Gå til innhold

Liam-Lucas Carosander, er det fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ps. Til dere som sier at jeg lyser ung mor uten utdannelse. Jeg er barne og ungdomsarbeider.

Anonymous poster hash: 20b36...00c

Nå understreker du bare ung mor-bildet.

Anonymous poster hash: b52ab...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet skjemmer ingen heter det seg, men når det er sagt så bør foreldre tenke litt over navnevalg og på at den lille skal gå skole, barn er grusomme. Nå kan det tenkes at den type navn blir vanlige, jeg er godt voksen og kansje bittelitt gammeldags. Mine barn har to navn, helt ærlig blir kun det ene brukt til daglig.

Skrevet

Ps. Til dere som sier at jeg lyser ung mor uten utdannelse. Jeg er barne og ungdomsarbeider.

Nå vet jeg hvertfall at du tuller

Anonymous poster hash: 9c2cf...420

Skrevet

Seriøøøøøøøøøøøøøøøøøst??????????

Anonymous poster hash: 85d69...d27
Skrevet

Jeg trenger ikke flere spydigheter nå. Jeg har landet på Liam- Carosander, og er veldig fornøyd med det! Håper ingen er like spydige mot dere. Tenk om noen hadde hetset dere for deres navnvalg. Som tidligere sagt,helt greit å si at " nei, jeg liker ikke det navnet", men å være ekkel synes jeg rett og slett er uhørt. Jeg tror sønnen min blir glad for navnet jeg. Han har noe eget. Takk til dere som fortsatt har hjertet på rett plass <3

Skrevet

Jeg trenger ikke flere spydigheter nå. Jeg har landet på Liam- Carosander, og er veldig fornøyd med det! Håper ingen er like spydige mot dere. Tenk om noen hadde hetset dere for deres navnvalg. Som tidligere sagt,helt greit å si at " nei, jeg liker ikke det navnet", men å være ekkel synes jeg rett og slett er uhørt. Jeg tror sønnen min blir glad for navnet jeg. Han har noe eget. Takk til dere som fortsatt har hjertet på rett plass <3

Når du ser hva allmennheten mener om navnet, så burde det jo gå en liten alarm i hodet ditt?

Alle sier " Nei ikke gjør det", og du gjør det likevel.

Det kalles trassalder, ikke selvstendighet hvis det er det du innbiller deg.

Trollabolla.

Anonymous poster hash: b52ab...720

Skrevet

Jeg trenger ikke flere spydigheter nå. Jeg har landet på Liam- Carosander, og er veldig fornøyd med det! Håper ingen er like spydige mot dere. Tenk om noen hadde hetset dere for deres navnvalg. Som tidligere sagt,helt greit å si at " nei, jeg liker ikke det navnet", men å være ekkel synes jeg rett og slett er uhørt. Jeg tror sønnen min blir glad for navnet jeg. Han har noe eget. Takk til dere som fortsatt har hjertet på rett plass <3Anonymous poster hash: 20b36...00c

Fint navn :)

Skrevet

Da har vi bestemt oss;-) Det blir Liam- Carosander <3 Håper dette faller mer i smak ;-)

Klinger mye bedre.

Men jeg ville droppet bindestreken, det blir et for langt et navn og kommer aldri til å bli brukt. Det er ingen gutter som roper så lange navn over fotballbanen når de skal ha oppmerksomheten til kompisen, da blir det en forkortelse.

Selv kameraten til sønnen min som heter Tobias blir kalt "Tobb" av vennene sine, de vil ha det så enkelt som mulig. Om du dropper bindestreken kan han selv velge etterhvert om han vil bruke begge eller bare det ene navnet.

Anonymous poster hash: c5f0d...029

Skrevet

Jeg har hørt på " dere", jeg har droppet Lucas. Jeg behøver jo ikke droppe hele navnet, fordi " du" ikke liker det? Å droppe bindestrek er et godt forslag. Da blir det nok bare Liam som blir brukt,men det kan jeg leve med:-)

Skrevet

Vel,siden det er så populært, så er det vel ikke så stygt allikevel kanskje?;-) Jeg elsker det navnet. Med Carosander, blir det perfekt for oss. Får jeg en gutt til engang, blir det Lucas Martinius. Men får først ploppe ut andremann!

Skrevet

Jeg er ingen stor fan av navnet, men synes det ble mye bedre da du kuttet ut lucas. Må ellers si at jeg har stor respekt fire hvordan du klarte å beholde roen da du svarte på de særdeles ufine svarene du fikk fra mange her. Ingen tvil om hvem som er umodne i denne tråden, uansett alder og navnevalg!

Anonymous poster hash: d931b...d53

Skrevet

Vel,siden det er så populært, så er det vel ikke så stygt allikevel kanskje?;-) Jeg elsker det navnet. Med Carosander, blir det perfekt for oss. Får jeg en gutt til engang, blir det Lucas Martinius. Men får først ploppe ut andremann!

Det er bare flaut

Anonymous poster hash: 9c2cf...420

Skrevet

Elsker alle tre navnene, og synes denne kombinasjonen var veldig fin! Har prøvd ut mange varianter, men falt for denne. Passer til etternavnet også, som er Sandaas. Hva tenker dere? Har ei jente fra før som heter Lucinta Mariell- Sofi.

Det ville blitt enda finere med denne skrivemåten:

Liahm-Luchas Carohsander
Skrevet

Elsker alle tre navnene, og synes denne kombinasjonen var veldig fin! Har prøvd ut mange varianter, men falt for denne. Passer til etternavnet også, som er Sandaas. Hva tenker dere? Har ei jente fra før som heter Lucinta Mariell- Sofi.

Det ville blitt enda finere med denne skrivemåten: Liahm-Luchas Carohsander
Til og med JEG synes ikke det var så fint:-) Ps. Skal ikke bruke Lucas. Ha en fin dag!:-)

Skrevet

Jeg er ingen stor fan av navnet, men synes det ble mye bedre da du kuttet ut lucas. Må ellers si at jeg har stor respekt fire hvordan du klarte å beholde roen da du svarte på de særdeles ufine svarene du fikk fra mange her. Ingen tvil om hvem som er umodne i denne tråden, uansett alder og navnevalg! Tusen takk for hyggelig svar!:-)

Anonymous poster hash: d931b...d53

Skrevet

Gratulerer med navnevalget! Ingen enkel sak det der:)

Anonymous poster hash: 25a99...df2

Skrevet

Må bare si til deg HI, at jeg syns du har taklet de værste dibb-hønene utmerket!

Gå for det du liker. Det kommer fler og fler av nye navn, og om noen år er disse navnene helt vanlig.

Anonymous poster hash: d1c69...373

Skrevet

Gratulerer med navnevalget :)

Skrevet

Jeg syns dessverre ikke Carosander er et fint navn, men gratulerer med valget :) 

Skrevet

Jeg driter 15-0 i om du velger 40 navn etter hverandre, andre barn (og sikker han selv) kommer til å bruke kun kallenavn (Carosander bla bla bla = Calle)

Anonymous poster hash: cc411...35d
Skrevet

Takk for det jenter!:-) Vi er veldig fornøyd. Jeg er en åpen person, og føler jeg er god på det å lytte til andres råd og meninger. Jeg kjenner derimot at usaklige spydigheter ikke gir meg noe. Jeg kan bli lei meg, der og da, men står for hva jeg mener. Jeg ville aldri sagt at Knut eksempelvis, er et stygt navn. Noen har valgt å kalle sin skatt det, og det skal de få lov til! Jeg vet jeg spurte om hva deres syntes om navnet, men jeg bad ikke om å bli latterliggjort. Igjen, takk til alle dere som svarte meg ærlig og oppriktig. :-)Liam Carosander hilser <3

Skrevet

Jeg driter 15-0 i om du velger 40 navn etter hverandre, andre barn (og sikker han selv) kommer til å bruke kun kallenavn (Carosander bla bla bla = Calle)

Liam Calle funker for meg:-) HI

Anonymous poster hash: cc411...35d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...