Gå til innhold

Liam-Lucas Carosander, er det fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker alle tre navnene, og synes denne kombinasjonen var veldig fin! Har prøvd ut mange varianter, men falt for denne. Passer til etternavnet også, som er Sandaas. Hva tenker dere? Har ei jente fra før som heter Lucinta Mariell- Sofi.

Anonymous poster hash: 20b36...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker alle tre navnene, og synes denne kombinasjonen var veldig fin! Har prøvd ut mange varianter, men falt for denne. Passer til etternavnet også, som er Sandaas. Hva tenker dere? Har ei jente fra før som heter Lucinta Mariell- Sofi.

NYDELIGE navn!!

MIne heter nesten det samme. Caroliam-Sanchristophe og Solinta Mariluca

Anonymous poster hash: 5f32d...249

Skrevet

Smaken er som baken heldigvis ;)

Hjelpes sier jeg, for jeg synes det er utrolig pompøst og veldig lite mandig. Kjenner fordommene mine kommer i rasende fart og jeg tenker ung mor uten utdanning....

Anonymous poster hash: c5f0d...029
Skrevet

Takk;-) Jeg er ingen ung mor. Jeg er 22 år. HI

Skrevet

Takk;-) Jeg er ingen ung mor. Jeg er 22 år. HI

Hehe, tobarnsmor som 22 åring kaller jeg ung mor jeg da ;)

Gjennomsnittsalderen på førstegangsmødre i dette landet er over 27 år, så jeg vil si du er litt tidlig ute i forhold til snittet.....

Skrevet

Det er nå jeg skjønner jeg er en gammel mor. Jeg synes du skal ta det navnet du liker, spiller liten rolle hva andre mener. Men du spør og skal få svar. Nei, jeg liker ikke navnet. Overhode ikke. Det er nesten så jeg håper dette er en tulletråd. Men som sagt, jeg er en gammel mor......

Anonymous poster hash: 8c2a0...baf

Skrevet

Herrejesufader altså. 

Anonymous poster hash: 1f1ac...5d8
Skrevet

Syns synd på unger som får sånne navn, men liker du det er det jo greit.

Anonymous poster hash: 59249...f3a

Skrevet

Dette må jo være tull...

Anonymous poster hash: d31a0...2ea

Skrevet

Synes det var veldig tungt.

Anonymous poster hash: ee860...783
Skrevet

Slutt å fore trollet.

Anonymous poster hash: 18745...048

Skrevet

Artistnavn fra homseparaden? Veldig femi....

Skrevet

Du skjønner, jeg elsker alle tre navnene! Har prøvd ulike kombinasjoner, men falt for dette. Får ofte skryt av datterens navn, så tenker at mine kombinasjoner er fine jeg da? :-)Tips til en annen kombinasjon da? Jeg tenker 18 åringer er unge mødre jeg da. Men samme det. Jeg føler meg mer som 35-40 enn 22. Mannen min er 37 år.

Skrevet

Hvorfor skulle dette være trolling? Jeg spør om råd i forhold til navnvalg, også er det plutselig et trolleinlegg? Jeg spør helt ærlig og oppriktig:-)

Skrevet

Nydelige navn du har valgt!:-) HI

NYDELIGE navn!!

MIne heter nesten det samme. Caroliam-Sanchristophe og Solinta Mariluca

Anonymous poster hash: 5f32d...249

Skrevet

Trolleri trollera

Anonymous poster hash: 9c2cf...420

Skrevet

hjelp tenker jeg også.

Kjenner jeg ikke er helt med på moten i nye navn som crissander, carosander o.l.

Anonymous poster hash: f3f77...d23
Skrevet

Alle skjønner jo at dette her er tull da! Men jeg kan svare jeg! Liam er fint,Lucas er fint (men LuKas er finere),Carosander er grusomt.

Skrevet

Tullejenta!

Alle må da forstå at dette er et trolleinnlegg...

Anonymous poster hash: 217f5...ebf
Skrevet

Tulletråd eller ikke. Forferdelige navn!! Jeg er 23år, så ingen olding!

Anonymous poster hash: e72b2...bbf

Skrevet

Er ikke troll!!!! Åååå, blir så oppgitt over at dere sier det. Jeg blir såret over at dere i det hele tatt tror det er troll, bare fordi dere ikke liker navnet!!!! Jeg er 22 år, ikke gammel.. Men heller ikke ung mor lenger. Unge mødre er rundt 18 år.

Skrevet

Lukas kan jeg vurdere. Det er fint med k også. Men da burde jeg kanskje ha Karosander og ikke med C?

Alle skjønner jo at dette her er tull da! Men jeg kan svare jeg! Liam er fint,Lucas er fint (men LuKas er finere),Carosander er grusomt.

Skrevet

Så morsomt, blir dere ikke lei av å lage sånne innlegg? Synes det er stygt med så mye mobbing av navn.

Anonymous poster hash: 24555...01c

Skrevet

Dersom dette ikke er troll og navnene du nevnte er sanne så vet du at du nettopp navnga datteren din med fult nav på et forum fult av fremmede og enkelte gale folk?

Skrevet

Var kanskje Ikke så lurt,men jeg tenkte rett og slett ikke på det:( Håper ikke noen som leser denne tråden er gale da. Får uansett ikke gjort noe med det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...