Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Masse lykke til alle dere <3 verste folk kunne si når eg gikk og ventet på noe som såg ut til å ALDRI skje var "plutselig er de der og da er alt med venting og vondt glemt" men når eg sitter her med prinsen min i sofaen er det virkelig sant! <3

Stå på! Sender masse fødestøv :)

Fortsetter under...

Masse lykke til alle dere <3 verste folk kunne si når eg gikk og ventet på noe som såg ut til å ALDRI skje var "plutselig er de der og da er alt med venting og vondt glemt" men når eg sitter her med prinsen min i sofaen er det virkelig sant! <3

Stå på! Sender masse fødestøv :)

Takk takk trenger allverdens fødestøv nå :)

På kontroll i dag var det 2 cm åpning. Det var ganske bløtt og modent. Noen som har erfaring med hvor lenge man kan ha åpning før det blir fødsel?

Mange kan gå lenge med åpning. Har hørt fra uke 34. Trenger ikke bety noe. Desverre. Men håper det for din del! ;)

Annonse

Annonse

Kjekt å se at de siste august prinsene og prinsessene begynner å komme nå :)

Rart å være "ferdig" her inne nå etter alt styret med spontanaborter og et nervepirrende svangerskap :) og nå når eg endelig har prinsen her kunne det ikke vært noen andre enn han som skulle komme :)

Gratulerer til alle sammen som har fått de siste dagene! :) Jeg har termin på lørdag så går bare og surrer og venter på at noe skal skje. Ser dårlig ut, ikke tegn på noe som helst action, SUKK. (Ikke kynnere en gang.)

Samme her GeekGirl, termin på lørdag, har ikke en eneste kynner!

Natt til fredag hadde jeg regelmessige kramper men det stoppet....og det var det. 

Argh, er så kjedelig! Jeg har ikke hatt kramper en gang. Virkelig null, niks og nada. Spurte mor om hun hadde mye kramper og maserier før jeg ble født, men hun hadde det på samme måten - hun kjente ingen verdens ting før den dagen jeg ble født. Tipper det blir nok det samme for min del (håper bare jeg slipper å gå lenge over og bli satt i gang.)

Jippi, da tyder mye på at det snart er min tur! :D

Overtidskontroll på sykehuset i dag, og har en baby som er klar for å komme ut! Legen var sikker på at hun kom i løpet av en dag eller to :)

Gleder meg til å endelig komme igang!

Overtidskontroll på sykehuset i dag, og har en baby som er klar for å komme ut! Legen var sikker på at hun kom i løpet av en dag eller to :)

Lykke til! :)

Lykke til! :)

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...