Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er som deg Skyfrihimmel. Jeg har et mye bedre humør hvis jeg holder meg til planen. Sikkert fordi jeg da "er den jeg ønsker å være".

Å så endte jeg opp med og være den jeg ikke vill være i dag:( følte jeg spiste for mye middag, i steden for og tenke, greit da spiser vi mindre senere, så dytter vi like gjerne inn på mer søppel, for vi begynne i "mårra" guuuud jeg blir så frustrert av meg selv!!! Vi er kommet til april og jeg har ikke klart og kommet meg under 70!!!

Også sier folk det er lett å slanke seg, det er ren matematikk, mindre inn enn ut.

Jammen ikke lett dette ;)

Jeg spiser faktisk veldig bra, både det jeg spiser og mengden er helt ok. I dag har jeg f.eks spist en 0,0% yoghurt med havregryn i til frokost, 2 knekkebrød med kokt skinke, leverpostei, agurkskiver og paprikastrimler på, et eple som mellommåltid og 2 ganske små pizzastykker til middag (det er jo fredag), så problemet mitt ligger ikke i måltidene. Problemet mitt er småspisingen, at jeg kan kjøpe 3 for 30 kr i bakerihylla på Meny, kjøpe sjokolade og potetgull, finne noe kjeks i skapet, is i fryseren osv osv også småspiser jeg hele tiden, i tillegg til maten jeg spiser.

Jeg klarer virkelig ikke å la være, jeg er overhodet ikke sulten, men propper i meg likevel... Det er en uvane jeg har blitt helt avhengig av, finner ikke roen uten å løpe på kjøkkenet å finne noe å spise jevnt og trutt. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare bryte den vanen. At jeg ikke er frisk og trenger mange timer hvile hver dag gjør jo at jeg ikke bare kan aktivisere meg med andre ting heller.

Det sitter i hodet, men selv om jeg så gjerne vil leve uten småspisingen hele tiden klarer jeg ikke la det være. Rare greier altså.

Det er ikke lett! Forstår det er flere som sliter om dagen. Jeg kjenner ikke kroppen min igjen. Det har aldri vært lett å slanke seg, men jeg har fått det til. Nå funker ingenting og jeg går opp i vekt nå på lavkarbo.

Jeg sliter med sjokoladen...... samboer kjøper og jeg eter.:-(

Sunn middag idag da, indrefilet av svin og rot grønnsaker og chips (ja chips er ikke sunt....) men spiste altfor mye....

Men antall måltider derimot ble 4-5 stk så det fikk jeg til idag...

Vi er på tur idag. Har putta barna i bilen og kobla på campingvogna og er på vei inn til mannen :)

Har med mat til meg, så og mat til de andre. Så får vi se om jeg spiser det jeg skal :P

Annonse

Helga gikk fint! Turen var kjekk og været var jo så utrolig fint :D 

Jeg har ikke spist noe jeg ikke skal. Har holdt meg til planen og kost meg med god mat. Men, jeg har bestemt at jeg skal prøve en uke uten ost. Liker ikke at vekta går oppover og følte jeg kunne merke på tjukkasbuksa mi på fredag at den i alle fall ikke blir løsere. Håper det skal hjelpe. Synes det er kjipt å ikke kunne spise ost i så fall, men det hadde på den andre siden vært fint om det ikke var mer innviklet enn så :P

Liten milepæl idag... mamma kommenterte at jeg hadde blitt tynnere!!! Hun er alltid den som påpeker at jeg burde passe på hva jeg spiser, om jeg trener hver uke og lignende. Men idag sa hun at hun så godt på meg at jeh hadde mistet kg:-D

Så gøy junimamma :)

Da drar jeg straks på en tredagers eksamen, gruer meg litt og håper på en oppgave som passer meg godt. Kjenner sommerfuglene veldig godt.

Ønsker dere en fin uke, mulig jeg titter innom no og da. Ellers vet dere hva jeg driver med (skrivekrampe) ;)

Annonse

Yes oppgaven passet ganske bra, litt i den sjangeren jeg håpet på. Blir mye jobbing de neste dagene men godt å være i gang. :) nå mat før jeg tar ett nytt dykk ned i oppgaven :)

Passert 3 uker på først Dukan dietten og så ketolyse. Har gått opp 3,5 kilo og har så store smerter at jeg snart ikke klarer å holde maska foran barna. Blir det verre nå må jeg finne krykkene. Har et serie anfall med migrene på 3. dagen.

Hvor lenge skal jeg prøve før jeg gir opp?

Ketolyse er stein hard i en til to uker. Kroppen detoxes for sukker, det pleier å rette seg opp, men det høres ikke bra ut. Du kan jo prøve å øke karbene til 50g dagen (i stedenfor under 20g) da kommer du litt ut av ketose men fremdeles veldig lav på karbene.

Jeg har ikke ligget på 15 karbohydrater til dagen tenker jeg.

Hvorfor tror du dette skal hjelpe? Jeg er forbi det der med hodepine og føle meg dårlig fordi jeg legger om kostholdet og ikke spiser sukker og hvetemel og alle disse karbohydratene.

Har ligget lavt på karbohydratene i over 3 uker.

Jeg har drukket en del vann ja. Minst 1 - 1,2 liter til dagen + masse pepsi max, som jeg alltid har drukket masse av fordi om jeg har slanket meg.

Får i meg en del fett, men jeg har ikke målt noe. Går jo ikke opp 3,5 kilo på under et par uker fordi jeg spiser litt for lite fett heller..

Jeg blir nesten verre for hver time og har bare lyst å legge meg ned og hylgråte :(

Nei rart du går opp, kan det være Pepsi Max? Hvor mye spiser du for dag? Har du reg kalorier bare for og sjekke? Kanskje du spiser for lite, eller for mye? Aner ikke prøver bare å hjelpe:))

Ca flink enda... Har ikke helt troen på meg selv, men skal prøve å overbevise meg selv om det på fredag;)

Jeg teller ikke kalorier. Har jo slanka meg 30 kilo i skikkelig jojo stil før. Aldri vært noe problem med pepsi maxen.

Mannen har oppfordra meg til å fortsette til helga. Har jo en del typisk lavkarbo mat også. Jeg har vel ikke noe å tape på det sånn sett heller.. Utenom vondt og jæ.... og sliiiiten :(

Har skiftet dekk på bilen min idag. Håper litt bevegelse og blodsirkulasjonen skal hjelpe om ikke annet :)

Kanskje jeg får teller kalorier. Jeg har bare spist 2 måltider idag. Har ikke matlyst og er kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...