Gå til innhold

Velkommen til Norge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stem BLÅTT!!!!!Anonymous poster hash: 5181c...4aa

Kunne aldri falle meg inn!! Dessverre får jeg ikke stemme fordi jeg er jo en fæl innvandrer...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Stem BLÅTT!!!!!Anonymous poster hash: 5181c...4aa

Kunne aldri falle meg inn!! Dessverre får jeg ikke stemme fordi jeg er jo en fæl innvandrer...........

 

Dreper,voldtar du,driver med kriminell aktivitet? Ja,da faller du innenfor kategorien fæl innvandrer.

 

Er folk virkelig så blåst? 

 

Anonymous poster hash: 16337...82e

Skrevet

 

 

Stem BLÅTT!!!!!Anonymous poster hash: 5181c...4aa

Kunne aldri falle meg inn!! Dessverre får jeg ikke stemme fordi jeg er jo en fæl innvandrer...........

Dreper,voldtar du,driver med kriminell aktivitet? Ja,da faller du innenfor kategorien fæl innvandrer. Er folk virkelig så blåst?  Anonymous poster hash: 16337...82e

Nei jeg gjør ikke det, men jeg er så blåst at jeg skjønner at det ikke er så forbanna enkelt som å sende pakket ut så er vi kvitt problemet. Som så mange andre poengtert før meg så har Norge en hel hurv med internasjonale avtaler vi skrevet under på, og disse vil ikke forandres Pga ny regjering. Så vidt jeg vet er høyre siden også for FN, samt forkjempere for å komme med i EU, vel det forplikter. Du er klar over at også en rødgrønn regjering ønsker å få kriminelle utlendinger ut fra landet. Men for å få dette til kreves det at landet personen flyktet, eller utvandret fra godtar at denne personen får komme tilbake til landet. Ofte vegrer dem å skrive under og hva gjør vi da ?

Skrevet

. Er folk virkelig så blåst?  Anonymous poster hash: 16337...82e

Dessuten takler jeg fint en liten bris i hodet. Verre hos dem hvor det er full storm...... :P

Skrevet

 

 

 

 

 

Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet."

 

Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen?

Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her

 

Anonymous poster hash: 1a902...c8f

 

Hvor bagatelliserer jeg den?

 

Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden.

Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har.

 

 

Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Ok.

Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og  vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt?

 

Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede.

 

 

Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa.

Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Seriøst?? Hvor mange hjerneceller mangler du? Du er skriver som en typisk lowlife , veldig simpel, whitetrash kjerring! Du er en skam for dit land, skjerp deg!!!

 

Anonymous poster hash: b9891...967

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld...

 Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"?Anonymous poster hash: 6f483...a3c
 Du høres ut som bestemoren min!  Anonymous poster hash: 1a2b6...097
Da er bestemoren din en fornuftig dameAnonymous poster hash: 1a902...c8f
  Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn...  Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land. Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre? Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det. Anonymous poster hash: 1a2b6...097
 Jeg kommer fra en ekstremt hardt arbeidende familie, så ja, VÅRE penger. Når eldreomsorgen, helsesektor, infrastruktur og skoletilbud faller fra hverandre så sier det seg selv at dette hadde vært viktigere å ta fatt på før vi bestemte oss for å være verdens sosialkontor. Hjelp folk hvor de kommer fra, ikke importer horder av analfabeter som aldri kommer til å være noe annet enn et pengesug. 4.1 million koster EN vestlig innvandrer. Det er sykt. Aner ikke hvor du får tallene dine fra.Nær 100% av overfallsvoldter: Innvandrere50% av innvandrere er på trygd35% av sosialklienter er innvandrere70% av husbråk er innvandrere10/14 partnerdrap i år er innvandrere28.7% innvandrere i norske fengsler1/100 lommetyver er utlendinger. Anonymous poster hash: 6f483...a3c

Hvor har du tallene dine fra?

 

Anonymous poster hash: 3d887...937

 

 

Nær 100% av overfallsvoldter:Innvandrere 

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3260189.ece

 

50% av innvandrere er på trygd

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.1227386

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3982678.ece#.Ucc0ETtmjlM

 

35% av sosialklienter er innvandrere

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Flere-innvandrere-pa-sosialhjelp-7237209.html#.UcXQFjtmjlM

 

70% av husbråk er innvandrere

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3288967.ece

 

10/14 partnerdrap i år er innvandrere

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/06/21/ti-av-14-partnerdrapssiktede-er-utlendinger

 

28.7% innvandrere i norske fengsler (Denne hadde visst økt)

http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Flere-utlendinger-i-norske-fengsler-2893538.html

 

1/100 lommetyver er utlendinger. (Her skrev jeg selvfølgelig feil,)

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/7-av-10-pagrepne-er-rumenere-7230747.html#.Ucc1lDtmjlM

 

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet."

 

Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen?

Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her

 

Anonymous poster hash: 1a902...c8f

 

Hvor bagatelliserer jeg den?

 

Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden.

Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har.

 

 

Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Ok.

Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og  vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt?

 

Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede.

 

 

Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa.

Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Seriøst?? Hvor mange hjerneceller mangler du? Du er skriver som en typisk lowlife , veldig simpel, whitetrash kjerring! Du er en skam for dit land, skjerp deg!!!

 

Anonymous poster hash: b9891...967

 

 

Jeg er ikke en rasist, men det er tydeligvis du som kaller meg "white trash" som er grovt rasistisk, ikke bare mot hvite, men mot alle. Resten av innlegget ditt er så tarvelig at jeg ikke gidder kommentere det.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

Skrevet

 

 

 

 

 

Det er nok DIN fortolkning, gitt.

Mest fordi vi som svarer her, svarer på det som faktisk STÅR i hovedinnlegget, ikke på det som går for seg internt i hodet på innleggeren.

 

DU assosierer muligens til en konkret person og en episode.

JEG refererer til en generell holdning (den sytete, bortskjemte holdningen med at alt er galt - prøv India et år, og du vil få deg en overraskelse!)  - men i skjæringspunktet mellom hva folk faktisk sier og hva andre tolker inn i det, er det mange, mange feilkilder.

 

Jeg har vært klar, syns jeg sjøl, og seinere presisert, så det ble enda klarere: det er ikke dem som er ofre for vold eller noe annet som skal legge av offerholdningen. Har ikke snakket om dem overhodet. Men alle de andre, som sjikanerer Norges demokratiske system generelt, og som får det til å bli at dette er et land som lider - de bør ta seg en bolle. Offerrollen kler dem ikke.

 

Forstått NÅ?

(Don Quijote hadde det nok lettere...)

 

India? Jeg har vært der. Synet av hundrevis som driter langs gatene, for deretter å gurgle, pisse og vaske seg med skittent (Men O så hellig) elvevann fulle av barnelik så tenker jeg mitt. Og nei, det er ikke bare medynk.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

 

 

 

 

Jeg må bare si at jeg blir ganske fornærmet over at "dere" tillater dere å sammenligne meg og min familie, mine venner og deres venner i samme kategori som mennene som begikk den forferdelige forbrytelsen!

 

Blir så innmari teit å plassere innvandrere inn i en homogen forsamling mennesker. Akkurat om det blir innmari teit å plassere alle over 50år i en homogen forsamling.

 

JA, innvandrere begår MYE forbrytelser. Istedet for å påpeke at dette skjer, kan vi kanskje snu lyset til "Hvorfor skjer dette?" Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, den holdningen dere utsonder mot innvandrere generelt er virker som en katalysator for dynamikken som fører til asosial atferd hos minoritetsgrupper, da særlig hvis gruppens medlemer er utsatt for traumer av særs ekstrem art fra før av. At ikke folk skjønner bedre er meg en eneste stor gåte!

 

Innvandrere må integreres bedre, og dessuten trenger de fleste innvandrere fra krigsherjede land mye bedre oppfølging og behandling for deres evt. traume- eller katastrofeopplevelse.

 

Jaha... Det er altså VÅR skyld at innvandrere dreper og voldtar?

Akkurat.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Nei, det er ikke VÅR feil at de gjør det. Mange ting som fører til at en man voldtar en kvinne.

Det jeg prøver å si er at når man plasserer en gruppe mennesker, inn i en annen stor gruppe. Da vil de starte med å finne likesinnede, veldig grunnlegende gruppepsykologi egentlig. Når presset fra den store gruppen blir større, så blir terskelen for gjensidig solidaritet større og den lille gruppens svakeste medlemmer vil starte å føle seg enda mer fremmedgjort. Det igjen vil sette i gang uante mekanismer hos mennesket.

 

Det Norge bør gjøre, er å verne om innvandrere på en bedre måte. Vurdere dem fysisk og psykisk slik at man evt kan fange opp de som trenger mer en andre.

 

Jeg tror ikke skyldplassering er veien å gå her.

 

 

Norge må, Norge må, Norge må...

Du legger skylden på oss. Vi bruker 4.1 million PER ikke-vestlig innvandrer, med dyre norskkurs og samfunnskurs. Hva mer mener du må til? 

Dette er kultur, ikke Norges skyld.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

 

Har du dritt i aksonet?

Tror du Norge bare kan si i fra seg alt av solidarisk ansvar i verden? Du må tro om igjen, og du må gjerne plassere deg selv, og ditt syn på Norge ned fra den høye hest, mon tro om gallopperingen har gått i hodet på deg?

 

 

Man *kan*. Se bare på Saudi Arabia. 

Man kan forresten tydelig merke hva slags syn du har på Norge og nordmenn. 

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Norge er hjemlandet mitt, nordmann det er jeg! Født og oppvokst Oslo Øst, tør påstå jeg er en vaskeekte Groruddøling ;D

 

 

Tja, høres ikke slik ut, hverken i denne tråden eller andre jeg har sett deg i.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Faen, slutt å trakasser meg!

Skrevet

 

 

"heller det en million ganger enn voldelige og potensielt smittefarlige mennesker jeg ikke aner hvem er."

 

Really?

 

heller en som budre vite bedre....?

 

Anonymous poster hash: 50880...8b9

 

 

 

 

Klart det er bedre å bli voldtatt, slått og mishandlet av en person som har uttrykt at han elsker deg enn en vilt fremmed?? 

 

Og med sin høye moral, så har han helt sikkert ikke vært utro og pådratt seg smitte! 

 

Fantastisk hva enkelte får seg til å si og mene. Jeg gir opp, igjen. 

 

Anonymous poster hash: 1a2b6...097

 

 

Benekter du at det er høyere smitteprevalens i en afrikansk befolkning? 

 

Ville overhodet ikke sagt at min eks hadde høy moral (han voldtok meg, som sagt) Men vi hadde da ubeskyttet samleie før dette, og var han smittet hadde jeg allikevel blitt smittet "frivillig". Noe helt annet enn å gå på feil sted til feil tid.

 

Og ja, jeg har aldri hørt noe annet fra diverse støttegrupper enn det jeg sier; De fleste tar større skade av en overfallsvoldtekt enn ved en relasjon.

 

 

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

Skrevet

Stem BLÅTT!!!!!

 

Anonymous poster hash: 5181c...4aa

Øh.... nei.

Skrevet

Få ut de som voldtar, dreper og ikke kan oppføre seg som folk.

 

Syns også at det burde hvert en viss tid man har på seg etter man kommer til Norge før man må være ut i jobb. 

Ellers blir man sendt hjem. Er for lett når man kan komme til Norge fra et fattig land og leve bra på trygd.

 

Få ut de som ikke oppfører seg. Og få ut de som alt har noe på rullebladet sitt før de kommer hit.



Anonymous poster hash: 9ff10...f8d
Skrevet

 

 

 

 

 

 

Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... 

 

Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"?

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

 

Du høres ut som bestemoren min!

 

 

 

Anonymous poster hash: 1a2b6...097

 

Da er bestemoren din en fornuftig dame

 

Anonymous poster hash: 1a902...c8f

 

 

 

Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn... 

 

Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. 

Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land.

 

Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. 

Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre?

 

Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. 

For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det.

 

 

Anonymous poster hash: 1a2b6...097

 

 

Det er forresten utrolig frekt å mene at nordmenn kun klarer seg pga oljen.

Vi har vært igjennom krig, pest og sult uten at det har knekt oss. Vi har klart å skape et demokrati hvor menneskerettigheter og likestilling har vært i fokus. 

Nå går vi plutselig 100-200-1000 år tilbake i tid med kjønnsdelte gymtimer, omskjæring, æresdrap og voldtekter.

Og PS: Det er da nok av land i både midt-østen og Afrika som har gull, olje og diamanter.

 

Anonymous poster hash: 6f483...a3c

 

Krig, pest, og sult? har DU? sammenligbart med de plassene der det er krig, pest og sult NÅ?

 

Det har nemlig ikke jeg. Sikkert noen av forfedrene mine, men ikke jeg. Men vet du hva de gjorde da? De utvandret... !

Vet ikke hvor populære de var, men hele Australia er befolka av de kriminelles etterkommere, og det nordamerikanske kontinent til dels også.

 

Det er sikkert et poeng for deg å kjempe mot vindmøller. Men må du gjøre det her? På et mammaforum? Bli politiker. Ofre deg skikkelig, heller.

 

De norske som utvandret til Usa ble sett på som ærlige og hardtarbeidene mennesker. Så veldig upopulære var de nok ikke.

 

Anonymous poster hash: 45fda...694

Skrevet

 

Få ut de som voldtar, dreper og ikke kan oppføre seg som folk.

 

Syns også at det burde hvert en viss tid man har på seg etter man kommer til Norge før man må være ut i jobb.

Ellers blir man sendt hjem. Er for lett når man kan komme til Norge fra et fattig land og leve bra på trygd.

 

Få ut de som ikke oppfører seg. Og få ut de som alt har noe på rullebladet sitt før de kommer hit.

 

Anonymous poster hash: 9ff10...f8d

Det er regler for når flyktniger får lov å jobbe. De må først bo i landet i 3 år, før de kan få arbeidstilatelse.

 

Anonymous poster hash: 1da78...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...