Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Hei jeg fikk akkurat positiv test;)) veldig glad;) håpe den sitter mistet en i oktober. Men noen som kan svare på dette? Tok en teste 23 desember å den var negativ heeeelt negativ å i dag midt på dagen tok jeg en test som var heeeelt positiv. Ekke det litt rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter :) Det har ikke vært noe mer rosa på papiret resten av dagen. Skal ta en ny test på mandag. Jeg har fått time hos legen den 10. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harikke tenkt på det egentlig, men etter blodtrykksfall inatt tenkte jeg å prøve å få legetime eller jordmor time så fort som mulig for å få tatt blodprøver etc... :-) kan jo hende jeg mangler vitaminer...

 

Høres koselig ut med tidlig ul ja:-) hva koster det da?

Tror vi betalte rundt 1000,- sist. Det er 3 år siden:-)

Drømte at jeg venter tvillinger, så nå må jeg ihvertfall bestille tidlig ul :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt rundt 1300 for privat ultralyd. Sist ble jeg henvist til gynekolog og betalte kun 60 kr i egenandel for tidlig ultralyd, men får kun henvisning hvis det er noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, vi får se. Skal til legen om en uke.. egentlig pga noe annet, men får høre litt med han da. Venter telefon fra gyn etter 3. Januar, så skal høre med henne om jeg kan få time hos henne til tidlig ul. Koste hva det koste vil;-)

Jeg senket skuldrene veldig sist. Og i og med at jeg ikke har noe mens å gå utifra, hadde det vært fint å få vite hvor langt jeg egentlig er på vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre!!......

Har ikke fulgt deg på forumet, men er det første gang du mister?...

Det er første gang jeg er på et forum dette. Nei er ikke første gang, har ikke smerter men kraftig blødning. Jeg kommer meg liksom aldri til uke 5 føler jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt da to små troll!..... Har du vært hos lege?

En venninne har også mistet for tredje gang nå, før uke 10.... Kan jo være en enkel forklaring på det som cysten, virus etc.... Som regel kan jo det fjernes iløpet av kort tid...

Det må være utrolig slitsomt og frustrerende å miste flere ganger! Håper du finner ut av det og at spiren sitter snart og blir der i 9 mnd :-))

 

Stor klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ikm i dag, tok en test i går... Vart så skuffa da eg såg berre en strek. Men eg glømte dei minutta før eg las av resultatet. Gjekk i dusjen. Tenkte eg kunne ta en titt til på testen, og den lyste svakt positivt :)
Tok en test til i dag tidlig, og fikk sterkt pluss med en gang! :) Me Happy! 
Alle God ting er 3! (venter barn nr 3)
Min ca termin er 9.sept.2014 :)

 

Gratulerer til dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skummelt cornflake! Har ikke vært hatt blødning selv. Har du bestilt time til legen? Håper det går bra, har hørt at det er vanlig med litt blødning i svangerskapet uten at det trenger å være noe galt.

Takk for omtanken :) Det har ikke vært noe mer "blod". Jeg lurer på om det kan komme av sex...hm...har noen andre av dere opplevd det? Jeg har fått time hos legen den 10. januar, skal spørre om det er mulig å få tidlig ul. Jeg og eksen prøvde å få barn i flere år, vi fikk beskjed om at sannsynlig så vil ikke vi får det til på naturlige måten, min AMH var lav. Vi skulle begynne på ivf da det rett og slett ble for tøft for oss og vi gikk fra hverandre. Jeg har ny kjæreste nå :) Vi har ikke brukt noe prevensjon, men jeg har vært veldig påpasselig på å unngå el dagene siden vi nettopp hadde blitt sammen. Var visst litt uforsiktig denne syklusen da...mirakler skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre 'to små troll'... Jeg har selv mistet tidligere og det er jo bare helt forferdelig... Trøsten min var at jeg faktisk hadde vært gravid og kan bli gravid igjen,men er jo en mager trøst når det står på, og spesielt hvis du har mistet flere ganger... Har du vært til utredning pga av dette? Mener at hvis en mister flere ganger(er det 3 montro?) så har du krav på utredning.

Håper du tar godt være på deg selv. Føler med deg.

Klem til deg! <3

Endret av Frk Ludvig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt da to små troll!..... Har du vært hos lege?

En venninne har også mistet for tredje gang nå, før uke 10.... Kan jo være en enkel forklaring på det som cysten, virus etc.... Som regel kan jo det fjernes iløpet av kort tid...

Det må være utrolig slitsomt og frustrerende å miste flere ganger! Håper du finner ut av det og at spiren sitter snart og blir der i 9 mnd :-))

Stor klem fra meg :-)

Nei har ikke vært til legen , men tenkte å ordne meg en time på nyåret. Jeg krysser fingrene for at neste gang så går det riktig vei:) men tar en pause nå en stund tror jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre 'to små troll'... Jeg har selv mistet tidligere og det er jo bare helt forferdelig... Trøsten min var at jeg faktisk hadde vært gravid og kan bli gravid igjen,men er jo en mager trøst når det står på, og spesielt hvis du har mistet flere ganger... Har du vært til utredning pga av dette? Mener at hvis en mister flere ganger(er det 3 montro?) så har du krav på utredning.

Håper du tar godt være på deg selv. Føler med deg.

Klem til deg! <3

Vi har to barn fra før av så vi kan jo bli gravide, men det er ikke så enkelt denne gangen:/ Harr misten tre ganger på rad nå. Jeg er resus negativ så vet ikke om det har noen sammenheng med at jeg mister. Den ene sprøyte som jeg skal ha etter fødselen ble tatt litt sent sist .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så trist å høre 'to små troll'... Jeg har selv mistet tidligere og det er jo bare helt forferdelig... Trøsten min var at jeg faktisk hadde vært gravid og kan bli gravid igjen,men er jo en mager trøst når det står på, og spesielt hvis du har mistet flere ganger... Har du vært til utredning pga av dette? Mener at hvis en mister flere ganger(er det 3 montro?) så har du krav på utredning.

Håper du tar godt være på deg selv. Føler med deg.

Klem til deg! <3

Vi har to barn fra før av så vi kan jo bli gravide, men det er ikke så enkelt denne gangen:/ Harr misten tre ganger på rad nå. Jeg er resus negativ så vet ikke om det har noen sammenheng med at jeg mister. Den ene sprøyte som jeg skal ha etter fødselen ble tatt litt sent sist .
.

 

Hvis du har mistet såpass mange ganger på rad så ville jeg bedt om en sjekk om det ikke allerede er noe på gang. Bare sånn i tilfelle det er noe som lett kan fikses på :) Lykke til med neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her hos dere. Positiv test idag! På tross av svært ømme bryster de siste dagene hadde jeg ikke tro på at testen skulle være positiv da mens har vært forsinket med flere dager de siste månedene. Termin 4. september :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...