Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #76 Skrevet 4. januar 2014 Nå kjenner ikke jeg til denne dama, men sjekket link til bloggen hennes en gang. Jeg er brennsikker på at hun var på IKEA i dag.. Husker jeg tenkte kjapt "hva skal hun her? Hun som i følge bildene på bloggen er ute etter dyre fancy ting" Så kom jeg på at hun sikkert skulle ha flere puter til sofaene og stolene sine:) Anonymous poster hash: a7cc9...60c Å nei! Hun bruker bare ekte dun i putene. Da er de visstnok lettere å dandere pent Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #77 Skrevet 4. januar 2014 Det virker ganske tydelig at det hun skriver om i bloggen sin er virkeligheten slik hun skulle ønske den var. At det ikke henger på greip skal ingen kunne kommentere, for da hyler hun opp om personangrep.Sånn som en av de gangene hun og håkon hadde problemer, men hun nektet totalt. Hvorfor bretter hun seg sånn ut når hun ikke takler kritikk eller virkeligheten generelt?!? Anonymous poster hash: 72362...d35
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #78 Skrevet 4. januar 2014 Djises for et kjerringpreik!! Anonymous poster hash: ef0a0...5f4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #79 Skrevet 5. januar 2014 Jeg blir helt matt jeg.. Noen tror de vet alt om en person kun fordi det er en offentlig person!? Det gjelder ikke bare Camilla, men mange andre også.. Fy søren så flinke dere er til å rette pekefingeren mot disse.. Jeg vet at de svarene jeg får er "Men når de er offentlige personer så må de faktisk tåle såpass", men nei, det at en person er offentlig betyr faktisk ikke at man da har rett til å slenge dritt, noe her i denne tråden er sikkert sakelig diskusjon, men langt ifra alt.. Det er så mye her som tar meg rett tilbake til da jeg var 14 år og var med å baksnakke folk med vennene mine, men forskjellen er at det faktisk er voksne damer med barn som skriver dette!! Helt utrolig at det faktisk er mulig.. Hilsen "sikkert en av de 50 profilene som Camilla har opprettet".. Anonymous poster hash: 326e0...b61 Fordi det er ett tvprogram. Mam må da kunne diskutere ett program. Det er flere her som har sett det. Privatpersoner ser ikke alle her inne. Og dette er en foreldre side. De fleste her inne forguder barna sine og ønsker mer tid med de. Såklart blir det reaksjoner mot en som velger å "bytte" barna med jobb, når hun faktisk ikke MÅ jobbe så mye. Er ganske urettferdig for de som MÅ jobbe mye pga ølonomiske grunner. Det er ikke rart det blir reaksjoner mot henne da. Å det må man dessverre regne med som en offentlig person. Det som er bakdelen med å stikke hodet frem i media. Alle skal ha meninger om vedkommende. Det gjelder alle offentlig personer. Anonymous poster hash: a70a8...64c Nå var det ikke akkurat diskusjonen om det å ta seg tid til barna jeg siktet til, men sånne idiotiske ting som "hun har sikkert opprettet 50 forskjellige profiler her" og sånn som er skrevet her nå om hun og eksmannen, det er som å være på en jentekveld med fjortenåringer.. Eller rett og slett, sånn det faktisk er, en haug med sladrekjerringer.. Anonymous poster hash: 326e0...b61
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #80 Skrevet 5. januar 2014 Link til blogg? Anonymous poster hash: ddde3...82a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #81 Skrevet 5. januar 2014 Villapaprika.no Link til blogg? Anonymous poster hash: ddde3...82a Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anyne Skrevet 5. januar 2014 #82 Skrevet 5. januar 2014 Kanskje de er gode venner alle sammen fordi Håkon er homofil og det ikke er noen konkurranse lenger? Kanskje de bodde sammen som venner og at Camilla visste om det? Kanskje den nye mannen er dumsnill eller så er det et spill for galleriet. HVEM VET?! For min del trenger jeg ikke vite, det fungerer for dem og det må da være bedre enn at de er uvenner, Uansett hva grunnen er til at de fungerer sammen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #83 Skrevet 5. januar 2014 Jeg blir helt matt jeg.. Noen tror de vet alt om en person kun fordi det er en offentlig person!? Det gjelder ikke bare Camilla, men mange andre også.. Fy søren så flinke dere er til å rette pekefingeren mot disse.. Jeg vet at de svarene jeg får er "Men når de er offentlige personer så må de faktisk tåle såpass", men nei, det at en person er offentlig betyr faktisk ikke at man da har rett til å slenge dritt, noe her i denne tråden er sikkert sakelig diskusjon, men langt ifra alt.. Det er så mye her som tar meg rett tilbake til da jeg var 14 år og var med å baksnakke folk med vennene mine, men forskjellen er at det faktisk er voksne damer med barn som skriver dette!! Helt utrolig at det faktisk er mulig.. Hilsen "sikkert en av de 50 profilene som Camilla har opprettet".. Anonymous poster hash: 326e0...b61 Fordi det er ett tvprogram. Mam må da kunne diskutere ett program. Det er flere her som har sett det. Privatpersoner ser ikke alle her inne. Og dette er en foreldre side. De fleste her inne forguder barna sine og ønsker mer tid med de. Såklart blir det reaksjoner mot en som velger å "bytte" barna med jobb, når hun faktisk ikke MÅ jobbe så mye. Er ganske urettferdig for de som MÅ jobbe mye pga ølonomiske grunner. Det er ikke rart det blir reaksjoner mot henne da. Å det må man dessverre regne med som en offentlig person. Det som er bakdelen med å stikke hodet frem i media. Alle skal ha meninger om vedkommende. Det gjelder alle offentlig personer. Anonymous poster hash: a70a8...64c Nå var det ikke akkurat diskusjonen om det å ta seg tid til barna jeg siktet til, men sånne idiotiske ting som "hun har sikkert opprettet 50 forskjellige profiler her" og sånn som er skrevet her nå om hun og eksmannen, det er som å være på en jentekveld med fjortenåringer.. Eller rett og slett, sånn det faktisk er, en haug med sladrekjerringer.. Anonymous poster hash: 326e0...b61 Det var da voldsomt du går i krigen for en kjerring du ikke kjenner da? Angrep er det beste forsvar vet du. Anonymous poster hash: 851cc...b80
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #84 Skrevet 6. februar 2014 Er det noen som vet hva hun tjener på dette spillet for galleriet/bloggen hennes? Det er sikkert et godt motiv for å lyve så det renner! Anonymous poster hash: 72362...d35
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #85 Skrevet 6. februar 2014 Håper hun tjener godt, for hun må nok betale dyre psykologtimer for barna etterhvert.. Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #86 Skrevet 6. februar 2014 Håper hun tjener godt, for hun må nok betale dyre psykologtimer for barna etterhvert.. Anonymous poster hash: 91f08...89c Anonymous poster hash: 72362...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå