Gå til innhold

Liam-Lucas Carosander, er det fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mobber ikke navn. Det er de fineste navnene jeg vet om. Derfor ønsker jeg å gi sønnen min det navnet. HI

Så morsomt, blir dere ikke lei av å lage sånne innlegg? Synes det er stygt med så mye mobbing av navn.

Anonymous poster hash: 24555...01c

Anonymous poster hash: 20b36...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle ser jo at dette er bullshit ;)

Skrevet

For et nyyyydelig navn :wub:   Kjenner jeg blir litt irritert over at jeg ikke kom på det først, for da skulle jammen sønnen min fått smykket seg med det vakre navnet. 

Skrevet

Høres litt sigøyner-aktig ut! Eller som du bodde i favelaen i Brasil!

Sorry......det ble altfor mange navn på en gang....og om datteren din heter det du skrev, så er det vel ingen som har hjerte til å si til deg at navnene ikke er pene?! Du har jo allerede kalt henne for det....lite å gjøre med det, så da jatter folk sikkert bare med...

Anonymous poster hash: 1a4cc...a44

Skrevet

Nei nei og nei

Anonymous poster hash: 25d12...a94

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hahahaha! Dagens beste trolletråd. :-)

Skrevet

Jeg er helt på gråten her jeg sitter:-( Dere tuller med navnet til datteren min og harselerer med meg. Jeg skrev et seriøst innlegg, og blir bare latterliggjort. Jeg synes navn som Lars, Petter, Andreas osv er veldig fine,men det er liksom ikke helt meg. Ville aldri latterliggjort disse navnene uansett. HI

Skrevet

Skulle ikke du slutte jomfruer?

Anonymous poster hash: 9c2cf...420

Skrevet

Altfor mye.

Alle tre navnene mener du? Hva med kun Liam- Lucas da?

Skrevet

JØYEMEG SÅ VOLDSOMME VI ER MED NAVNA!?

Hvorfor ikke bare kalle ungen for paraplya deluxa bombadine raketta altihopa Sandaas?

Herre jemeni!

Skrevet

De er grusomme. Det ser du selv, trolla bolla!

Anonymous poster hash: b52ab...720
Skrevet

Fy fader .... Det går jo bare ikke an. Du skjønner lille venn; jeg har også mange navn jeg synes er fine men jeg kaller ikke sønnen min for alle de navnene for det. Og ja, det skriker ung mor om den navnekombinasjonen der.

Anonymous poster hash: 72737...b45

Skrevet

Altfor mye.

Alle tre navnene mener du? Hva med kun Liam- Lucas da?Anonymous poster hash: 20b36...00c

Syns fortsatt det blir for mye. Syns ikk de passer sammen.

Skrevet

Passer kjempefint hvis dere bor i en trailer park......

Anonymous poster hash: 72737...b45

Skrevet

Ville gått for Carosander Crisander i steden, bare for å være på den sikre siden...

Skrevet

er carosander ett guttenavn? 22 er ung mor, beklager å si det. 

Anonymous poster hash: 005e3...218
Skrevet

er carosander ett guttenavn? 22 er ung mor, beklager å si det. 

Anonymous poster hash: 005e3...218

Ja. Et guttenavn som til stadighet latterliggjøres.

Det finnes ETT enkelt barn som fikk dette navnet for noen år tilbake, og det har gått som ild i tørt gress.

Stakkars barn hvis han noensinne googler navnet sitt.

Skrevet

Jeg er samboer med en på 37. Han er ikke og regnes som en ung far. Han liker også navnet. Gir meg i hvertfall muligheten til og ta navnet om jeg ønsker det. Jeg er ikke lei meg for at dere ikke liker navnet, men at dere latterliggjør det. Latterliggjør unge mødre som jeg tydeligvis er i deres øyne. Jeg respekterer så absolutt deres syn, men kjenner meg mobbet. Uansett, takk for tilbakemeldinger! :-)

Skrevet

Jeg er samboer med en på 37. Han er ikke og regnes som en ung far. Han liker også navnet. Gir meg i hvertfall muligheten til og ta navnet om jeg ønsker det. Jeg er ikke lei meg for at dere ikke liker navnet, men at dere latterliggjør det. Latterliggjør unge mødre som jeg tydeligvis er i deres øyne. Jeg respekterer så absolutt deres syn, men kjenner meg mobbet. Uansett, takk for tilbakemeldinger! :-)

Bli vant til det.

Navnet er respektløst mot barnet ditt.

Anonymous poster hash: b52ab...720

Skrevet

Er tanken at han skal bare bruke Liam og ha resten som mellomnavn, eller skal du bruke alle tre navnene hver gang du snakker til han?

I såfall er det litt av en munnfull, og litt for spesielt for min smak. Spesielt det siste minner mest om Croissant...

Det er ikke meningen å mobbe og skjønner du blir lei deg når noen mener det er en trolletråd, men om du spør om hva folk mener om et såpass spesiell kombinasjon får en gjerne mange forskjellige svar...

Hva mener folk i din omgangskrets? Hvordan type sted bor du på (husk at navn får en annen klang på ulike dialekter). Og jeg ville bare valgt et av dem, alle tre blir smør på flesk. Nesten som å ha på seg tre forskjellige mønster i antrekket sitt, det ene slår det andre ihjel

Skrevet

Takk for et konstruktivt svar Flutterby. ;)Tenkte å bruke Liam- Lucas i dagligtale. Carosander på " papiret". Vi bor i Bærum. Altså ingen spesiell dialekt her. Blir selvfølgelig litt i tvil, om det er riktig av meg å kalle sønnen min dette, når det er så mye negativitet rundt navnet. Vil jo kun det beste for han. <3 Jeg har selv et veldig gammeldags navn, og har aldri vært spesielt glad i det. Ønsker derfor at han skal få et mer nytt navn. Skjønner?

Skrevet

Takk for et konstruktivt svar Flutterby. ;)Tenkte å bruke Liam- Lucas i dagligtale. Carosander på " papiret". Vi bor i Bærum. Altså ingen spesiell dialekt her. Blir selvfølgelig litt i tvil, om det er riktig av meg å kalle sønnen min dette, når det er så mye negativitet rundt navnet. Vil jo kun det beste for han. <3 Jeg har selv et veldig gammeldags navn, og har aldri vært spesielt glad i det. Ønsker derfor at han skal få et mer nytt navn. Skjønner?

Jeg skjønner du vil gi et unikt og moderne navn til sønnen din om du selv er misfornøyd med ditt mer tradisjonelle navn, men for å være ærlig var det rett og slett ikke den peneste kombinasjonen av navn.

Hverken Liam eller Lucas er stygt (Carosander har jeg litt mer problemer med), men alle tre sammen får en rar ordlyd. Nesten som om dere stod mellom tre navn, klarte ikke bestemme dere og så slengte en bare alle sammen, uten at de nødvendigvis klinger godt.  

Jeg ville valgt enten bare et av Liam eller Lucas, eller et av dem og Carosander (Liam Carosander, foreksempel.)

Selv de beste intensjonene kan komme tilbake og tuppe en i baken om 10 år når barnet jevnlig blir ertet fordi foreldrene ville, i god mening, gi barnet et for uvanlig navn. 

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Altså, man kan alle ha forskjellige meninger når det kommer til navn. Men å latterliggjøre navnene, er lavmælt altså! Er ikke rart unger mobber hverandre, se bare på hva som skjer her! Personlig ville jeg gått for ett mindre tungvint. Men dette er deres valg som foreldre :) det viktigste er at dere får en velskapt sønn som vokser opp til å bli en god samfunnsborger.

Skrevet

Huff, hadde aldri tatt det navnet, men nå er jeg stor fan av enkle navn da :P

Du burde tenke på at ungen skal greie og uttale det og stave det, sånn etterhvert. For det blir et veldig tungt navn hvis du skal ha alle navnene. Liam-Lucas er jo ikke så ille, synes det blir veldig mye med Carosander hengende på 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...