Gå til innhold

Oh,shit... tok hun fly kledd som dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Nå tror jeg at disse DiB-frøknene som hyler om at hvis man kritiserer R.H. så er man sjalu og prippen kommer til å holde kjeft. INGEN kan være sjalu på noe sånt... Djizez

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du godeste ... med fare for å høres ut som en snerpete tante på 84: Det er kanskje ikke så rart at skandinaviske jenter har et ... noe ... frynsete rykte i Syd-Europa :P

Har også lyst til å si noe om trekk på flyet og at det ikke er bra å "bli kald over nyrene", men det gjør jeg ikke ... går heller og tar en kopp kaffe, et stykke fyrstekake og legger litt kabal.

Jeg kommer over og tar med moccabønner og kamferdrops, når babyen er ute kommer jeg med sherryen. 

Har forresten underbukser som er større enn den shortsen, men det er vel sånn det er å være gæmlis

Skrevet

Oi den var drøy.... Jeg tenkte at det sikkert ikke var så ille å at dama må få gå som hun vil, men dette var for drøyt..... huff!!

Hvorfor i alle dager går hun slik? Hun hadde gjort vært så mye penere med en løs sommerkjole feks for hun er jo veldig fin gravid! Hjelpes......... Og de leppene ???

Anonymous poster hash: 34026...769
Skrevet

Lurer på hvem som har overbevist henne om at rosa leppestift er pent.

Anonymous poster hash: 7cb05...1a8
Skrevet

Har hun vært med i "unge mødre"?

Ang antrekket så ble jeg i grunnen bare målløs.

Skrevet

Men hvor er foreldrene?? Greit nok at hun er myndig og alt det der, men jeg hadde faktisk protestert vilt om det var min datter!

Anonymous poster hash: 26dbf...df5

Vel, når datteren din er over 20 så har du jo ingenting du skulle sagt.

Anonymous poster hash: 13a85...b5f

Skrevet

Må nesten le litt av dere og, hun håver jo inn på bloggen. Vi klikker (jada jeg leser den selv) og hun tjener veldig gode penger. Om det er verdt det er jo en annen sak men vel, helt dum kan hun ikke være nei.

Anonymous poster hash: 54361...868

Skrevet

Har hun vært med i "unge mødre"?

Ang antrekket så ble jeg i grunnen bare målløs.

Ja hu har det.

Huff..

Skrevet

Du godeste ... med fare for å høres ut som en snerpete tante på 84: Det er kanskje ikke så rart at skandinaviske jenter har et ... noe ... frynsete rykte i Syd-Europa :P

Har også lyst til å si noe om trekk på flyet og at det ikke er bra å "bli kald over nyrene", men det gjør jeg ikke ... går heller og tar en kopp kaffe, et stykke fyrstekake og legger litt kabal.

Ha, Ha ,ha :D

Skrevet

Omg! Jeg har aldri før kritisert noen for hvordan de kler seg, men engang blir den første.. Det er det mest harry jeg har sett i litt liv, uff. Men jeg lurer på om hun er sånn i virkeligheten eller om det er et spill for galleriet for å dra inn penger på bloggen!' Hvem med selv en halv hjernecelle kler seg sånn? Og den fake hårmanken, overdreven bruk av fake tan og sikkert sol, samt den grusomme lebestiften... Har aldri sett noe jævligere! Håper noen rundt henne har vett til å si fra, hun er sikkert smashing naturlig..

Skrevet

Hun hadde sikkert vært smashing naturlig hvis hun hadde noe naturlig :P

Restylane, silikon, extensions, spray tan.. Jada.

Anonymous poster hash: ba577...946
Skrevet

Jeg hadde følt meg veldig beklemt om et så lettkledd menneske, gravid eller ikke, skulle sitte ved siden av meg i flere timer på et fly. Det blir for intimt, og det er rett og slett hensynsløst overfor medpassasjerer å reise i to baklommer og et perlekjede. 

Skrevet

Haha, nå lo jeg godt!:-)

Anonymous poster hash: faa2a...bd7

Skrevet

Her er det for mye å ta tak i, så jeg tror jeg tusler etter deg i filttøflene mine og spanderer et kamferdrops om du ikke får kabalen til å gå opp. oioioi...

Skrevet

Ser magen hennes og merker jeg er litt misunnelig på at hun ikke har fått strekkmerker! Her sitter jeg med et barn på samme alder som nc og magen min ser ut som et flammehav med strekkmerker! Flat mage men ser ikke ut. Heldig hun er! Men synes nok hun burde tatt på seg en shorts som passet og en hel singlett på flyturen, dette er strand klær hun gikk med der.

Anonymous poster hash: 73816...11d

Skrevet

Kan være enig i att det ikke var det flotteste antrekket, men det finnes da mye rare antrekk og mennesker som går i de. Mobbing ser jeg iallefall blant mange ikke slutter i skolealder.

Var jo pent når noen skreiv i kommentatorfeltet til rannveig at de håpet at babyen hennes døde...skremmende!

Signerer denne. Fint å ha deg tilbake, khm, du er en motvekt som trengs her.

Skrevet

Nei, det var ikke fint, men hvorfor skal dere dømme henne? Gjorde sikkert masse dumt og rart når dere var 20 dere også.

Anonymous poster hash: bd2c2...98b

Skrevet

Nei, det var ikke fint, men hvorfor skal dere dømme henne? Gjorde sikkert masse dumt og rart når dere var 20 dere også.

Anonymous poster hash: bd2c2...98b

Hehehe... tror neppe det har eksistert så veldig mange av denne kaliberen her. Håper ikke det hvertfall.

Anonymous poster hash: fe267...976

Skrevet

Men hvor er foreldrene?? Greit nok at hun er myndig og alt det der, men jeg hadde faktisk protestert vilt om det var min datter!

Nei, som jeg sa så er hun myndig. Men å protestere vilt hadde jeg gjort selv om han hadde vært 50!! Barna mine er jo barna mine uansett hvor gamle de/jeg blir...

Skrevet

Nei, som jeg sa så er hun myndig. Men å protestere vilt hadde jeg gjort selv om han hadde vært 50!! Barna mine er jo barna mine uansett hvor gamle de/jeg blir...

Mente "hun", ikke han!

Skrevet

Hei på dere.

vill ikke at dere hopper på andre mennesker,om det ikke blir en annen tone på denne tråden må vi slette den.

Takk for at dere forstår.

Skrevet

Min første tanke er at denne jenta har store personlige problemer...

Skrevet

Hvis man har en offentlig blogg så får man tåle tilbakemeldinger. Noen er selfølgelig alt for drøye, noe som er unødvendig. Men man må regne med å få kritikk. 

Anonymous poster hash: d66ad...6e6
Skrevet

Hvis man har en offentlig blogg så får man tåle tilbakemeldinger. Noen er selfølgelig alt for drøye, noe som er unødvendig. Men man må regne med å få kritikk.

Anonymous poster hash: d66ad...6e6

Ja men å si at man ønsker noen død er langt langt over streken. Kritikk av antrekk osv er greit. Men får da være måte på hvor slem man skal være. Heldigvis er denne tråden ryddet nå:)

Skrevet

Hehe, kan ikke annet enn å le av denne stakkars jentungen her.. hun vet nok dessverre ikke sitt eget beste..

Burde vel gjerne vært beskyttet mot seg selv..

Anonymous poster hash: 52a87...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...