Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #26 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #27 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Da er bestemoren din en fornuftig dame Anonymous poster hash: 1a902...c8f Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn... Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land. Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre? Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det. Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Det er forresten utrolig frekt å mene at nordmenn kun klarer seg pga oljen. Vi har vært igjennom krig, pest og sult uten at det har knekt oss. Vi har klart å skape et demokrati hvor menneskerettigheter og likestilling har vært i fokus. Nå går vi plutselig 100-200-1000 år tilbake i tid med kjønnsdelte gymtimer, omskjæring, æresdrap og voldtekter. Og PS: Det er da nok av land i både midt-østen og Afrika som har gull, olje og diamanter. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #28 Skrevet 22. juni 2013 Ord blir fattige *dunker hodet i tastaturet* Det er nesten (men bare nesten) så jeg ønsker at det ble et borgerlig flertall slik at folk faktisk kunne se AT DET IKKE VILLE VIRKET og at velferdsstaten ville gå åt skogen Velferdsstaten VIL gå dunken. Vi klarer faktisk ikke å øke skattene nok til å gjøre innvandring lønnsomt. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #29 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Gjest *Thildemamma* Skrevet 22. juni 2013 #30 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme.
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #31 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Da er bestemoren din en fornuftig dame Anonymous poster hash: 1a902...c8f Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn... Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land. Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre? Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det. Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Det er forresten utrolig frekt å mene at nordmenn kun klarer seg pga oljen. Vi har vært igjennom krig, pest og sult uten at det har knekt oss. Vi har klart å skape et demokrati hvor menneskerettigheter og likestilling har vært i fokus. Nå går vi plutselig 100-200-1000 år tilbake i tid med kjønnsdelte gymtimer, omskjæring, æresdrap og voldtekter. Og PS: Det er da nok av land i både midt-østen og Afrika som har gull, olje og diamanter. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Krig, pest, og sult? har DU? sammenligbart med de plassene der det er krig, pest og sult NÅ? Det har nemlig ikke jeg. Sikkert noen av forfedrene mine, men ikke jeg. Men vet du hva de gjorde da? De utvandret... ! Vet ikke hvor populære de var, men hele Australia er befolka av de kriminelles etterkommere, og det nordamerikanske kontinent til dels også. Det er sikkert et poeng for deg å kjempe mot vindmøller. Men må du gjøre det her? På et mammaforum? Bli politiker. Ofre deg skikkelig, heller.
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #32 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ok. Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt? Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #33 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Da er bestemoren din en fornuftig dame Anonymous poster hash: 1a902...c8f Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn... Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land. Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre? Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det. Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Det er forresten utrolig frekt å mene at nordmenn kun klarer seg pga oljen. Vi har vært igjennom krig, pest og sult uten at det har knekt oss. Vi har klart å skape et demokrati hvor menneskerettigheter og likestilling har vært i fokus. Nå går vi plutselig 100-200-1000 år tilbake i tid med kjønnsdelte gymtimer, omskjæring, æresdrap og voldtekter. Og PS: Det er da nok av land i både midt-østen og Afrika som har gull, olje og diamanter. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Krig, pest, og sult? har DU? sammenligbart med de plassene der det er krig, pest og sult NÅ? Det har nemlig ikke jeg. Sikkert noen av forfedrene mine, men ikke jeg. Men vet du hva de gjorde da? De utvandret... ! Vet ikke hvor populære de var, men hele Australia er befolka av de kriminelles etterkommere, og det nordamerikanske kontinent til dels også. Det er sikkert et poeng for deg å kjempe mot vindmøller. Men må du gjøre det her? På et mammaforum? Bli politiker. Ofre deg skikkelig, heller. Vi som i etniske nordmenn. På samme måte som jøder vil si at DE var forfulgt, og afrikanere sier at DE var slaver. Forstår du? Og nordmenn i USA har klart seg svært godt og er godt likt. At man deporterte fanger til Australia har fint lite med hva som foregår nå. Men du/dere lider av så mye "white guilt" at det er til å bli uvel av. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #34 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme? Men vil du tillegge folk meninger de ikke har, husk, det kjeder de folkene grenseløst.. Endret 22. juni 2013 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #35 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ok. Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt? Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede. Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa. Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #36 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ok. Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt? Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede. Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa. Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ja vel. Ditt raseri er din egen sak. Bruk de ordene du vil, men ikke regn med at det øker respekten. Hilsen et voldtatt svin!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #37 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme?Igjen, vil du tillegge folk meninger de ikke har, noe som kjeder de folkene grenseløst, så kom deg ut av forkledning. Det er nemlig dobbelt kjedelig. Jeg blir så provosert nå jeg har ikke ord. Poenget er at kvinner bli voldtatt og flere drept av utlendinger. Og du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Gjest *Thildemamma* Skrevet 22. juni 2013 #38 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme?Igjen, vil du tillegge folk meninger de ikke har, noe som kjeder de folkene grenseløst, så kom deg ut av forkledning. Det er nemlig dobbelt kjedelig. Jeg blir så provosert nå jeg har ikke ord. Poenget er at kvinner bli voldtatt og flere drept av utlendinger. Og du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger Anonymous poster hash: 1a902...c8f Ble visst anonym der
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #39 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ok. Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt? Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede. Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa. Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ja vel. Ditt raseri er din egen sak. Bruk de ordene du vil, men ikke regn med at det øker respekten. Hilsen et voldtatt svin! Jeg har selv blitt voldtatt og jeg hadde aldri kalt voldtatte kvinner ynkelige, uansett hvor "bortskjemte" de er. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #40 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ok. Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt? Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede. Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa. Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ja vel. Ditt raseri er din egen sak. Bruk de ordene du vil, men ikke regn med at det øker respekten. Hilsen et voldtatt svin! Jeg har selv blitt voldtatt og jeg hadde aldri kalt voldtatte kvinner ynkelige, uansett hvor "bortskjemte" de er. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Eh, ja. det har jo nettopp jeg også. Og det er ikke enkeltpersonene jeg kaller ynkelige. Men jeg tror du MÅ ta deg bryet med å lese de tingene folk faktisk skriver og ikke dem du venter å lese. Eller noe. For i mitt syn er det nasjonen Norge og norsk nasjonalholdning som er ynkelig, klager som om det er vårt land som lider osv. Og det er jo faktisk ikke riktig, ute i den objektive virkeligheten. Jeg svarer på hovedinnlegget, som karakteriserer en nasjon, ikke en enkeltperson. Jeg kaller ikke personer ynkelige.
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #41 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme?Igjen, vil du tillegge folk meninger de ikke har, noe som kjeder de folkene grenseløst, så kom deg ut av forkledning. Det er nemlig dobbelt kjedelig. Jeg blir så provosert nå jeg har ikke ord. Poenget er at kvinner bli voldtatt og flere drept av utlendinger. Og du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger Anonymous poster hash: 1a902...c8f Og for 3. gang, kan du slutte å legge ord i min munn som jeg ikke har sagt? "du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger"- hvor faen får du det fra??? Ærlig talt. Vet ikke hvem du pleier å føre debatt med til vanlig, men når du plasserer en eller annen fiktiv mørkemann i plassen for den som FAKTISK sitter der, og svarer opphissa på fiktive påstander, det blir bare rart.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #42 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme?Igjen, vil du tillegge folk meninger de ikke har, noe som kjeder de folkene grenseløst, så kom deg ut av forkledning. Det er nemlig dobbelt kjedelig. Jeg blir så provosert nå jeg har ikke ord. Poenget er at kvinner bli voldtatt og flere drept av utlendinger. Og du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hæææææ??? Maken til mangel på leseforståelse skal man lete lenge etter. Føler vel at Pashla klarer fint å snakke for seg selv, men dette blir for dumt. Jeg har ikke sett at hun har bagatellisert noe som helst, ei heller at det sies at det er greit med kriminalitet. Som vanlig så blir debattene her såpass usaklige, joda, jeg også, at jeg ikke orker å engasjere meg videre. I'm out! Anonymous poster hash: 1a2b6...097
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #43 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ok. Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt? Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede. Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa. Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ja vel. Ditt raseri er din egen sak. Bruk de ordene du vil, men ikke regn med at det øker respekten. Hilsen et voldtatt svin! Jeg har selv blitt voldtatt og jeg hadde aldri kalt voldtatte kvinner ynkelige, uansett hvor "bortskjemte" de er. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Eh, ja. det har jo nettopp jeg også. Og det er ikke enkeltpersonene jeg kaller ynkelige. Men jeg tror du MÅ ta deg bryet med å lese de tingene folk faktisk skriver og ikke dem du venter å lese. Eller noe. For i mitt syn er det nasjonen Norge og norsk nasjonalholdning som er ynkelig, klager som om det er vårt land som lider osv. Og det er jo faktisk ikke riktig, ute i den objektive virkeligheten. Jeg svarer på hovedinnlegget, som karakteriserer en nasjon, ikke en enkeltperson. Jeg kaller ikke personer ynkelige. Si hva du vil, men for min del er det tragisk at mine barn ikke kan få ha den trygge barndommen jeg hadde, fordi vi importerer mennesker med forskrudde kvinnesyn. Når folk blir voldtatt midt på dagen så er faktisk ingen trygge lenger. Norge er ikke det samme lenger, og DET har vi alle rett til å sørge over. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Gråsonen Skrevet 22. juni 2013 #44 Skrevet 22. juni 2013 Jeg må bare si at jeg blir ganske fornærmet over at "dere" tillater dere å sammenligne meg og min familie, mine venner og deres venner i samme kategori som mennene som begikk den forferdelige forbrytelsen! Blir så innmari teit å plassere innvandrere inn i en homogen forsamling mennesker. Akkurat om det blir innmari teit å plassere alle over 50år i en homogen forsamling. JA, innvandrere begår MYE forbrytelser. Istedet for å påpeke at dette skjer, kan vi kanskje snu lyset til "Hvorfor skjer dette?" Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, den holdningen dere utsonder mot innvandrere generelt er virker som en katalysator for dynamikken som fører til asosial atferd hos minoritetsgrupper, da særlig hvis gruppens medlemer er utsatt for traumer av særs ekstrem art fra før av. At ikke folk skjønner bedre er meg en eneste stor gåte! Innvandrere må integreres bedre, og dessuten trenger de fleste innvandrere fra krigsherjede land mye bedre oppfølging og behandling for deres evt. traume- eller katastrofeopplevelse.
Gjest *Thildemamma* Skrevet 22. juni 2013 #45 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme?Igjen, vil du tillegge folk meninger de ikke har, noe som kjeder de folkene grenseløst, så kom deg ut av forkledning. Det er nemlig dobbelt kjedelig. Jeg blir så provosert nå jeg har ikke ord. Poenget er at kvinner bli voldtatt og flere drept av utlendinger. Og du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger Anonymous poster hash: 1a902...c8f Og for 3. gang, kan du slutte å legge ord i min munn som jeg ikke har sagt? "du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger"- hvor faen får du det fra??? Ærlig talt. Vet ikke hvem du pleier å føre debatt med til vanlig, men når du plasserer en eller annen fiktiv mørkemann i plassen for den som FAKTISK sitter der, og svarer opphissa på fiktive påstander, det blir bare rart. Du mener at det ikke er synd på oss og vi har så masse penger bla bla. Jeg gir blanke f. I pengene. Men når vi ikke kan gå trygt ute i gatene lengre da er deg faktisk synd på oss jo
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #46 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Si det til alle de voldtatte kvinnene her til lands, ditt feige svin. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ok. Prøv å holde litt nivå, i det minste. Er det deg sjøl du snakker om, siden du går bananas? Og vet du noe om meg og mine erfaringer med voldtekt? Offerrollen er ikke kledelig på dem som bare furter over pengene sine. De som faktisk ER ofre, er ofre. Men å bitche generelt på et nettforum handler sjelden om hellig vrede. Jeg syns du er et svin når du snakker om ynkelig offerrolle når man snakker om voldtatte kvinner. Da klarer jeg ikke holde et sivilisert nivå, siden du allerede har gått over grensa. Dette har ikke noe med penger å gjøre, men alle de som har blitt drept, skadet og voldtatt over en feilslått asylpolitikk. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Ja vel. Ditt raseri er din egen sak. Bruk de ordene du vil, men ikke regn med at det øker respekten. Hilsen et voldtatt svin! Jeg har selv blitt voldtatt og jeg hadde aldri kalt voldtatte kvinner ynkelige, uansett hvor "bortskjemte" de er. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Eh, ja. det har jo nettopp jeg også. Og det er ikke enkeltpersonene jeg kaller ynkelige. Men jeg tror du MÅ ta deg bryet med å lese de tingene folk faktisk skriver og ikke dem du venter å lese. Eller noe. For i mitt syn er det nasjonen Norge og norsk nasjonalholdning som er ynkelig, klager som om det er vårt land som lider osv. Og det er jo faktisk ikke riktig, ute i den objektive virkeligheten. Jeg svarer på hovedinnlegget, som karakteriserer en nasjon, ikke en enkeltperson. Jeg kaller ikke personer ynkelige. Si hva du vil, men for min del er det tragisk at mine barn ikke kan få ha den trygge barndommen jeg hadde, fordi vi importerer mennesker med forskrudde kvinnesyn. Når folk blir voldtatt midt på dagen så er faktisk ingen trygge lenger. Norge er ikke det samme lenger, og DET har vi alle rett til å sørge over. Anonymous poster hash: 6f483...a3c Si hva du vil du også. Det har så uansett ingen forbindelse med det de andre i debatten sier
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #47 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme?Igjen, vil du tillegge folk meninger de ikke har, noe som kjeder de folkene grenseløst, så kom deg ut av forkledning. Det er nemlig dobbelt kjedelig. Jeg blir så provosert nå jeg har ikke ord. Poenget er at kvinner bli voldtatt og flere drept av utlendinger. Og du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger Anonymous poster hash: 1a902...c8f Og for 3. gang, kan du slutte å legge ord i min munn som jeg ikke har sagt? "du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger"- hvor faen får du det fra??? Ærlig talt. Vet ikke hvem du pleier å føre debatt med til vanlig, men når du plasserer en eller annen fiktiv mørkemann i plassen for den som FAKTISK sitter der, og svarer opphissa på fiktive påstander, det blir bare rart. Du mener at det ikke er synd på oss og vi har så masse penger bla bla. Jeg gir blanke f. I pengene. Men når vi ikke kan gå trygt ute i gatene lengre da er deg faktisk synd på oss jo Hvor eksakt er det jeg "mener" det?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #48 Skrevet 22. juni 2013 Jeg må bare si at jeg blir ganske fornærmet over at "dere" tillater dere å sammenligne meg og min familie, mine venner og deres venner i samme kategori som mennene som begikk den forferdelige forbrytelsen! Blir så innmari teit å plassere innvandrere inn i en homogen forsamling mennesker. Akkurat om det blir innmari teit å plassere alle over 50år i en homogen forsamling. JA, innvandrere begår MYE forbrytelser. Istedet for å påpeke at dette skjer, kan vi kanskje snu lyset til "Hvorfor skjer dette?" Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, den holdningen dere utsonder mot innvandrere generelt er virker som en katalysator for dynamikken som fører til asosial atferd hos minoritetsgrupper, da særlig hvis gruppens medlemer er utsatt for traumer av særs ekstrem art fra før av. At ikke folk skjønner bedre er meg en eneste stor gåte! Innvandrere må integreres bedre, og dessuten trenger de fleste innvandrere fra krigsherjede land mye bedre oppfølging og behandling for deres evt. traume- eller katastrofeopplevelse. Ja det er vår egen feil at vi blir voldtatt og drept Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #49 Skrevet 22. juni 2013 Jeg må bare si at jeg blir ganske fornærmet over at "dere" tillater dere å sammenligne meg og min familie, mine venner og deres venner i samme kategori som mennene som begikk den forferdelige forbrytelsen! Blir så innmari teit å plassere innvandrere inn i en homogen forsamling mennesker. Akkurat om det blir innmari teit å plassere alle over 50år i en homogen forsamling. JA, innvandrere begår MYE forbrytelser. Istedet for å påpeke at dette skjer, kan vi kanskje snu lyset til "Hvorfor skjer dette?" Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, den holdningen dere utsonder mot innvandrere generelt er virker som en katalysator for dynamikken som fører til asosial atferd hos minoritetsgrupper, da særlig hvis gruppens medlemer er utsatt for traumer av særs ekstrem art fra før av. At ikke folk skjønner bedre er meg en eneste stor gåte! Innvandrere må integreres bedre, og dessuten trenger de fleste innvandrere fra krigsherjede land mye bedre oppfølging og behandling for deres evt. traume- eller katastrofeopplevelse. Jaha... Det er altså VÅR skyld at innvandrere dreper og voldtar? Akkurat. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Gjest *Thildemamma* Skrevet 22. juni 2013 #50 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f Hvor bagatelliserer jeg den? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden. Og kom deg ut av anonymskallet ditt hvis du skal tillegge andre meninger de ikke har. Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Det du skriver der bagetelliserer du all de kriminelle handlingene utlendinger gjør. Ja det finnes snille utlendinger selvfølgelig, men når så mange utgjør en alvorlig trussel mot de som bor her. Og jeg tenker ikke på pengene, jeg tenker på all den alvorlige kriminaliteten som skjer. Det er forkastelig. Men alt du klarer å tenke på er at vi er rasistiske. Men det er ikke rasisme. Hvor brukte jeg ordet rasisme?Igjen, vil du tillegge folk meninger de ikke har, noe som kjeder de folkene grenseløst, så kom deg ut av forkledning. Det er nemlig dobbelt kjedelig. Jeg blir så provosert nå jeg har ikke ord. Poenget er at kvinner bli voldtatt og flere drept av utlendinger. Og du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger Anonymous poster hash: 1a902...c8f Og for 3. gang, kan du slutte å legge ord i min munn som jeg ikke har sagt? "du snakker om at det er utlendingene det er synd på fordi i Norge er vi rik derfor kan vi bare bli voldtatt og er ikke lov å klage siden vi har penger"- hvor faen får du det fra??? Ærlig talt. Vet ikke hvem du pleier å føre debatt med til vanlig, men når du plasserer en eller annen fiktiv mørkemann i plassen for den som FAKTISK sitter der, og svarer opphissa på fiktive påstander, det blir bare rart. Du mener at det ikke er synd på oss og vi har så masse penger bla bla. Jeg gir blanke f. I pengene. Men når vi ikke kan gå trygt ute i gatene lengre da er deg faktisk synd på oss jo Hvor eksakt er det jeg "mener" det? Jeg kommer imidlertid ALDRI til å innta den ynkelige, misforståtte offerrollen som enkelte bortskjemte nordmenn har. Til det har jeg sett for mye av verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå