ms.Pond Skrevet 30. januar 2014 #76 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Jeg sitter og leser innlegg her og jeg innser at jeg henger sørgelig etter på underholdningsfronten, ettersom jeg kjenner igjen bortimot 20% av navnene som nevnes, både på skuespillere, filmer og serier. Jeg har en all-time favoritt i Finding Neverland. Griner alltid. Og av serier må jeg, selv fra de dager jeg ikke interesserte meg for vin, humre godt av Oz og James sine turer, som komboen ivrig vinentusiast og motvillig læregutt. Høyt-på-strå-Oz-Clarke som fniser som en liten jente, drikker seg full og grynter rundt på skjermen i slåbrok er verdt å få med seg. Dog ikke som mannecandy. Lun humor,vin forklart med entusiasme og uten stiv overleppe, let's face it, gutta gjør vin interessant. Og øl. Og whisky. Og man kan drikke noen gode glass til med go samvittighet, for det er tross alt både kultur og lærerikt. Mest trenger jeg om dagen en film jeg kan kose meg i, for jeg merker grensene mellom virkelighet og fantasi er forventningsfullt og spennende tynne. Noe ala chocolat, uten psycho borgermester og fulle konebankere. Egentlig bare med chocolaterie og johnny depp. Og kanskje en gitar. Liste ble det dårlig med gitt. Kommer sterkere tilbake med det! Endret 30. januar 2014 av mama foodie
ms.Pond Skrevet 30. januar 2014 #77 Skrevet 30. januar 2014 Kan forøvrig godt anbefale Karsten og Petra på vinterferie. Det var min siste film. Og anbefales vel til et noe begrenset publikum. Men til gjengjeld var det to turbobarn som satt stille i hele 1 time og 36 minutter eller noe sånt, og det var en bragd. Og mor måtte tørke en tåre og tre på slutten, for den var faktisk veldig fin.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 31. januar 2014 #78 Skrevet 31. januar 2014 Her er man litt opptatt en dag og det tar av? I kategorien for fullstendig gærne folk på tv, så bragte Ellen frem noen prakteksempler her om dagen (mulig det var lengre siden, men jeg rekker ikke se alle på rappen, så det blir litt random her og der). Den første var en dame som var fullstendig gal etter corn starch - det jeg tolker som Maizenna... Hun helte innpå rundt 1 kilo per dag, gjerne rett fra posen... satt og gomlet rett fra esken/posen Den andre eller her var det 2 - de var ekstremt gjerrige. De dusjet sammen, men no hanky panky som han sa for de hadde kun 2 minutter. Når fruen vasket håret fikk mannen skum fra hennes hår for å vaske sitt hår – på det fikk de en shampo flaske til å vare i rundt 8 måneder! De brukte samme deo, men kun 1 strøk per armhule. Og det beste av de beste – hvorfor bruke penger på 2 tannbørster når man kan dele! I tillegg fikk vi se den herlige familien hvor de sparte ca 10 dollars i løpet av et år på å ikke bruke dopapir.. de brukte klut… på alt… En annen hun kjøpte 2 lags papir, men satt og delte alt slik at man fikk 1 lags og dermed sparte en formue!!! Siste mannen han skulle finne bryllupsdagsgave til kona – han dro rundt og dykket i containere; fant en herlig bunt visne roser, et kort hvor han strøk over det som stod og skrev inn sitt eget og så på restauranten (hvor han tok det billigste så klart) så gikk han rundt til de andre bordene og spurte om å få restene.. Sjarmerende til tusen!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. januar 2014 #79 Skrevet 31. januar 2014 Kan jeg anbefale å se the followers med kevin bacon på netflix? Liker som regel ikke thrillere, men denne serien var bra! Hår over en sesong og jeg satt klistret 3 kvelder på rad for å se hvordan det skulle ende! Var ikke mye footloose over mannen i denne serien, mer Harry Hole
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. januar 2014 #80 Skrevet 31. januar 2014 Og white collar! Anbefales på det varmeste
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. januar 2014 #81 Skrevet 31. januar 2014 Her er man litt opptatt en dag og det tar av? I kategorien for fullstendig gærne folk på tv, så bragte Ellen frem noen prakteksempler her om dagen (mulig det var lengre siden, men jeg rekker ikke se alle på rappen, så det blir litt random her og der). Den første var en dame som var fullstendig gal etter corn starch - det jeg tolker som Maizenna... Hun helte innpå rundt 1 kilo per dag, gjerne rett fra posen... satt og gomlet rett fra esken/posen Den andre eller her var det 2 - de var ekstremt gjerrige. De dusjet sammen, men no hanky panky som han sa for de hadde kun 2 minutter. Når fruen vasket håret fikk mannen skum fra hennes hår for å vaske sitt hår – på det fikk de en shampo flaske til å vare i rundt 8 måneder! De brukte samme deo, men kun 1 strøk per armhule. Og det beste av de beste – hvorfor bruke penger på 2 tannbørster når man kan dele! I tillegg fikk vi se den herlige familien hvor de sparte ca 10 dollars i løpet av et år på å ikke bruke dopapir.. de brukte klut… på alt… En annen hun kjøpte 2 lags papir, men satt og delte alt slik at man fikk 1 lags og dermed sparte en formue!!! Siste mannen han skulle finne bryllupsdagsgave til kona – han dro rundt og dykket i containere; fant en herlig bunt visne roser, et kort hvor han strøk over det som stod og skrev inn sitt eget og så på restauranten (hvor han tok det billigste så klart) så gikk han rundt til de andre bordene og spurte om å få restene.. Sjarmerende til tusen! Ha ha, faen, nå sprutet jeg saft utover bordet!
sug lut Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #82 Skrevet 1. februar 2014 Mest irriterende skuespillere som er like jævla ille uansett hvilken rolle de har: Amy Brenneman, i alt, men særlig Privat praksis, og her er jeg ikke alene http://thetvmaven.blogspot.no/2010/11/nomination-for-most-annoying-character.html Kathy Baker - i Picket Fences (ekle kona til sheriffen), i Boston Public(dama som hakka av sin egen hånd etter at creepy sønn lenka henne i kjelleren siden hun var psychomom) Ted Danson - nuff said. Chumley i Pawn Stars. Ok ikke skuespiller MEN DET SKULLE MAN JO HÅPE FOR HANS SKYLD AT HAN VAR. Dum dum dum klump.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå