Gå til innhold

Fra en frustrert mann, til dere kvinner :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om dette forumet, og har lest litt her av og til, rett og slett fordi hun er her... hun har profil her, og siden ligger somregel alltid i menylinja nede her . Så ja, jeg har lest litt av hvert. Ser det er et forum for pappaer og menn, men der er det lite trafikk, derfor spurte jeg her.

Takk til alle som svarer men jeg blir ikke noe klokere. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva jeg har gjort.. dette er jo ikke meg.

Anonymous poster hash: 72bad...6a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sett på mannen min som tafatt om han tilsto for å lette på sin dårlige samvittighet for å gjøre livet vanskelig for meg. Du bør ikke si noe og ta lærdom av det. Min mening.

Skrevet

Jeg ville sett på mannen min som tafatt om han tilsto for å lette på sin dårlige samvittighet for å gjøre livet vanskelig for meg. Du bør ikke si noe og ta lærdom av det. Min mening.

Enig!

Hilsen første anonyme svarer.

Anonymous poster hash: 3dd3e...256

Skrevet

Hvis du er så snill som du sier og en som man aldri hadde trodd vært utro type, hadde jeg som samboer aldri kunne stolt på deg igjen hvis jeg fant det ut.

Anonymous poster hash: fd72d...4ba
Skrevet

Vær så snill og råd meg til hva jeg skal gjøre. Jeg har vært en drittsekk uten like så det er ikke synd på meg. Jeg trenger bare vite hva jeg burde gjøre nå..

Saken er den, at jeg nok er av den type mann du aldri ville mistenkt at skulle være utro... vel det trodde ikke jeg heller om meg selv, det strider imot ALT jeg noen gang har stått for . Jeg elsker min samboer og mor til våre 3 barn høyere enn himmelen, og vet jo at det er her jeg vil være, jeg er ufattelig skuffet over meg selv og det jeg har gjort.

For å tegne et bilde av meg slik at dere forstår hvor utenkelig dette faktisk er så vil jeg gi noen ord om meg : Ikke nødvendigvis veldig kjekk, ingen kvinnebedårer i det heletatt, men har hørt at jeg har sjarm da. Noe jeg er glad for. Typisk stille fyr, heller med ungene hele helgen enn å feste.... Sykler til og fra jobb, og er veldig pliktoppfyllende...

Så skjer det, denne festen jeg skulle på, som i utgangspunktet kanskje var ment for kolleger, men som utartet seg da noen i nabohuset også kom innom.

-Det var en dame der, som ikke egentlig er det jeg tror at andre vil kalle modellpen, men hun var frampå, og veldig pratsom. I begynnelsen likte jeg det egentlig ikke, jeg blir fort ukomfortabel da jeg ikke helt klarer denne smalltalken.

Men med klokken fikk jeg ned fler og fler drinker, og dama ble værende. Satt seg på fanget mitt, og jeg kjente plutselig at det ikke gjorde noe......

Det ble liksom oss denne kvelden, og det ene førte til det andre, og vips, så lå jeg der, JEG som ALDRI kunne tenke meg å gjøre noe slikt mot noe levende vesen....

Hun vet selvsagt at jeg har samboer og to barn,,,, men jeg lot meg forføre tror jeg, mest pga at jeg ikke er spesiellt vant til oppmerksomhet på denne måten... og nå har jeg dritt meg loddrett.

Denne kvinnen betyr ingenting, det som skjedde betyr ingenting. JEG har ikke nummeret hennes, hun har ikke kontaktet meg og ikke jeg henne...

I loftstua sitter kvinnen jeg elsker og tror at jeg er verdens snilleste mann... hva gjør jeg nå? Hva ville du ønsket?

Jeg vet dere kommer til å skyte av meg huet nå, og det fortjener jeg.

Jaja, vær så snill og svar meg konstruktivt :(

-Fra desperat egentlig veldig snill mann.

Du kjenner henne best. Jeg hadde nok likt å vist. Men, er det verdt det om hele familien bryter opp? Kanskje det beste er du bare må leve med det. Så sant du er 100% sikker på at hun ikke får vite det av andre...

Og så får jeg inderlig håpe du hadde "safe sex".

Anonymous poster hash: 48ffa...fcf

Skrevet

Jeg ville ha visst det. Både for min egen skyld, og for min manns (så han slipper å sitte med en slik ting på samvittigheten). Jeg kan ikke svare på om jeg ville tilgitt, for det vet jeg ikke, men jeg ville aldri ha glemt det. En stund ville nok ting blitt tøft, men jeg ville nok kanskje ikke gått fra mannen min, med mindre ingenting kunne ha hjulpet oss (jeg ville prøvd alt som var å prøve før jeg ville forlatt ham, parterapi osv. for familiens skyld). 
Jeg ville likt å vite det av flere grunner. Bl.a fordi jeg foretrekker å vite hva slags mann jeg bor med, og fordi jeg da kunne tatt et valg om å bli hos ham eller ikke. Samboeren din mister på en måte det valget om du ikke forteller henne det. 

Lykke til!

Anonymous poster hash: dc2d7...f42
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om du var min mann.

Men jeg ville ha visst, rett og slett fordi jeg vil ha muligheten til å velge selv om jeg vil bli eller gå, tilgi eller ikke tilgi. Jeg ville visst hva jeg hadde å forholde meg til, hvem min mann virkelig var og om jeg sto i fare for å få kjønnsykdommer osv. Og også fordi jeg hadde villet høre det direkte fra mannen, og ikke via noen andre.

Hadde jeg fått høre det fra andre, hadde jeg nok aldri kunnet tilgi.

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Uttrykket «har dritt meg loddrett» har jeg lest her inne før, jeg husker det fordi det er så feil :P

Hvis du tror at hun ikke kommer til å få vite det, ville jeg holdt kjeft. Den eneste grunnen til at du sitter med trang til å si noe (til å knuse hennes hjerte), er fordi DU skal føle deg bedre. På den annen side, finner hun ut av det om noen måneder, blir hun sikkert enda sintere.

For min egen del da, jeg ville ikke ha visst det.

Anonymous poster hash: 0d362...a58

Skrevet

Jeg rettet på meg selv, vi har 3 barn.

Hun hadde, tro det eller ei kondomer........................................... Ser jo i ettertid at det er uhyggelig og sinnsykt tacky... men men, jeg var vel minst like ekkel selv den kvelden. Stakkars, kom med kaffe til meg istad.. jeg har så lyst til å kysse henne, men jeg orker ikke fordi jeg kysset noen andre i natt !!  Jeg må si det... men er dere seriøse når dere sier at dere ikke ville visst? ? ? JEG ville visst... men..

Jeg lover deg, jeg ville ikke vist. Hvis du mener alt du sier og at du ikke skal gjøre det igjen... Det hadde bare ødelagt alt om jeg fikk plutselig vite om noe sånt fra mannen min. Jeg hadde ikke klart å stole på han igjen. Og alt hadde gått utover barna (med en skilsmisse). La det ligge eller var klar for at hun kan gå fra deg.

Anonymous poster hash: 8ecb3...82e

Gjest meg&mini
Skrevet

Du burde såklart fortelle det!

La henne ta valget om dere to skal være sammen eller ikke, du er egoistisk som tar det valget for henne.

Det er mange som velger å gå, men mange som velger å bli også.. Du vet aldri:)

Jeg har en kjæreste som er så god og snill. Han er ikke av den typen som kunne vært utro. Jeg er ganske sikker (ja, man vet jo aldri) at han aldri hadde vært det igjen og han hadde vært fullstendig knust og ødelagt en stund etterpå.

Jeg elsker han høyere enn alt og hadde nok tilgitt han, men hadde nok tatt en stund før tilliten kom tilbake.

Mitt tips er å fortelle det, legg deg panneflat og gjør akkurat det hun ønsker og vil dersom det kan bety at hun vil tilgi og glemme:)

Kanskje jeg blir skutt jeg også, men: Vi er alle mennesker og av og til så gjør vi feil. Det er menneskelig. Du trenger ikke å være et dårlig menneske fordi du tok et dårlig valg. Mange kommer ut som sterkere og bedre mennesker..

Håper du forteller det og lykke til videre:)

Skrevet

Jeg rettet på meg selv, vi har 3 barn.

Hun hadde, tro det eller ei kondomer........................................... Ser jo i ettertid at det er uhyggelig og sinnsykt tacky... men men, jeg var vel minst like ekkel selv den kvelden. Stakkars, kom med kaffe til meg istad.. jeg har så lyst til å kysse henne, men jeg orker ikke fordi jeg kysset noen andre i natt !!  Jeg må si det... men er dere seriøse når dere sier at dere ikke ville visst? ? ? JEG ville visst... men..

Det er ikke uhyggelig og tacky å ha kondomer, det er ansvarlig og fornuftig. Greit at hun kanskje ikke oppførte seg som mors beste barn, men akkurat den delen med at hun hadde kondomer skal du ikke kritisere henne for, men heller være veldig glad for i den situasjonen du er nå!

Ellers, så synes jeg du skal fortelle det. Jeg synes du forklarte det godt i hovedinnlegget, og at du bør gi henne noenlunde samme forklaring. Jeg selv ville hatt forståelse for at det kunne skje i den situasjonen. Det med oppmerksomhet og alkohol osv. er ingen unnskyldning, men det kan hjelpe henne til å forstå situasjonen.

Men ta ansvar for valget DU tok, ikke prøv å legge skylden på dama, det tipper jeg vil minske sjansen for tilgivelse. Det aller viktigste her er at du legger deg HELT flat.

Anonymous poster hash: b0a89...8f8

Skrevet

Hadde du klart å leve som normalt? Hadde du kunne svelge alt og aldri se deg tilbake? Kan du garantere at hun og barna aldri villet merke noe på deg? DET hadde ikke jeg kunnet, og da er det bedre å legge kortene på bordet med en gang.

Skrevet

Du virker som en hyggelig fyr, som nå har driti deg loddrett ut for å si det mildt. Du bør samle deg selv litt nå, før du tar motet til deg å forteller henne det. Jeg tror ut i fra det lille jeg kjenner deg at du ikke har "samvittighet til å bære på en slik hemmelighet". Kona di fortjener også den respekten at hun bør få vite om dette. Hvordan hun takler det, og om dere fortsatt vil være sammen i ettertid er det kun din kone som kan svare deg på.. men hun fortjener å vite. Som du sikkert vet om oss damer, vi elsker sladder. Det at en gift mann med kone og barn har vært utro, er noe vi sladrekjerringer liker å fortelle om. Dermed skal du ikke se bort i fra at dette kan komme til din kone en dag. Og noe slikt bør absolutt komme fra din munn, ikke andres. Legg deg flat, fortell henne hva som har skjedd og hvor mye din kone betyr for deg..

Så får vi bare krysse fingrene for din del, at dette ikke koster deg ekteskapet ditt..

Lykke til. hold oss gjerne oppdatert..

Anonymous poster hash: 7665c...baf
Skrevet

Så... Om du er en trebarnsmor med profil her og bokmerke til siden og som sendte gubben ut på fest med noen kollegaer i går... Og som i tillegg serverte kaffe i dag etter å ha vært på loftsstuen... Ja da foreslår jeg at du tar deg en alvorsprat med din bedre halvdel asap.

Anonymous poster hash: 6607a...59f
Skrevet

Jeg oppdaget det på egenhånd, men ville likevel gitt mye for ikke å vite... Så mitt råd er å ikke si noe, men aldri gjør det igjen.

Skrevet

Så... Om du er en trebarnsmor med profil her og bokmerke til siden og som sendte gubben ut på fest med noen kollegaer i går... Og som i tillegg serverte kaffe i dag etter å ha vært på loftsstuen... Ja da foreslår jeg at du tar deg en alvorsprat med din bedre halvdel asap.

Heheh, tenkte akkurat det samme. Hun er jo garantert innpå her endel da, og vet hvor mange barn hun har, om hun har loftstue og en mann som var på fest igår. Lett å legge to og to sammen da. 

Hvis jeg var deg, HI, ville jeg bedt modde om å slette innlegget ditt.

Anonymous poster hash: cba4e...932

Skrevet

Han har sikkert to barn, men skrev tre for anonymisering. Så glemte han seg og skrev to et sted også. ;)

Anonymous poster hash: b0a89...8f8

Skrevet

Det at du ikke klarer å holde styr på hvor mange barn du har får meg til å tro at det er en viss sjanse for at dette er et tulleinnlegg. Har en følelse av at det er en kvinne som skriver også... Men svarer likevel. Jeg hadde tilgitt deg dersom du var min mann, fordi at det er en mulighet for at slikt kan skje den aller beste. Det er noe helt annet enn å snike seg rundt og ha et forhold på si. Til og med da er det en mulighet for at man kan finne sammen igjen etter mitt syn. Jeg er absolutt ikke typen til å dele en mann med andre, men har man barn, et sterkt samliv, gjeld, hus, svigers og omgangskrets sammen er det ikke bare bare å bryte, og spesielt ikke for noe slikt. Du virker jo ikke som om du har tenkt til å gjenta dette eller at du egentlig er interessert i denne kvinnen. For meg hadde forholdet vært verdt mer enn som så om du skjønner. Og ikke kinst for barna sin del. Jeg hadde neppe klart å holde tett om jeg hadde gjort noe slikt, men er faktisk usikker på om jeg ville ha visst. Kanskje ville jeg bare ha villet fortsette å sveve på den rosa skyen min om det ikke ville bli torden mer uansett.

Er du blind eller? Han rettet på seg selv og sa han har TRE BARN!!!

Anonymous poster hash: 90817...a68

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Helt utrolig at så mange av dere ikke ville ha visst noe om mannen deres hadde vært utro!

Skjønner ikke dette jeg!

Men jeg tror det beste er å være ærlig, å stå for sine feiltrinn og ta konsekvensene.

Det kommer aldri noe godt ut av løgn og det skaper bare enda mer mistenksomhet osv ved å ikke være ærlig, for tenk om hun hører fra andre at du har flørtet med ei på en fest.

Skrevet

Jeg ville ikke visst det.

Jeg kunne tilgitt utroskap, en engangsgreie i fylla er ikke verdt å ødelegge vårt ekteskap og vår familie for.

Men det hadde vært vanskelig å leve med vissheten, det hadde gått på selvtilliten løs. Jeg ville brukt mye negativ energi på å lure på om mannen min sammenlignet meg med henne, om hun var bedre enn meg i senga, om hun har finere kropp, var morsommere å snakke med en meg osv osv.

Jeg hadde foretrukket å leve i uvisshet, og om det noengang skulle kommet for en dag ville jeg tilgitt han.

Anonymous poster hash: 6ac79...bc2
Skrevet

Ikke fortell henne det. Som en annen skrev her inne, så ville det være egoistisk å fortelle det for å lette på din egen samvittighet, forså å ødelegge livet hennes.. Hvis dere er lykkelige så la vær å si noe. For hennes del. Min mann er som deg, og hvis han hadde hatt en glipp, og det ble med den ene, så ville jeg ikke visst noe.

Anonymous poster hash: 90817...a68
Skrevet

Det at du ikke klarer å holde styr på hvor mange barn du har får meg til å tro at det er en viss sjanse for at dette er et tulleinnlegg. Har en følelse av at det er en kvinne som skriver også... Men svarer likevel. Jeg hadde tilgitt deg dersom du var min mann, fordi at det er en mulighet for at slikt kan skje den aller beste. Det er noe helt annet enn å snike seg rundt og ha et forhold på si. Til og med da er det en mulighet for at man kan finne sammen igjen etter mitt syn. Jeg er absolutt ikke typen til å dele en mann med andre, men har man barn, et sterkt samliv, gjeld, hus, svigers og omgangskrets sammen er det ikke bare bare å bryte, og spesielt ikke for noe slikt. Du virker jo ikke som om du har tenkt til å gjenta dette eller at du egentlig er interessert i denne kvinnen. For meg hadde forholdet vært verdt mer enn som så om du skjønner. Og ikke kinst for barna sin del. Jeg hadde neppe klart å holde tett om jeg hadde gjort noe slikt, men er faktisk usikker på om jeg ville ha visst. Kanskje ville jeg bare ha villet fortsette å sveve på den rosa skyen min om det ikke ville bli torden mer uansett.

Er du blind eller? Han rettet på seg selv og sa han har TRE BARN!!! Anonymous poster hash: 90817...a68

Oi, du virker litt ivrig. Jo, jeg har sett det for lenge siden, men det er ikke en vanlig skrvefeil i mine øyne, virker mer som en glipp ifht (den mulig fiktive) historien.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg mener at det er HENNES, og ikke ditt valg om dere skal fortsette å være sammen etter ditt utroskap eller ikke. Jeg ville visst og kunne hatt mulighet til å kaste mannen på dør og finne meg noen som elsker MEG, og ikke skylder på fylla og slenger rundt med kuken. Fylla er ingen unnskyldning. Min samboer har vært full mange ganger etter at vi ble sammen, men han blir ikke noe mer flørtete eller sånt av å innta alkohol. Nettopp fordi han ikke er sånn type. Eksen min derimot var omvendt, og var utro etter noter viste det seg. Tåler du ikke alkohol slik at du hopper på andre damer så bør du slutte å drikke.

Skrevet

Elsker du denne kvinnen ikke si det! Du ødelegger det fine dere har. Dubskriver du elsker henne... elsk henne resten av livet. Legg det bak deg, du er bare et menneske-ingen er perfekt. Min mann var utro. Jeg skulle ønske jeg aldri fant ut av det! Jeg sliter veldig med det, men vil ikke gå fra han. Elsker han for mye..... kona de kommer til å bli hjerteknust... du ønsker ikke det! Ikke si det! Hadde vert noe annet om du ikke elsket henne. Du gjør ikke dette igjen:)

Anonymous poster hash: be329...adb

Skrevet

Jeg synes du skal fortelle henne sannheten og ta ansvar for det du har gjort. Jeg ville visst og hvis jeg skulle kunne bygge opp tilliten igjen hadde det vært viktig at partneren min viste at han tok ansvar for det han hadde gjort, ga meg tid og viste at han ønsket å fortsette forholdet med meg.

Anonymous poster hash: c8bc3...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...