Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Her kan du slå ned, voldta, drepe og svindle, du risiketerer en liten fengselsstraff, men så får du masse penger fra NAV og kan gjøre det samme igjen. Og vet du hva? De dumme naive menneskene som bor der gjør ingenting med det. Velkommen velkommen Anonymous poster hash: 1a902...c8f
megmegmeg Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Vi har bare oss selv å takke når flertallet har stemt frem en naiv rødgrønn regjering.
Iiiiik Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Jepp, velkommen til Norge der MANGE (merk: ikke alle) skjærer alle over en kam og mener at jeg som utlending skal gå under samme kategori som de som voldtar, dreper, stjeler, svindler osv bare fordi jeg ikke er fra Norge. På samme måte som enkelte lirte ut av seg da jeg var singel at jeg måtte da for alt i verden ikke håpe på å finne meg en god, ren og pen norsk mann siden jeg er utenlandsk, for disse er forbeholdt de norske damene. Jeg kunne da ta til takke med en gammel stygg alkoholiker, men siden jeg hadde unger var det bedre for meg å bo resten av livet alene. Anonymous poster hash: 75cba...dc4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Jepp, velkommen til Norge der MANGE (merk: ikke alle) skjærer alle over en kam og mener at jeg som utlending skal gå under samme kategori som de som voldtar, dreper, stjeler, svindler osv bare fordi jeg ikke er fra Norge. På samme måte som enkelte lirte ut av seg da jeg var singel at jeg måtte da for alt i verden ikke håpe på å finne meg en god, ren og pen norsk mann siden jeg er utenlandsk, for disse er forbeholdt de norske damene. Jeg kunne da ta til takke med en gammel stygg alkoholiker, men siden jeg hadde unger var det bedre for meg å bo resten av livet alene. Anonymous poster hash: 75cba...dc4 Vel noe må gjøres. For selv om ikke alle voldtar dreper osv så er det alt for mange som gjør det. Og skal vi bare godta det fordi det er så synd på de? Jeg nekter å måtte være redd for å gå alene på grunn av det jævla pakket . Men du syns jo det er greit du Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Jepp, velkommen til Norge der MANGE (merk: ikke alle) skjærer alle over en kam og mener at jeg som utlending skal gå under samme kategori som de som voldtar, dreper, stjeler, svindler osv bare fordi jeg ikke er fra Norge. På samme måte som enkelte lirte ut av seg da jeg var singel at jeg måtte da for alt i verden ikke håpe på å finne meg en god, ren og pen norsk mann siden jeg er utenlandsk, for disse er forbeholdt de norske damene. Jeg kunne da ta til takke med en gammel stygg alkoholiker, men siden jeg hadde unger var det bedre for meg å bo resten av livet alene. Anonymous poster hash: 75cba...dc4 Vel noe må gjøres. For selv om ikke alle voldtar dreper osv så er det alt for mange som gjør det. Og skal vi bare godta det fordi det er så synd på de? Jeg nekter å måtte være redd for å gå alene på grunn av det jævla pakket . Men du syns jo det er greit du Anonymous poster hash: 1a902...c8f Det skorter på leseforståelsen Anonymous poster hash: 41352...819
BikkjeBisk Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Selvfølgelig er alle utlendinger individer og noen er "snille" og andre er "slemme", MEN når en så stor andel av denne gruppen gjør ugagn iforhold til etniske nordmenn er man nødt til å gjøre noe med denne gruppen - på et eller annet hvis. Ikke ta inn for mye, gi hjelp i landene som har problemer isteden for å dra problemene over til oss. Dere kan jo tenke dere til hvis vi ble flyttet til et land som ligger mange hundre år bak oss i tid og kultur å får beskjed om at vi skal være som dem - vi hadde jo også nektet noe sånt eller syntes det hadde vært svært-svært vanskelig, så hvorfor skal de gjøre det samme? Noe må gjøres NÅ! Dette koster samfunnet for mye og hvert enkeltindivid på hver side av fargeskalaen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Steng grensene! Og send alle som er kriminelle eller snylter tilbake dit de kom fra... Anonymous poster hash: d217d...12e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Iiiiik Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Jeg gidder rett og slett ikke å si noe om det. Er for sent på kvelden til å si noe fornuftig nå og jeg har ingen tro på å bli enig med noen i et så verdibasert spørsmål på et nettforum som dette.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Jepp, velkommen til Norge der MANGE (merk: ikke alle) skjærer alle over en kam og mener at jeg som utlending skal gå under samme kategori som de som voldtar, dreper, stjeler, svindler osv bare fordi jeg ikke er fra Norge. På samme måte som enkelte lirte ut av seg da jeg var singel at jeg måtte da for alt i verden ikke håpe på å finne meg en god, ren og pen norsk mann siden jeg er utenlandsk, for disse er forbeholdt de norske damene. Jeg kunne da ta til takke med en gammel stygg alkoholiker, men siden jeg hadde unger var det bedre for meg å bo resten av livet alene. Anonymous poster hash: 75cba...dc4 Er du utlending? Gratulerer, du er en av veldig veldig få på dette forumet som klarer å bruke uttrykket " å skjære alle over en kam" sånn noenlunde riktig! Beklager å komme med usakligheter, men dette måtte nesten kommenteres Anonymous poster hash: 1a2b6...097
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #12 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #13 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Jeg gidder rett og slett ikke å si noe om det. Er for sent på kvelden til å si noe fornuftig nå og jeg har ingen tro på å bli enig med noen i et så verdibasert spørsmål på et nettforum som dette. hva med denne kvinnen som ble voldtatt har ikke hun noen verdi? eller er det bare utlendingene vi må tenke på verdien til Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #14 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Jeg gidder rett og slett ikke å si noe om det. Er for sent på kvelden til å si noe fornuftig nå og jeg har ingen tro på å bli enig med noen i et så verdibasert spørsmål på et nettforum som dette. Det er nok heller det at slike tall ikke KAN forsvares, og det vet nok du og resten av PK-koret svært godt! Det har ikke noe med verdisyn å gjøre, jeg gjør mye for andre, (Ja, selv utlendinger gitt) men det å være realist. Asyl og innvandringspolitikken her til lands er en vits, og det er våre egne som lider! Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #15 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Da er bestemoren din en fornuftig dame Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #16 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Så bra at bestemoren din følger med på nyheter! Anonymous poster hash: 6f483...a3c
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2013 #17 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen?
Iiiiik Skrevet 22. juni 2013 #18 Skrevet 22. juni 2013 Det er nok heller det at slike tall ikke KAN forsvares, og det vet nok du og resten av PK-koret svært godt! Det har ikke noe med verdisyn å gjøre, jeg gjør mye for andre, (Ja, selv utlendinger gitt) men det å være realist. Asyl og innvandringspolitikken her til lands er en vits, og det er våre egne som lider! Anonymous poster hash: 6f483...a3c Jeg vet ikke hva PK-koret er jeg. Håper jeg slipper å synge, for jeg mangler sangstemme.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #19 Skrevet 22. juni 2013 Here we go. "Norge - et offer i verdenssamfunnet." Kan vi få til en kronerulling, tro? Der andre nasjoner, f eks FNs medlemsland betaler inn kompensasjon for den tort og svie som vi påføres ved å ha noen av deres gangstere innenfor grensen? Regner med du er ironisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan Bagatellisere all kriminaliteten som faktisk skjer her Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #20 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Da er bestemoren din en fornuftig dame Anonymous poster hash: 1a902...c8f Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn... Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land. Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre? Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det. Anonymous poster hash: 1a2b6...097
Iiiiik Skrevet 22. juni 2013 #21 Skrevet 22. juni 2013 (endret) hva med denne kvinnen som ble voldtatt har ikke hun noen verdi? eller er det bare utlendingene vi må tenke på verdien til Anonymous poster hash: 1a902...c8f Er det denne ene hendelsen i Bergen vi diskuterer? Visste ikke det jeg. Visste heller ikke at jeg har sagt at offeret i denne saken ikke har noen verdi. Er visst på tide å legge seg, for jeg sier visst ting jeg ikke mener. Ikke klarer jeg å finne det igjen heller, når jeg leser gjennom tråden. For meg er verdier noe langt mer enn enkeltmenneskers verdi hvis du trenger den tilleggsopplysningen. Endret 22. juni 2013 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #22 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Da er bestemoren din en fornuftig dame Anonymous poster hash: 1a902...c8f Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn... Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land. Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre? Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det. Anonymous poster hash: 1a2b6...097 http://mobil.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3028203.ece#.UcYrDWQayc0 Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #23 Skrevet 22. juni 2013 Jeg tar meg i å savne tiden da alle de dumme innleggene handlet om en fyr som har kjørt båt til Sydpolen. Det var å foretrekke fremfor utsagn om at alt er innvandreres skyld... Så hva sier du om tallene da? Ikke bare antall voldtekter, drap og tyverier, men penger vi blir tvunget til å betale for denne "berikelsen"? Anonymous poster hash: 6f483...a3c Du høres ut som bestemoren min! Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Da er bestemoren din en fornuftig dame Anonymous poster hash: 1a902...c8f Neida, hun har levd på trygd siden hun var førti, og syns også at hennes skattepenger ikke bør gå til "utlendinger" som tredjegenerasjons innvandrere og adopterte barn... Det jeg reagerer mest på er kommentaren om at "vi" må betale for dette. Det er en grunn til at du tjener mye penger, betaler skatt og finansierer velferdsnorge, og det er ikke at du er så forbanna mye flinkere enn mennesker i andre land. Vi her oppe på toppen baken full av gullhår fordi noen før oss var heldige og fant olje. Gir det oss rett til å sitte her snart 50 år senere og være bedre og fortjene mer enn andre? Jeg er helt for at det skal være sanksjoner for de som begår kriminelle handlinger, og disse bør selvsagt være avskrekkende for alle, men å tro at det kun er utlendinger som begår disse handlingene er helt på trynet. For øvrig må du gjerne vise meg de tallene du sikter til, for de statistikkene jeg har sett viser at det er langt flere nordmenn (prosentvis ja) som utfører kriminelle handlinger, enn det er innvandrere som gjør det. Anonymous poster hash: 1a2b6...097 Jeg kommer fra en ekstremt hardt arbeidende familie, så ja, VÅRE penger. Når eldreomsorgen, helsesektor, infrastruktur og skoletilbud faller fra hverandre så sier det seg selv at dette hadde vært viktigere å ta fatt på før vi bestemte oss for å være verdens sosialkontor. Hjelp folk hvor de kommer fra, ikke importer horder av analfabeter som aldri kommer til å være noe annet enn et pengesug. 4.1 million koster EN vestlig innvandrer. Det er sykt. Aner ikke hvor du får tallene dine fra. Nær 100% av overfallsvoldter: Innvandrere 50% av innvandrere er på trygd 35% av sosialklienter er innvandrere 70% av husbråk er innvandrere 10/14 partnerdrap i år er innvandrere 28.7% innvandrere i norske fengsler 1/100 lommetyver er utlendinger. Anonymous poster hash: 6f483...a3c
MammantilNurket Skrevet 22. juni 2013 #24 Skrevet 22. juni 2013 Ord blir fattige *dunker hodet i tastaturet* Det er nesten (men bare nesten) så jeg ønsker at det ble et borgerlig flertall slik at folk faktisk kunne se AT DET IKKE VILLE VIRKET og at velferdsstaten ville gå åt skogen
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #25 Skrevet 22. juni 2013 hva med denne kvinnen som ble voldtatt har ikke hun noen verdi? eller er det bare utlendingene vi må tenke på verdien til Anonymous poster hash: 1a902...c8f Er det denne ene hendelsen i Bergen vi diskuterer? Visste ikke det jeg. Visste heller ikke at jeg har sagt at offeret i denne saken ikke har noen verdi. Er visst på tide å legge seg, for jeg sier visst ting jeg ikke mener. Ikke klarer jeg å finne det igjen heller, når jeg leser gjennom tråden. For meg er verdier noe langt mer enn enkeltmenneskers verdi hvis du trenger den tilleggsopplysningen. Denne ene hendelsen??? Det er en helt jævlig sak, voldtatt av 5 utlenkanske menn. Her er forøvrig en artikkel som sier at ALLE overfalls voldtektene i Oslo er begått av utlendinger. http://mobil.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3028203.ece#.UcYrDWQayc0 Anonymous poster hash: 1a902...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå