Gå til innhold

Anbefalte innlegg

så bra med så mange egg Charnelle :)

Takk Cilie, det løfter optimismen når jeg hører det er en god samling egg.

Har tidligere hatt 8 egg og null befruktede. Men også 2 egg og 1 befruktet. Så alt kan skje i morgen.

Alt for spennende dette her...

Fortsetter under...

Charnelle: jeg sitter også og venter på skummeltelefon om hvordan befruktningen gikk. Jeg fikk åtte egg igår så er også superhappy over det, men de snakket om at noen kanskje var umodne, så vi får se hvordan det går. Tror legen rasket med seg rubbel og bit der inne for å bedre oddsene :-) Men har en god følelse plutselig. Tenk, hvis dette går og vi blir gravide, så er vi ifølge ivfkalkulatoren 2 uker og en dag siden befruktelsesdatoen var igår... rart å tenke på (en må jo være optimistisk her). Lykke til på skummeltelefon. 

gruer meg selv til den der skumletelefonen... men får ikke den før eventuelt på tirsdag :) og nervøs for fredag når jeg skal ha ul kontroll på eggstokkene, og til mandag for eventuelt uttak.... generelt bare en stor haug med nervøs og grue-følelser... men er jo aller første gangen på IVF, så :)

krysser fingrene for Charnelle og Kaksy får gode nyheter i dag :)

Cilie-prøver igjen. Krysser fingrene for deg. Er veldig spennende med alt det her er det ikke? At en endelig får hjelp? at det er håp. 

Alle sammen. Fikk super telefon idag, blir innsett av to egg i morgen. Hurra! gleder meg. 

Kaksy - så bra!! :) gratulerer :)

det er veldig spennende, nytt, nervepirrende :) men etter å ha levd i halvannet år og trodd det nesten ikke var håp, til plutselig å få beskjed om at det er håp - stor overgang :) så nå krysser vi alt vi kan for at vi klarer dette og får en baby :)

Annonse

Ser ikke så lyst ut her egentlig.. Tok to forskjellige tester, den ene var negativ og den andre klarer jeg ikke tolke helt. Jeg fikk opp en strek på den men den var helt til høyre på displayet og litt buet. HAr ikke fått noe mens da.Er litt irritert at det skal være så vanskelig.

Cilie-prøver igjen. Krysser fingrene for deg. Er veldig spennende med alt det her er det ikke? At en endelig får hjelp? at det er håp.

Alle sammen. Fikk super telefon idag, blir innsett av to egg i morgen. Hurra! gleder meg.

Hurra! Så bra :D

Charnelle: jeg sitter også og venter på skummeltelefon om hvordan befruktningen gikk. Jeg fikk åtte egg igår så er også superhappy over det, men de snakket om at noen kanskje var umodne, så vi får se hvordan det går. Tror legen rasket med seg rubbel og bit der inne for å bedre oddsene :-) Men har en god følelse plutselig. Tenk, hvis dette går og vi blir gravide, så er vi ifølge ivfkalkulatoren 2 uker og en dag siden befruktelsesdatoen var igår... rart å tenke på (en må jo være optimistisk her). Lykke til på skummeltelefon. 

Lykke til du også kaksy!

Prøver å tenke positivt, men har tidligere både opplevd null befruktede egg av 8 og ett befruktet av to. Er lett å beskytte seg selv med å tenke negativt. Men går alt som smurt er det rart å tenke på at vi blir Mammaer i juni neste år!

Ser ikke så lyst ut her egentlig.. Tok to forskjellige tester, den ene var negativ og den andre klarer jeg ikke tolke helt. Jeg fikk opp en strek på den men den var helt til høyre på displayet og litt buet. HAr ikke fått noe mens da.Er litt irritert at det skal være så vanskelig.

Vizzy jeg synes du skal ha postiv test idag! Skal du ta blodprøve?

Nei, jeg har ikke planlagtt noe blodprøve. Regner med mensen dukker opp etter hvert. Hvis ikek tar jeg en ny test i morgen eller dagen etter. 

Vizzy jeg synes du skal ha postiv test idag! Skal du ta blodprøve?

å nei ;( jeg som hadde håpet at noen andre i hvert fall skulle klare det :( vet godt hvordan du har det... mensen dukker ikke opp her før noen dager etter jeg har slutta på cyclogest tenker jeg... har aldri fått mens på testdag selv om det har vært negativt....

dRITT dritt dritt!!

Annonse

huff, føler virkelig med dere :( negativ test er det værste, det og når man får mensen når man håper på noe annet :( håper virkelig dere får en positiv test snart, for unner ingen den følelsen

Gratulerer. Kjempeflott,lykke til i morgen.

Har du sluttet på cyclogesten enda? 

å nei ;( jeg som hadde håpet at noen andre i hvert fall skulle klare det :( vet godt hvordan du har det... mensen dukker ikke opp her før noen dager etter jeg har slutta på cyclogest tenker jeg... har aldri fått mens på testdag selv om det har vært negativt....

dRITT dritt dritt!!

Har du sluttet på cyclogesten enda? 

dRITT dritt dritt!!

nei... har jo egentlig testdag til fredag... men satt jo inn på likt med deg...

skal ta en ny urinprøve i morra, for sikkerhetsskyld... men føler det på hele kroppen at den er negativ, pluss at den var negativ på rd 12...

Trist at det ikke har gått bra for alle sammen her :( kan ikke forestille meg hvordan det føles , men bare prøv å tenke på neste forsøk. Jeg gjør det selv når jeg får negative tanker om forsøket, trøster meg selv om at jeg kan ta et nytt forsøk igjen så fort det lar seg gjøre.

har prøvd bare tenke på alt mulig rart enn alt med ruging å gjøre :P er på rugedag 7 og har svaaak svak positiv test, vet ik om det bare er eggløsningsprøyta som fortsatt sitter eller om det faktisk er en liten spire der inne! De sier jo at sprøyta skal være ute av kroppen etter 10 dager.

Har bestemt meg for å teste hver eneste dag så jeg slipper å gå rundt og ha forhåpninger for så å bli knust, heller bygge seg opp til et negativt eller positivt svar og være sikker enn å tenke at det er like stor sjanse, skjønner ikke hvordan andre klarer vente til testdag :P

så bra Sunfly :) gratulerer så masse :) håper de begge 2 sitter :)

sitter selv å håper at om jeg kan sette inn, at jeg kan sette inn 2. tenker det kan bli tvillinger, men om det ikke blir det så er det større håp for at den ene fester seg om ikke annet :) så det er bare å fortsatt sitte og vente på at det blir fredag og ul.... tiden går ekstremt sakte  :P

Da var skumletelefonen tatt og av 7 egg er det 2 som er befruktet og gode nok til å sette inn. Men må ringe de i morgen tidlig for å få dette bekreftet. Herregud, dette er skikkelig pining...

Overlever begge to blir det til at jeg setter begge inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...