Gå til innhold

3 barn med 3 forskjellige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste fikk jeg med en jeg traff i et annet land. Ble forelsket, var sammen i to år, ble planlagt gravid, skulle gifte oss. Han var utro. Jeg flyttet hjem, null kontakt etter det. Dvs at eldste ikke har en far han har kontakt med. (Aldri møtt hverandre)

Andre fikk jeg med en mann jeg bodde sammen med. Ble gravid etter 7 mnd. (Hadde p plaster) ville ikke ta abort. Beholdt. Slutt når barnet var 3 mnd. Denne faren har god kontakt med sitt barn.

Nå vært sammen med en ny mann i 4 år. Han er super med barna jeg har fra før. Behandler de som sine egne. Eldste vil at han skal adoptere han. Osv. Han ønsker seg svært et barn. Men jeg synes det er galskap å ha 3 barn med 3 forskjellige. Enig?

Anonym poster: 59c0eeb175284f0b262e09d956467029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ser jo at det ikke er det svaret du vil ha :)

Anonym poster: 1fcdf0e2f8de89aa882f8b633def9328

Skrevet

Ikke enig. Har du lyst så har du lov.

Anonym poster: 4003c3b3ffdaf478ede6d0ae1c5cae93

Skrevet

Er enig med deg, det er galskap.....

Anonym poster: 326d3239e1ac5727b28e1379dd1fad9a

Skrevet

Ja, men ser jo at det ikke er det svaret du vil ha :)

Anonym poster: 1fcdf0e2f8de89aa882f8b633def9328

Det svaret er helt ok for meg, for jeg er enig med deg. Føler ikke godt inni meg å skulle ha tre barn med tre fedre.

Skrevet

Ikke galskap, litt dumt, ja. Men herlighet, vi lever i 2013 :) Syns ikke du skal høre på hva alle andre mener og syns. Dette er deres valg, og virker som han er en god mann :)

Anonym poster: 12859ffe426a90f2dd8710c971e8fa44

Skrevet

Ja jeg er enig. Galskap

Anonym poster: 867be1eca3eeb96e821ec59efc92f1a6

Skrevet

Det finnes ingen fasit på det. Jeg har "alltid" sagt at om det ble slutt med min nåværende mann, ville det ikke bli flere på meg, nettopp fordi jeg ikke ville ha tre med tre forskjellige. (Dette var da vi hadde en felles pluss mitt særkullsbarn, nå har vi to felles.)

Men jeg kan skjønne det i ditt tilfelle, spesielt siden det kun er én far inni bildet. Men ville likevel tenkt meg godt om i forhold til adopsjon av din eldste. HVIS det skulle bli slutt mellom dere, er han faktisk faren og du må akseptere f.eks. samvær etc. Det er mye å tenke gjennom, men jeg er sikker på at du tar den rett avgjørelsen! :)

Lykke til :)

Skrevet

Ja sånn på papiret syns jeg det er galskap.

Men... Av de tre mennene du nevner er jo absolutt din nåværende mann/samboer det beste "pappaemnet" vil jeg si. Du sier han er en god far til dine to barn, og han vil sikkert bli en god far til sitt eget barn.

Men.. Hva hvis dette forholdet også tar slutt? Hva hvis forholdet til dine ro barn endres etter at dere får en baby i hus?

VIL du ha et barn til i det hele tatt? Hvor viktig er det for ham??

Jeg ville nok ikke fått et tredje barn med en tredje far..

Skrevet

Samme det vel. Det er jo også litt tilfeldigheter som avgjør :) Er et barn ønsket, så hvorfor ikke? Vi lever trossalt i 2013 og du er ikke alene om å ha barn med forskjellige menn ;) Er mange menn som har barn med forskjellige damer og.

Siden eldste sin far er ute av bildet blir det i praksis bare 2 fedre du må forholde deg til. Og en av dem er jo kjæresten din ;)

Anonym poster: d24a347fae82b1290b6d1c008d1b16fa

Skrevet

Hvorfor være mer opptatt av dette med hvor mange biologiske fedre det er snakk om?

Ønsker du barn med denne mannen?

Anonym poster: b57254e01ef1b4f31722b1f7b8505dca

Skrevet

Det er veldig viktig for han å få et eget barn. Han ønsker det seg veldig mye. Men han har sagt at han uansett blir hos meg, om jeg velger å ikke få flere barn. Han forstår situasjonen.

Han er en utrolig snill, kjekk mann. Vi skal gifte oss til høsten, og jeg tror ikke det blir slutt mellom oss, men det er jo umulig å si noe om..

Han er en perfekt pappa, uten tvil. Det er ikke det det står på.. Han elsker barn og han er hjelpsom med absolutt alt.. En herlig mann.. Men allikevel.. Jeg vil ikke ha tre barn med tre forskjellige :( vet ikke engang om jeg vil ha tre barn..

Skrevet

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg tatt abort med far nr 2. Da hadde du sluppet denne problemstillingen nå. Dere var sammen i 7 mnd og du ble gravid, og du hadde allerede et barn fra før uten en far. Skjønner at du er imot abort, men da må man ta de konsekvensene som kommer også. I verstefall ender du opp med tre barn med tre forskjellige uten å være sammen med noen av de.

Anonym poster: c81e3068f963a001864f0ad3c6847d58

Gjest LA8PV
Skrevet

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg tatt abort med far nr 2. Da hadde du sluppet denne problemstillingen nå. Dere var sammen i 7 mnd og du ble gravid, og du hadde allerede et barn fra før uten en far. Skjønner at du er imot abort, men da må man ta de konsekvensene som kommer også. I verstefall ender du opp med tre barn med tre forskjellige uten å være sammen med noen av de.

Er du ikke så glup du stakkars? Som ikke skjønner hvor dumt og sårende det er å snakke om abort når barnet allerede er født!

Til Hi. Dette må du avgjøre selv, men jeg ønsker deg lykke til! Om det føles riktig og dere er enige om det så ser jeg ikke hvorfor dere ikke skulle få et barn som er ønsket av begge.

Skrevet

Men dette svaret er jo fullstendig irrelevant i og med at barnet ble født og er her i dag? Hva føler du at du fikk ut av å skrive dette?

Anonym poster: 2a7385aa872f4a99a7db4f095cb0361b

Skrevet

Er du seriøs? Dette barnet er nå 7 år gammel, og jeg skal love deg at jeg er glad for at jeg ikke tok abort!!

Jeg er ikke i mot abort, men det var ikke er riktig valg for meg.

Skrevet

Men dette svaret er jo fullstendig irrelevant i og med at barnet ble født og er her i dag? Hva føler du at du fikk ut av å skrive dette?

Anonym poster: 2a7385aa872f4a99a7db4f095cb0361b

At H.I kanskje tenker seg litt mer om neste gang hun går inn for å få et barn :) Syns veldig mange tar for lett på det å få barn. Ett barn her, ett barn der og ett barn borti der.

Skrevet

For et ekkelt menneske du er. Jeg ble rett og slett lei meg! Bare tanken på å ikke skulle ha minstemann her i dag. Fysj!

Så slemt!

Skrevet

Selvfølgelig angrer ingen på de barna de får. Det er derfor det er lurt å tenke litt før man setter seg i en slik situasjon, både en,to og tre ganger. Nå har du faktisk satt deg ned og tenkt litt. Det er veldig bra :)

Gjest meg&mini
Skrevet

Gjør det som er riktig for dere. Ikke bry deg hva andre synes:)

Jeg forstår deg godt da, og jeg vet ærlig ikke hva jeg selv hadde gjort..

Du må tenke at det ble som det ble og du fikk to flotte barn ut av det. Du anger ikke på de regner jeg med. Så du kommer mest sannsynlig ikke til å angre på nestemann:)

De fleste oppegående mennesker bryr seg ikke om hvor mange forskjellige fedre barna har. Så lenge det er kjærlighet til alle, barna har det bra og er trygge så skjønner jeg ikke at folk gidder å bry seg engang..

Lykke til videre med avgjørelse og selvfølgelig med bryllupet;)

Skrevet

Vet om flere som har tre barn m tre forskjellige fedre, og vet om mange fedre som har barn med minst tre damer!!!

Du må tenke deg over grunnen til at du ikke vil ha et til barn. Er det kun fordi det blir m mann nr tre eller vil du ikke ha flere barn i det hele tatt?

Du må ikke la frykt drive valget ditt. La kjærligheten og hjertet ditt få lov å velge.

Hvor lenge har du vært sammen m denne karen da?

Skrevet

Altså, det er vel ikke helt heldig og ikke en ønsket situasjon fra din side at du har 2 stk med 2 forskjellige fedre men nå ble det sånn for deg. Synes ikke det er en grunn for at du ikke skal kunne planlegge å få ett fellesbarn med din fremtidige mann. Har du lyst på flere selv da?

Skrevet

Vi har vært sammen i 4,5 år. Forlovet i halvannet år, og gifter oss i august..

Jeg er usikker på om jeg ønsker en til. 80% fordi jeg ikke vil ha tre barn med tre forskjellige.

20% fordi jeg synes alt fungerer veldig fint nå med to..

Gjest meg&mini
Skrevet

.... Og hadde jeg vært deg, hadde jeg vurdert å aldri dele meningene mine igjen.

Dette er ikke sagt av friske, VOKSNE

mennesker

Skrevet

Gjør det som føles rett! Blås i hva "alle" andre mener. Det har jeg gjort. Har 3 pappaer til 4 barn, og tok en test i dag som viste at et 5. barn er på vei :-) (med pappa nr 3 da) Er lykkeligere enn noensinne :-D

Anonym poster: 6feb60ee0d174e94b585bc4f77b61947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...