Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #26 Skrevet 5. juni 2013 Hadde teke abort. Hadde jeg vist omfanget så skulle jeg vurdert. Hadde jeg fått beholt den jobben jeg og gubben har, hjemmet og etc skulle jeg ha tatt i mot alt. Anonym poster: 178ec21d5a4472a568cbf875b5034ca1
Hun med alle ungene Skrevet 5. juni 2013 #27 Skrevet 5. juni 2013 Har ei jente på fem som har downs. Vi fikk vite på ultralyd at hun var helt frisk..men ut kom verdens skjønnenste downs prinsesse! Hun er ganske "normal" ,og tenker ikke så mye på at hun har downs. For meg er hun jo bare Filippa uansett men jeg er veldig glad for at vi ikke fikk det valget-selv om vi ganske sikkert hadde beholdt:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #28 Skrevet 5. juni 2013 Har ei jente på fem som har downs. Vi fikk vite på ultralyd at hun var helt frisk..men ut kom verdens skjønnenste downs prinsesse! Hun er ganske "normal" ,og tenker ikke så mye på at hun har downs. For meg er hun jo bare Filippa uansett men jeg er veldig glad for at vi ikke fikk det valget-selv om vi ganske sikkert hadde beholdt:-) Beklager, skal ikke si noe til innlegget ditt, men: Digger nicket ditt! Anonym poster: e806b77418f51bfc4c7069135b80073e
Rivjernet Skrevet 5. juni 2013 #29 Skrevet 5. juni 2013 Tenker at det handler ikke om hvorvidt ungen er skjønn eller ei, som jeg ser mange skriver her, men man skal faktisk ha kapasitet til dette barnet. Får man et barn med Downs så har man et stort ansvar resten av livet! Det er også helt umulig å vite på forhånd hvor velfungerende dette barnet vil bli. For min del, som allerede har 3 barn, tror jeg måtte ha vurdert å avbryte svangerskapet. Med tungt hjerte.
Rivjernet Skrevet 5. juni 2013 #30 Skrevet 5. juni 2013 Har ei jente på fem som har downs. Vi fikk vite på ultralyd at hun var helt frisk..men ut kom verdens skjønnenste downs prinsesse! Hun er ganske "normal" ,og tenker ikke så mye på at hun har downs. For meg er hun jo bare Filippa uansett men jeg er veldig glad for at vi ikke fikk det valget-selv om vi ganske sikkert hadde beholdt:-) Beklager, skal ikke si noe til innlegget ditt, men: Digger nicket ditt! Anonym poster: e806b77418f51bfc4c7069135b80073e Hvor mange barn har du??
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #31 Skrevet 5. juni 2013 Hadde valgt abort uten tvil. Anonym poster: de36f4a09f9ac30c6fa1064fcf4b6047
Mia_73 Skrevet 5. juni 2013 #32 Skrevet 5. juni 2013 Hadde valgt abort, det bestemte vi allerede før vi fikk vite om resultat på duotest og fostervannsprøve. Har en i nær familie som er psykisk utviklingshemmet. Er hva man kaller høytfungerende, men likevel ingen dans på roser. Man må se det nøkternt, man får et barn som for alltid vil være et barn. Det er jo en grunn til at rundt 90% av alle tar abort dersom de får vite om det når man fremdeles har mulighet for å avslutte svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #33 Skrevet 5. juni 2013 jeg jobber med barn med spesielle behov, og de er alle sammen verdens skjønneste! både de med og uten downs. MEN det du sjelden vet når barnet er i magen er om de tkommer til å bli sterkt rammet! Har jobbet med mange barn med downs, og alle er forskjellige. En jeg har nå kan du nesten ikke se har downs, pluss at han snakker rent og er kjempesterk faglig. han ligger på samme nivå som den "vanlige" klassen når det gjelder norsk og matte, men så er han veldig "svak" sosialt da. i tillegg til at han er utrolig sta, og vi vet de sliter veldig med han hjemme. så er det en som sliter med å snakke og følge med i timen, men er kjempeflink med andre barn, omsorgsfull, rolig.. han er jo bare skjønn, aldri noe problemer med han.. Så er det jo det verste eksempelet, der barnet har vært gjennom utallige operasjoner pga hjertefeil og andre ting fra hn ble født til hn var rundt 2 år. må overvåkes hver natt og bor derfor ikke hos foreldrene. kan ikke snakke, kan ikke spise, har fått flere diagnoser i tillegg til downs nå i ettertid, autisme og dyspraksi. Synd å si det men hadde jeg visst det var kromosomfeil på barnet i magen ville jeg ikke beholdt, siden det er stor fare for at barnet faktisk ikke hadde fått et verdig liv.. Anonym poster: 27d655a8a08969226d9e6e59c969f6ee Du skjønner at det er veldig lett å identifisere det siste barnet du snakker om her? Du har taushetsplikt, men den overholder du ikke. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #34 Skrevet 5. juni 2013 jeg jobber med barn med spesielle behov, og de er alle sammen verdens skjønneste! både de med og uten downs. MEN det du sjelden vet når barnet er i magen er om de tkommer til å bli sterkt rammet! Har jobbet med mange barn med downs, og alle er forskjellige. En jeg har nå kan du nesten ikke se har downs, pluss at han snakker rent og er kjempesterk faglig. han ligger på samme nivå som den "vanlige" klassen når det gjelder norsk og matte, men så er han veldig "svak" sosialt da. i tillegg til at han er utrolig sta, og vi vet de sliter veldig med han hjemme. så er det en som sliter med å snakke og følge med i timen, men er kjempeflink med andre barn, omsorgsfull, rolig.. han er jo bare skjønn, aldri noe problemer med han.. Så er det jo det verste eksempelet, der barnet har vært gjennom utallige operasjoner pga hjertefeil og andre ting fra hn ble født til hn var rundt 2 år. må overvåkes hver natt og bor derfor ikke hos foreldrene. kan ikke snakke, kan ikke spise, har fått flere diagnoser i tillegg til downs nå i ettertid, autisme og dyspraksi. Synd å si det men hadde jeg visst det var kromosomfeil på barnet i magen ville jeg ikke beholdt, siden det er stor fare for at barnet faktisk ikke hadde fått et verdig liv.. Anonym poster: 27d655a8a08969226d9e6e59c969f6ee Du skjønner at det er veldig lett å identifisere det siste barnet du snakker om her? Du har taushetsplikt, men den overholder du ikke. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeg vil tror dette er helt vanlige tilfeller Anonym poster: 217a4109ba1c7ff0f107646492798cdb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #35 Skrevet 5. juni 2013 jeg jobber med barn med spesielle behov, og de er alle sammen verdens skjønneste! både de med og uten downs. MEN det du sjelden vet når barnet er i magen er om de tkommer til å bli sterkt rammet! Har jobbet med mange barn med downs, og alle er forskjellige. En jeg har nå kan du nesten ikke se har downs, pluss at han snakker rent og er kjempesterk faglig. han ligger på samme nivå som den "vanlige" klassen når det gjelder norsk og matte, men så er han veldig "svak" sosialt da. i tillegg til at han er utrolig sta, og vi vet de sliter veldig med han hjemme. så er det en som sliter med å snakke og følge med i timen, men er kjempeflink med andre barn, omsorgsfull, rolig.. han er jo bare skjønn, aldri noe problemer med han.. Så er det jo det verste eksempelet, der barnet har vært gjennom utallige operasjoner pga hjertefeil og andre ting fra hn ble født til hn var rundt 2 år. må overvåkes hver natt og bor derfor ikke hos foreldrene. kan ikke snakke, kan ikke spise, har fått flere diagnoser i tillegg til downs nå i ettertid, autisme og dyspraksi. Synd å si det men hadde jeg visst det var kromosomfeil på barnet i magen ville jeg ikke beholdt, siden det er stor fare for at barnet faktisk ikke hadde fått et verdig liv.. Anonym poster: 27d655a8a08969226d9e6e59c969f6ee Du skjønner at det er veldig lett å identifisere det siste barnet du snakker om her? Du har taushetsplikt, men den overholder du ikke. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeg vil tror dette er helt vanlige tilfeller Anonym poster: 217a4109ba1c7ff0f107646492798cdb Nei, det er altfor detaljert. Det er lett å identifisere et barn med så mye informasjon, som: "bor ikke hos foreldrene, hjertefeil, operasjoner og så diagnoser på rams. Det er brudd på taushetsplikten. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #36 Skrevet 5. juni 2013 jeg jobber med barn med spesielle behov, og de er alle sammen verdens skjønneste! både de med og uten downs. MEN det du sjelden vet når barnet er i magen er om de tkommer til å bli sterkt rammet! Har jobbet med mange barn med downs, og alle er forskjellige. En jeg har nå kan du nesten ikke se har downs, pluss at han snakker rent og er kjempesterk faglig. han ligger på samme nivå som den "vanlige" klassen når det gjelder norsk og matte, men så er han veldig "svak" sosialt da. i tillegg til at han er utrolig sta, og vi vet de sliter veldig med han hjemme. så er det en som sliter med å snakke og følge med i timen, men er kjempeflink med andre barn, omsorgsfull, rolig.. han er jo bare skjønn, aldri noe problemer med han.. Så er det jo det verste eksempelet, der barnet har vært gjennom utallige operasjoner pga hjertefeil og andre ting fra hn ble født til hn var rundt 2 år. må overvåkes hver natt og bor derfor ikke hos foreldrene. kan ikke snakke, kan ikke spise, har fått flere diagnoser i tillegg til downs nå i ettertid, autisme og dyspraksi. Synd å si det men hadde jeg visst det var kromosomfeil på barnet i magen ville jeg ikke beholdt, siden det er stor fare for at barnet faktisk ikke hadde fått et verdig liv.. Anonym poster: 27d655a8a08969226d9e6e59c969f6ee Du skjønner at det er veldig lett å identifisere det siste barnet du snakker om her? Du har taushetsplikt, men den overholder du ikke. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeg vil tror dette er helt vanlige tilfeller Anonym poster: 217a4109ba1c7ff0f107646492798cdb Nei, det er altfor detaljert. Det er lett å identifisere et barn med så mye informasjon, som: "bor ikke hos foreldrene, hjertefeil, operasjoner og så diagnoser på rams. Det er brudd på taushetsplikten. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Tull, det passer på veldig mange. Jeg har jobbet på barnevdeling, og dette kunne passet på mange av dem, fra mange steder i landet. Anonym poster: a6cad2d350a0cb8afd25ac840acb5af5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #37 Skrevet 5. juni 2013 Enig. Det er veldig lett å få en anelse om hvem dette kan være. Hvis man allerede kjenner alle fakta riktig nok. Anonym poster: d4e7014db09db271bc74d95b9dead31a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #38 Skrevet 5. juni 2013 jeg jobber med barn med spesielle behov, og de er alle sammen verdens skjønneste! både de med og uten downs. MEN det du sjelden vet når barnet er i magen er om de tkommer til å bli sterkt rammet! Har jobbet med mange barn med downs, og alle er forskjellige. En jeg har nå kan du nesten ikke se har downs, pluss at han snakker rent og er kjempesterk faglig. han ligger på samme nivå som den "vanlige" klassen når det gjelder norsk og matte, men så er han veldig "svak" sosialt da. i tillegg til at han er utrolig sta, og vi vet de sliter veldig med han hjemme. så er det en som sliter med å snakke og følge med i timen, men er kjempeflink med andre barn, omsorgsfull, rolig.. han er jo bare skjønn, aldri noe problemer med han.. Så er det jo det verste eksempelet, der barnet har vært gjennom utallige operasjoner pga hjertefeil og andre ting fra hn ble født til hn var rundt 2 år. må overvåkes hver natt og bor derfor ikke hos foreldrene. kan ikke snakke, kan ikke spise, har fått flere diagnoser i tillegg til downs nå i ettertid, autisme og dyspraksi. Synd å si det men hadde jeg visst det var kromosomfeil på barnet i magen ville jeg ikke beholdt, siden det er stor fare for at barnet faktisk ikke hadde fått et verdig liv.. Anonym poster: 27d655a8a08969226d9e6e59c969f6ee Du skjønner at det er veldig lett å identifisere det siste barnet du snakker om her? Du har taushetsplikt, men den overholder du ikke. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeg vil tror dette er helt vanlige tilfeller Anonym poster: 217a4109ba1c7ff0f107646492798cdb Nei, det er altfor detaljert. Det er lett å identifisere et barn med så mye informasjon, som: "bor ikke hos foreldrene, hjertefeil, operasjoner og så diagnoser på rams. Det er brudd på taushetsplikten. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Tull, det passer på veldig mange. Jeg har jobbet på barnevdeling, og dette kunne passet på mange av dem, fra mange steder i landet. Anonym poster: a6cad2d350a0cb8afd25ac840acb5af5 Å, jobber du på barneavdelingen på et sykehus? Da gir jeg meg... Ærlig talt, hvis du mener at dette ikke er identifiserende, bør du sette deg litt mer inn i hva taushetsplikten innebærer, spesielt hvis du jobber i et taushetsbelagt yrke. Barnet er identifiserbart. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #39 Skrevet 6. juni 2013 Jeg skal ta duotest nå pga liten størrelse på foster. Hvis det er noe galt, tar jeg definitivt abort! Jeg syns ikke at det er riktig å med viten og vilje sette syke barn til verden. Jeg har også et annet barn å ta hensyn til i tillegg. Anonym poster: 89b6dcad028f0b25940002b9802211b9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #40 Skrevet 6. juni 2013 Jeg ville tatt abort, fordi vi ikke på noen måte har kapasitet til å ta oss av et barn med ds. Blant annet derfor har vi heller ikke tenkt å få flere barn. Jeg mener vi ikke bør gå inn for å få et barn til hvis vi ikke kan ta imot det vi får. Man har jo ingen garantier selv om alt ser bra ut på ultralyd heller. Anonym poster: 20093f6adbd5f9d5b44249092ed9ebef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #42 Skrevet 6. juni 2013 jeg jobber med barn med spesielle behov, og de er alle sammen verdens skjønneste! både de med og uten downs. MEN det du sjelden vet når barnet er i magen er om de tkommer til å bli sterkt rammet! Har jobbet med mange barn med downs, og alle er forskjellige. En jeg har nå kan du nesten ikke se har downs, pluss at han snakker rent og er kjempesterk faglig. han ligger på samme nivå som den "vanlige" klassen når det gjelder norsk og matte, men så er han veldig "svak" sosialt da. i tillegg til at han er utrolig sta, og vi vet de sliter veldig med han hjemme. så er det en som sliter med å snakke og følge med i timen, men er kjempeflink med andre barn, omsorgsfull, rolig.. han er jo bare skjønn, aldri noe problemer med han.. Så er det jo det verste eksempelet, der barnet har vært gjennom utallige operasjoner pga hjertefeil og andre ting fra hn ble født til hn var rundt 2 år. må overvåkes hver natt og bor derfor ikke hos foreldrene. kan ikke snakke, kan ikke spise, har fått flere diagnoser i tillegg til downs nå i ettertid, autisme og dyspraksi. Synd å si det men hadde jeg visst det var kromosomfeil på barnet i magen ville jeg ikke beholdt, siden det er stor fare for at barnet faktisk ikke hadde fått et verdig liv.. Anonym poster: 27d655a8a08969226d9e6e59c969f6ee Du skjønner at det er veldig lett å identifisere det siste barnet du snakker om her? Du har taushetsplikt, men den overholder du ikke. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeg vil tror dette er helt vanlige tilfeller Anonym poster: 217a4109ba1c7ff0f107646492798cdb Nei, det er altfor detaljert. Det er lett å identifisere et barn med så mye informasjon, som: "bor ikke hos foreldrene, hjertefeil, operasjoner og så diagnoser på rams. Det er brudd på taushetsplikten. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Tull, det passer på veldig mange. Jeg har jobbet på barnevdeling, og dette kunne passet på mange av dem, fra mange steder i landet. Anonym poster: a6cad2d350a0cb8afd25ac840acb5af5 Å, jobber du på barneavdelingen på et sykehus? Da gir jeg meg... Ærlig talt, hvis du mener at dette ikke er identifiserende, bør du sette deg litt mer inn i hva taushetsplikten innebærer, spesielt hvis du jobber i et taushetsbelagt yrke. Barnet er identifiserbart. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeez, poenget var at jeg, på jobben, har møtt mange som passer inn i denne beskrivelsen, dermed mener jeg det ikke er identifiserbart. Ikke at min mening var ekstra viktig fordi jeg hadde en så viktig jobb. Jeg har full kontroll på taushetsplikten min. Anonym poster: a6cad2d350a0cb8afd25ac840acb5af5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #43 Skrevet 6. juni 2013 Jeg tok abort, for jeg så hvordan tanten min slet livet av seg med kusinen min. Anonym poster: ae9d33a14a1fa6cf9fc1d03ae323a8e5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #44 Skrevet 6. juni 2013 jeg jobber med barn med spesielle behov, og de er alle sammen verdens skjønneste! både de med og uten downs. MEN det du sjelden vet når barnet er i magen er om de tkommer til å bli sterkt rammet! Har jobbet med mange barn med downs, og alle er forskjellige. En jeg har nå kan du nesten ikke se har downs, pluss at han snakker rent og er kjempesterk faglig. han ligger på samme nivå som den "vanlige" klassen når det gjelder norsk og matte, men så er han veldig "svak" sosialt da. i tillegg til at han er utrolig sta, og vi vet de sliter veldig med han hjemme. så er det en som sliter med å snakke og følge med i timen, men er kjempeflink med andre barn, omsorgsfull, rolig.. han er jo bare skjønn, aldri noe problemer med han.. Så er det jo det verste eksempelet, der barnet har vært gjennom utallige operasjoner pga hjertefeil og andre ting fra hn ble født til hn var rundt 2 år. må overvåkes hver natt og bor derfor ikke hos foreldrene. kan ikke snakke, kan ikke spise, har fått flere diagnoser i tillegg til downs nå i ettertid, autisme og dyspraksi. Synd å si det men hadde jeg visst det var kromosomfeil på barnet i magen ville jeg ikke beholdt, siden det er stor fare for at barnet faktisk ikke hadde fått et verdig liv.. Anonym poster: 27d655a8a08969226d9e6e59c969f6ee Du skjønner at det er veldig lett å identifisere det siste barnet du snakker om her? Du har taushetsplikt, men den overholder du ikke. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeg vil tror dette er helt vanlige tilfeller Anonym poster: 217a4109ba1c7ff0f107646492798cdb Nei, det er altfor detaljert. Det er lett å identifisere et barn med så mye informasjon, som: "bor ikke hos foreldrene, hjertefeil, operasjoner og så diagnoser på rams. Det er brudd på taushetsplikten. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Tull, det passer på veldig mange. Jeg har jobbet på barnevdeling, og dette kunne passet på mange av dem, fra mange steder i landet. Anonym poster: a6cad2d350a0cb8afd25ac840acb5af5 Å, jobber du på barneavdelingen på et sykehus? Da gir jeg meg... Ærlig talt, hvis du mener at dette ikke er identifiserende, bør du sette deg litt mer inn i hva taushetsplikten innebærer, spesielt hvis du jobber i et taushetsbelagt yrke. Barnet er identifiserbart. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a Jeez, poenget var at jeg, på jobben, har møtt mange som passer inn i denne beskrivelsen, dermed mener jeg det ikke er identifiserbart. Ikke at min mening var ekstra viktig fordi jeg hadde en så viktig jobb. Jeg har full kontroll på taushetsplikten min. Anonym poster: a6cad2d350a0cb8afd25ac840acb5af5 Noen som kan si kor ho jobber. Jeg klarer ikkje og finne de ut ut i fra opplysningane. Noen som veit kor detta er ? Anonym poster: 178ec21d5a4472a568cbf875b5034ca1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #45 Skrevet 6. juni 2013 Det er vel irrelevant hvor hun jobber. Det som er relevant er at hun gir fra seg alt for mange enkeltopplysninger om en enkeltperson. Det er brudd på taushetsplikten og ikke greit. Anonym poster: d4e7014db09db271bc74d95b9dead31a
☆☆☆ Skrevet 6. juni 2013 #46 Skrevet 6. juni 2013 Valgte å ikkje ta UL i veke 12 for å sleppe å ta stilling. I det valget ligg det at vi er i stand til å ta oss av eit utviklingshemma barn.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #47 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har også jobbet i svært mange år med mennesker med psykisk utviklingshemmede der i blant både barn og voksne med downs. Jeg hadde tatt abort. Jeg har sett hvor enorme ringvirkninger det å få et sykt barn kan ha i en familie, samlivsbrudd øker, risikoen for at søsken får atferdsvansker øker, det finnes forskning som viser at søsken av psykisk utviklingshemmede har en svært forhøyet risiko for å falle ut av skole, utvikle rusavhengighet bla. Jeg har sett så mye stygt, der tenåringer med downs har banket opp og voldtatt familemedlemmer, der 18 år gamle jenter med downs prostituerer seg. Familier som lever med ekstrem vold i hverdagen fra egne barn. Tangerudbakken er i mange tilfeller langt, langt fra virkeligheten! Anonym poster: 68fed6c4bb3d0a98b664548941cdd604 Har du link til den forskningen? Anonym poster: 63e67a0e3f3be8a662126388ad516f20 Hun sier hun har opplevd det selv. Alle "handicap" hos barn, inneholder mange belasninger vi med friske barn ikke kan fatte. Et barn som sitter i rullestol, men ellers er helt frisk og "fin" skulle man tro innebar minimalt med sorger og merarbeid..Men da må man opp hver natt, hele livet (det bor hjemme) til barnet for og snu det om natten, for og unngå liggesår og feilbelastninger...Selvsagt, avhenger av hvor lammelsen "starter" om dere skjønner hva jeg mener) Og andre handicap, medfører en sosial adferd, vanskelig for oss og skjønne. Anonym poster: c5d1da4642c8f877e746a27f000c76a2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #48 Skrevet 6. juni 2013 Når jeg sitter her og leser om dere som ville tatt abort fordi dere ikke hadde "klart" oppgaven, har andre barn å ta hensyn til og ta seg av osv. Kan jeg ikke annet enn å undres over hva som hadde skjedd om dere fikk et barn med strekt pleiebehov som ikke vises i mors liv... Er det mennesker som dere som drar opp instutisjonsstatestikken? Er det slik at det er uforsvarlig av meg, som mor til et barn med downs, å sette et nytt barn til verden- fordi dette barnet vil få det så grusomt fælt? Er det bare en illusjon når jeg sitter og føler meg så uendelig heldig fordi jeg har et barn med "kun" downs, og priser meg lykkelig for at det kunne vært så mye verre? Hva skjedde med å kunne si ting som det virkelig er!? "Jeg ville tatt abort fordi jeg ikke vil ha et barn med downs"- enkelt og greit... Du vet aldri hvor sterk du er, før det å være sterk er det eneste valget du har! Jeg håper uansett at dere aldri får et sterkt pleietrengende barn, selv om dere gjerne hadde "fortjent" det... Anonym poster: 6e6898b0f9745e64acd42763f3fc5e10
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #49 Skrevet 6. juni 2013 Jeez, poenget var at jeg, på jobben, har møtt mange som passer inn i denne beskrivelsen, dermed mener jeg det ikke er identifiserbart. Ikke at min mening var ekstra viktig fordi jeg hadde en så viktig jobb. Jeg har full kontroll på taushetsplikten min. Anonym poster: a6cad2d350a0cb8afd25ac840acb5af5 Dersom vi skal dra inn jobberfaring, kan jeg informere om at jeg har jobbet på Frambu, som da er senter for sjeldne funksjonshemninger i flere år, NNDS, jobber nå innenfor noe annet i lignene felt, og har derfor langt bedre innsikt i dette enn det du får gjennom å jobbe på barneavdelingen. Det er ingen hemmelighet at en rekke barn med downs også har hjerteproblemer, det er heller ingen hemmelighet at det ikke er uvanlig med tilleggsdiagnoser, men den kombinasjonen som skissert over, er såpass identifiserbar og du lyger hvis du sier at du har hatt flere barn inne med samme skjebne. Samtidig er det også informert om at dette barnet ikke bor hjemme, som gjør det enda mer identifiserbart. Anonym poster: 919d2d5872ff1fcac7ece0b77917af5a
Gjest Trulte med to små Skrevet 6. juni 2013 #50 Skrevet 6. juni 2013 Vi ville ha beholdt barnet uten tvil, men det hadde nok vært tøft på mange måter og mange tanker man måtte tenke og mange følelser å kjenne på. Jeg kunne aldri tenke meg å ta abort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå