 2014 Da fikk vi se ei lita spire på 1 cm med bankende hjerte i dag:-) er overlykkelig:-) såååå moro;) hvor langt er du på vei igjen?Så kjekt hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise83 Skrevet 15. januar 2014 #431 Del Skrevet 15. januar 2014 Da fikk vi se ei lita spire på 1 cm med bankende hjerte i dag:-) er overlykkelig:-) såååå moro;) hvor langt er du på vei igjen?Så kjekt hvor langt er du på vei?Takk!:-) jeg er 7+5 i dag! :-) var en fantastisk følelse! Er 5. gang jeg er gravid, men har aldri opplevd å se et bankende hjerte! Følelsen kan bare ikke beskrives! Var så nærvøs for at det skulle gå som alle de andre gangene, så jeg såv nesten ingenting i natt! Men nå er jeg sååå lykkelig og tror jeg kåmmer til og såve veldi godt i natt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ming82 Skrevet 15. januar 2014 #432 Del Skrevet 15. januar 2014 Da fikk vi se ei lita spire på 1 cm med bankende hjerte i dag:-) er overlykkelig:-) såååå moro;) hvor langt er du på vei igjen?Så kjekt hvor langt er du på vei?Takk!:-) jeg er 7+5 i dag! :-) var en fantastisk følelse! Er 5. gang jeg er gravid, men har aldri opplevd å se et bankende hjerte! Følelsen kan bare ikke beskrives! Var så nærvøs for at det skulle gå som alle de andre gangene, så jeg såv nesten ingenting i natt! Men nå er jeg sååå lykkelig og tror jeg kåmmer til og såve veldi godt i natt:-) Jeg fikk innkalling til ny ultralyd på mandag, da er jeg jo 7+6, håper jeg også får se det tydeligere da Gruer meg litt også til det, jeg har de der ekle rosa utflod ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fero Skrevet 15. januar 2014 #433 Del Skrevet 15. januar 2014 Takk!:-) jeg er 7+5 i dag! :-) var en fantastisk følelse! Er 5. gang jeg er gravid, men har aldri opplevd å se et bankende hjerte! Følelsen kan bare ikke beskrives! Var så nærvøs for at det skulle gå som alle de andre gangene, så jeg såv nesten ingenting i natt! Men nå er jeg sååå lykkelig og tror jeg kåmmer til og såve veldi godt i natt:-) Så herlig da! Gratulerer er vel på sin plass? Er det ikke slik at hvis man får se et bankende hjerte er sjansene for at det går bra temmelig store? Jeg skal faktisk på tidlig ul når jeg er 7+5 selv, så det blir stas! Halvannen uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fero Skrevet 15. januar 2014 #434 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg har syndet i dag: har spist baileyskake! Burde sikkert ikke gjort det, men den var sinnsykt god! Mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha86 Skrevet 15. januar 2014 #435 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg har syndet i dag: har spist baileyskake! Burde sikkert ikke gjort det, men den var sinnsykt god! Mmmmmm jeg har syndet STORT i dag å røyka to røyk;( faen var ikke godt en gang jeg som har vært så flink i 4 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise83 Skrevet 15. januar 2014 #436 Del Skrevet 15. januar 2014 Da fikk vi se ei lita spire på 1 cm med bankende hjerte i dag:-) er overlykkelig:-) såååå moro;) hvor langt er du på vei igjen?Så kjekt hvor langt er du på vei?Takk!:-) jeg er 7+5 i dag! :-) var en fantastisk følelse! Er 5. gang jeg er gravid, men har aldri opplevd å se et bankende hjerte! Følelsen kan bare ikke beskrives! Var så nærvøs for at det skulle gå som alle de andre gangene, så jeg såv nesten ingenting i natt! Men nå er jeg sååå lykkelig og tror jeg kåmmer til og såve veldi godt i natt:-)Jeg fikk innkalling til ny ultralyd på mandag, da er jeg jo 7+6, håper jeg også får se det tydeligere da Gruer meg litt også til det, jeg har de der ekle rosa utflod ennå Of da! Har du det enda ja! Det trenger jo ikke bety noe! Er sikkee på det går bra med deg:-) men skjønner godt at du er nervøs ja! :-( men det går sååå bra;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fero Skrevet 15. januar 2014 #437 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg har syndet i dag: har spist baileyskake! Burde sikkert ikke gjort det, men den var sinnsykt god! Mmmmmm jeg har syndet STORT i dag å røyka to røyk;( faen var ikke godt en gang jeg som har vært så flink i 4 uker Jaja. Gjort er gjort, og spist er spist! Siden det ikke var noe særlig godt frister det vel ikke så mye lenger? Vi er bare mennesker, og du er neppe den første som har sprukket på nikotinen og likevel hatt et sunt og friskt svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 15. januar 2014 #438 Del Skrevet 15. januar 2014 Herregud så trøtt jeg er i dag! Sov dårlig i natt da jeg var en eneste stor ispinne og ikke får sove om jeg fryser. Jeg var godt pakket inn også. Mini ville ikke sove til hun pleier heller, så tidlig opp. Kaffe! Så øynet jeg håp for dagduppen, men da bare lå hun i senga og sang en time før hun gikk lei... Trøtt ja? Så ut å leke. Frisk luft hjelper tenkte jeg.. Lekte en halvtime, kom inn, lagde middag, spiste og satt meg på soffaen hvor jeg ble helt koma. Men da fant mini det for godt å torturere meg så jeg kom meg på soverommet og der sov jeg i tre timer (!) i samme stilling som jeg hadde kasta meg ned i. Sambo kom inn da han hadde lagt mini og spurte om det gikk bra. Godt å ha han hjemme til normal tid i dag for overtid hadde jeg ikke taklet. Blir tidlig seng på meg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trondheimsjente Skrevet 15. januar 2014 #439 Del Skrevet 15. januar 2014 Godt å høre, Lovise83! Jeg har også sett et bankende hjerte idag. Lykke! Sov dårlig i natt jeg også, alle disse tankene og følelsene, hehe. Jeg må tilbake igjen neste uke, og krysser fingre og tær for at det bittelille hjerte fortsetter å slå! Jeg er forresten 6+4. Jeg har fortalt om graviditeten til en del, mamma og pappa, noen kollegaer og noen venner. Første gangen ventet vi til uke 12, men det føles ikke riktig for oss nå. Vi trenger den støtten vi kan få hvis det går galt denne gangen også. Egentlig syns jeg det er litt rart at man bør vente pga. at det kan gå galt. Det er jo da man trenger støtten som mest fra sine nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Ludvig Skrevet 15. januar 2014 #440 Del Skrevet 15. januar 2014 Da fikk vi se ei lita spire på 1 cm med bankende hjerte i dag:-) er overlykkelig:-) Å så kjekt!!! Du har all grunn til å være overlykkelig - beste følelsen å se nurkets bankende hjerte! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 15. januar 2014 #441 Del Skrevet 15. januar 2014 Da fikk vi se ei lita spire på 1 cm med bankende hjerte i dag:-) er overlykkelig:-) Åååå mesunnelig *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 15. januar 2014 #442 Del Skrevet 15. januar 2014 det var jo forferdelig selvpinnende å vente sååååååå lenge da... mannen her har allerede klart å si det til sin familie selvom jeg ville vente til uke 12.. hehe... men mine foreldre vet ingenting enda Ja ikke sant *dåne* Gleder meg sånn til vi skal dele nyheten med svigers familien, for de har ingen barnebarn,olderbarn enda. Sambo er første mann ut Svigers har allerede mast flere ganger, og etter vi kom hjem fra julefeiring der sendte hun meg melding om at hun ønsket oss et fruktbart år. Hihi Lite viste hun at jeg da alt trodde jeg var gravid, men ville ikke teste for tidlig hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 15. januar 2014 #443 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvor tidlig har dere med mannen på UL? Første gang eller senere? Vær gang han har mulighet, for å bli med Tror han vil være med til første lege kontroll også i alle fall om han får høre hjertelyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sharmi81 Skrevet 15. januar 2014 #444 Del Skrevet 15. januar 2014 Har akkurat bestillt en genser med teksten " jeg skal bli storebror" til minsten på 6 år her 😊 bestillt fra Danmark, så tar sikkert litt tid før den kommer. Klarte ikkje vente lenger. Så får vi sjå når vi forteller barna om nyheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkmaria1993 Skrevet 15. januar 2014 #445 Del Skrevet 15. januar 2014 Var på ultralyd nå, så vist ut som om jeg bare er 4-5 uker men men var godt og se ett liten prikk på 5mm Hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 16. januar 2014 #446 Del Skrevet 16. januar 2014 Melder meg inn her jeg også med foreløpig termin den 25-26 september Legetime om to uker, da er jeg ca 6+2Har ikke fått lest meg gjennom alle innleggene så vet ikke helt hva alle snakker om, men skjønner det handler mye om den lille i magen og det å fortelle det til familie Veldig naturlig det.. Hihi.. Jeg har en sønn på 4 år som er unnfanget med donor, ser ut som jeg blir alenemamma igjen om noen måneder da samboer ikke følte vi hadde et forhold lenger å det var minimalt med følelser der.. Klarer vi være venner så tror jeg likevel det går helt fint.. Krysser fingrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.F :-) Skrevet 16. januar 2014 #447 Del Skrevet 16. januar 2014 Er det noen flere som har lite symptomer her? Har ikke mye i det hele tatt. Jeg er 5+5 idag, var kvalm i går, men det går av og på hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise83 Skrevet 16. januar 2014 #448 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg har også lite symtomer:-) må jo bare være glade for det! De sier at sånn kan gå veldig i arv! Så jeg måtte spør mamma i går hvordan hun var kår hun var gravid! Hun hadde lite symtomer! Trodde kansje hun spydde en gang når hun skulle ha meg, men ellers ikke noe særlig med plager! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie88 Skrevet 16. januar 2014 #449 Del Skrevet 16. januar 2014 Har ingen symptomer jeg heller, sånn var det hele svangerskapet mitt med Josef også utrolig deilig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pia Skrevet 16. januar 2014 #450 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg er 6+2 og har nesten ingen symptomer jeg heller. Puppene er blitt litt mindre ømme enn de var. Har litt antydning til uggenhet noen ganger, men langt i fra kvalm. Noen ettermiddager/kvelder har jeg vært litt trøttere enn vanlig. Ellers har jeg bare lyst på sunn mat, grønnsaker og frukt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå