Gå til innhold

Oh,shit... tok hun fly kledd som dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... Det kan da ikke ha vært ok? Er det ikke regler for påkledning? Og herregud en topp på utsiden av den bh en hadde ikke skada...

Anonymous poster hash: 3b088...6b7

Skrevet

Oisann! Skjer med åpen smekk?

Anonymous poster hash: 0d4bd...e01
Skrevet

Huff, jeg vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort hvis dette hadde vært datteren min, eller en person jeg måtte sitte ved siden av på flyet! Håper flyvertinnene sa i fra til henne at litt mer klær må på for å få lov til å komme ombord på flyet! HI

Anonymous poster hash: c462f...f43
Skrevet

Ha ha, har ikke sett denne bloggen før. Den er jo hysterisk morsom! Tipper denne grenseløse frøkna ler hele veien til banken :-) (men litt trist at det er barn inni bildet)

Skrevet

Det var faktisk litt drøyt ja... Fint at jenta er fornøyd med seg selv og liker å vise seg fram på en blogg, det får bli hennes sak. Men det går an å utvikle en tanke anstendighetsfølelse for hva som er greit å gå med i full offentlighet (ser bort i fra strand og basseng). 

Skrevet

Jeg klarer ikke å se forbi hår og lepper. Hva hun har på seg blir nesten helt uvesentlig.

Anonymous poster hash: f66ed...c63
Skrevet

Huff, flaut :(

Anonymous poster hash: a4e69...8bb
Gjest Lagå
Skrevet

Hadde jeg funnet slike bilder av mamma på nettet vet jeg ærlig talt ikke om jeg kunne tatt henne seriøst lenger

Skrevet

Forferdelig. Drama-mama de-luxe!!!

Anonymous poster hash: baa78...eaa
Skrevet

Du godeste ... med fare for å høres ut som en snerpete tante på 84: Det er kanskje ikke så rart at skandinaviske jenter har et ... noe ... frynsete rykte i Syd-Europa :P

Har også lyst til å si noe om trekk på flyet og at det ikke er bra å "bli kald over nyrene", men det gjør jeg ikke ... går heller og tar en kopp kaffe, et stykke fyrstekake og legger litt kabal.

Stemmer i og tilføyer - I himlenes navn og kjære vene ....

Ikke ofte jeg reagerer på hvordan folk går kledd eller ser ut, men her satt jeg nesten kaffen i halsen.

Skrevet

Ai :P Den der var ikke akkurat lekker..... :blink:

Stakkars......

Skrevet

Oj....Finner ikke ord. Jeg tenkte før jeg så bildet; "hva i all verden kan man kritisere folk for når man skal ut og fly..Men vet jo ikke hvor de skal hen når man går av"..Skal man rett til bryllup (og dermed flyr i "galla"), eller man blir hentet for og dra rett til stranda, eller man skal opereres eller noe..Ja, altså..Jeg synes folk kan ha på mye rart på fly, UTEN at jeg tenker "hva i all...."...

Men og fly naken er vel unødvendig..Og om hun ikke var naken, så er dette så nært man kan komme, uten og være i netton.... Faktisk, om noen hadde sitte i bikin og en slik "gjennomsiktig" strandtunika som er så populært nå, hadde jeg ikke reagert..SOm sagt, skal sikkert rett til stranda (avhenger av desitnasjonen selvsagt!!!!He.he). På fly til svalbard hadde det nok vært noe jeg reagerte på..Men la oss si på flyet til Alicante f.eks...), men dette.....

Er vel strengt tatt ikke fin elller sexy i NOEN som helst sammenheng...Ikke passende andre steder enn "red Light District,- om man sitter/står i et av vinduene der........

Igjen, jeg kritiserer sjelden folks klestil, barn eller ikke, men kler man seg slik...Ja, en bikini, uten mer til hadde vært mer "tekkelig", mener jeg.

Anonymous poster hash: 00892...0e5
Skrevet

Mamma'n min har lært meg at om man ikke har noe pent å si, så skal man ikke si noen ting. Såh.. Jah..

Skrevet

Haha! Jeg hater egentlig sånne blogger, men dette var jo faktisk så sjokkerende at det var litt underholdende. Litt sånn "til skrekk og advarsel" følelse.

Anonymous poster hash: 3bae7...0cb
Skrevet

Det er jo ganske innlysende at dama kler seg sånn fordi hun ønsker å sjokkere og skape debatt. Da får hun masse klikk på bloggen sin, noe som igjen medfører oppmerksomhet og penger.

Sånt tull gidder jeg ikke støtte. Skal aldri mer klikke på den bloggen. Det er barn i bildet og dama burde egentlig vært beskyttet mot seg selv.

Anonymous poster hash: 3e233...e3b

Gjest Skofantomet
Skrevet

Der er ikke ofte jeg blir målløs, men.............

Skrevet

Regner med hun hadde med en bukse og genser i veska si :-) 

Skrevet

Men... 

Jeg syns hun ser møkkete ut i sandkassa, har hun lekt seg dagen lang på stranden eller? hihi. 

Hvorfor er hun uvenn med de andre hun egentlig reiste med??

Anonymous poster hash: 1b601...abc
Skrevet

Hun hadde nok skjorte i vesken sin, men LIKEVEL da. :o bare at man stiller seg slik og tar bilder på en flyplass. Helt greit å være stolt av kroppen sin, og kroppen hennes er fin, men slik avkledning gjør bare at hun virker trashy og vulgær.

Til deg over: tror de er med på charterfeber. De får ikke lov å si så mye om hvorfor de er der nede. De reiste ikke sammen "frivillig" men rannveig mener at de andre bare fester og fjaser og at de ikke inkluderer henne, som tross alt er gravid. Dermed har hun kalt dem drittunger osv. på bloggen sin. Det er nok mye pga at en av de andre er øverst på topplisten, for nå klatret hun rett opp mange plasser selv.

Hun har nå blitt enig med de som styrer turen at det var best at hun dro hjem før lørdag, som var den opprinnelige planene. Tror kanskje det lureste hadde vært om hun holdt seg hjemme. Jeg mener, sur fordi de barnløse 18-åringene hun drar med fester? Hva trodde hun de skulle der nede??!! Men når medieeksponering er øverst på lista, så tar man noen dumme valg. Synd for ungene, og henne selv om ti år, når hun ser tilbake på hav hun har sagt og gjort offentlig. :/

Anonymous poster hash: baa78...eaa
Skrevet

Men hvor er foreldrene?? Greit nok at hun er myndig og alt det der, men jeg hadde faktisk protestert vilt om det var min datter!

Anonymous poster hash: 26dbf...df5

Skrevet

Pent er det jo ikke, men det skader jo ingen. Hun viser ikke frem mer enn folk bør ha sett før. Egentlig burde det ikke være noe å henge seg opp i at enkelte har en veldig ulik smak som meg selv, men jeg må inrømme at jeg ikke klarer å ta noen som ser sån ut (spessielt hår og lepper) seriøst.

Anonymous poster hash: f66ed...c63
Skrevet

Sjokkerende, og blir enda mer sjokkerende fordi hun viser gravidmagen.

Hun er slank og har pen hud, for all del. Men hverken barn eller voksne liker vel å få en slik gravidmage rett i synet.

Anonymous poster hash: aaaed...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...