sug lut Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Topp tre underkjente serier : Studio 60 on the Sunset Strip (ja, denne har vi nerdet før) Awkward (jeg ELSKER Molly Tarlov, og Beau Mirchoff er klonet av Billy Joe Armstrong) Community (hvorfor er dette en formiddagstvserie?) Topp tre underkjente kosefilmer: Valentine's Day Sweet November Meeting Venus
Anne-B. Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har litt å ta igjen, skjønner jeg! Har sett litt av Community da, festlig!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Men hva var det slags sesongavslutning i Nashville? Maken har jeg aldri sett.
sug lut Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2013 Men hva var det slags sesongavslutning i Nashville? Maken har jeg aldri sett. Første episode av sesong 2 er litt opprivende slitsom, men så kommer det seg allerede i episode 2.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Men hva var det slags sesongavslutning i Nashville? Maken har jeg aldri sett. Første episode av sesong 2 er litt opprivende slitsom, men så kommer det seg allerede i episode 2. Og jeg grein ganske ofte i den siste i første sesong..
sug lut Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2013 Men hva var det slags sesongavslutning i Nashville? Maken har jeg aldri sett. Første episode av sesong 2 er litt opprivende slitsom, men så kommer det seg allerede i episode 2. Og jeg grein ganske ofte i den siste i første sesong.. Jeg grein ofte sånn generelt.
Mistletoe and wine Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Scandal, Nashville og Castle går det i her, trophy wife er også litt bra (herlige mannen fra studio 60) Ellers har jeg sett orange is the new black, den kan anbefales Eller 30 rock, ble merkelig nok så engasjert at jeg måtte se alle sesongene
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Kan bunheads inngå i kategorien underkjente? Jeg er forøvrig helt enig i valentines day! Viste ikke at godeste Danny (kjært tv barn har mange navn og man tager det man husker) er med i Trophy wife. Går den på norske skjermer?
sug lut Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Kan bunheads inngå i kategorien underkjente? Jeg er forøvrig helt enig i valentines day! Viste ikke at godeste Danny (kjært tv barn har mange navn og man tager det man husker) er med i Trophy wife. Går den på norske skjermer? Hva er TW? Her må det googles. Aha - men altså, hvor ser man det? Jeg tror jeg må se litt S60, bare fordi det er kaldt ute og jeg har rødvin og huset for meg sjæl. Endret 7. desember 2013 av sug lut
Light of my life Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Oi, Nashville må jeg se skjønner jeg. Hva med disse TV perlene: East Bound and Down - humor på høyt/lavt nivå. Digger Shameless - William H. Macy er briljant som døddrunken lowlife og disse filmene som fart på lattermusklene (alle m Will Ferrel, my comedy hero): Anchorman - Ron Bugundy er legendarisk funny. Venter spent på nr 2 som ryktes kommer ut snart, Talladega Nights Blades of Glory Ah, love me some good TV
LilleBjella Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Me like Breaking Bad og Sons of Anarchy. Lite girly girl sykehus-serier. To humor-favoritter: - Arrested development - Entourage (Ari Gold, I would have your baby!)
Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Som den borderline anglofile jeg er så slenger jeg på Miranda som en underkjent Fant nettopp ut at tvnorge skal sende Trophy wife, men vet ikke når. Ser at et par har spurt de på Facebook siden, men de har ikke svart. Kan holde med-nerdens oppdatert
Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Med-nerdens????? iPad og krangle vil ikke leke.. Med-nerdene var ordet jeg skrev
Mistletoe and wine Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Kan bunheads inngå i kategorien underkjente? Jeg er forøvrig helt enig i valentines day! Viste ikke at godeste Danny (kjært tv barn har mange navn og man tager det man husker) er med i Trophy wife. Går den på norske skjermer? Hva er TW? Her må det googles. Aha - men altså, hvor ser man det? Jeg tror jeg må se litt S60, bare fordi det er kaldt ute og jeg har rødvin og huset for meg sjæl. Det sees på watchabc.com ( noe sånn ihvertfall)
Musemorbr / Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Vet ikke om noen andre ville vært enig, men jeg elsker "Prisoner cell block h" som er en australsk serie fra 1979. Den ligger faktisk på youtube, hvis noen vil gi den en sjans.
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2014 minst morsomme komedie-skuespillere: will ferrel steve martin chevy chase beste julefilmene: tre nøtter til askepott love actually hjemme alene 1 og 2 holiday a bride for christmas verste julefilmene putti plutti plott (har aldri sett på scene, kun som barn på tv) the grinch hjemme alene 3 og 4
Light of my life Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 minst morsomme komedie-skuespillere: will ferrel steve martin chevy chase beste julefilmene: tre nøtter til askepott love actually hjemme alene 1 og 2 holiday a bride for christmas verste julefilmene putti plutti plott (har aldri sett på scene, kun som barn på tv) the grinch hjemme alene 3 og 4 Ha ha 2 av dine minst morsomme er mine mest (Will Ferrel og Chevy Chase). Beste julefilmer: Love Actually Christmas Vacation (Griswalds/Chevy Chase)
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #19 Skrevet 4. januar 2014 minst morsomme komedie-skuespillere: will ferrel steve martin chevy chase beste julefilmene: tre nøtter til askepott love actually hjemme alene 1 og 2 holiday a bride for christmas verste julefilmene putti plutti plott (har aldri sett på scene, kun som barn på tv) the grinch hjemme alene 3 og 4 Ha ha 2 av dine minst morsomme er mine mest (Will Ferrel og Chevy Chase). Beste julefilmer: Love Actually Christmas Vacation (Griswalds/Chevy Chase) hihi jeg glemte faktisk Griswalds på min verste-liste og der er den nær toppen!
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 4. januar 2014 beste gamle skuespiller: Eli Wallach Clint Eastwood Olympia Dukakis
Musemorbr / Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 beste gamle skuespiller: Eli Wallach Clint Eastwood Olympia Dukakis Kirk Douglas! Har du sett ham i rollen som Cactus Jack? http://m.youtube.com/watch?v=JoqmSIYKkJ4
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #22 Skrevet 4. januar 2014 beste gamle skuespiller: Eli Wallach Clint Eastwood Olympia Dukakis Kirk Douglas! Har du sett ham i rollen som Cactus Jack? http://m.youtube.com/watch?v=JoqmSIYKkJ4 takk - må sees!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. januar 2014 #23 Skrevet 4. januar 2014 Judy Dench og Maggie Smith må inn på min gamling liste - sistnevnte var nesten 80 når hun sloss mot snakenose og sånt står det respekt av!
Iiiiik Skrevet 4. januar 2014 #24 Skrevet 4. januar 2014 Jeg vil ha Jim Carrey og Adam Sandler på listen for minst morsomme komikere. Og så er jeg enig i at Judy Dench hører til på gamlinglisten.
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #25 Skrevet 4. januar 2014 Jeg vil ha Jim Carrey og Adam Sandler på listen for minst morsomme komikere. Og så er jeg enig i at Judy Dench hører til på gamlinglisten. JIm carrey er selvsagt, hvordan kunne jeg glemme ham, men Sandler har vokst på meg så han liker jeg faktisk nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå