Gå til innhold

Fra en frustrert mann, til dere kvinner :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg som startet her igjen.

tusen takk for så mange svar. Først av alt så skrev jeg feil, vi har tre barn.

Så, jeg syns ikke synd på meg selv, jeg syns så synd på henne...

Hun er av typen som setter seg selv til side for at andre skal ha det godt. Nesten uansett hvem. Hun jobber som frivillig i forskjellige organisasjoner og er den perfekte mor. Jeg kan ikke forestille meg noen andre å dele livet med.

Jeg kan ikke fatte at jeg har gjort dette.... men det har jeg og jeg får vel ta konsekvensene av det.

-Jeg blir forvirret, det er så mange som mener jeg burde la være, ikke ødelegge henne... og ved å ikke si det så tenker jeg ikke på meg selv at det vil gjøre vondt for meg.. men jeg klarer såvidt å kysse henne, når jeg ser henne klarer jeg kun å tenke at jeg ikke fortjener henne. At hun ville hatt det så mye bedre med en annen :( Selvom hun uvitende ikke ville tatt skade av det, så har jeg forsømt henne!

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje jeg skal si det, og gi henne muligheten til å forlate meg.

Anonymous poster hash: 72bad...6a2

Eyy! Ikke bland meg inn i dette!

Eh, ok? Vet du hvem dette er?

Anonymous poster hash: cba4e...932

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Jeg ville visst. Eller det ville jeg ikke, men jeg anbefaler deg å fortelle allikevel.

1. Fordi du g

Hadde henne på fanget og folk har sett det. Hadde dere sex der? Da vil folk merke dere er borte. Hadde dere hos henne vil kanskje noen si du dro da og da, men ikke kom hjem før senere...

2. Det er jævlig å få vite det nå, men vil være Værre å få vite det om noen mnd og du løy.

3. Hun henger her leser muligens dette innlegget og tester deg for å se om du snakker eller ikke..

Lykke til!

Skrevet

Er nok bare et tulleinlegg fra en eller annen jente ja. Som gjerne vil ødelegge for andre som har snille menn som faktisk ikke vil være utro :)

Er så mye falske tråder her , så hvorfor ikke dette liksom.

Skrevet

Det lyser at det er skrevet av en dame. FAKE!

Anonymous poster hash: 6b65c...aed

Skrevet

Det er bare tull.

Det var det med barna som gjorde at du mista min tillit. Man skriver ikke 3 barn med tallet "3" også to barn senere, og unnskylder seg fordi man er utafor.

Aner ikke hva HI vil med innlegget, men hun er ikke den hun utgir seg for å være..

Anonymous poster hash: 8540e...ba0

Skrevet

Det er jeg som startet her igjen.

tusen takk for så mange svar. Først av alt så skrev jeg feil, vi har tre barn.

Så, jeg syns ikke synd på meg selv, jeg syns så synd på henne...

Hun er av typen som setter seg selv til side for at andre skal ha det godt. Nesten uansett hvem. Hun jobber som frivillig i forskjellige organisasjoner og er den perfekte mor. Jeg kan ikke forestille meg noen andre å dele livet med.

Jeg kan ikke fatte at jeg har gjort dette.... men det har jeg og jeg får vel ta konsekvensene av det.

-Jeg blir forvirret, det er så mange som mener jeg burde la være, ikke ødelegge henne... og ved å ikke si det så tenker jeg ikke på meg selv at det vil gjøre vondt for meg.. men jeg klarer såvidt å kysse henne, når jeg ser henne klarer jeg kun å tenke at jeg ikke fortjener henne. At hun ville hatt det så mye bedre med en annen :( Selvom hun uvitende ikke ville tatt skade av det, så har jeg forsømt henne!

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje jeg skal si det, og gi henne muligheten til å forlate meg.

Anonymous poster hash: 72bad...6a2

Eyy! Ikke bland meg inn i dette!

Eh, ok? Vet du hvem dette er?

Anonymous poster hash: cba4e...932

Tok du han ikke?? :P

Skrevet

Tror ikke dette er tull. Anyway... Om det er 100% sikkert hun aldri vil få vite og 100% sikkert du aldri vil gjøre noe sånn igjen. Dont tell...

Anonymous poster hash: 35efc...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...