Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #53 Skrevet 21. juni 2013 Hvis man har en offentlig blogg så får man tåle tilbakemeldinger. Noen er selfølgelig alt for drøye, noe som er unødvendig. Men man må regne med å få kritikk. Anonymous poster hash: d66ad...6e6 Ja men å si at man ønsker noen død er langt langt over streken. Kritikk av antrekk osv er greit. Men får da være måte på hvor slem man skal være. Heldigvis er denne tråden ryddet nå Anonymous poster hash: 73816...11d "Noen er selfølgelig alt for drøye, noe som er unødvendig." Les: Ja, noen går langt over streken og dét mener jeg at man virkelig ikke skal godta. Anonymous poster hash: d66ad...6e6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #54 Skrevet 21. juni 2013 Morsomt at Rannveig valgte å slette kommentaren min, som både var saklig og ikke inneholdt stygge ord, men godkjenner ren drittkasting (?). I alle fall, jeg synes det er utrolig at mange her inne "støtter" Rannveig i denne diskusjonen. Selfølgelig skal man ikke si til en person at man ønsker det går dårlig med graviditeten på grunn av måten personen kler seg på, men hva i alle dager?! Les kommentarfeltet og se hvor mye dritt hun får, denne dritten vil mest sannsynlig barna hennes også få om få år. Barn kan, som de fleste vet, være grusomme mot hverandre og jeg hadde angret veldig dersom mine barn måtte lide på grunn av hvordan jeg hadde fremstilt meg selv på internett. Vil ikke tro det er usannsynlig at andre barn vil slenge kommentarer, plage og kanskje gå så langt som å mobbe barna til en "jente" som utleverer seg selv på den måten. I tillegg ville det ikke forundret meg dersom andre foreldre hadde nektet sine barn å leke med hennes barn på bakgrunn av bilder/bloggen. Jeg er selv en ung mor og er veldig "for" individualitet og at man skal være stolt av seg selv, men jeg ville satt barna mine først. De fleste er nok meget klar over hvilken mottakelse slike bilder, og slike blogger generelt, kommer til å få, og da burde de virkelig være forsiktig med å tøye disse grensene når det lett kan være på bekostning av sine egne barn. At enkelte kan mene at det hun gjør er greit.. Herregud. Anonymous poster hash: d66ad...6e6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #55 Skrevet 21. juni 2013 Har ikke giddet å lese hele denne tråden. Herlighet er det en gjeng med fjortisser som sitter her inne for tiden?? Rakker ned og dømmer en person på grunn av hvordan hun kler seg? Er ikke ALT av meninger man trenger å dele. Fy skam dere! Anonymous poster hash: b0928...1c5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #56 Skrevet 21. juni 2013 Får litt "iselin i paradise hotel"-følelse Anonymous poster hash: 6e589...f41
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #57 Skrevet 21. juni 2013 Har ikke giddet å lese hele denne tråden. Herlighet er det en gjeng med fjortisser som sitter her inne for tiden?? Rakker ned og dømmer en person på grunn av hvordan hun kler seg? Er ikke ALT av meninger man trenger å dele. Fy skam dere! Anonymous poster hash: b0928...1c5 Hun som skal skamme seg, og det handler ikke bare om klærne. Hele henne er veldig useriøs. Ikke ett bra forbilde for unge jenter og mødre. Hva forventer bloggere egentlig? At alt som sies om de er bare positivt og at ingenting de gjør skal settes spørsmålstegn ved? Anonymous poster hash: cd597...4b3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #58 Skrevet 21. juni 2013 OMG!!! Orange hud, platina hår og rååååsa leppestift!! Najs! Hu er jo drit støgg, fysj... Anntrekket kommer jo helt i skyggen av den grusomme looken hennes. Anonymous poster hash: 30be8...e28
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #59 Skrevet 21. juni 2013 Morsomt at Rannveig valgte å slette kommentaren min, som både var saklig og ikke inneholdt stygge ord, men godkjenner ren drittkasting (?). I alle fall, jeg synes det er utrolig at mange her inne "støtter" Rannveig i denne diskusjonen. Selfølgelig skal man ikke si til en person at man ønsker det går dårlig med graviditeten på grunn av måten personen kler seg på, men hva i alle dager?! Les kommentarfeltet og se hvor mye dritt hun får, denne dritten vil mest sannsynlig barna hennes også få om få år. Barn kan, som de fleste vet, være grusomme mot hverandre og jeg hadde angret veldig dersom mine barn måtte lide på grunn av hvordan jeg hadde fremstilt meg selv på internett. Vil ikke tro det er usannsynlig at andre barn vil slenge kommentarer, plage og kanskje gå så langt som å mobbe barna til en "jente" som utleverer seg selv på den måten. I tillegg ville det ikke forundret meg dersom andre foreldre hadde nektet sine barn å leke med hennes barn på bakgrunn av bilder/bloggen. Jeg er selv en ung mor og er veldig "for" individualitet og at man skal være stolt av seg selv, men jeg ville satt barna mine først. De fleste er nok meget klar over hvilken mottakelse slike bilder, og slike blogger generelt, kommer til å få, og da burde de virkelig være forsiktig med å tøye disse grensene når det lett kan være på bekostning av sine egne barn. At enkelte kan mene at det hun gjør er greit.. Herregud. Anonymous poster hash: d66ad...6e6 Det at hun er så utskjelt og mobbet er jo noe hun spiller veldig på, at folk er så slemme med henne. Derfor lar hun de slemme kommentarene stå også sletter hun konstruktiv kritikk. Vet ikke helt hva tanken hennes bak den strategien er, men hun tjener jo penger på bloggen så hensikten hennes blir vel oppnådd. Jeg velger å tro at hun provoserer med vilje, hun var jo fortvilet over at overgangsstønaden forsvinner så fort den nye babyen er født og hun trengte jobb. Ved å lage en så "provoserende" blogg får hun jo flere og flere treff og tjener etterhvert ganske greit på bloggen sin. Hun er så ung at hun fremdeles lever i nuet og har lite innsikt i hvordan dette kan skade både henne og familien hennes på sikt... Anonymous poster hash: e89fb...71d
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 21. juni 2013 #60 Skrevet 21. juni 2013 Er det bare meg som ikke reagerer så kraftig på dette antrekket? Husk på at hun er i syden når bildet er tatt, og i syden går man gjerne i litt andre klær enn man har på seg i Norge. Hun er også gravid, noe som gjør at man blir varmere enn ellers. Dessuten ville hun sikkert vise seg litt fram på bloggen, så hun fikk tatt bildet i det antrekket og så regner jeg med hun slengte på en singlet eller noe når hun gikk inn på flyplassen. Men dere er kanskje ikke i stand til å tenke så langt. At hun ikke har kneppet shortsen igjen reagerer jeg overhodet ikke på. Ikke alle gidder å bruke mange tusen på gravideklær som man kun kan bruke en kort tid. Om hun vil ha blondt hår og rosa leppestift er det vel hennes valg, hun synes det er fint. Tror dere alle rundt dere synes at alt dere liker er pent? Skjerp dere.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 21. juni 2013 #61 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk?
Light of my life Skrevet 21. juni 2013 #62 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #63 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Om jeg hadde en datter som Rannveig som slett ikke går av veien for å mobbe andre (til og med mobbe "venninnen" som ligger på sykehus med premature baby) så tror jeg at jeg hadde håpet hun ville lære noe av å bli "mobbet" litt tilbake. What goes around comes around.... Anonymous poster hash: ec401...90f
Ikkenonick Skrevet 21. juni 2013 #64 Skrevet 21. juni 2013 Jeg tror egentlig at under alt sammen så er det ei pen jente... Men jeg klarer ikke helt å skjønne henne, eller andre jenter som har denne looken, ser de virkelig ikke selv at ducklips i rosa, gjennombleika hår og "nesten naken" ikke er videre pent? (Altså, jeg skjønner jo at DE SELV liker de det ser i speilet) Kanskje hun våkner opp en dag og selv ser at stilen hennes kanskje ikke er sånn innmari sexy og fin, man får bare håpe på det. Utover det har jeg ikke lest noe av bloggen mv, og kan dermed ikke uttale meg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #65 Skrevet 21. juni 2013 Morsomt at Rannveig valgte å slette kommentaren min, som både var saklig og ikke inneholdt stygge ord, men godkjenner ren drittkasting (?). I alle fall, jeg synes det er utrolig at mange her inne "støtter" Rannveig i denne diskusjonen. Selfølgelig skal man ikke si til en person at man ønsker det går dårlig med graviditeten på grunn av måten personen kler seg på, men hva i alle dager?! Les kommentarfeltet og se hvor mye dritt hun får, denne dritten vil mest sannsynlig barna hennes også få om få år. Barn kan, som de fleste vet, være grusomme mot hverandre og jeg hadde angret veldig dersom mine barn måtte lide på grunn av hvordan jeg hadde fremstilt meg selv på internett. Vil ikke tro det er usannsynlig at andre barn vil slenge kommentarer, plage og kanskje gå så langt som å mobbe barna til en "jente" som utleverer seg selv på den måten. I tillegg ville det ikke forundret meg dersom andre foreldre hadde nektet sine barn å leke med hennes barn på bakgrunn av bilder/bloggen. Jeg er selv en ung mor og er veldig "for" individualitet og at man skal være stolt av seg selv, men jeg ville satt barna mine først. De fleste er nok meget klar over hvilken mottakelse slike bilder, og slike blogger generelt, kommer til å få, og da burde de virkelig være forsiktig med å tøye disse grensene når det lett kan være på bekostning av sine egne barn. At enkelte kan mene at det hun gjør er greit.. Herregud. Anonymous poster hash: d66ad...6e6 Det at hun er så utskjelt og mobbet er jo noe hun spiller veldig på, at folk er så slemme med henne. Derfor lar hun de slemme kommentarene stå også sletter hun konstruktiv kritikk. Vet ikke helt hva tanken hennes bak den strategien er, men hun tjener jo penger på bloggen så hensikten hennes blir vel oppnådd. Jeg velger å tro at hun provoserer med vilje, hun var jo fortvilet over at overgangsstønaden forsvinner så fort den nye babyen er født og hun trengte jobb. Ved å lage en så "provoserende" blogg får hun jo flere og flere treff og tjener etterhvert ganske greit på bloggen sin. Hun er så ung at hun fremdeles lever i nuet og har lite innsikt i hvordan dette kan skade både henne og familien hennes på sikt... Anonymous poster hash: e89fb...71d Jeg er ett år eldre en henne og ville aldri oppført meg på den måten, så jeg kan ikke si meg enig i at "hun er så ung at", men resten av det du skriver er jeg helt enig i. - #54 Anonymous poster hash: d66ad...6e6
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 21. juni 2013 #66 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid. Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #67 Skrevet 21. juni 2013 Det er da mange blogger som er slettet, så det er ikke sikkert at barnet noensinne vil få se akkurat denne bloggen. Men jeg regner uansett med at mora vil fortsette med sin vågale klesstil. Anonymous poster hash: aaaed...09d
Light of my life Skrevet 21. juni 2013 #68 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid. Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit. Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #69 Skrevet 21. juni 2013 Det er da mange blogger som er slettet, så det er ikke sikkert at barnet noensinne vil få se akkurat denne bloggen. Men jeg regner uansett med at mora vil fortsette med sin vågale klesstil. Anonymous poster hash: aaaed...09d Tror nok ikke de bildene der forsvinner med det samme uansett om Rannveig sletter dem/bloggen Anonymous poster hash: d66ad...6e6
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 21. juni 2013 #70 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid. Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit. Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn. Det sier mye mer om deg som person at du synes det er greit å skrive dritt om henne, enn det gjør om henne. Dette høres ut som noe fra barneskolen. "Jammen, han gikk jo i de stygge klærne, da fortjente han å bli mobbet". Ærlig talt.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #71 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid. Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit. Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn. Enig i at hun må tåle tilbakemeldinger. Mulig er hun "smart nok" til å vite hvordan hun får oppmerksomhet og tjener penger på det, men fremdeles "dum nok" til å ta sjansen på at mye kan gå utover barna hennes. Anonymous poster hash: d66ad...6e6
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 21. juni 2013 #72 Skrevet 21. juni 2013 Lurer på om dere er sånne foreldre som synes det er greit at barnet deres mobber andre barn? Fordi de liksom fortjener det, eller "ber" om det? Dere går iallefall foran med et nydelig eksempel.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #73 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid. Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit. Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn. Det sier mye mer om deg som person at du synes det er greit å skrive dritt om henne, enn det gjør om henne. Dette høres ut som noe fra barneskolen. "Jammen, han gikk jo i de stygge klærne, da fortjente han å bli mobbet". Ærlig talt. Var ikke jeg som skrev det du siterer, men som blogger, forfatter, musiker osv. må man da vitterlig tåle kritikk. Det betyr likevel ikke at det er greit å kalle folk både det ene og det andre, men negative tilbakemeldinger er man meget klar over at man risikerer å få hvis man selv velger å skrive en blogg etc. Anonymous poster hash: d66ad...6e6
Light of my life Skrevet 21. juni 2013 #74 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid. Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit. Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn. Det sier mye mer om deg som person at du synes det er greit å skrive dritt om henne, enn det gjør om henne. Dette høres ut som noe fra barneskolen. "Jammen, han gikk jo i de stygge klærne, da fortjente han å bli mobbet". Ærlig talt. Hvor leser du at jeg syntes det er greit at folk skriver dritt om henne? Ærlig talt!
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 21. juni 2013 #75 Skrevet 21. juni 2013 Forresten så er hun noens datter. Hadde dere likt at deres datter ble mobbet på nett av voksne folk? Hadde det vært min datter så hadde jeg bedt henne ta kritikken til etteretning, og samtidig bedt henne virkelig reflektere over om det er sånn hun ønsker å fremstå for all ettertid. Dette handler ikke om kritikken er berettiget eller ikke. Og dette er ikke kritikk, det er mobbing. Vi får se da, om datteren din tar noen av de samme valgene som Rannveig og om du synes det er like berettiget da, at en haug voksne mennesker skriver på nett at det er "det jævligste de har sett". Det er nemlig ikke greit i mine øyne. En tommelfingerregel kan være at om man ikke tør å signere med fullt navn, så er det mest sannsynlig ikke greit. Når hun engang velger å blotte ut om privatlivet i form av tekst og bilder så må hun også nesten tåle negative tilbakemeldinger, også fra sure anonyme. Hun tjener jo penger på oppmerksomheten hun får så jeg regner med hun tar det med i betrakningen. Jeg tror nemilg ikke jenta er dum, selv om hun ofte fremstiller seg sev sånn. Det sier mye mer om deg som person at du synes det er greit å skrive dritt om henne, enn det gjør om henne. Dette høres ut som noe fra barneskolen. "Jammen, han gikk jo i de stygge klærne, da fortjente han å bli mobbet". Ærlig talt. Hvor leser du at jeg syntes det er greit at folk skriver dritt om henne? Ærlig talt! Du skriver at hun må tåle det. Det tolket jeg som at du synes det er greit. Og uansett om hun tåler det eller ikke, så bør folk holde seg for gode til å slenge dritt anonymt på nett. Særlig voksne folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå