*Cilie - prøver igjen* Skrevet 9. januar 2014 #276 Skrevet 9. januar 2014 kjenner meg litt missunnelig på dere som har barnerom å innrede denne lille rekker vel å bli 2 år sikkert før vi får et hus. har alltid hatt en stor drøm om å innrede et babyrom. men vil heller ha baby etter mange års prøving så får vi bare innrede barnerom etterhvert når vi får oss et hus
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. januar 2014 #277 Skrevet 9. januar 2014 Å få babyen er selvfølgelig det viktigste! Ingenting som er bedre enn det Hvis babyen skal sove på deres soverom, så er det jo mulig å gjøre det litt ekstra koselig rundt barnesengen da Så har du jo noe å se frem til når dere får hus
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 9. januar 2014 #278 Skrevet 9. januar 2014 det blir vel å gjøre det sånn ja blir nok å bo sammen med oss en liten stund, så må den vel begynne å bo på rommet til stedatteren min gleder meg sinnsykt mye på å få hus
Fossekall Skrevet 9. januar 2014 #279 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har vært på OUL i dag. Alt stod bra til og vi venter en liten gutt. Nå kommer vi til å begynne shoppingen. :-) er i full gang med å planlegge barnerommet. Gleder meg så mye til å innrede det!! 😃
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. januar 2014 #280 Skrevet 9. januar 2014 Så gøy å høre at alt står bra til Fossekall Koselig med innredning av barnerom! Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på å google etter inspirasjon til barnerom
Fossekall Skrevet 9. januar 2014 #281 Skrevet 9. januar 2014 Så gøy å høre at alt står bra til Fossekall Koselig med innredning av barnerom! Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på å google etter inspirasjon til barnerom Googler mye jeg og. Skal gjøre det enkelt, men gjennomført. Det er ikke alltid så lett. Bruker pinterest en del til inspirasjon også.
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. januar 2014 #282 Skrevet 9. januar 2014 Så gøy å høre at alt står bra til Fossekall Koselig med innredning av barnerom! Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på å google etter inspirasjon til barnerom Googler mye jeg og. Skal gjøre det enkelt, men gjennomført. Det er ikke alltid så lett. Bruker pinterest en del til inspirasjon også. Enkelt og gjennomført - akkurat slik jeg også tenker Ikke for mange farger blandet sammen, ren og ryddig stil. Rommet til den lille er hvitt, og vi kommer nok ikke til å male det, så tenker heller at jeg vil finne farger som matcher på gulvteppe, gardiner osv
ariel <3 Skrevet 9. januar 2014 #283 Skrevet 9. januar 2014 kjenner meg litt missunnelig på dere som har barnerom å innrede denne lille rekker vel å bli 2 år sikkert før vi får et hus. har alltid hatt en stor drøm om å innrede et babyrom. men vil heller ha baby etter mange års prøving så får vi bare innrede barnerom etterhvert når vi får oss et hus Har hus, men mangle et soverom. Så denne babyen bli nok og bo på våres rom til han/hun er ferdig med sprinkelseng. Det gjorde de andre to også. Enda ligg han på 6,5 år lamme oss så fremst han får lov. Gubben har sakt vi skal pusse opp våres rom før babyen kommer Har plan hvordan romme skal være Gledes masse t det skal gjøres
Myrtille Skrevet 10. januar 2014 #284 Skrevet 10. januar 2014 Det gikk veldig bra med oss på OUL, lille mini er helt frisk og fin <3 Morkaken ligger foran, så det kommer sikkert til å ta litt ekstra lang tid før jeg kjenner noe særlig til spark. Legen glemte å se etter kjønnet. Han kom på det rett etter vi var ferdige, og sa han kunne sjekke det for oss hvis vi ville, men jeg vil jo ikke vite det, så da tapte mannen den diskusjonen... Hi hi.
Hjertebarna Skrevet 11. januar 2014 #285 Skrevet 11. januar 2014 Vi skal på ny ultralyd igjen på fredag. Føler det er evigheter siden jeg har sett tvillingene nå, så det blir virkelig deilig! nå begynner legene å planlegge å sykmelde meg også, kynnerne jeg hadde i forrige svangerskap er meldt sin ankomst og denne gangen er det enda viktigere at de ikke kommer alt for tidlig. Det blir isåfall både deilig, men også litt ensomt i starten..
A_K Skrevet 11. januar 2014 #286 Skrevet 11. januar 2014 Hvor langt på vei er du hjertebarna? Er nok lurt å lytte til kroppen og legene. Tvilling graviditet høres tøft ut! Blir det normal fødsel?
Antoine Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #287 Skrevet 11. januar 2014 Sykmelder de ikke ofte tvillinggravide når man er halvveis?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #288 Skrevet 12. januar 2014 Takk:) håper på jente her, men viktigste er at man får en frisk baby:-) skal på oul 8 januar. Er da 19+3. Var på ul sist uke, alt var tipp topp da:-) Var det en jente eller? Anonymous poster hash: 341f5...86d
Bambi14 Skrevet 12. januar 2014 #289 Skrevet 12. januar 2014 Hehe:-) ja har jo hatt 2 ul, en ved 14+2 og ved 19+3. Begge sa jente:-) siste som var oul, ga meg ny termin til 7 juni. Er vel da 19+4 i dag..
mamita Skrevet 13. januar 2014 #290 Skrevet 13. januar 2014 Er kjempespent på ultralyden i morgen tidlig :-)) Begynner virkelig å kjenne liv nå og det blir gøy å se den lille igjen, finne ut av hvilket kjønn det er og hvilken termindato jeg får nå!!
K ^^ Skrevet 13. januar 2014 #291 Skrevet 13. januar 2014 Har oul på onsdag, gleder meg! Er da 19+1 og håper vi får se kjønnet, hadde ul forrige uke men da klarte hun ikke se
Miss_Babyboo Skrevet 13. januar 2014 #292 Skrevet 13. januar 2014 Hurra - her kommer det en liten gutt rundt 1. juni
mamita Skrevet 14. januar 2014 #293 Skrevet 14. januar 2014 Alt bra med babisen på ultralyden idag heldigvis, men ikke en veldig hyggelig jordmor må jeg si... Gikk egentlig hjem og var litt lei meg etterpå :-( Men det var sikkert bare hormonene... Viktigste at alt stod bra til med den lille uansett!
Myrtille Skrevet 14. januar 2014 #294 Skrevet 14. januar 2014 Så kjipt Mamita! I hvilken by var det? Kanskje hun hadde en dårlig dag. Det var bra at alt sto bra til med den lille Det er litt godt å få OUL unnagjort!
ariel <3 Skrevet 15. januar 2014 #295 Skrevet 15. januar 2014 Alt bra med babisen på ultralyden idag heldigvis, men ikke en veldig hyggelig jordmor må jeg si... Gikk egentlig hjem og var litt lei meg etterpå :-( Men det var sikkert bare hormonene... Viktigste at alt stod bra til med den lille uansett! Det at jordmor og du ikke fikk kjemi er veldig leit. Hadde en jordmor for 6,5 år siden under fødselen som jeg hadde 0 kjemi med. Denne gangen har jeg fått beskjed om hvis jeg føder samme plass og det tilfeldig er samme jordmor som er på at de tilkaller bakvakta. Man skal ikke gå hjem og være lei seg etter en ul så fremst alt er bra med barnet. Ville nok tatt kontakt med den plassen du var på oul og forklart situasjonen. Kanskje du kan få nu oul Lykke til
Christine209 Skrevet 15. januar 2014 #296 Skrevet 15. januar 2014 Hadde en lite pratsom jordmor/sykepleie under oul, ble nesten bekymret for at noe var galt siden hun sa så lite. Mannen sa ar jeg hadde rett i at hun ikke var så flink med pasienten, så var ikke meg som er sær heldigvis;) Hos jordmor i forgårs ble jeg også skuffet, hun satt jo bare å pekte i en bok om kosthold, aktivitet osv, hun kunne like godt sendt meg boka i posten så hadde jeg ikke trengt å komme! Eneste "nyttige" var at hun målte hb, bt og urin. Men hun ville jo ikke høre da jeg prøvde å fortelle at blodtrykket har steget veldig siden sist. Prøvde å snakke med henne om at jeg var bekymret for å begynne tidlig og fulle dager på jobb igjen pga svimmelhet, hodepine og kynnere på jobb, mend s sa hun bare "åja, jaja" og begynte med noe annet. Så tror jeg vil bytte jordmor til neste time eller kun gå til fastlegen! men syns det er greit å gå til jordmor for å prate om fødsel, amming osv. Men vi hadde jo null kjemi:/ forrigr graviditet synes jeg det var kjekt å gå til jordmor, og hadde veldig utbytte av det
mamita Skrevet 16. januar 2014 #297 Skrevet 16. januar 2014 Alt bra med babisen på ultralyden idag heldigvis, men ikke en veldig hyggelig jordmor må jeg si... Gikk egentlig hjem og var litt lei meg etterpå :-( Men det var sikkert bare hormonene... Viktigste at alt stod bra til med den lille uansett! Det at jordmor og du ikke fikk kjemi er veldig leit. Hadde en jordmor for 6,5 år siden under fødselen som jeg hadde 0 kjemi med. Denne gangen har jeg fått beskjed om hvis jeg føder samme plass og det tilfeldig er samme jordmor som er på at de tilkaller bakvakta. Man skal ikke gå hjem og være lei seg etter en ul så fremst alt er bra med barnet. Ville nok tatt kontakt med den plassen du var på oul og forklart situasjonen. Kanskje du kan få nu oul Lykke til Var veldig heldig med jordmor i forrige svangerskap, så jeg var vel litt bortskjemt. Hun fulgte meg både opp de siste mnd og var med på fødselen - helt fantastisk!! Men jeg har flyttet siden den gang, så jeg må finne på noe annet nå... Har forresten ei venninne som er gynekolog, så kanskje spør jeg henne om å lure meg inn bakveien på en ny ul om ett par uker :-) Vi får se!!
guggelibæret Skrevet 16. januar 2014 #298 Skrevet 16. januar 2014 Hei alle, vi venter nr 3 og er nå i uke 19. Ultralyden viste at alt er bra med lille nurket, og vi venter en liten jente Ser dere nevner en facebookgruppe hvor dere holder kontakten, hvor finner jeg den? Kunne tenkt meg å bli kjent med flere gravide i askerområdet. Er sykemeldt og om flere er i samme båt, kunne det vært hyggelig å møtes til en kaffe en dag
*NiniZ* Skrevet 17. januar 2014 #299 Skrevet 17. januar 2014 Jeg sitter på nattvakt nå,og har ul i dag fredag kl 11,veldig spent på den.. også blir det jo ikke mye søvn etter jobbing i natt så veldig spent på om nurket sover når ul er eller m den vil holde seg litt i aktivitet h*n holder meg værtfall med selskap i natt kjenner jeg <3Blir nok ikke så veldig mye mer nattjobbing, kjenner at det tar på! Flere som har nattjobbing her- og har dere fortsatt med det?
Bambi14 Skrevet 17. januar 2014 #300 Skrevet 17. januar 2014 Da var bilstol m. base, leketeppe med figurer og dyne/putetrekk i boks:-) Kjenner ikke mye liv nei.. Har vert et par bevegelser, spesielt om jeg ligger på magen.. Er 20+2 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå