Småen100 Skrevet 6. desember 2013 #451 Del Skrevet 6. desember 2013 Ååå nei kjære deg!! Er det mye? Husk at mange blør bittelitt når de egentlig skulle hatt mens.. Å la det gå bra!! Jeg krysser alt jeg har og sender masse gode tanker! Det skal gå bra!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145921459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 6. desember 2013 #452 Del Skrevet 6. desember 2013 Mange gode tanker herfra også, Ringo!!!! Nei nei nei, dette skal IKKE gå galt!!!! ♥ ♥ ♥ Det kommer til å stoppe, og så blir alt bra ♥♥♥ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145921638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 6. desember 2013 #453 Del Skrevet 6. desember 2013 Åå Ringo jeg håper det går bra.. Tenker sånn på deg. Håper du har mannen din der til å ta seg godt av deg.. Dette ville vært forferdelig trist hvis det ikke går bra. Mange gode klemmer fra meg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145921641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 6. desember 2013 #454 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg blør ikke bare litt...en skikkelig mensblødning...renner... Veldig vondt! Har tatt to paralgin forte.. Hjelper en del, men klarer ikke gå oppreist. Ligger helt i ro. Dessverre tror jeg d har gått skikkelig galt. Er helt ferdig.. Skal ta blodprøven mandag som planlagt. Men forventer ikke noe under for å si det slik.. For en dag...... Fra å sitte å kjenne på gravidmagen til venninna mi og kjenne at jeg endelig tør glede meg, til å våkne på sofaen til dette... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145921669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 6. desember 2013 #455 Del Skrevet 6. desember 2013 Åå nei Ringo Så utrolig utrolig trist.. Så urettferdig!!! Vil bare gi deg en stor klem.. Det er så urettferdig. Det skulle jo ikke skje med deg igjen. Når du endelig turde å tro på det. Nå må du bare passe på deg selv. Jeg har ikke opplevd det du opplever nå, så det kan jeg bare prøve å forestille meg. Men jeg vet hvordan det er å falle ned i det mørke hullet. Der alt er mørkt og det ikke er noe mening med noe. Man må bare være snill med seg selv, gråte og få ut det man føler. Og bli passet godt på. Etter en stund klarer man forsiktig å titte litt opp igjen i lyset og se litt mening igjen. Det virker vanskelig nå, men du vil komme deg opp igjen. Det finnes fortsatt muligheter. I det private får man enda bedre oppfølging og skreddersydd program enn i det offentlige.. Husk at du har den muligheten igjen enda Det kommer til å ordne seg. Det blir baby. Det sier alltid samboeren min. Det blir baby. Uansett. Om vi så må bruke alle pengene våre og aldri får kjøpt oss bil eller hus eller reist på en eneste ferie. Det går bra til slutt Ringo. Ta vare på deg selv. Vi her inne tenker på deg. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145921794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #456 Del Skrevet 6. desember 2013 Åååå nei nei nei nei Ringo79!! :( Det var jo ikke sånn det skulle gå!! Sender masse trøste klemmer <3 Er helt forferdelig å skulle fortelle om min fine dag da. Har jo lovet dere oppdatering.. Jeg ruger nå på det mest perfekte embryo Og jammen i meg fikk vi 5 på frys også! Vi er i lykkerus! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145922093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 6. desember 2013 #457 Del Skrevet 6. desember 2013 Åååå nei nei nei nei Ringo79!! :( Det var jo ikke sånn det skulle gå!! Sender masse trøste klemmer <3 Er helt forferdelig å skulle fortelle om min fine dag da. Har jo lovet dere oppdatering.. Jeg ruger nå på det mest perfekte embryo Og jammen i meg fikk vi 5 på frys også! Vi er i lykkerus! Gratulerer så mye mammadrømmen Fantastisk med 5 på frys! Krysser fingre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145922164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 7. desember 2013 #458 Del Skrevet 7. desember 2013 Ånei ånei ånei ånei ringo79! Nå ble jeg skikkelig lei meg! 😰😭 huffameg, stor medfølelse til deg. Det er så sinnsykt vondt å gå gjennom, får helt vondt i hjertet selv ❤️ . Du har blitt gravid 2 ganger! Det blir du igjen, og da skal det gå hele veien, så håper jeg inderlig du kanskje likevel kan få deg en overraskelse på mandag. Har vært folk på forumet her tidligere som har styrtblødd m smerter og likevel så har det ene egget klamrer seg fast. Det var det andre som gikk til grunne. Ta vare på deg selv og en mager trøst at det blir bedre, du skal bli mamma til slutt! Stor klem ❤️💛💙💜 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145922540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 7. desember 2013 #459 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvordan går det Ringo? Å tenk om det bare er det ene sånn som Opp forteller om.. Håper det. Sender deg masse positive tanker. Jeg tror ikke ting går veien her heller.. Jeg føler jeg har hatt eggløsning. Og alt er rolig der nede nå.. Jeg ser på syklus tracker appen min og det er ganske stor fare for at den tirsdagen jeg blødde bittelitt må regnes som dag 1 slik at jeg var på dag 11 i går.. Kjenner jeg er litt irritert på klinikken hvis dette ikke går. Jeg sa at det har skjedd i det siste at jeg spotter/blør veldig lite den første og andre dagen av mens og om dette skulle regnes med som mens. Det fikk jeg beskjed om at det ikke skulle. Men mine normale sykluser er 26 dager og jeg ser på appen at hvis de dagene ikke regnes med blir syklusene veldig korte og el på dag 9 og sånt. Så jeg mente det måtte regnes som dag 1 selv om de blødde lite. Jeg følte de ikke hørte på meg når jeg forklarte det.. Nå sist var det jo enda mer spesielt siden det stoppet helt opp og det ikke hadde skjedd før. Men jeg sitter med en følelse av at kroppen min er på dag 12 i dag selv om mens stoppet opp. Jeg får alltid en stor slimklump på dag 11, og så slim i sånne tråder utover dagen.. Og det hadde jeg i går. Og nå stikker det ikke lenger der nede sånn som det har gjort tidligere i uken. Jeg ser at mange sier det er normalt med slim og sånt på sprøytene, men jeg føler også på det at jeg har kommet lengre i syklusen min enn gyn regnet med.. Jeg får bare se på mandag, men jeg forbereder meg litt på det verste. Gratis med mange befruktede egg Opp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145922834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #460 Del Skrevet 7. desember 2013 Noen som vet om man kan ta smertestillende mens man ruger, evt hva? Vet man ikke skal ta Ibux bare.. Jeg har så forferdelig vondt etter uttak, det hadde jeg sist gang også. Vondt å gå, vondt å sitte, vondt å ligge, vondt å ha full blære. Umulig å sove. Hadde det sånn over en uke sist. Skulle gjerne dempet vondten litt denne gangen asså Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145922894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 7. desember 2013 #461 Del Skrevet 7. desember 2013 Du kan ta paracetamol, altså paracet og pinex iallfall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145923016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 7. desember 2013 #462 Del Skrevet 7. desember 2013 Småen100 - sorry tror ikke no på det worst case scenariet der du koker ihop . Jeg tror virkelig det bare er eggstokkene dine som jobbet litt ekstra hardt da . Jepp paracet kan du ta mammadrømmen, og masse grattis som ruger og herlige 5 egg på frys! Ringo79 - tenker på deg ❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145923058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 7. desember 2013 #463 Del Skrevet 7. desember 2013 Ringo79 <3 Jeg tenker så masse på deg <3 Er kjempe lei meg, men jeg har enda et håp om at dette går bra likevel <3 Hvordan går det med deg? Håper virkelig at blodprøvene på mandag viser at det forsatt er en liten spire der inne <3 Krysser alt jeg har for deg, ønsker så mye at du skal lykkes <3 Sender mange mange gode klemmer til deg <3 Husk at vi er her for deg nå <3 Småen100, det skjer mye i kroppen din med all medisinen du får, du skal ikke sitte å regne på hvilken dag i syklusen du er i. De veit hva de gjør. Jeg begynte på mine sprøyter dag 3 etter at jeg fikk mensen. De medisinene du får er for å modne eggene dine, og for å unngå at du skal få eggløsning. Jeg skal ikke si at det ikke går å faktisk få eggløsning likevel før uttak, men medisinene overstyrer det meste kroppen din foretar seg. Hos meg er det mest stikking smerter i starten og mot slutten av med perioden. El slimet kommer etter hvert, og blir mer kraftig enn ved vanlig el. Husk at alle er forskjellige og kroppene reagerer på forskjellige måter. Men du skal slappe av nå og tenke positivt. Dette går nok bedre enn du tror. Mammadrømmen <3 er sååå glad på dine vegne <3 Dette lover godt <3 Har stor tro på dette forsøket ditt <3 Masse lykke til Kjipt at du har så vondt etter uttaket, det er ikke noe gøy. Håper det gir seg snart <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145923077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 7. desember 2013 #464 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei dere. Tusen hjertelig takk for all omtanken og omsorgen som oser ut av dere! Det varmer virkelig! Jeg har hatt mye vondt. Inatt holdt jeg på å ringe legevakta. Kjentes ut som at livmora skulle rakne (sorry).. Sovnet vel ca 06... Ikke lenge siden jeg sto opp for å si det slik.. Ikke helt vanlige menssmerter...verre kramper enn det. Og som noen av dere har fått med dere, så er jeg vant til sterke menssmerter i utgangspunktet. Huff føler meg helt fortullet i hodet idag. Blir sikkert rotete skrevet dette her, men dere skjønner sikkert.. Har et tynt lite håp om at ett egg klamrer seg fast der inne. Slike under skjer liksom ikke meg...vet at det har skjedd med andre, men til nå har ikke det skjedd med meg. Men får se hva blodprøven sier. Svaret kommer tirsdag. Setter stor pris på dere her inne! Håper det går bra med dere❤❤❤ Småen: jeg har hatt tre uthentinger. De to første var like...kjente meg skikkelig stinn osv osv. Denne siste var let anderledes. Kjente meg litt stinn midt i løpet før ul. Men det avtok. Kjente plutselig ingenting. Jeg hadde el-slim slik som du. Jeg trodde jeg hadde el. Og jeg tenkte at der var ingen egg der inne. Men ul viste noe helt annet og 8 flotte egg kom ut. Håper du klarer å hente deg inn igjen og få troen på forsøket igjen. Skjønner deg veldig godt siden det ble så mye styr i begynnelsen. Vi ivf'ere er kanskje litt ekstra følsomme på små ting som ikke går helt etter planen... Sender deg mange varme tanker ❤❤. Mammadrømmen: jeg er såå gla på dine vegne! 5 egg på frys er jo fantastisk . Da har du jo mulighet for søskenforsøk på samme uttaket!! Herregud så flott! Ta godt vare på deg selv nå. Spis paracet om du har vondt. Håper det gir seg snart ❤. Opp: gratulerer såå mye med befrukta egg. Det samme gjelder deg.....ta vare på deg selv . Ei fin tid den rugetiden egentlig . Mange takknemmelige tanker til dere alle ❤❤❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145923186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 7. desember 2013 #465 Del Skrevet 7. desember 2013 Huff, stakkar deg Ringo.. Det høres forferdelig ut. Er du bedre nå? Ja det kan være det er et egg igjen det inne! Ikke gi opp håpet enda. Det blir kjempe spennende å høre på tirsdag Krysser alt jeg har for deg! Ok da - det er fortsatt noe som skjer inni meg. Det må være egg der, føler magen er full liksom. Herlighet det går opp og ned i denne ivf berg og dal banen. I det ene øyeblikket er man sikker på at alt går veien, i det neste er man sikker på at det aldri i verden har gått bra. Nei det må være egg igjen der. Der river og stikker hvis jeg beveger meg brått og virker som hele magen buler ut der nede.. Under sprøyte blåmerkene Jeg synes fortsatt alt dette er helt rart og uvirkelig. Jeg skjelver fortsatt som et aspeløv hver kveld når sambo kommer trekkende med de sprøytene. Jeg kommer nok ikke til å klare å ta de selv enda. Eller gonalen hvis jeg måtte, men ikke de ordentlige sprøytene. Men jeg har sluttet å begynne å grine.. Hehe Nei det skal nok gå bra. Er spent på ul på mandag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145924179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskersegtre:) Skrevet 7. desember 2013 #466 Del Skrevet 7. desember 2013 Huff, stakkar deg Ringo.. Det høres forferdelig ut. Er du bedre nå? Ja det kan være det er et egg igjen det inne! Ikke gi opp håpet enda. Det blir kjempe spennende å høre på tirsdag Krysser alt jeg har for deg! Ok da - det er fortsatt noe som skjer inni meg. Det må være egg der, føler magen er full liksom. Herlighet det går opp og ned i denne ivf berg og dal banen. I det ene øyeblikket er man sikker på at alt går veien, i det neste er man sikker på at det aldri i verden har gått bra. Nei det må være egg igjen der. Der river og stikker hvis jeg beveger meg brått og virker som hele magen buler ut der nede.. Under sprøyte blåmerkene Jeg synes fortsatt alt dette er helt rart og uvirkelig. Jeg skjelver fortsatt som et aspeløv hver kveld når sambo kommer trekkende med de sprøytene. Jeg kommer nok ikke til å klare å ta de selv enda. Eller gonalen hvis jeg måtte, men ikke de ordentlige sprøytene. Men jeg har sluttet å begynne å grine.. Hehe Nei det skal nok gå bra. Er spent på ul på mandag. Er ganske sikker på at du ikke har noe å bekymre deg for. Klinikkene har bra kontroll på dette, og er gode på det de driver med. Dette er en styrt syklus, så det skal nok mye til før den ødelegges med en uventet eggløsning:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145924183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 8. desember 2013 #467 Del Skrevet 8. desember 2013 Takk for oppløftende ord alle dere Jeg er veldig spent på UL i morgen! Har overtalt sambo til å bli med også siden jeg er så spent. Så kan vi telle egg sammen.. Jeg har jo aldri gjort dette før - men er det noen sammenheng mellom antall egg de finner nå ved IVF, ifht hvor mange eggposer man har i en vanlig syklus? Jeg har vært på UL to ganger tidligere rundt vanlig tid for eggløsning, uten noen form for stimulering. Da har de telt ca 6 eggfolikler i hver eggstokk begge ganger. Er det da sannsynlig at jeg minst har 12 egg siden jeg ville hatt det normalt? Eller er det sånn at de bare teller de som er av en viss størrelse, sånn at selv om jeg egentlig har 12 så blir ikke alle telt med? Dette blir i alle fall superspennende Jeg er i hvert fall positiv nå for det føles tungt og fullt nedi magen.. Har noen av dere forresten opplevd at man får vondt og vanskelig for å tisse når blæren er full? Dette har skjedd med meg de siste morgene.. Våkner og føler meg så tissetrengt at det gjør vondt, men så er det vanskelig å tisse.. Må liksom trykke ut dråpe for dråpe.. Det er kanskje fordi det er trangt nedi der..? Mye rart med denne kroppen.. Hvordan går det med deg Ringo? Så på novembertråden at du er ganske langt nede.. Huff, søte deg. Men det kan jo være det er et egg igjen der inne! Ser du tenker på lapraskopi hvis det ikke går veien.. Har du fått påvist endometriose? Har du hatt lap før? Kanskje de finner noe de kan brenne vekk inni der. Jeg tror kanskje jeg vil høre om jeg kan få det hvis ikke dette funker. Jeg har bare alltid hatt en del tegn på endo, men aldri tenkt over det så voldsomt før nå når vi ikke får til å få barn. Hadde kanskje vært greit å sjekke det ut. Mange får jo det til på første forsøk etter lap! Tenk det da! Det er fortsatt mange løsninger Også så jeg du snakket om Danmark og en metode der.. Jeg har hørt om sånn der de lager et lite arr i livmorslimhinnen som de planter egget i så det lettere skal grave seg ned. Vet ikke om det er det du tenker på eller om de har det her i Norge og kanskje.. Men jeg er sikker på det er maaange andre metoder igjen å prøve. Har du gått på blodfortynnende under forsøket? Jeg tar jo klexane sprøyter som skal bedre blodgjennomstrømning til livmoren. Også tar jeg prednisolon som skal dempe inflammasjon/ endometriose. Har du brukt det? Jeg føler at de på Hausken kjører på med alle midler Og som han sa - hvis ikke det går nå så har de enda flere triks i ermet Jeg skjønner det er forferdelig vanskelig å ha gått gjennom 3 forsøk pluss fryseforsøk, men så lenge det er varianter du ikke har prøvd så tenker jeg det kjempe godt håp enda! Og så sa de på Hausken at hvis ikke de får det til på tre forsøk så pleier de å anbefale å prøve en annen klinikk, bare for at da kan noen tenke i enda litt nye baner og prøve enda en annen innfallsvinkel, og så blir de gravide likevel. Det å gå privat er jo selvfølgelig også et spm om penger. Vi skulle egentlig kjøpt oss leilighet, men bestemte oss for å vente med det og ta av egenandel midlene vi har spart opp. Vi trenger ikke noe leilighet uten baby uansett. Vi leier en super grei leilighet midt i sentrum og trives veldig godt her. Så kan vi heller kjøpe større leilighet utenfor senturm i det vi bikker 12. uke og vet at vi ikke trenger å punge ut med 30 000 kr til.. Er sjeleglad vi ikke kjøpte tidligere i år og ble sittende i en leilighet langt ute i gokk uten en krone på konto og fant ut vi måtte ha IVF og måtte vente 6 -12 mndr på det offentlige. Visse folk i familien vår synes det er tullete å gå i gang med IVF før vi har kjøpt oss leilighet, men det er jo akkurat det som er poenget. Vi trenger ikke to soverom og barnevennlige omgivelser og bil før vi har en spire! Så.. det er kjipt at noen av oss skal måtte bruke penger på å få et barn mens andre bare tar seg en runde i høyet. Det blir andre prioriteringer. Vi er de eneste i vennegjengen som ikke kan melde oss med på sydentur i sommer. Men sånn er det dessverre.. Men ingenting av det blir liksom viktig heller. Vi må bare passe på å holde sparekontoen oppe til dette her klaffer. Nei dette ble et langt innlegg. Poenget til deg Ringo var i hvert fall at det helt sikkert er mange uprøvde triks enda! Og at man kan klare den pengesparingen hvis man vil. Og det vil man jo - for det er jo ingenting annet som er viktigere. Håper det går bedre med deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145925780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 9. desember 2013 #468 Del Skrevet 9. desember 2013 Vi fant 10 egg!! Er kjempe lettet. Uttak på torsdag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145927797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #469 Del Skrevet 9. desember 2013 Å så morro!! Det blir spennende! Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145927804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 9. desember 2013 #470 Del Skrevet 9. desember 2013 Det var litt ulik str på de, men de skal få modne litt til så han regnet med at vi får ut oppunder ti på torsdag mente han. Jeg spurte før han sjekket hvor mange vi håpet på. Han sa jo det var veldig forskjellig hvor mange folk hadde og noen klarte jo det med ett og det neste han hadde tatt ut var nesten 50 egg! Men hvis han kunne velge på øverste hylle ville han ha ca 10. Og så fant vi 10! Hihi Bare å håpe de minste får modnet litt til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145927821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 9. desember 2013 #471 Del Skrevet 9. desember 2013 Det gjør de helt sikkert bra småen100 kan tenke meg du er passe lettet nå! Ha en fin dag og lykke til på uttak! Kanskje det blir et par fler enn 10 også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145927872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 9. desember 2013 #472 Del Skrevet 9. desember 2013 Heisann dere Da var endelig eksamen levert Og førjulstiden kan nytes. Men jeg ligger på sofaen med feber og er kjempe forkjølet. Liker ikke at jeg har feber. Ringte legen og la igjen en beskjed i dag. Jeg tåler ikke paracet, og ibux kan jeg jo ikke spise, Er det noen av dere som vet hva jeg kunne ha tatt i sted? Fikk aldri svar fra legen..... Småen100, så herlig at det så så lovende ut på ul i dag Blir spennende å se hvor mange som dukker opp på torsdag, og hvor mange som er av topp kvalitet Gullegget er nok der inne skal du se Går det bra men bivirkningene og formen ellers? Mammadrømmen, så herlig at du er ruger igjen Spennende tid før testing Ønsker deg masse likke til, og håper virkelig spiren klamrer seg fast nå Opp, er du også blitt ruger nå? Hvordan går det med deg? Ringo79, jeg tenker masse på deg og håper blodprøven viser stigning i morgen, at det er en liten spire der likevel <3 Har kjempe ondt i magen for deg <3 Elibjo, hvordan går det med deg? Når var det du skulle på ul? Jeg skal 18/12, kjenner jeg er litt nervøs faktisk. Håper vi får se en spire som lever <3 Hvordan går det med symptomene dine? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145928200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 9. desember 2013 #473 Del Skrevet 9. desember 2013 huff, Ringo79, det var utrolig trist å høre!!!!! håper virkelig at den lille holder seg der inne og at smertene og blødningen gir seg!!!! føler virkelig med deg!!! men husk, det er en trønderbaby vettu, vi har bare fighterbabyer vi stooooor klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145928382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 9. desember 2013 #474 Del Skrevet 9. desember 2013 Grattis med overstått eksamen mottivert! Da er det bare å nyte tilværelsen ja Men typisk at man blir syk når noe sånt endelig er over ja.. Jeg vet dessverre ikke noe om hva slags smertestillende man kan ta. Håper du blir bedre fort. Knask litt c-vitaminer. Jeg pleier å hive i meg et gram om dagen hvis jeg begynner å blir syk. Det pleier å hjelpe. Hjelper sikkert litt selv om du allerede er syk og. Ønsker deg riktig god bedring! Formen her er mye bedre, takk. Jeg var dårligst de første dagene egentlig. Også litt dårlig igjen etter oppstart med orgalutran. Kroppen ble sikkert litt vant til det eller noe.. I dag er det siste dag med Gonal f! Så skal jeg ta orgalutran både i kveld og i morgen tidlig, og så ovitrellen i morgen kveld. Er det noen som har blitt dårlig av ovitrellen forresten? Ser at på de andre står kvalme som bivirkning, mens på ovitrellen står det oppkast.. Hehe, herlig.. Herlighet jeg er så spent på uttaket. Jeg er jo fryktelig pysete av meg.. Men fikk med meg tre tabletter hjem fra klinikken i dag som jeg skal ta. Også setter de lokalbedøvelse i tillegg. Det skal nok gå bra. Hvordan har dere vært etter uttak? Når er man liksom "oppe og går igjen"? Det er jo sikkert veldig individuelt men.. Med uttak torsdag regner jeg med julebord på fredag ryker i hvert fall.. Ringo - fikk du tatt blodprøven i dag? Hvordan går det med deg? Tenker masse på deg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145928834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #475 Del Skrevet 9. desember 2013 Imorgen er det 6 dager siden uttak, og jeg begynner allerede å bli sprø Igår begynte kvalmen og mensenmurringene, og de har fortsatt idag. Det går i bølger så er ikke like ille hele dagen. Men når det er på det værste, er det det skikkelig! Idag måtte jeg hoppe over middagen fordi jeg var på spygrensa og måtte senere ta paracet fordi murringene var så ille at jeg var sikker på at NÅ kommer mensen. Var jo bare dag 4 igår. Så blir jo helt tullete i hodet! Vet at det er alt for tidlig å tro hverken den ene eller andre veien. Men blir jo sprø av mindre!! Ringo79: Tenker på deg jeg også! Håper alt går bra <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/19/#findComment-145929525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå