Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #51 Skrevet 29. mai 2013 Ja, det er galskap å få tre barn med tre menn. Anonym poster: 2d78a132918db47b06bd1164c5f599cb
Rivjernet Skrevet 29. mai 2013 #52 Skrevet 29. mai 2013 Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet. Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Med dette innlegget fremstår du som dum,skinnhellig og lite reflektert.
Rivjernet Skrevet 29. mai 2013 #53 Skrevet 29. mai 2013 Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet. Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Med dette innlegget fremstår du som dum,skinnhellig og lite reflektert.
Rivjernet Skrevet 29. mai 2013 #54 Skrevet 29. mai 2013 Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet. Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Med dette innlegget fremstår du som dum,skinnhellig og lite reflektert.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #55 Skrevet 29. mai 2013 Gjør det som føles rett! Blås i hva "alle" andre mener. Det har jeg gjort. Har 3 pappaer til 4 barn, og tok en test i dag som viste at et 5. barn er på vei :-) (med pappa nr 3 da) Er lykkeligere enn noensinne :-D Anonym poster: 6feb60ee0d174e94b585bc4f77b61947 Møter du mange fordommer? Anonym poster: 59c0eeb175284f0b262e09d956467029 Jeg har som deg 5 barn med 3 fedre. Første hadde jeg vært sammen med noen år, ble gravid så stakk han. Nr 2 forandret seg og var rett og slett ikke snill. Har tre med far nr tre. Han er lege og elsker meg for den jeg er. Han mener jeg har blitt som jeg er pga alt jeg har vært gjennom. Han gir rett og slett blaffen i hva andre mener og er kjempestolt av meg. Har kjempegodt forhold til foreldrene hans og de gir og blaffen i fortid. Kjør på, ingen vet hva framtiden bringer. Klem Anonym poster: 49c5fcad2ea8e2c23b56e3b76ea364ec Så hyggelig at det har ordnet seg for deg, men jeg sliter litt med hvor relevant det å fortelle oss at han er lege? Anonym poster: b22c640991e8679031c0874386d1cae8 For å vise at velutdannede, oppegående mennesker med litt livserfaring ser litt lenger enn bare det med de to forrige fedrene...utrolig mange sneversynte mennesker og min erfaring sier at det ofte er de som kanskje ikke har fått til så mye i livet som er de aller verste til å dømme andre. Anonym poster: 49c5fcad2ea8e2c23b56e3b76ea364ec He he, hvis du vil bruke statistikk på den måten finner du nok fort ut at de som har flere kull i snitt har mindre utdannelse og er mindre oppegående enn de som holder seg i skinnet Anonym poster: 2d78a132918db47b06bd1164c5f599cb
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #56 Skrevet 29. mai 2013 Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet. Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Med dette innlegget fremstår du som dum,skinnhellig og lite reflektert. Jadda, me har skjønt det nå Anonym poster: b22c640991e8679031c0874386d1cae8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #57 Skrevet 29. mai 2013 Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet. Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Du virker da ikke særlig oppgående bare for å ha sagt det! Jaggu rette dritten som slapp ut noe dritt gitt. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #58 Skrevet 29. mai 2013 Det er fordommer rundt akkurat dette, og jeg skal ikke si jeg er fri fra dem Men jeg tror min oldemor hadde det verre på starten av 1900 tallet da hun fikk en lausunge. Så hadde du krigen med utallige tyskerunger.. Min slekt stoppet opp rundt 1850, umulig å spore mer, alt for mye lausunger!! Lekkert! Tenker det var ille da jeg. Min mors side er det lausunger i minst 5 generasjoner bakover, mor etter mor. Vi er kommet i 2013, vil du ha flere barn? Ja så må du få de med den tredje far. Du kommer aldri til å angre på det, og hvem bryr seg den dagen du sitter på gamlehjemmet med en haug barnebarn og oldebarn? Ingen! Drit i hva andre sier, og gå for det du vil Anonym poster: 47b756f48cb84e18b550e5a691ca5510
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #59 Skrevet 30. mai 2013 Hmmm, har 3 barn med 3 forskjellige, ikke føler jeg meg spesielt gal, og heller ikke dum. Ser ikke helt hva som skal være dumt med mitt minste barn, han er 10 år og har levd et helt godt liv, helt uten komplikasjoner, helt sant Anonym poster: d11d8f310966f32080ef173c694d9aa7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #60 Skrevet 30. mai 2013 Galskap, og du hadde nok blitt dømt en del, dessverre. Anonym poster: 2df77172b2cb293174df8f81f7c8999e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #61 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har fire barn med 3 forskjellige menn. Ikke noe jeg nødvendigvis er stolt av, men det blei nå engang sånn da. Men det er jo ikke noe jeg går rundt å forteller til folk, og det er vel stort sett bare de nærmeste famile, venner og omgangskrets som veit det. Så jeg tenker ikke så mye over det til daglig. Har et utrolig godt samarbeid og vennskap med faren til de to elsdte, og et godt samarbeid med faren til han mellomste. Så jeg tenker at du nødvendigvis ikke skal henge deg så mye opp i det med tre forskjellige fedre, for hvem veit det da? Hvis han du nå er sammen med adopterer den elsdte, så vil du plutselig ha evt 3 barn med 2 forskjellige fedre... Stiller det seg annerledes da? Men hvem går rundt å bryr seg om/med hvor mange fedre hver enkelt har på barna sine da? Eller spør om det sånn ut av det blå? Det har jeg aldri opplevd. Så bare kjør på du og lag en unghe nr 3 hvis du virkelig ønsker deg en unge til.... Anonym poster: 27cad472e3f384e06e8f145941843e48
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #62 Skrevet 30. mai 2013 Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet. Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Du virker da ikke særlig oppgående bare for å ha sagt det! Jaggu rette dritten som slapp ut noe dritt gitt. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Saklig respons! Men det var vel alt du klarte å komme opp med? For hun har helt rett, ikke sant? Anonym poster: b22c640991e8679031c0874386d1cae8
Fomle84 Skrevet 30. mai 2013 #63 Skrevet 30. mai 2013 Nei. Som de andre sier: vi lever i 2013.. Men ville hatt ring på fingeren først denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #64 Skrevet 30. mai 2013 Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet. Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han. Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a Sto du opp med feil bein idag? Eller er du bare surmaga og dømmende? Jeg vil gjerne se forskningen du støtter deg til når du kommer med påstanden av at til og med to barn med to fedre vitner om veldig liten hjernekapasitet. Hilsen ei som har et barn med eksmannen og et barn med ny mann og ups jeg var visst såpass smart at jeg klarte å bli administrerende direktør for et multinasjonalt konsern også. Legg deg og sov igjen du slik at vi oppegående mennesker kan gi litt mer gjennomtenkte svar til HI :-) Anonym poster: bcd5e84655a5ee7d2d420e67d25c09ee
☆☆☆ Skrevet 30. mai 2013 #65 Skrevet 30. mai 2013 Ta avgjerda ut frå kva du/de ønskar og ikkje kva du trur folk tenker om det, då er sjansen størst for at du landar på ei avgjerd som er rett for deg. Det er nemlig ikkje alle andre som evt får det tredje barnet, det er du.
HunMedDeBlå Skrevet 30. mai 2013 #66 Skrevet 30. mai 2013 Ikke bry deg om hva de andre sier! Hvis du vil ha et barn med din nåværende mann så gjør du det! Det hadde jeg gjort hadde jeg vært i din situasjon. Samtidig tenker jeg at du kan ikke bare ja vær å gi mannen din et barn, pga du er redd for hva andre sier...
energibomba Skrevet 30. mai 2013 #67 Skrevet 30. mai 2013 Du skal gifte deg, selv om ingen har garanti for hva som skjer i et forhold eller om mennene drar, så for min drl er jeg gift en gang og forhåpentligvis er det mannen jeg skal bli gammel med) om dere vil ha et barn til så go for it!! Kjærlighet og en god familie er viktigst, 3 barn er jo ikke så mye. Det er en stor jobb å oppdra barn, men det gir mye tilbake. Heller lykkelig i forhold nr 3, enn og være sammen med en du ikke stoler på og mye krangling. Det er mye verre for barna enn om dere går hvert til sitt. Ønsker deg lykke til med kjærligheten og valget om forøkelse. Har dere det som trengs for å lykkes og vilje så går det fint) har selv 2 barn med to forskjellige, er nå gift med mannen i mitt liv og vi planlegger et barn)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #68 Skrevet 30. mai 2013 Er det annonym forum som skal bestemme kva du skal gjøre. Kva har vi med ditt liv og valg ? Gjør som du vil noen er heldige og uheldige. Den som har svart enig med HI kan om noen år sitte i samme sitvasjon. Finnest ingen fasit svar. Klask til du og drit i kva andre mener. Anonym poster: 238e0386f285c8538488b568a82abe9e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #69 Skrevet 30. mai 2013 Jeg hadde aldri gjort det. Etter og ha "Brent meg" to gang allerede, hadde jeg ville vært forberdt på alenemorstatus igjen, og ikke fått fler. Jeg hadde nok ikke klart 3 barn alene, jeg syne to er nok når vi er to!!! Og ikke minst, forholde seg til flere ulike fedre og de komplikasjoner det vil føre til ved ferieplanlegging osv... Men det er MEG og MITT liv, og hvordan jeg føler JEG ville taklet det. Det er ikke dermed sagt at det er det rette for deg. Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg steriliert meg etter barn nummer 2 med mann nummer to. For og unngå alt av uhell, og diskusjone rmed en evt barnløs fremtidig partner som ønsker seg biologiske barn... Hadde jo ikke vært noe tema da, om jeg ikke KUNNE få fler Men igjen, dette er meg. Jeg er født praktitker og planlegger det meste, og liker ikke ufortsigbarhet. Hvilke type er du? Hva passer det? Det kan jeg ikke si. Det må du vite selv best. Anonym poster: aba724eedf35ef93c9b011d8338ea950
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #70 Skrevet 30. mai 2013 Skal jeg fortelle deg en hemmlighet? Verden er heldigvis ikke som livet på DIB, og det er bare her folk er så dømmende.. Ute i den virkelige verden, så hadde få brydd seg om du har 3 barn med 3 fedre.. De færrste legger seg ikke borti det... Gjør det du føler for. Vil du ha 3barn, så gjør det, ikke tenk på hva alle andre sier! Anonym poster: d527d1b6cf2517a44ccf88d3752026bf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #71 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har droppet å lese alle svarene du har fått, men mange her er veldig useriøse, de er ikke noe å bry seg om! Forstår jeg det riktig om jeg skjønner det sånn at det ikke er akkurat NÅ det er et tema med barn, men kanskje om et år eller to? Høres ut som du har funnet deg en helt fantastisk mann, som er veldig verdt å holde på Om dere begge har lyst på et barn sammen om en stund synes jeg ikke du skal la det faktum at du har to stk med to forskjellige fra før være ene og alene det som holder deg igjen. Men vil du ikke ha flere barn er det jo en annen sak Jeg hever ikke øyebryna over folk som har barn med forskjellige menn, det er 2013 liksom! Det er en skilsmisserate på 50%, og dermed mange barn som ikke lever i en typisk kjernefamilie Anonym poster: 97d1e62aaefef2579c29804d98aca723
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #72 Skrevet 30. mai 2013 Jegvet ikke hva som er rett for dere, men du har opplevd 2 ganger at faren har gjort det slutt ganske brått mens du hadde helt små barn. Før du bestemmer deg for et til ville jeg da tenke godt over om du endrer deg veldig når du er gravid eller har helt små barn. Det ville vært veldig dumt om du skulle oppleve det samme for 3. gang. Anonym poster: 77cbc8e2d80d30d98fb830e0a0adaae7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #73 Skrevet 30. mai 2013 Hvorfor er det så farlig med 3 barn med 3 forskjellige menn? Fordi i den perfekte familien har alle samme far? Det toget har uansett gått.. Det er jo ikke akkurat uvanlig å ha forskjellige fedre.. jeg har flere halvsøsken selv.. og jeg kan ikke si at jeg har tatt noen skade av det.. kan huske jeg har fått en negativ kommentar om det i løpet av hele mitt liv.. Hvis dere elsker hverandre.. har overskudd og lyst på et barn til.. så kjør på Anonym poster: d0730f551fd35b3befa276cb2f0fe55f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #74 Skrevet 30. mai 2013 En jeg kjenner får fem barn med tre forskjellige. Og dette på kun fem år og han har vært i et forhold med dem alle.... DET er galskap det. Så nei, jeg ser ikke noe galt i at du får barn med mannen din selv om du har to fra før. Har det noe å si så lenge dere er lykkelige sammen? Lykke til Anonym poster: 4d7843019099a009b680798dc9d38b76
smiia Skrevet 30. mai 2013 #75 Skrevet 30. mai 2013 Sier meg helt enig med dem som ber deg å ta utgangspunkt i dere og deres situasjon, ikke hva andre måtte mene om saken. "Andre" er dessuten ikke en homogen gruppe som mener det samme, det er mange rare meninger der ute om masse! Er også enig med hun som skriver at de med minst livserfaring og som kanskje har gjort minst ut av livene sine, gjerne er snarere til å dømme andre enn de som har reist litt, har venner fra ulike land/samfunnslag etc. I tillegg vil jeg si at du burde tenke litt på mannen din her. Som du sier, han stiller opp 100 prosent for dine, burde du ikke da unna han et eget barn når han ønsker det? Det skal jo være gi og ta i et forhold, og han gir tydeligvis mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå