Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #51 Skrevet 4. august 2013 hjelp tenker jeg også. Kjenner jeg ikke er helt med på moten i nye navn som crissander, carosander o.l. Hva mener du med nye navn? Fra Hvor går årstallet på det? Anonymous poster hash: f3f77...d23 Anonymous poster hash: b0bb5...c28
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #52 Skrevet 4. august 2013 Gaaad, så glad for at jeg selv har valgt et enkelt godt norsk navn på 4 bokstaver uten A¨ending til min datter, og kun 1 etternavn... Jeg kjenner jeg blir nervøs på vegne av alle disse små nå som skal lære seg å skrive navnet sitt før de begynner på skolen. Har jo så mange artige kombinasjoner og mellomnavn at verden står snart ikke til påske.. Det er ikke navnet en bærer som gjør et menneske unik, men personligheten og sjelen en har. Jeg sier til mine barn at de er unike i seg selv og at de aldri må forandre seg for andre. De er de, uansett hvordan de ser ut, hvilket navn de har, hvilke klær de bærer. Det de har inni seg kan de ikke forandre. Men med et slikt navn som er nevnt over her hadde jeg selv vurdert seriøst å skifte navn når jeg ble myndig. Sorry, du ber om ærlige svar, her er mitt. : Godt smaken er som baken, delt i to med et sort hull. Anonymous poster hash: b1c94...832
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #53 Skrevet 4. august 2013 Gaaad, så glad for at jeg selv har valgt et enkelt godt norsk navn på 4 bokstaver uten A¨ending til min datter, og kun 1 etternavn... Jeg kjenner jeg blir nervøs på vegne av alle disse små nå som skal lære seg å skrive navnet sitt før de begynner på skolen. Har jo så mange artige kombinasjoner og mellomnavn at verden står snart ikke til påske.. Det er ikke navnet en bærer som gjør et menneske unik, men personligheten og sjelen en har. Jeg sier til mine barn at de er unike i seg selv og at de aldri må forandre seg for andre. De er de, uansett hvordan de ser ut, hvilket navn de har, hvilke klær de bærer. Det de har inni seg kan de ikke forandre. Men med et slikt navn som er nevnt over her hadde jeg selv vurdert seriøst å skifte navn når jeg ble myndig. Sorry, du ber om ærlige svar, her er mitt. : Godt smaken er som baken, delt i to med et sort hull. Anonymous poster hash: b1c94...832 Ups, skriveleif: Ikke et stort hull, men et sort hull (en liten smule forskjell på det gitt, hoho) Anonymous poster hash: b1c94...832
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #54 Skrevet 4. august 2013 Gaaad, så glad for at jeg selv har valgt et enkelt godt norsk navn på 4 bokstaver uten A¨ending til min datter, og kun 1 etternavn... Jeg kjenner jeg blir nervøs på vegne av alle disse små nå som skal lære seg å skrive navnet sitt før de begynner på skolen. Har jo så mange artige kombinasjoner og mellomnavn at verden står snart ikke til påske.. Det er ikke navnet en bærer som gjør et menneske unik, men personligheten og sjelen en har. Jeg sier til mine barn at de er unike i seg selv og at de aldri må forandre seg for andre. De er de, uansett hvordan de ser ut, hvilket navn de har, hvilke klær de bærer. Det de har inni seg kan de ikke forandre. Men med et slikt navn som er nevnt over her hadde jeg selv vurdert seriøst å skifte navn når jeg ble myndig. Sorry, du ber om ærlige svar, her er mitt. : Godt smaken er som baken, delt i to med et sort hull. Anonymous poster hash: b1c94...832 Ups, skriveleif: Ikke et stort hull, men et sort hull (en liten smule forskjell på det gitt, hoho) Anonymous poster hash: b1c94...832 Jeg må seriøst gå å legge meg.. Skylder på nattevåk.. Sorry, se bort fra forrige melding Anonymous poster hash: b1c94...832
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #55 Skrevet 4. august 2013 Jeg har snakket med samboeren min i kveld. Vi har blitt enige om å revurdere navnet. Jeg ønsker virkelig at sønnen min skal bli mobbet pga foreldrenes navnvalg. Jeg ønsker å takke alle dere som gav meg konstruktive og ærlige svar! Det er lettere å lytte da, enn når navnet blir offer for hets. Jeg er åpen for navneforslag,for å si det sånn. :-) Anonymous poster hash: 20b36...00c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #56 Skrevet 4. august 2013 Ønsker IKKE skulle det stå:-) Anonymous poster hash: 20b36...00c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #57 Skrevet 4. august 2013 Gaaad, så glad for at jeg selv har valgt et enkelt godt norsk navn på 4 bokstaver uten A¨ending til min datter, og kun 1 etternavn... Jeg kjenner jeg blir nervøs på vegne av alle disse små nå som skal lære seg å skrive navnet sitt før de begynner på skolen. Har jo så mange artige kombinasjoner og mellomnavn at verden står snart ikke til påske.. Det er ikke navnet en bærer som gjør et menneske unik, men personligheten og sjelen en har. Jeg sier til mine barn at de er unike i seg selv og at de aldri må forandre seg for andre. De er de, uansett hvordan de ser ut, hvilket navn de har, hvilke klær de bærer. Det de har inni seg kan de ikke forandre. Men med et slikt navn som er nevnt over her hadde jeg selv vurdert seriøst å skifte navn når jeg ble myndig. Sorry, du ber om ærlige svar, her er mitt. : Godt smaken er som baken, delt i to med et sort hull. Anonymous poster hash: b1c94...832 Ups, skriveleif: Ikke et stort hull, men et sort hull (en liten smule forskjell på det gitt, hoho) Anonymous poster hash: b1c94...832 Jeg må seriøst gå å legge meg.. Skylder på nattevåk.. Sorry, se bort fra forrige melding Anonymous poster hash: b1c94...832 Siden jeg faktisk las stort hull første gangen og syns det var et rart uttrykk tror jeg at jeg også går og legger meg!!! Anonymous poster hash: 0181f...c24
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #58 Skrevet 4. august 2013 Gaaad, så glad for at jeg selv har valgt et enkelt godt norsk navn på 4 bokstaver uten A¨ending til min datter, og kun 1 etternavn... Jeg kjenner jeg blir nervøs på vegne av alle disse små nå som skal lære seg å skrive navnet sitt før de begynner på skolen. Har jo så mange artige kombinasjoner og mellomnavn at verden står snart ikke til påske.. Det er ikke navnet en bærer som gjør et menneske unik, men personligheten og sjelen en har. Jeg sier til mine barn at de er unike i seg selv og at de aldri må forandre seg for andre. De er de, uansett hvordan de ser ut, hvilket navn de har, hvilke klær de bærer. Det de har inni seg kan de ikke forandre. Men med et slikt navn som er nevnt over her hadde jeg selv vurdert seriøst å skifte navn når jeg ble myndig. Sorry, du ber om ærlige svar, her er mitt. : Godt smaken er som baken, delt i to med et sort hull. Anonymous poster hash: b1c94...832 Ups, skriveleif: Ikke et stort hull, men et sort hull (en liten smule forskjell på det gitt, hoho) Anonymous poster hash: b1c94...832 Jeg må seriøst gå å legge meg.. Skylder på nattevåk.. Sorry, se bort fra forrige melding Anonymous poster hash: b1c94...832 Siden jeg faktisk las stort hull første gangen og syns det var et rart uttrykk tror jeg at jeg også går og legger meg!!! Anonymous poster hash: 0181f...c24 Og her ligger jeg ennda på sofaen og ler over det sorte hull. Nei nå er det natt! Og flott at du HI revurderer navnet til din nye skatt. Hey, det rimte! Anonymous poster hash: b1c94...832
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #59 Skrevet 4. august 2013 Jeg hadde valgt bort enten Liam eller Lukas. Carosander er veldig uvant navn for min del, men om du må ha flere av disse navnene, syns jeg altså: Liam Carosander eller Lukas Carosander klinger best;) Anonymous poster hash: ea718...d84
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #60 Skrevet 5. august 2013 Da har vi bestemt oss;-) Det blir Liam- Carosander <3 Håper dette faller mer i smak ;-) Anonymous poster hash: 20b36...00c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #61 Skrevet 5. august 2013 Da har vi bestemt oss;-) Det blir Liam- Carosander <3 Håper dette faller mer i smak ;-) Anonymous poster hash: 20b36...00c Fortsatt grusomt. Lyser ung mor uten utdanning, som ikke begriper at babyen skal bli en voksen mann. Et oppegående individ, helst. Anonymous poster hash: b52ab...720
inimini Skrevet 5. august 2013 #63 Skrevet 5. august 2013 Helt ærlig syns jeg Liam-Lucas Carosander var litt voldsomt, og at det ikke passer sammen! Men jeg syns både Liam og Lucas er flott navn. Carosander er jeg litt mer skeptisk til, men det er sikkert fordi det er så uvant. Så lenger opp at du hadde bestemt deg for Liam Carosander. Det var mye bedre Ei venninne av meg fikk en sønn for noen uker siden og han heter Liam Casander. Vet ikke om det falt i smak? Litt enklere?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #64 Skrevet 5. august 2013 nei! er du dum! Anonymous poster hash: 547af...0c5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #65 Skrevet 5. august 2013 Jeg klarer ikke ta deg seriøst Anonymous poster hash: 9c2cf...420
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #66 Skrevet 5. august 2013 Er dette fremdeles morsomt? Første carosander må ja vært 2011... Jada. Anonymous poster hash: 4f3e4...1ac
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. august 2013 #67 Skrevet 5. august 2013 Er dette fremdeles morsomt? Første carosander må ja vært 2011... Jada. Anonymous poster hash: 4f3e4...1ac Tror det var 2010 eller 2009 faktisk. Men det navnet er visst dømt til å latterliggjøres til evig tid.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #68 Skrevet 5. august 2013 Er dette fremdeles morsomt? Første carosander må ja vært 2011... Jada. Anonymous poster hash: 4f3e4...1ac Tror det var 2010 eller 2009 faktisk. Men det navnet er visst dømt til å latterliggjøres til evig tid. 2007 Anonymous poster hash: 54e1f...a0b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #69 Skrevet 5. august 2013 Er dette fremdeles morsomt? Første carosander må ja vært 2011... Jada. Anonymous poster hash: 4f3e4...1ac 2007 Anonymous poster hash: 54e1f...a0b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #70 Skrevet 5. august 2013 Elsker Carosander. Synes det passer til en voksen mann jeg. Liam synes jeg er helt nydelig. Om han velger å bare bruke Liam så er det også greit. Jeg vil ha noe utradisjonelt. Ikke et helt vanlig navn;) Anonymous poster hash: 20b36...00c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #71 Skrevet 5. august 2013 Liam Casander var kjempefint! Ikke hørt Casander før. HI Anonymous poster hash: 20b36...00c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #72 Skrevet 5. august 2013 Ps. Til dere som sier at jeg lyser ung mor uten utdannelse. Jeg er barne og ungdomsarbeider. Anonymous poster hash: 20b36...00c
Tyra79 Skrevet 5. august 2013 #73 Skrevet 5. august 2013 Han vil definitivt vinne bokstav-lek-konkurranser. Dvs, dersom han greier å stave navnet sitt før sånne leker går moten på mellomtrinnet;)!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #74 Skrevet 5. august 2013 Elsker det. Men tenk om du ikke får flere barn. Da får du ikke brukt f.eks Nathaniel og Milian. Jeg hadde gått for Nathaniel Milian-Lucas Liam Carosander. Det er veldig pent og han behøver ikke bruke alle til hverdags ( bare til fest) Anonymous poster hash: 3d844...1da
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #75 Skrevet 5. august 2013 Hvor gamle er mange av dere som svarer, er dere ferdig på ungdomskolen. Hvis dere er det så bør dere jammen meg begynne å oppføre dere. Uansett hva dere synes om navnet eller tråden, så er det ingen grunn til å være ufine og spydige. Kan jo skjønne hvor noen barn lærer mobbing hen Anonymous poster hash: f52b6...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå