Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Vær så snill og råd meg til hva jeg skal gjøre. Jeg har vært en drittsekk uten like så det er ikke synd på meg. Jeg trenger bare vite hva jeg burde gjøre nå..Saken er den, at jeg nok er av den type mann du aldri ville mistenkt at skulle være utro... vel det trodde ikke jeg heller om meg selv, det strider imot ALT jeg noen gang har stått for . Jeg elsker min samboer og mor til våre 3 barn høyere enn himmelen, og vet jo at det er her jeg vil være, jeg er ufattelig skuffet over meg selv og det jeg har gjort.For å tegne et bilde av meg slik at dere forstår hvor utenkelig dette faktisk er så vil jeg gi noen ord om meg : Ikke nødvendigvis veldig kjekk, ingen kvinnebedårer i det heletatt, men har hørt at jeg har sjarm da. Noe jeg er glad for. Typisk stille fyr, heller med ungene hele helgen enn å feste.... Sykler til og fra jobb, og er veldig pliktoppfyllende...Så skjer det, denne festen jeg skulle på, som i utgangspunktet kanskje var ment for kolleger, men som utartet seg da noen i nabohuset også kom innom.-Det var en dame der, som ikke egentlig er det jeg tror at andre vil kalle modellpen, men hun var frampå, og veldig pratsom. I begynnelsen likte jeg det egentlig ikke, jeg blir fort ukomfortabel da jeg ikke helt klarer denne smalltalken.Men med klokken fikk jeg ned fler og fler drinker, og dama ble værende. Satt seg på fanget mitt, og jeg kjente plutselig at det ikke gjorde noe......Det ble liksom oss denne kvelden, og det ene førte til det andre, og vips, så lå jeg der, JEG som ALDRI kunne tenke meg å gjøre noe slikt mot noe levende vesen....Hun vet selvsagt at jeg har samboer og to barn,,,, men jeg lot meg forføre tror jeg, mest pga at jeg ikke er spesiellt vant til oppmerksomhet på denne måten... og nå har jeg dritt meg loddrett.Denne kvinnen betyr ingenting, det som skjedde betyr ingenting. JEG har ikke nummeret hennes, hun har ikke kontaktet meg og ikke jeg henne...I loftstua sitter kvinnen jeg elsker og tror at jeg er verdens snilleste mann... hva gjør jeg nå? Hva ville du ønsket?Jeg vet dere kommer til å skyte av meg huet nå, og det fortjener jeg.Jaja, vær så snill og svar meg konstruktivt -Fra desperat egentlig veldig snill mann. Anonymous poster hash: 72bad...6a2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 3 barn... sorry, er helt ute av meg.. Anonymous poster hash: 72bad...6a2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Visst det ikke er noe sjangs for at hun skal få vite det av noen andreså holder du kjeft. For sier du det er forholdet deres ødelagt! Så gjør du aldri noe så dumt igjen. . Anonymous poster hash: 3dd3e...256
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Visst det ikke er noe sjangs for at hun skal få vite det av noen andreså holder du kjeft. For sier du det er forholdet deres ødelagt! Så gjør du aldri noe så dumt igjen. . Anonymous poster hash: 3dd3e...256 Sjangsen er vel heller liten.. men det var det da liksom? Jeg kommer aldri til å klare å juge om det heller... men jeg bør ikke si det? Anonymous poster hash: 72bad...6a2
Sint naken biltyv Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Hun fortjener å vite. Sannheten kommer alltid for en dag! Det vet jeg fordi jeg var utro...
Magia Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde ville visst det uansett. Du vet aldri hva den andre dama kan finne på å si eller gjøre heller. Og hvis dere satt og rota på fest, så var det vel mange som så det? Ærlighet varer faktisk lengst. Jeg ville heller hørt det fra mannen min enn fra noen andre. Men det er selvfølgelig fare for at hun går fra deg. :/
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Du får gjøre som du vil (om du forteller eller ikke) men jeg hadde ikke tilgitt. Og det er mange som ikke hadde...så var forsiktig. Anonymous poster hash: 8ecb3...82e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Det man ikke vet har man ikke vondt av Anonymous poster hash: 2f5de...8e9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Så... Har du to eller tre barn? Jeg kan bare snakke for meg selv, min samboer er omtrent slik du beskriver deg selv. Og jeg ville IKKE ønsket å få visst det. Lykkelig uvitende, heller. Så lærte du noe viktig her og gjør aldri noe lignende igjen.. Anonymous poster hash: 6607a...59f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde ville visst det uansett. Du vet aldri hva den andre dama kan finne på å si eller gjøre heller. Og hvis dere satt og rota på fest, så var det vel mange som så det? Ærlighet varer faktisk lengst. Jeg ville heller hørt det fra mannen min enn fra noen andre. Men det er selvfølgelig fare for at hun går fra deg. :/Enig... Og du må teste deg for kjønnssykdommer! Anonymous poster hash: 82b4d...fdb
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Jeg ville ikke ha visst det o hvertfall! For jeg vet at selv omen har lyst å tilgi så glemmer en aldri! Så visst du vet at du aldri kommer til å gjøre noe slikt igjen så sier du ikke noe.. Anonymous poster hash: 3dd3e...256
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Hun fortjener å vite. Sannheten kommer alltid for en dag! Det vet jeg fordi jeg var utro... Sannheten kommer IKKE alltid for en dag Har aldri skjønt logikken med det utsagnet :-/ Ikke HI Anonymous poster hash: 2f5de...8e9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Hun fortjener å vite. Sannheten kommer alltid for en dag! Det vet jeg fordi jeg var utro... Sannheten kommer IKKE alltid for en dag Har aldri skjønt logikken med det utsagnet :-/ Ikke HI Anonymous poster hash: 2f5de...8e9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Hun fortjener å vite. Sannheten kommer alltid for en dag! Det vet jeg fordi jeg var utro... Sannheten kommer IKKE alltid for en dag Har aldri skjønt logikken med det utsagnet :-/ Ikke HI Anonymous poster hash: 2f5de...8e9 Jo det gjør den alltid og da spesielt i et forhold... De rota på FEST, ergo har mange andre sett dette og tilslutt får hun vite! Bombesikkert Anonymous poster hash: 82b4d...fdb
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror ikke du er den du utgir deg for å være. Ut fra måten du skriver på her så er du enten en kvinne som ønsker disse synspunktene, eller en mann som henger her inne til vanlig, og de er det ikke mange av (og dermed lett å kjenne igjen). Ingen som sier "Jeg vet dere kommer til å skyte av meg huet nå" og "vær så snill og svar meg konstruktivt" uten å ha vært her en liten stund og kjenner kulturen her. For å svare på spørsmålet ditt så synes jeg du bør være ærlig å si det. Holder du det skjult og du røper det senere en gang, eller noen andre sier noe som fører til at sannheten kommer frem, så vil det være mindre sjanse for at hun kan stole på deg igjen og få tillit til deg igjen. Selv om det du har gjort er et tillitsbrudd, så vet hun i det minste at du er typen til å si ifra når du evt gjør noe galt så hun ikke trenger å gå å mistenke deg i ettertid. Men det å si det, kan også bety brudd på forholdet. Spørs vel hvor villig hun er til å jobbe med forholdet i ettertid, og hvor mye du er villig til å "ofre" for at hun skal få tilbake tilliten din. Anonymous poster hash: 1f579...52a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Ville sagt det. La hun få en mulighet til å velge. Si det du sier til oss, at det er hun du elsker. Du bør nok si det, for tenk om du har blitt smittet av kjønnssykdommer, da er det ille om din kjære finner de ut hos fastlegen. Ærlighet varer lengst. Gjør opp for din uærlighet med ærlighet. Og til slutt kontakter dere familievernkontoret og får parterapi om hun fortsatt vil ha deg. La henne få muligheten til å ta et valg om hun vil ha deg mere, det skylder du henne. Virkelig. Anonymous poster hash: 8c44a...86b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #17 Skrevet 30. juni 2013 For å si det sånn: Om du hadde vært mannen min og de ville fortsatt ha en familie med meg, så hadde du ikke fortalt meg det (og aldri gjort det igjen). For hvis jeg hadde funnet ut hadde jeg aldri klart verken tilgi eller glemme det. Anonymous poster hash: 8ecb3...82e
Musemorbr / Skrevet 30. juni 2013 #18 Skrevet 30. juni 2013 Tilstå før noen gjør det for deg, være seg menneske, eller kjønssykdom. Hun fortjener å selv få velge om hun ønsker å være sammen med, og ikke minst ligge med, en mann som har ligget med en annen.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 Jeg rettet på meg selv, vi har 3 barn.Hun hadde, tro det eller ei kondomer........................................... Ser jo i ettertid at det er uhyggelig og sinnsykt tacky... men men, jeg var vel minst like ekkel selv den kvelden. Stakkars, kom med kaffe til meg istad.. jeg har så lyst til å kysse henne, men jeg orker ikke fordi jeg kysset noen andre i natt !! Jeg må si det... men er dere seriøse når dere sier at dere ikke ville visst? ? ? JEG ville visst... men.. Anonymous poster hash: 72bad...6a2
Sunnybeach4gull :) Skrevet 30. juni 2013 #20 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Huff, ikke lett denne!! Er hun typen til å tilgi eller blir det garantert skilsmisse om du sier det? Brukte du kondom? Om ikke må du ikke finne på å ha sex med henne før du har sjekket deg for sykdommer og hiv, og det tar flere mnd for å være sikker på prøvesvarene. Kan det være at ons`en din er blitt gravid? Ser nå at hun hadde med kondomer, så da trenger du forhåpentligvis ikke tenke på dette.... Men hvor hadde dere sex? På et rom eller badet? Kan det være at noen så dere og er truende til å fortelle damen din dette? Endret 30. juni 2013 av Sunnybeach er 3 barnsmor:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #21 Skrevet 30. juni 2013 Hun fortjener å vite. Sannheten kommer alltid for en dag! Det vet jeg fordi jeg var utro...Sannheten kommer IKKE alltid for en dag Har aldri skjønt logikken med det utsagnet :-/ Ikke HI Anonymous poster hash: 2f5de...8e9 Jo det gjør den alltid og da spesielt i et forhold... De rota på FEST, ergo har mange andre sett dette og tilslutt får hun vite! Bombesikkert Anonymous poster hash: 82b4d...fdb Tull og vas. Partneren er den siste som får vite det. Bombesikkert !!! Anonymous poster hash: 2f5de...8e9
3 er nok! Skrevet 30. juni 2013 #22 Skrevet 30. juni 2013 Hadde jeg vært din kone ville jeg nok kunnet tilgi deg om fungerande meg sannheten fra dag en, viste meg at du angret og ville være hos meg og barna. Og da snakker jeg gjennom handlinger, ikke bare gjennom ord. Hadde jeg derimot fått vite det mange måneder etter det skjedde ville jeg tatt det fryktelig tungt, blitt mer forbanna og hatt vanskeligheter for å tro at det bare skjedde en gang, at du ikke mente det, ville ha ler, at det ikke betydde noe osv.
Trultemor85 Skrevet 30. juni 2013 #23 Skrevet 30. juni 2013 Hun fortjener å vite det!! Hva hun så gjør ut av det er opp til henne. Holde noe sånt skjult for kvinnen du elsker vil bare ødelegge deg. Fortell det nå før det går for lang tid., Svarer det jeg ville ønsket min mann skulle gjort .
Tigerpote Skrevet 30. juni 2013 #24 Skrevet 30. juni 2013 Det at du ikke klarer å holde styr på hvor mange barn du har får meg til å tro at det er en viss sjanse for at dette er et tulleinnlegg. Har en følelse av at det er en kvinne som skriver også... Men svarer likevel. Jeg hadde tilgitt deg dersom du var min mann, fordi at det er en mulighet for at slikt kan skje den aller beste. Det er noe helt annet enn å snike seg rundt og ha et forhold på si. Til og med da er det en mulighet for at man kan finne sammen igjen etter mitt syn. Jeg er absolutt ikke typen til å dele en mann med andre, men har man barn, et sterkt samliv, gjeld, hus, svigers og omgangskrets sammen er det ikke bare bare å bryte, og spesielt ikke for noe slikt. Du virker jo ikke som om du har tenkt til å gjenta dette eller at du egentlig er interessert i denne kvinnen. For meg hadde forholdet vært verdt mer enn som så om du skjønner. Og ikke kinst for barna sin del. Jeg hadde neppe klart å holde tett om jeg hadde gjort noe slikt, men er faktisk usikker på om jeg ville ha visst. Kanskje ville jeg bare ha villet fortsette å sveve på den rosa skyen min om det ikke ville bli torden mer uansett.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #25 Skrevet 30. juni 2013 Hvis du er så snill og god som du sier må du f*** meg stå for det du har gjort og fortelle henne det!! Anonymous poster hash: ea73c...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå