Gå til innhold

Oh,shit... tok hun fly kledd som dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev at hun bør tåle negative tilbakemeldinger. Og det står jeg ved. Men som nevnt tidligere tror jeg Rannveig har tatt med dette i regnestykket når det kommer til bloggen sin. Hun kan jo feks velge å moderere kommentarer før de legges ut, men det gjør hun ikke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrefred, ta deg en bolle, hissigfrans.

Anonymous poster hash: 3e058...18a

Skrevet

Jeg skrev at hun bør tåle negative tilbakemeldinger. Og det står jeg ved. Men som nevnt tidligere tror jeg Rannveig har tatt med dette i regnestykket når det kommer til bloggen sin. Hun kan jo feks velge å moderere kommentarer før de legges ut, men det gjør hun ikke.....

Det tror jeg også, alle de negative kommentarene har blitt en del av imaget hennes og noe hun på en måte er stolt av. Hun sletter jo kommentarer som er konstruktive og langt fra slemme, mens hun lar de grimmeste stå.

Det at mange har morro av å være slemme med henne er noe hun bygger videre på, kanskje for å skille seg ut i jungelen av rosabloggere som bare lar de rosenrøde kommentarene slippe gjennom? Har jo blitt sånn nå at folk leser bloggen hennes for å se hva hun gjør, skriver eller kle seg i for å provosere og for å lese kommentarene hun får på det.

Anonymous poster hash: e89fb...71d

Skrevet

Nei, det var ikke fint, men hvorfor skal dere dømme henne? Gjorde sikkert masse dumt og rart når dere var 20 dere også.

Anonymous poster hash: bd2c2...98b

Nope, jeg tok ikke fly naken som 20-åring. Hadde da også veldig fin modellkropp og gikk med korte skjørt og singletter. Ikke med BH og shorts man ikke får igjen glidelåsen på.

Anonymous poster hash: 0b2da...4c9

Skrevet

Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk?

Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid.

Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit.

Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn.

Det sier mye mer om deg som person at du synes det er greit å skrive dritt om henne, enn det gjør om henne. Dette høres ut som noe fra barneskolen. "Jammen, han gikk jo i de stygge klærne, da fortjente han å bli mobbet". Ærlig talt.

Hvor leser du at jeg syntes det er greit at folk skriver dritt om henne? Ærlig talt!

Du skriver at hun må tåle det. Det tolket jeg som at du synes det er greit. Og uansett om hun tåler det eller ikke, så bør folk holde seg for gode til å slenge dritt anonymt på nett. Særlig voksne folk.

Så du mener at å si at man er upassende kledd er det samme som å slenge dritt? Jeg kaller henne verken dum, uansvarlig, "harry" (gjengangerord her inne gitt) og andre ting, jeg bare synes at folk ikke skal kle seg sånn når de er ute. På stranda - greit, på offentlige flyplasser, butikker osv - ikke greit.

Skrevet

Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk?

Jeg har to døtre. Hvis noen av dem starter blogg med bilder i borat-badedrakt og går nesten naken på flyplassen så vil dem høre sannhetens ord fra meg ja. Og ¨høre at de ikke må bli overrasket over folks sterke reaksjoner på å blande bikinibilder med puppestellet ute og barnebilder i en og samme blogg. Jeg håper at mine døtre får seg utdanning og jobb når de er 20 år. Om de blir mødre før den tid får så være, men da vil jeg stille krav til at de går ferdig videregående og får seg videreutdanning eller fast jobb, og jeg skal avlaste dem med barnet/barna så godt jeg kan.

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid.

Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit.

Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn.

Det sier mye mer om deg som person at du synes det er greit å skrive dritt om henne, enn det gjør om henne. Dette høres ut som noe fra barneskolen. "Jammen, han gikk jo i de stygge klærne, da fortjente han å bli mobbet". Ærlig talt.

Hvor leser du at jeg syntes det er greit at folk skriver dritt om henne? Ærlig talt!

Du skriver at hun må tåle det. Det tolket jeg som at du synes det er greit. Og uansett om hun tåler det eller ikke, så bør folk holde seg for gode til å slenge dritt anonymt på nett. Særlig voksne folk.

Så du mener at å si at man er upassende kledd er det samme som å slenge dritt? Jeg kaller henne verken dum, uansvarlig, "harry" (gjengangerord her inne gitt) og andre ting, jeg bare synes at folk ikke skal kle seg sånn når de er ute. På stranda - greit, på offentlige flyplasser, butikker osv - ikke greit.

Nei, men jeg synes måten man sier det på her inne, er å slenge dritt. Og da mener jeg ikke kun denne tråden, men de 4-5 andre trådene som har vært laget om samme blogg de siste 2 dager. Det har vært mange ufine kommentarer. Synes litt synd på jenta som eier bloggen. Det er ikke alltid folk har det så bra med seg selv som de gir uttrykk for. Jeg snakket altså ikke om samtlige i denne tråden da jeg skrev "skjerp dere", det var kun til de som føler seg truffet.

Skrevet

Herregud for en stygg jente. Ser ut som en parodi av et eller annet... Går det an??? Det verste er at hun hadde sikkert sett fin ut uten det stygge leppestift pluss leppe forstørrelse. 

Anonymous poster hash: 8fc9e...4e7
Skrevet (endret)

Jeg må medgi at jeg hadde en del rimelig crazy antrekk da jeg var 20 (vi snakker Spice Girls møter Marilyn Manson/Monroe med innslag av glitter, alvevinger og tiara) som jeg blir litt flau over nå, MEN ...

1) Jeg kledde meg relativt anstendig.

2) Jeg la ikke ut bilder av meg selv på nett (nå var vel internet knapt funnet opp, da)

3) JEG VAR STUDENT - IKKE (snart) TOBARNSMOR!!!

Det kan jo være at Frk. Heittman blir flau over sine "stunts" når hun er midt i 30-årene?

Synes ikke vi skal være for harde mot henne. Hun er jo faktisk bare pikebarnet. Hun har helt sikkert ikke hatt det så lett; blitt gravid som tenåring, bodd på lite sted, fremstår (fra et pedagogisk perspektiv) som litt "svak" osv.

Jeg tenker at Limelight som produserer "Unge Mødre" har opptrådt uetisk i den forstand at de har eksponert en pike som egentlig burde skjermes mot seg selv.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive noe fornuftig eller noe smart jeg har sittet å tenkt på, men tror det holder med "kvinnfolk asså":p

Skrevet

Jeg har to døtre. Hvis noen av dem starter blogg med bilder i borat-badedrakt og går nesten naken på flyplassen så vil dem høre sannhetens ord fra meg ja. Og ¨høre at de ikke må bli overrasket over folks sterke reaksjoner på å blande bikinibilder med puppestellet ute og barnebilder i en og samme blogg. Jeg håper at mine døtre får seg utdanning og jobb når de er 20 år. Om de blir mødre før den tid får så være, men da vil jeg stille krav til at de går ferdig videregående og får seg videreutdanning eller fast jobb, og jeg skal avlaste dem med barnet/barna så godt jeg kan. Anonymous poster hash: 0b2da...4c9

Du kan stille krav å mene akkurat hva du vil til du blir blå i trynet, men når barna dine er over 18 år har du faktiske ikke en dritt du skulle ha sagt! Jeg kan garantere at hun vil gjøre akkurat hva hun vil uansett hva du måtte mene! Var du nikkedukke for mora di når du var 20 år?!

Anonymous poster hash: b4398...455

Skrevet

Jeg har to døtre. Hvis noen av dem starter blogg med bilder i borat-badedrakt og går nesten naken på flyplassen så vil dem høre sannhetens ord fra meg ja. Og ¨høre at de ikke må bli overrasket over folks sterke reaksjoner på å blande bikinibilder med puppestellet ute og barnebilder i en og samme blogg. Jeg håper at mine døtre får seg utdanning og jobb når de er 20 år. Om de blir mødre før den tid får så være, men da vil jeg stille krav til at de går ferdig videregående og får seg videreutdanning eller fast jobb, og jeg skal avlaste dem med barnet/barna så godt jeg kan. Anonymous poster hash: 0b2da...4c9
Du kan stille krav å mene akkurat hva du vil til du blir blå i trynet, men når barna dine er over 18 år har du faktiske ikke en dritt du skulle ha sagt! Jeg kan garantere at hun vil gjøre akkurat hva hun vil uansett hva du måtte mene! Var du nikkedukke for mora di når du var 20 år?!

Anonymous poster hash: b4398...455

Hehe, likte den! Stille krav til en 20 åring? Ja det er jo lov å prøve, tror ikke den innstillingen får deg så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...