Gå til innhold

3 barn med 3 forskjellige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det som er riktig for dere. Ikke bry deg hva andre synes:)

Jeg forstår deg godt da, og jeg vet ærlig ikke hva jeg selv hadde gjort..

Du må tenke at det ble som det ble og du fikk to flotte barn ut av det. Du anger ikke på de regner jeg med. Så du kommer mest sannsynlig ikke til å angre på nestemann:)

De fleste oppegående mennesker bryr seg ikke om hvor mange forskjellige fedre barna har. Så lenge det er kjærlighet til alle, barna har det bra og er trygge så skjønner jeg ikke at folk gidder å bry seg engang..

Lykke til videre med avgjørelse og selvfølgelig med bryllupet;)

Takk for et koselig svar :)

Anonym poster: 59c0eeb175284f0b262e09d956467029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det som føles rett! Blås i hva "alle" andre mener. Det har jeg gjort. Har 3 pappaer til 4 barn, og tok en test i dag som viste at et 5. barn er på vei :-) (med pappa nr 3 da) Er lykkeligere enn noensinne :-D

Anonym poster: 6feb60ee0d174e94b585bc4f77b61947

Møter du mange fordommer?

Skrevet

Tenk hva hva du ønsker og din mann.Jeg har 2 barn med 2 forskjellige menn.Da jeg var ung jente sa jeg at jeg skulle bare ha barn med samme mann. :) Men livet ble ikke sånn man tror.Først fikk jeg et barn med en psykopat ble slutt da barnet kom.Jeg brukte prevensjon men ble gravid avlikevel.Jeg var alene mor i 11 år

og ønsket ikke flere barn .Men traff en fyr så ble jeg gravid skulle ta abort men ombestemte meg i siste liten

og har no en nydelig lite sjarmtroll :wub: Livet blir ikke sånn man alltid tror ,Hvis du ønsker barn nr 3 så bare få det.

Anonym poster: 0ca2dcf70356fcad8f8f289464fd9159

Skrevet

Dumt man skal bry seg om hva andre mener, men jeg er likedan.

Er ikke i samme situasjon som deg, men hvis jeg skal møte en ny mann MÅ det være en som ikke vil ha barn.

Med tanke på at jeg er ganske ung så blir det mest sannsynlig mange år til :(

Anonym poster: a0ef344af5925a70a590f70bbcdf6717

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Så lenge du er sikker på at det forholdet du er i nå vil vare så syntes jeg ikke det er galskap. Du kan jo aldri være 100% sikker på at noe vil vare, men NOE vet man jo.

Skrevet

Tja. Galskap og galskap. . Er det greit med 3 barn? Ønsker du deg 3? Synes ikke det er så galt med 3 fedre sånn egentlig . Hadde ikke latt det avgjøre valget hvertfall.

Skrevet

Min svigerinne har 3 med 3 forskjellige. Eldste har ikke kontakt med sin far, og har blitt adoptert av mannen som er pappaen til nr 3. Hun er også gift med pappa nr 3. Barn nr 2 bor hos sin far..

Livet blir ikke alltid slik man vil.. Jeg sa selv at jeg aldri skulle ha stebarn, men har da et bonusbarn nå. Og fellesbarn nr 2 på vei.

Jeg håper du/dere bestemmer selv hva dere vil. Ikke la andre bestemme over dere. Og hvis noen dømmer dere, så bare ignorere de.. Mange vil alltid være "bedre" enn andre..

Lykke til. :)

Anonym poster: 3bd1d96ccc7d2b395d9399792d86cb20

Skrevet

Jeg kjenner ei som har 5 barn med 4 forskjellige og er nå gift med mann nr 5 (de har ikke barn sammen, men hun har sine 5 og han har 2). Ikke bry deg om hva andre tenker, gjør det du føler er riktig for deg :)

Anonym poster: c91ced00713e4b727c66a2b26c394fbd

Skrevet

I utgangspunkt vil jeg si at man må være en optimist når man får barn med alle kjærester man har.

Men slik jeg leser er det vel de første 2 barn du burde tenkt deg om om du skulle få. Har du vært sammen med en mann i 4 år og dere ønsker barn er det vel greit. Iblant høres 3 barn med 3 fedre verre ut enn det faktisk er.

Skrevet

Gjør det som føles rett! Blås i hva "alle" andre mener. Det har jeg gjort. Har 3 pappaer til 4 barn, og tok en test i dag som viste at et 5. barn er på vei :-) (med pappa nr 3 da) Er lykkeligere enn noensinne :-D

Overraskende lite egentlig :)

Skrevet

Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet.

Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. :(

Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han.

Anonym poster: fef6b980ad2b30e6cb04992e3a6ea37a

Skrevet

Det er ikke bare galskap men også dumskap! Jeg kan ikke fatte at voksne mennesker ikke tenker lengre før de faktisk får barn. Til og med barn med to forskjellige fedre vitner om veldig lite hjernekapasitet.

Tenk på hvordan barna får det i oppveksten, når andre barn og foreldre finner ut at de har en så korttenkt og billig mamma. Da blir det nok ikke lett for de desverre med mobbing osv. Men dette velger du jo så klart selv, så lenge du faktisk vurderer det i det hele tatt så tror jeg nok desverre du er dum nok til å gjennomføre det. :(

Hilsen en som er glad hun kun har en pappa til barna sine og som fortsatt er såpass oppegående at hun fortsatt er gift med han.

Du virker da ikke særlig oppgående bare for å ha sagt det!

Skrevet

Hvis du føler deg så usikker, så vent.... Vent til du føler deg klar for å få et barn til :)

Men det høres jo ut som at du har fått en flott mann, som vil være pappa for dine barn, og i tillegg ha et med deg!

Skrevet

Ja, du får holde godt på han for det er tvilsomt at det finnes så mange som orker å være sammen med en som både er dum og slem.

Anonym poster: b22c640991e8679031c0874386d1cae8

Skrevet

Tror ikke du er formann i Mensa akkurat!!!! Sosial iq er du i hvert fall totalt robbet for!!!!

Gammel, bitter, selvgod med en dvask og fjærn ektemann? :P

Skrevet

Blir vel feil å kalle meg billig. Om jeg ikke hadde blitt gravid, men hatt sex med tre menn over 10 år, ville jeg fremdeles ha vært billig da?

For det er jo det jeg har gjort. Jeg har hatt sex med tre menn på 10 år, og ja, blitt gravid med to av dem..

Ikke akkurat en drømmesituasjon, men billig er det jo ikke.

Ikke er jeg dum heller.

Når jeg ble gravid med nr to, så visste jeg allerede at det forholdet ikke ville vare. Jeg valgte allikevel å beholde, fordi abort ikke føltes riktig for meg. Selv om jeg ikke er imot abort.

Skrevet

Jeg kjenner flere som har 3 barn med 3 menn og selv om jeg bor på et lite sted tror jeg ikke det er noen som hever et øyenbryn over det.

De er oppegående og gode mødre som har fått barn som et resultat av stabile forhold og jeg tror at de fleste bare tenker at de har vært litt uheldige med kjærligheten.

Mennesker som har behov for å heve en moralsk pekefinger finnes det selvsagt, men de er så stakkarslige at de bryr du deg ikke om.

Skrevet

Hvis du IKKE tenker på hva andre vil syns, tro og mene... Hva tenker du da?! Det er det rette svaret.

Skrevet

Tror ikke jeg ville planlagt et tredje barn med en tredje far, nei. Men ser problemstillingen dersom han ønsker egne barn og du ikke vil gi han det. Her blir det to med samme mann, og blir det slutt så blir det ingen flere barn på meg selv om jeg skulle finne ny, barnløs mann.

Anonym poster: 0a537bbc01c06d95c96f8eaaf4d4c098

Skrevet

Hvis du IKKE tenker på hva andre vil syns, tro og mene... Hva tenker du da?! Det er det rette svaret.

Da tenker jeg at det er flott med to barn. De begynner å bli store og selvstendige. Litt mer frihet i hverdagen.

Har venner med 3 barn og jeg ser at alt er mye mer hektisk for dem.

Her er det en voksen per barn. Vi får plass i alle biler, passer inn i alle standard familiepakker, har en del fred og ro osv..

Samtidig så er jeg åpen for nr 3.. Men ikke mye. 70% av meg vil ha kun to..

Skrevet

Jeg har som deg 5 barn med 3 fedre. Første hadde jeg vært sammen med noen år, ble gravid så stakk han. Nr 2 forandret seg og var rett og slett ikke snill. Har tre med far nr tre. Han er lege og elsker meg for den jeg er. Han mener jeg har blitt som jeg er pga alt jeg har vært gjennom. Han gir rett og slett blaffen i hva andre mener og er kjempestolt av meg. Har kjempegodt forhold til foreldrene hans og de gir og blaffen i fortid. Kjør på, ingen vet hva framtiden bringer. Klem :)

Anonym poster: 49c5fcad2ea8e2c23b56e3b76ea364ec

Skrevet

Jeg har som deg 5 barn med 3 fedre. Første hadde jeg vært sammen med noen år, ble gravid så stakk han. Nr 2 forandret seg og var rett og slett ikke snill. Har tre med far nr tre. Han er lege og elsker meg for den jeg er. Han mener jeg har blitt som jeg er pga alt jeg har vært gjennom. Han gir rett og slett blaffen i hva andre mener og er kjempestolt av meg. Har kjempegodt forhold til foreldrene hans og de gir og blaffen i fortid. Kjør på, ingen vet hva framtiden bringer. Klem :)

Så hyggelig at det har ordnet seg for deg, men jeg sliter litt med hvor relevant det å fortelle oss at han er lege?

Skrevet

hva er det som er så galt med det?? vi lever ikke i gamledager heller... hadde en kjæreste en gang hvor moren hadde tre barn med tre forskjellige. var ikke sammen med noen av dem. jeg tenkte ikke noe spesielt over det, og denne moren ble en dame jeg virkelig respekterte og beundret. Så gjør det du har lyst til sier jeg!

Anonym poster: c4c742271d3d01175ed94a0156716f4c

Skrevet

Så hyggelig at det har ordnet seg for deg, men jeg sliter litt med hvor relevant det å fortelle oss at han er lege?

For å vise at velutdannede, oppegående mennesker med litt livserfaring ser litt lenger enn bare det med de to forrige fedrene...utrolig mange sneversynte mennesker og min erfaring sier at det ofte er de som kanskje ikke har fått til så mye i livet som er de aller verste til å dømme andre.

Skrevet

Kjære deg,

har du og din kjære lyst på barn, så lag barn! Folk mener så mye om mangt, men man har ikke peiling før man sjøl er i den situasjonen. Vi må ikke la livene våre styres av hva folk skal mene og tro. Følg hjertet ditt og instinktene dine.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...