Iiiiik Skrevet 4. januar 2014 #26 Skrevet 4. januar 2014 JIm carrey er selvsagt, hvordan kunne jeg glemme ham, men Sandler har vokst på meg så han liker jeg faktisk nå.. Jeg hadde en kjæreste som kjøpte Sandler som stand up-komiker på CD og så skulle vi høre det fra Stavanger til Oslo en gang. Jeg fikk overdose da og grøsser fortsatt på ryggen når jeg hører stemmen hans. Selv om vi sluttet lenge før vi kom til Sirdal...
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #27 Skrevet 4. januar 2014 JIm carrey er selvsagt, hvordan kunne jeg glemme ham, men Sandler har vokst på meg så han liker jeg faktisk nå.. Jeg hadde en kjæreste som kjøpte Sandler som stand up-komiker på CD og så skulle vi høre det fra Stavanger til Oslo en gang. Jeg fikk overdose da og grøsser fortsatt på ryggen når jeg hører stemmen hans. Selv om vi sluttet lenge før vi kom til Sirdal... Ah, jeg liker ham heller ikke som standup.
Musemorbr / Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Jack Black? På hvilken liste? Listen over komikere som bare er morsom hvis man er full nok?
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #31 Skrevet 5. januar 2014 Jack Black?På hvilken liste? Listen over komikere som bare er morsom hvis man er full nok? Morsomste listenavnet ! Ok, fram med hele lista di! Nr1-3, eller 1-10 om du er særs ivrig
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #32 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Må redigere min liste - glemt en kosefilm jeg så fra min sofatrone nå i jula: beste julefilmene: tre nøtter til askepott love actually hjemme alene 1 og 2 holiday GOOD LUCK CHARLIE, IT'S CHRISTMAS a bride for christmas Endret 5. januar 2014 av sug lut
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #33 Skrevet 5. januar 2014 JIm carrey er selvsagt, hvordan kunne jeg glemme ham, men Sandler har vokst på meg så han liker jeg faktisk nå.. Jeg hadde en kjæreste som kjøpte Sandler som stand up-komiker på CD og så skulle vi høre det fra Stavanger til Oslo en gang. Jeg fikk overdose da og grøsser fortsatt på ryggen når jeg hører stemmen hans. Selv om vi sluttet lenge før vi kom til Sirdal... Ah, jeg liker ham heller ikke som standup. Men nå er han Little Nicky på tv3 og den er genialt morsom
Musemorbr / Skrevet 5. januar 2014 #34 Skrevet 5. januar 2014 Jack Black?På hvilken liste?Listen over komikere som bare er morsom hvis man er full nok? Morsomste listenavnet ! Ok, fram med hele lista di! Nr1-3, eller 1-10 om du er særs ivrig Tja... Jack Black troner jo øverst. (Lo meg skakk av Nacho Libre, men naturligvis da med noen glass innabords.) Chris Farley (men han døde på tragisk vis, så da er det kanskje slemt å ta han med) Bob Saget (Ja!) Eddie Murphey (Jada han var morsom for 20 år siden.) Ben Stiller (Tildels... Jeg liker faren)
Light of my life Skrevet 5. januar 2014 #35 Skrevet 5. januar 2014 Adam Sandler troner min minst-morsom liste
sug lut Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #36 Skrevet 5. januar 2014 Adam Sandler troner min minst-morsom liste Full liste, takk! Minst tre! Og har du sett Little Nicky?
sug lut Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #37 Skrevet 6. januar 2014 Beste satan-komedier å drikke øl til: Bedazzled - Liz Hurley er en fantastisk djevel Little Nicky Herman Hedning - ja, tegneserie, men übersatanisk bra humor
Ziva Skrevet 6. januar 2014 #38 Skrevet 6. januar 2014 Beste julefilmer: 1. Hjelp det er juleferie - når jeg blir gammel skal jeg pakke inn katta og ha juletre med ekorn i. 2. Tre nøtter til Askepott 3. Hjemme alene 1 Beste gamle skuespillere: 1. Sean Connery 2. Kathleen Hepburn 3. Olympia Dukakis - må bare ses i Steel Magnolias!
Ziva Skrevet 6. januar 2014 #39 Skrevet 6. januar 2014 Beste filmer: Duften av en kvinne - Al Pacino - Ikke ofte jeg og fatter`n deler en tørkerull. Green Mile - Tom Hanks Always - Audrey (ett eller annet) og Richard Dreyfus Nærkontakt av tredje grad - Richard Dreyfus - Sentimentalitet. Thirtheen Ghost - Jeg er ikke lettskremt men fyttikatta.
sug lut Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #40 Skrevet 8. januar 2014 Beste sykemeldte underholdning på formiddag: Millionær søker kjæreste Live from the Apollo Antiques roadshow
Light of my life Skrevet 8. januar 2014 #41 Skrevet 8. januar 2014 Adam Sandler troner min minst-morsom liste Full liste, takk! Minst tre! Og har du sett Little Nicky? Listen er: 1. Adam Sandler 2. Adam Sandler 3. Adam Sandler Har sett little Nicky og husker jeg fant Mr Sandler nesten tolererbar i den, ellers ikke.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 10. januar 2014 #42 Skrevet 10. januar 2014 Bridge to Terabithia - jeg gråter like mye hver gang jeg ser den. Fine og triste filmen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. januar 2014 #43 Skrevet 11. januar 2014 Altså jeg må slå et slag for polarekspressen ang julefilm. Ok så er den animert, men den er fin. Familiefin.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 11. januar 2014 #44 Skrevet 11. januar 2014 Altså jeg må slå et slag for polarekspressen ang julefilm. Ok så er den animert, men den er fin. Familiefin. Jeg er i utgangspunktet enig, men så har jeg en sønn som har lagt sin elsk på den filmen og som sikkert har sett den nesten hundre ganger og jeg er mer enn bare litt lei. Frozen var også fin, og kan godt sees hver jul fremover.
LanzaroteJenta Skrevet 11. januar 2014 #45 Skrevet 11. januar 2014 Beste sitte å amme nesten hele dagen tv: 1: Bones 2: Heart of Dixie 3: Alle typer brudekjoletv 4: Masterchef USA
sug lut Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #46 Skrevet 11. januar 2014 Bridge to Terabithia - jeg gråter like mye hver gang jeg ser den. Fine og triste filmen. Må sjekkes!
sug lut Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #47 Skrevet 11. januar 2014 Fire verste filmer i verden som alle andre elsker: La vita e bella Forrest Gump Rain Man Cinema Paradiso
sug lut Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #48 Skrevet 15. januar 2014 Mest irriterende pseudo-innsiktsfulle nakne keisere som aldri bør åpne kjeften i offentlighet: Whoopie Goldberg Maya Angelou Bono
Musemorbr / Skrevet 15. januar 2014 #49 Skrevet 15. januar 2014 Mest irriterende pseudo-innsiktsfulle nakne keisere som aldri bør åpne kjeften i offentlighet: Whoopie Goldberg Maya Angelou Bono Kan Bob Geldof få være med?
sug lut Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #50 Skrevet 15. januar 2014 Mest irriterende pseudo-innsiktsfulle nakne keisere som aldri bør åpne kjeften i offentlighet: Whoopie Goldberg Maya Angelou Bono Kan Bob Geldof få være med? Absolutt! Han og Nobo kan dele?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå