Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #51 Skrevet 3. januar 2014 Hun virker som en utrolig god mor og karrierekvinne Anonymous poster hash: ecd54...a47 Det tok deg halvannen måned før du klarte å Google deg frem til denne tråden, Camilla? Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #52 Skrevet 3. januar 2014 http://www.dagbladet.no/2013/12/19/nyheter/reklame/dbtv/pantene/30917498/ Anonymous poster hash: 0a160...ebb Hva hadde det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #53 Skrevet 3. januar 2014 Hun virker som en utrolig god mor og karrierekvinneAnonymous poster hash: ecd54...a47 Det tok deg halvannen måned før du klarte å Google deg frem til denne tråden, Camilla?Anonymous poster hash: 91f08...89c Spar oss for slike uttalelser. Anonymous poster hash: 3cbe3...4e1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #54 Skrevet 3. januar 2014 Hun virker som en utrolig god mor og karrierekvinneAnonymous poster hash: ecd54...a47 Det tok deg halvannen måned før du klarte å Google deg frem til denne tråden, Camilla?Anonymous poster hash: 91f08...89c Spar oss for slike uttalelser. Anonymous poster hash: 3cbe3...4e1 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #55 Skrevet 3. januar 2014 Det er så latterlig. Mest sannsynlig har hun 50 forskjellige dib.profiler som hun veksler mellom når hun skriver om seg selv her inne. Det er så gjennomsiktig. Anonymous poster hash: 851cc...b80
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #56 Skrevet 3. januar 2014 Det tror jeg også Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #57 Skrevet 3. januar 2014 Det jeg synes er merkelig er at Camilla i det hele tatt vil delta i dette programmet igjen. Hun er jo veldig opptatt av hvordan folk oppfatter henne, og mislikte inntrykket hun ga da hun var med i 1. runde. ("Palestinablond" etc..)De fleste har vel fått med seg hvor dårlig hun takler kritiske kommentarer på bloggen sin, og hun vil jo helst gi et glansbildeinntrykk av familien sin uten noen rot i virkeligheten. Så hvorfor legger hun hodet på blokka igjen? Det forstår jeg virkelig ikke. Anonymous poster hash: 72362...d35 Palestinablond Anonymous poster hash: ad938...9a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #58 Skrevet 3. januar 2014 Jeg blir helt matt jeg.. Noen tror de vet alt om en person kun fordi det er en offentlig person!? Det gjelder ikke bare Camilla, men mange andre også.. Fy søren så flinke dere er til å rette pekefingeren mot disse.. Jeg vet at de svarene jeg får er "Men når de er offentlige personer så må de faktisk tåle såpass", men nei, det at en person er offentlig betyr faktisk ikke at man da har rett til å slenge dritt, noe her i denne tråden er sikkert sakelig diskusjon, men langt ifra alt.. Det er så mye her som tar meg rett tilbake til da jeg var 14 år og var med å baksnakke folk med vennene mine, men forskjellen er at det faktisk er voksne damer med barn som skriver dette!! Helt utrolig at det faktisk er mulig.. Hilsen "sikkert en av de 50 profilene som Camilla har opprettet".. Anonymous poster hash: 326e0...b61
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #59 Skrevet 4. januar 2014 Hun har jo ikke akkurat bygd opp den butikken alene. Med en pappa som kan sakene sine og nok kapital. Så er ikke det akkuratt noen hokus pokus.Hvem som helst idiot hadde klart det om de bare hadde hatt lyst. Og enig med flere av dere. At en krimskrams butikk er mer verdt å bruke tid på enn barna, er for meg uforståelig. De har heldigvis en flott pappa som setter barna før seg selv. Hun burde/kunne jobbe redusert når man har god økonomi. Skjønner de som må tjene penger. Men, hun kan jo ansette fler. Prioritere annerledes. I steden for å kjøpe dyre vesker, klær og møbler. Så kunne hun faktisk prioritert å vært mer med barna. Jeg er hjemmeværende. Fordi jeg har muligheten til det. Har økonomi nok. Men, tenkte meg ut i en deltidsstilling ettervært. Mange klarer faktisk det uten å ha god økonomi også.Er bare snakk om prioriteringer Så klarer ikke å forstå at hun må være borte fra barna sine så lenge. Men, nå er hun såpass "heldig" at barna er mye hos Håkon. Så slipper hun å tenke så mye på de da. Hun er sikkert en god mor når hun er der. Men, det er helheten som teller. Man burde høre på barna sine når de sier hun er for mye borte. Da burde det gå opp ett lys. Hun kommer til å angre. Tenk å se tilbake på småbarnsperioden med at man var borte hele tiden. Å det for en butikl full av krimskrams. Hvordan hun snakker om butikken sin. Høres ut som ho er den eneste som driver butikk i verden. Å nei jeg er ikke misunnelig. Har nok med penger til å kunne gjøre det jeg vil, har mulighet til å være mye sammens med barna osv. Vil si jeg har det perfekte liv. Anonymous poster hash: a70a8...64c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #60 Skrevet 4. januar 2014 Jeg blir helt matt jeg.. Noen tror de vet alt om en person kun fordi det er en offentlig person!? Det gjelder ikke bare Camilla, men mange andre også.. Fy søren så flinke dere er til å rette pekefingeren mot disse.. Jeg vet at de svarene jeg får er "Men når de er offentlige personer så må de faktisk tåle såpass", men nei, det at en person er offentlig betyr faktisk ikke at man da har rett til å slenge dritt, noe her i denne tråden er sikkert sakelig diskusjon, men langt ifra alt.. Det er så mye her som tar meg rett tilbake til da jeg var 14 år og var med å baksnakke folk med vennene mine, men forskjellen er at det faktisk er voksne damer med barn som skriver dette!! Helt utrolig at det faktisk er mulig.. Hilsen "sikkert en av de 50 profilene som Camilla har opprettet".. Anonymous poster hash: 326e0...b61 Fordi det er ett tvprogram. Mam må da kunne diskutere ett program. Det er flere her som har sett det. Privatpersoner ser ikke alle her inne. Og dette er en foreldre side. De fleste her inne forguder barna sine og ønsker mer tid med de. Såklart blir det reaksjoner mot en som velger å "bytte" barna med jobb, når hun faktisk ikke MÅ jobbe så mye. Er ganske urettferdig for de som MÅ jobbe mye pga ølonomiske grunner. Det er ikke rart det blir reaksjoner mot henne da. Å det må man dessverre regne med som en offentlig person. Det som er bakdelen med å stikke hodet frem i media. Alle skal ha meninger om vedkommende. Det gjelder alle offentlig personer. Anonymous poster hash: a70a8...64c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #61 Skrevet 4. januar 2014 Hun kan være stolt over den bedriften hun har bygd seg opp i en alder av 23 år, virkelig all respekt for det! Men jeg for min del hadde solgt hele sjappa den dagen seg så at det gikk på bekostning av mine barn. Jobbe 8 timer til dagen, helt greit, men å gå før ungene stå opp og komme hjem etter leggetid er ingenting å være stolt over. Barna springer etter bilen å våkner gråtende om natten i frykt for at mamma ikke er der. Det er ikke sunt på noen måte! Det at dama sier at hun er så glad at ungene forstår hva "elsker deg" betyr, vitner om utrolig lav kunnskap om barn og tilknytning. Snakkes om 10 år når barna selv kan uttrykke hvordan de hadde det i barndommen med en mor som ikke var tilstede. Å ja, det samme gjelder mannfolk!Anonymous poster hash: 2d814...b3e Feil. Hun har ikke bygd en bedrift i en alder av 23 men FAREN hennes har bygd den. Anonymous poster hash: 3cbe3...4e1
Rivjernet Skrevet 4. januar 2014 #62 Skrevet 4. januar 2014 Noen som har dårlig samvittighet for å ikke tilbringe nok tid med barna ja.. Jeg mener nå kvalitet er viktigere enn kvanitiet mtp barn og tilknytning til foreldre. Ta min mor. De er 8 søsken, mormor var hjemmeværende,morfar jobbet i militæret, mandag til lørdag, hver uke. Lange dager, og det var sofa og hvil etter det. Ikke mye tid med ungene. Mormor var hjemmeværende som sagt. Det snedige er at søskenflokken har mange flere og bedre minner fra sin far enn sin mor. Altså, de ser jo, og visste jo hele tiden at begge foreldre var like glade i de, men mens mormor sin jobb varte 24/7, så hadde faktisk bestefar fri noen dager (søndager og helligdager) i året, samt noen timer hver dag..:Det var DA bånd ble knyttet. Han lærte de skøyter, gå på ski, og var med på treninge/oppvisninger. Han SÅ de, når han var hjemme (ettermiddagshvilen og avislesinge, vel og merke), men selv om barna var rundt og så sin mor hele tiden var det altså far de knyttet mest bånd til og følte de kjente best.....Mor KUNNE hat gott de noen øyeblikk "ekstra" oppmerksomhet, ut ove rnår de var syke eller noe spesielt skjedde, men det ble ikke gjort. Hun var jo som sagt ved siden av barna hele dagen, men brukte ikke mulighetne hun hadde til og vise de "ekstra følelser" ..Ergo, barna ble nærmere knyttet til sin far, som de så veldig sjeldent mot sin mor..Hun tørket spy, vakset skrubbsår, blæste på og satte på plaster. Lagde mat og lappet klær, alt av kjærighet til barna, men det var FAR som greide og vise sine følelser på en forståelig måte for baran... Og han en jobb som krever mye fravær, trenger ikke bety hverken savn eller stress for barna, man må bare greie og vise at man er der for barna når det gjelder, at man bryr seg og at man tenker på de. En telefon når man vet at familien sitter rundt middagsbordet, f.eks, eller en telefon og en sang via den når de legger seg. (da kan man jo til og med ha skjerm så barna ser en)..Små ting, som kan utjgøre enormt forskjelll...Og ja,m det og SI at man savner de og VISE det..Ike gi gaver som tegn på at man har savnet de, men VISE og fortelle det..Det er superviktig.... Man ser eksempel på hjemmeværende som kjenner barna sine dårlgiere og har "løsere bånd" til de, enn fulltidsarbeidende foreldre som stadig vekk er p åovertid, kurs, møter OG har egne fritidsinteresser.. Anonymous poster hash: 72b16...0c4 Anonymous poster hash: 1e217...765 Mener du at jeg som skrev det lengre innlegget om min mor har dårlig samvittighet for ikke være med barna nok? hvorfor drar du den konkluisjonen? Du tar så UTROLIG feil. Joda, jeg jobber 100%, men jobb, skole og barneahge er 2,km fra hjemmet. Jeg starter jobb 0630 om morgenen og er hjemme 1430. Med begge barn. Mannen jobber fra 0800 til 1600 en dag og 1500 til 2200 neste. SÅ barnehage har vi brukt bare 50%.... SÅ her har vi god mye tid sammen med barna, til tross for at begge er i fulltidsjobb. Men ser at det er mye viktigere og se og være med barna 100% i kortere perioder, enn og stress rundt og bare være sammen med de lengre tid..De beste dagene våre er når det er aktiviteter for flere av oss noen kvelder. Da har vi tiden fra 1430 til 1600 som eneste "sammen tid";- og da er vi virkelig sammen, for vi vet vi ser ikke hverandre mer den dag. Beste dagen i uka er onsdager (etter helg selvfølgelig) sa minsten til meg. Da har vi det så kosleig..Det er de travleste dagene, hvor vi ser hverandre minst..Men vi passer på og utnytte den lille tiden godt......Så jo, jeg holder på at kvaltiet er viktigere enn kvantitet. Anonymous poster hash: 72b16...0c4 Jeg tror kvantitet er veldig viktig. Den roen man opplever når man bare eksisterer. Sammen. Jeg tror det er problematisk at foreldre skal overkompensere for mye fravær Med å gi 120% når man endelig er sammen med barna. Dette tror jeg også skjer ved skilsmisse når det er 50/50 samvær. Barna forventer til slutt full service og ett svært høyt aktivitetsnivå. Resultatet blir overstimulerte og bortskjemte barn.
Rivjernet Skrevet 4. januar 2014 #63 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes dette er en interessant diskusjon om egen karriere vs. barnas behov, og ser ikke helt at dette er drittslenging. Man må kunne kommentere programmer man ser uten at det kalles nettmobbing. Dette er mobbing. Dessuten er dette programmet kun en unnskyldning for å slenge dritt om Camilla igjen. Har ikke tall på hvor mange innlegg det har vært om henne her tidligere. Man kan lett kalle dette mobbing. Hun vet nok hva hun går til. Hun er nok ganske pr-kåt, hvorfor ellers skal hun stikke hodet fram gang på gang?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #64 Skrevet 4. januar 2014 Går butikken bra sikrer hun jo samtidig barna. To ganger i uka jobber jeg sent, og kommer hjem etter barn er i seng. Jobber også helger innimellom, og røde dager. Sånn er det i helsevesenet. Synes hun er tøff jeg, som får til mye. Og regner med at dette er en periode i deres liv. Anonymous poster hash: ad591...249
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #65 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er mer sjokkert over hvor fort hun fikk seg samboer. Det er jo helt sykt! "Vi fikser opp" "vi har kjøpt bil" "vi venter på ungene" Stakkars, stakkars arme barn Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #66 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er mer sjokkert over hvor fort hun fikk seg samboer. Det er jo helt sykt! "Vi fikser opp" "vi har kjøpt bil" "vi venter på ungene" Stakkars, stakkars arme barn Anonymous poster hash: 91f08...89c Og Camilla, Håkon og han nye typen er vist bestevenner også. Lurer på hva som skjer når Håkon får seg ny dame? Anonymous poster hash: a70a8...64c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #67 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er mer sjokkert over hvor fort hun fikk seg samboer. Det er jo helt sykt! "Vi fikser opp" "vi har kjøpt bil" "vi venter på ungene" Stakkars, stakkars arme barn Anonymous poster hash: 91f08...89c Og Camilla, Håkon og han nye typen er vist bestevenner også. Lurer på hva som skjer når Håkon får seg ny dame? Anonymous poster hash: a70a8...64c
Gjest H to the Izzo Skrevet 4. januar 2014 #68 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes dette er en interessant diskusjon om egen karriere vs. barnas behov, og ser ikke helt at dette er drittslenging. Man må kunne kommentere programmer man ser uten at det kalles nettmobbing. Dette er mobbing. Dessuten er dette programmet kun en unnskyldning for å slenge dritt om Camilla igjen. Har ikke tall på hvor mange innlegg det har vært om henne her tidligere. Man kan lett kalle dette mobbing. Hun vet nok hva hun går til. Hun er nok ganske pr-kåt, hvorfor ellers skal hun stikke hodet fram gang på gang? Det er slett ikke alle som melder seg til slike program gjentatte ganger. Man skulle jo tro at det krever en viss oppmerksomhetssyke, noe som er helt greit, men det blir feil å kalle negativ oppmerksomhet som en følge av det for "mobbing". Stikk fungeren i jorda.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #69 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er mer sjokkert over hvor fort hun fikk seg samboer. Det er jo helt sykt! "Vi fikser opp" "vi har kjøpt bil" "vi venter på ungene" Stakkars, stakkars arme barn Anonymous poster hash: 91f08...89c Og Camilla, Håkon og han nye typen er vist bestevenner også. Lurer på hva som skjer når Håkon får seg ny dame? Anonymous poster hash: a70a8...64c Men tror du de er det på ordentlig? Eller er det er spill for bloggen? Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #70 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes det er merkelig at hun virker så seriøs med det nye forholdet allerede, var tross alt så sent som i oktober at hun og Håkon gikk fra hverandre. Noe som skurrer der.. hun og Håkon var jo liksom så lykkelige ikke så lenge før det igjen. Virker merkelig og forhastet å slippe en ny mann inn i livet til barna rett etter faren flyttet ut. Et eller annet som skurrer synes jeg... Anonymous poster hash: ef131...32c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #71 Skrevet 4. januar 2014 Tenker at Håkon og Camilla er over hverandre, eller i allefall Håkon. Så det er sikkert ikke noe problem for han å se Camilla med en annen. Plusd at Håkon jobber i firmaet til faren. Men, at han nye typen takler det, det skjønner jeg ikke helt. Dumsnill? Også trur jeg ikke Håkon har like frie tøyler som Camilla. Trur nok det blir andre boller når/vis han får seg ny dame. Ja. Jeg sliter sikkert som sitter her å diskuterer andre. Men, det blir som å diskutere enn film. Jeg ser nemlig ikke på film. Så har mye fritid på kvelden. Så noe må jeg jo snakke om:p Anonymous poster hash: a70a8...64c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #72 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes det er merkelig at hun virker så seriøs med det nye forholdet allerede, var tross alt så sent som i oktober at hun og Håkon gikk fra hverandre. Noe som skurrer der.. hun og Håkon var jo liksom så lykkelige ikke så lenge før det igjen. Virker merkelig og forhastet å slippe en ny mann inn i livet til barna rett etter faren flyttet ut. Et eller annet som skurrer synes jeg... Anonymous poster hash: ef131...32c Merklig hele opplegget! Anonymous poster hash: a70a8...64c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #73 Skrevet 4. januar 2014 Tenker at Håkon og Camilla er over hverandre, eller i allefall Håkon. Så det er sikkert ikke noe problem for han å se Camilla med en annen. Plusd at Håkon jobber i firmaet til faren. Men, at han nye typen takler det, det skjønner jeg ikke helt. Dumsnill? Også trur jeg ikke Håkon har like frie tøyler som Camilla. Trur nok det blir andre boller når/vis han får seg ny dame. Ja. Jeg sliter sikkert som sitter her å diskuterer andre. Men, det blir som å diskutere enn film. Jeg ser nemlig ikke på film. Så har mye fritid på kvelden. Så noe må jeg jo snakke om:p Anonymous poster hash: a70a8...64c Det virker så krampaktig. Anonymous poster hash: a70a8...64c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #74 Skrevet 4. januar 2014 Nå kjenner ikke jeg til denne dama, men sjekket link til bloggen hennes en gang. Jeg er brennsikker på at hun var på IKEA i dag.. Husker jeg tenkte kjapt "hva skal hun her? Hun som i følge bildene på bloggen er ute etter dyre fancy ting" Så kom jeg på at hun sikkert skulle ha flere puter til sofaene og stolene sine:) Anonymous poster hash: a7cc9...60c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #75 Skrevet 4. januar 2014 Tenker at Håkon og Camilla er over hverandre, eller i allefall Håkon. Så det er sikkert ikke noe problem for han å se Camilla med en annen. Plusd at Håkon jobber i firmaet til faren. Men, at han nye typen takler det, det skjønner jeg ikke helt. Dumsnill? Også trur jeg ikke Håkon har like frie tøyler som Camilla. Trur nok det blir andre boller når/vis han får seg ny dame. Ja. Jeg sliter sikkert som sitter her å diskuterer andre. Men, det blir som å diskutere enn film. Jeg ser nemlig ikke på film. Så har mye fritid på kvelden. Så noe må jeg jo snakke om:p Anonymous poster hash: a70a8...64c Føler også det er som å følge med på en dårlig såpeserie Anonymous poster hash: 91f08...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå