Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest irriterende pseudo-innsiktsfulle nakne keisere som aldri bør åpne kjeften i offentlighet:

• Whoopie Goldberg
  • Maya Angelou
  • Bono
Kan Bob Geldof få være med?

Absolutt! Han og Nobo kan dele?

Ja, de er vel sånn rimelig likestillte.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argh, pet peeve alert; jeg HATER Robin Williams og han fyller en hel irritere-liste aleine og kommer til å være på skjermen hver tirsdag. Og kanskje serien er morsom til og med, men no chance, beib.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg satte den på opptak bare for å sjekke ut - får se om jeg rekker å se den imorgen. Men du har mer enn rett - han er helt utrolig irriterende. Hva går han på??

Men har du sett 2 broke girls? Så de på Ellen - virket morsomme

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg ga 2 Broke Girls 5-6 episoder, men det ble dessverre aldri bedre. Ettersom jeg og nattesøvnen ikke samarbeider om dagen, har jeg i natt fått sett de to siste episodene av Sleepy Hollow (og serien har ikke tapt meg ennå, etter 11 episoder). Fikk også sett 5 episoder av The Blacklist, etter anbefaling fra min bror, og jeg er frelst. Anbefales altså videre. Og natt til fredag kommer sesongavslutningen til White Collar - wææ! Har i hvert fall underholdning nok til nettene som kommer.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hva skal man vel med søvn når man har serier?

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden, og kan konstarere flere ting:

• Av skuespillerne det snakkes om kan jeg si jeg kjenner igjen fire navn
  • Jeg har aldri hørt om ca. 90% av filmene som nevnes
  • Jeg har ikke hørt om noen av seriene

Videre opplyser jeg om at:

• Jeg har sett én serie i mitt liv, og det er Lost. Jeg er forelsket i alle mennene i den serien, inkludert han John Locke. Med "alle" ekskluderer jeg kun Hugo.

Og her er min liste over mest sexy skuespillere:

• Antonio Banderas
  • Antonio Banderas
  • Antonio Banderas

Videre, min liste over filmer jeg kan se, uansett kvalitet, så lenge vedkomne er med:

• Alle filmer med Antonio Banderas

Takk for meg.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg husker enda når NRK sendte Presidenten/The West Wing - det var sesongavslutning i sesong 1 og vi snakker drama..

Det er pang pang, svart skjerm og en stemme som sier "who's been hit, who's been hit" før hallomannen sier:

"og det var slutta på sesong ein, nye episoder kjem att i til hausten"

KØDDER DU ELLER????? her er det liv og død, skyting og blod og ikke måte på og så sier du at jeg må vente i 4-5 måneder før jeg får vite om noen har daua og i så fall hvem????

Sånt er bare rett og slett ufint, så for din del Siklerotte så håper jeg at det ikke er lagt opp til en cliffhanger!

Skrevet

Ny elskeserie:

Nashville!

Er helt fullstendig hekta.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Sånt er bare rett og slett ufint, så for din del Siklerotte så håper jeg at det ikke er lagt opp til en cliffhanger!

Er det ikke alltid det? Det provoserer meg særlig når det gjelder serier som ikke hadde så gode seertall som ønsket, så pproduksjonen avsluttes og sjelen min får aldri ro. De har vel visst at seertallene var dritt lenge før siste episode ble spilt inn? Det går an å ta litt hensyn.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Eh ja - det er bare dårlig gjort å ikke ta hensyn.

Hun som lagde bunheads - hun tok hensyn hun! Hun samlet gjengen etter kansellering og lagde en fin dansevideo med intervjuer og godsaker som ble lagt på toutube - og alt helt frivillig fra de som var med fordi de syns kansellering var å ta i, så da retter vi et spark med tåspisssko og tutu mot sjefene (som garantert er menn i dress som har briller med dollartegn på)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Toutube er visst min telefon sin måte å si YouTube på! Eller så er det kanskje den franske og litt mer sofistikerte utgaven?

Skrevet

2 i 1 gruffliste:

Actionhelter gone comedy (evt gånn bæd):

• Schwarzenegger
  • Stallone
  • Jackie Chan

Mest sexey:

• Mads Mikkelsen
  • Daniel Craig
  • Johnny Depp (jeg vet jeg vet jeg vet...)

GRÅTER HVER GANG:

• Broene over Madison County
  • Stepmom

Beste skuespiller:

• Meryl Streep
  • Dame Judy Dench

Er forøvrig egentlig Sci fi nørd! Elsker litt dystre filmer, med hint av f.eks Tim Burton.

Kan nevne:

Dark City

Strange Days

De fortapte barns by

Delikatessen

Donnie Darko

Equilibrium

Children of Men

Sunshine

Moon

...og det var det jeg rakk nå, men nevner at listen kunne blitt veldig lang.

Skrevet

2 i 1 gruffliste:

Actionhelter gone comedy (evt gånn bæd):

• Schwarzenegger
  • Stallone
  • Jackie Chan

Mest sexey:

• Mads Mikkelsen
  • Daniel Craig
  • Johnny Depp (jeg vet jeg vet jeg vet...)

GRÅTER HVER GANG:

• Broene over Madison County
  • Stepmom

Beste skuespiller:

• Meryl Streep
  • Dame Judy Dench

Er forøvrig egentlig Sci fi nørd! Elsker litt dystre filmer, med hint av f.eks Tim Burton.

Kan nevne:

Dark City

Strange Days

De fortapte barns by

Delikatessen

Donnie Darko

Equilibrium

Children of Men

Sunshine

Moon

...og det var det jeg rakk nå, men nevner at listen kunne blitt veldig lang.

ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååå, elsker lister!

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Hadde bare alle vist like mye omtanke for sine seere...Så Bunheads var faktisk bra? Så vel to episoder og konkluderte med at serien ikke var verdt min tid, men jeg bestemte meg kanskje for fort?

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

For en pensjonert tåspissfykende så lå jo bunheads mitt hjerte nær - eg har vore ein bun:)

Pluss jeg likte stilen med rask dialog og mye gode oneliners og pop referanser.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Den burde egentlig ligge mitt hjerte nær også, sånn sett, men det var ikke nok. Kanskje jeg prøver igjen når jeg blir tom for annet - noen serier trenger noen episoder før de får vist sitt potensiale.

Skrevet

Beste humoristiske mannebein: Nikolaj Lie Kaas

Beste filmer med nevnte mannebein: De grønne slaktere og Blinkende lykter.

Skrevet (endret)

To måneder med tv avstedkommer følgende visdom:

Beste formiddagstv:

1. Millionaire matchmaker
  2. Hundehviskeren
  3. Live at the Apollo

Beste standup:

1. Brendon Burns
  2. Jimeoin
  3. John Bishop

Beste ettermiddagstv:

1. Top Model
  2. How I met your mother
  3. Cougar Town

Beste når-som.helst-tv:

1. Masterchef Australia
  2. Masterchef UK
  3. Big Bang Theory

Beste nykommere (i mitt univers)

1. Railroad Alaska
  2. Highway through hell
  3. Boligjakten UK

Største hakeslepp over eksistensen av og reklamen for, uten å NOENGANG skulle utsette øynene for:

1. Mann i sparkebukse, bleie, smokk og lekegrind som sier han hver dag lengter hjem fra jobb til bleia og legoen
  2. Mann med seksti kg testikler
  3. Alt dubba på Disney
Endret av sug lut
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg har sett mann i lekegrind, iført bleie og smekke. Som snakker babyspråk. Som med likesinnede bruker sparepengene på å bo på et tilpasset sted i helger og ferier der andre voksne skifter bleie på dem og gir dem flaske.

Jeg er fremdeles traumatisert.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg kunne fjerne minnet fra Kinky and Proud (en helt syk dokumentarserie) jeg så av paret som løp rundt som kusk og hest (tøyler og alt i munnen), helt nakne i en offentlig skog, og som fikk små treats ved god oppførsel. Og det stoppet ikke der.

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg kunne fjerne minnet fra Kinky and Proud (en helt syk dokumentarserie) jeg så av paret som løp rundt som kusk og hest (tøyler og alt i munnen), helt nakne i en offentlig skog, og som fikk små treats ved god oppførsel. Og det stoppet ikke der.

Aaaah - *grave ut øynene med skje* MÅ alle på tv?

Skrevet

Forresten må jeg utvide med to standuppere (upstandere? våtevver) - Russel Kane og Jack Whitehall! Fniser meg ihjæl.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Siklerotte; denne er til deg my dear:

Se hele. Det blir best fra 1:20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...