☆☆☆ Skrevet 7. mai 2013 #51 Skrevet 7. mai 2013 Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Du har ikkje noko rom i livet ditt som berre er ditt? Det finn eg utruleg trist..
Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2013 #52 Skrevet 7. mai 2013 Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Du spør som du har vett til, tydeligvis.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #53 Skrevet 7. mai 2013 Selvsagt kan du ikke det. Hadde noen sjekket mine meldinger på nett og tlf hadde det vært entydig grunn til brudd. Oi... Skal det så lite til? Anonym poster: 2247cb0033e05dcfee75c246e3c74379 Ja. Privatliv er privat. Plutselig kjenner jeg meg kjempeglad som ikke hadde reagert på om mannen leste meldingene mine, og omvendt. Høres trist ut å ha det slikt igrunn. Anonym poster: 2247cb0033e05dcfee75c246e3c74379 Tvert i mot. Har man noe som helst indre liv har man også behov for privatliv. Takk, der satte du de eksakte ordene på hvorfor dette hadde vært et totalt tillitsbrudd for meg også om mannen hadde snoket i mine mails/meldinger. Anonym poster: 4cf8704b7351c76aa5cb2364c0e2e476 Hva driver og tenker slike som deg med ettersom det er full krise å ikke ha et eget lite privatliv ved siden av livet med partner? Hva er så fælt eller hemmelig at han ikke kan vite om det? Hjelpe meg, det høres ikke bra ut!! Anonym poster: 3d03856d206dfff3e1de9730076981de
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #54 Skrevet 7. mai 2013 Så et 'indre liv' er ensbetydende med at ens partner ikke kan låne telefonen din eller sjekke en email sendt til deg, for da har du ikke noe 'indre liv' lenger? Anonym poster: 5c7bb393ddc95347c78afb0c32b2da1f
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2013 #55 Skrevet 7. mai 2013 Jeg åpner ikke post, mail, sms, FB som ikke er til meg. Eneste gangen mannen har åpnet post som var til meg er når det kom svar ang barnehageplass.
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2013 #56 Skrevet 7. mai 2013 Så et 'indre liv' er ensbetydende med at ens partner ikke kan låne telefonen din eller sjekke en email sendt til deg, for da har du ikke noe 'indre liv' lenger? Anonym poster: 5c7bb393ddc95347c78afb0c32b2da1f Hvorfor skal mannen min sjekke mail som er sendt til meg?
☆☆☆ Skrevet 7. mai 2013 #57 Skrevet 7. mai 2013 Så et 'indre liv' er ensbetydende med at ens partner ikke kan låne telefonen din eller sjekke en email sendt til deg, for da har du ikke noe 'indre liv' lenger? Anonym poster: 5c7bb393ddc95347c78afb0c32b2da1f No var det vel dei som argumenterte for full tilgang til tlf og e-post som utvida dette til å gjelde all form for privatliv. Har ikkje sett nokon av dei som argumenterar mot gjere dette.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #58 Skrevet 7. mai 2013 Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Du har ikkje noko rom i livet ditt som berre er ditt? Det finn eg utruleg trist.. Må le litt. Hva er det som er så viktig å skjule for partner da? Man har da et indre liv, tanker osv som ikke blir delt med partner så sant man ikke ytrer det helt automatisk om man vil det. Men å skulle være så redd for at partner får se mobilen eller en mail, ja da må man jo virkelig ha noe fælt å skjule? Du deler det jo da tydeligvis med andre, men dette er hemmelig for partner? Er ikke det definisjonen på å gå bak ryggen på partner? Anonym poster: 3d03856d206dfff3e1de9730076981de
☆☆☆ Skrevet 7. mai 2013 #59 Skrevet 7. mai 2013 Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Du har ikkje noko rom i livet ditt som berre er ditt? Det finn eg utruleg trist.. Må le litt. Hva er det som er så viktig å skjule for partner da? Man har da et indre liv, tanker osv som ikke blir delt med partner så sant man ikke ytrer det helt automatisk om man vil det. Men å skulle være så redd for at partner får se mobilen eller en mail, ja da må man jo virkelig ha noe fælt å skjule? Du deler det jo da tydeligvis med andre, men dette er hemmelig for partner? Er ikke det definisjonen på å gå bak ryggen på partner? Anonym poster: 3d03856d206dfff3e1de9730076981de Han hadde nok kjeda seg ihjel av å lese gjennom, ingen ting i mi side av samtalane han ikkje veit om. Men det kunne ha vore det. Og det er informasjon der som er gitt meg som det ikkje ville vere naturleg for sendar å dele med mannen min.
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2013 #60 Skrevet 7. mai 2013 Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Du har ikkje noko rom i livet ditt som berre er ditt? Det finn eg utruleg trist.. Må le litt. Hva er det som er så viktig å skjule for partner da? Man har da et indre liv, tanker osv som ikke blir delt med partner så sant man ikke ytrer det helt automatisk om man vil det. Men å skulle være så redd for at partner får se mobilen eller en mail, ja da må man jo virkelig ha noe fælt å skjule? Du deler det jo da tydeligvis med andre, men dette er hemmelig for partner? Er ikke det definisjonen på å gå bak ryggen på partner? Anonym poster: 3d03856d206dfff3e1de9730076981de Jeg har ingen hemmeligheter for mannen, men jeg vil gjerne ha noe privat her i livet. Kjenner jeg blir kvalt hvis jeg ikke kan ha noe pusterom for meg selv. Tror heller ikke mannen finner det så veldig spennende å lese hva jeg skriver i sms til min mor eller hva jeg deler her på Dib
Modesty Blaise. Skrevet 7. mai 2013 #61 Skrevet 7. mai 2013 Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Dette er kanskje det tristeste svaret jeg noen gang har lest her inne. Og på mange måter det skumleste også...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. mai 2013 #62 Skrevet 7. mai 2013 Så et 'indre liv' er ensbetydende med at ens partner ikke kan låne telefonen din eller sjekke en email sendt til deg, for da har du ikke noe 'indre liv' lenger? Anonym poster: 5c7bb393ddc95347c78afb0c32b2da1f No var det vel dei som argumenterte for full tilgang til tlf og e-post som utvida dette til å gjelde all form for privatliv. Har ikkje sett nokon av dei som argumenterar mot gjere dette. Det var "en av dere" som kom med "indre liv" her.. Man kan fint ha et privatliv enda om partneren har tilgang til telefon ol, vi har da hvertfall det... Men kommer kanskje an på hvor viktig man ser mobilen/pc'n i forhold til eget liv? Jeg ser ikke på de to tingene som en del av mitt privatliv, samtaler med venner ol, det ser jeg som privat, og jeg skriver (tro det eller ei) dagbok, gjort det siden vi mistet tvillingene, om samboeren skulle finne på å se i den, så tror jeg nok jeg hadde blitt mer enn såret, der er jeg helt privat, og forventer å beholde det privat.. Han har sin form for privatliv han også.. Men, vi har heller aldri hatt behov til å se hverandres mobil eller internett kontier, etter vi ble enige om at det var fri tilgang... Vel, jeg gjorde det en mnd tid etter han brøt kontakten med eksen sin, men etter det, så ser jeg ikke behovet for det, så lenge jeg vet tilgangen er der.
☆☆☆ Skrevet 7. mai 2013 #63 Skrevet 7. mai 2013 Så et 'indre liv' er ensbetydende med at ens partner ikke kan låne telefonen din eller sjekke en email sendt til deg, for da har du ikke noe 'indre liv' lenger? Anonym poster: 5c7bb393ddc95347c78afb0c32b2da1f No var det vel dei som argumenterte for full tilgang til tlf og e-post som utvida dette til å gjelde all form for privatliv. Har ikkje sett nokon av dei som argumenterar mot gjere dette. Det var "en av dere" som kom med "indre liv" her.. Man kan fint ha et privatliv enda om partneren har tilgang til telefon ol, vi har da hvertfall det... Men kommer kanskje an på hvor viktig man ser mobilen/pc'n i forhold til eget liv? Jeg ser ikke på de to tingene som en del av mitt privatliv, samtaler med venner ol, det ser jeg som privat, og jeg skriver (tro det eller ei) dagbok, gjort det siden vi mistet tvillingene, om samboeren skulle finne på å se i den, så tror jeg nok jeg hadde blitt mer enn såret, der er jeg helt privat, og forventer å beholde det privat.. Han har sin form for privatliv han også.. Men, vi har heller aldri hatt behov til å se hverandres mobil eller internett kontier, etter vi ble enige om at det var fri tilgang... Vel, jeg gjorde det en mnd tid etter han brøt kontakten med eksen sin, men etter det, så ser jeg ikke behovet for det, så lenge jeg vet tilgangen er der. Som svar på påstand om null behov for privatliv i eit forhold.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #64 Skrevet 7. mai 2013 Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Dette er kanskje det tristeste svaret jeg noen gang har lest her inne. Og på mange måter det skumleste også... Hvorfor er det så trist? Her har vi hver sin fb, men ingen krise om vi sjekker hverandres. Bruker telefonene våre om hverandre, ikke noe hemmelig. Den som henter posten åpner og sorterer. Vi har felles nettbank, og alle konti er felles. Vi har ikke noe særlig vi holder skjult for hverandre, men vi har da likevel et privatliv vi også. Vi har hver vår jobb, trening, fritidsaktiviteter, venner mm. Hvorfor i all verden er dette trist??? Og til HI: jeg ser ingen problem med å sjekke fb/mobil om du har behov for det. Såpass får mannen din tåle. Er det ikke noe muffens å finne så får du ro i sjelen, mens finner du noe så må du ta tak i det... Anonym poster: b1f1b887389381efc4207ebaa93f9994
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. mai 2013 #65 Skrevet 7. mai 2013 Som svar på påstand om null behov for privatliv i eit forhold. Aha, da gikk jeg glipp av noe gitt
Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2013 #66 Skrevet 7. mai 2013 Så et 'indre liv' er ensbetydende med at ens partner ikke kan låne telefonen din eller sjekke en email sendt til deg, for da har du ikke noe 'indre liv' lenger? Anonym poster: 5c7bb393ddc95347c78afb0c32b2da1f Privatliv? hvilket privatliv skal man liksom ha i et forhold?? Her har vi felles passord og deler fb! Anonym poster: 7b09c4ce659dc27028977bb6c39596f6 Du har ikkje noko rom i livet ditt som berre er ditt? Det finn eg utruleg trist.. Må le litt. Hva er det som er så viktig å skjule for partner da? Man har da et indre liv, tanker osv som ikke blir delt med partner så sant man ikke ytrer det helt automatisk om man vil det. Men å skulle være så redd for at partner får se mobilen eller en mail, ja da må man jo virkelig ha noe fælt å skjule? Du deler det jo da tydeligvis med andre, men dette er hemmelig for partner? Er ikke det definisjonen på å gå bak ryggen på partner? Anonym poster: 3d03856d206dfff3e1de9730076981de Nei. Ikke en partner som er verd å ha. Vedkommende har sitt eget.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #67 Skrevet 7. mai 2013 Jeg har ikke så fryktelig stort behov for å være så hemmelig, deler det meste med min kjære, og er det noe jeg ikke sier er det vel mest fordi det ikke er så viktig. Jeg kan like gjerne ta med hans mobil når jeg stikker på butikken om min er på lading etc. Om det kommer inn meldinger på hans telefon så kan jeg godt åpne den, og videreformidle. Han det samme med min. Han er på Facebook, og det er ikke jeg. Han er alltid logget inn, og om jeg bruker hans pad så kan jeg gi G hå inn på der, chatte med søsteren hans eller bruke hans skype. Forstår ikke hvorfor man skal bære så private. Det er fjernt for meg. Anonym poster: 343064598fcca6b6f73df4a2969d2c5c
Eira <3 Familien Skrevet 7. mai 2013 #68 Skrevet 7. mai 2013 Jeg vil ikke si hva som er rett og galt å gjøre, ei heller si hva du burde gjøre. Men jeg kan si at jeg og mannen min deler alt og holder ingenting hemmelig. Vi deler både data, iPad, telefoner og ellers alt annet som folk mener er privat. Vi er inne på hverandres Facebook, meldinger og e-poster. Ingenting hemmeligholdes og vi er åpne om alt. V mener at når man er i et forhold er det liksom ingenting som skal være privat lengre. Skal man stole på hverandre må man være åpne om alt. Dette er ihvertfall vår ide om hvordan et samliv skal være, tror ikke jeg kjenner mange andre som har det slikt og det er egentlig litt synd for forholdet blir så mye bedre når man ikke går rundt og mistenkeliggjør hverandre. Håper virkelig ikke at mannen din er utro og at alt ordner seg og at du går rundt og er nervøs uten grunn:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #69 Skrevet 7. mai 2013 Offisielt: fy deg! Uoffisielt; kjør på Til dere som sier man bare skal spørre ham; akkurat _hvor_ mange menn kjenner dere som ville svart at, "jo, nå skal du høre. Jeg har pult Anne fra regnskap i tre måneder nå. Vi har ikke vært på date eller noe sånt, kun hatt oss på kopirommet".. Hvilken mann ville frivillig innrømt utroskap om kona spør? Svarer som en annen bruker pleier å skrive; naiv much? Anonym poster: 73e193e533d7626a3470ede534637222
IceNose Skrevet 8. mai 2013 #70 Skrevet 8. mai 2013 Jeg hadde sjekket om magefølelsen ikke er bra.Jeg hadde en magefølelse med eksen min flere ganger,jeg sjekket og jeg hadde rett.Han hadde fått puppebilder av andre jenter,han skrev ting som "hadde ikke gjort noe om je møtte deg igjen "Dro med seg ei på guttekveld og der lå han med henne osv..Skummelt at den magefølelsen var rett hver gang..!Det er en grunn til at han er min eks Han venter barn nr 2 med sin nye kjæreste og han har vært like dan!
Iiiiik Skrevet 8. mai 2013 #71 Skrevet 8. mai 2013 Du kan jo først spørre han om du får se meldingene, nekter han har han jo noe å skjule. Ingen menn innrømmer at de er utro før man har bevis :-) Anonym poster: 87bba701e6698d61f93dcfa01dff9903 Det er klart noen menn innrømmer at de er utro på et direkte spørsmål. Akkurat som noen damer gjør det! Jeg ville begynt med å snakke med mannen min, vel vitende at det ikke var sikkert at svaret som kom var ærlig. Deretter ville jeg vurdert hva neste skritt skulle være. Forholdet får seg jo en knekk når denne mistanken oppstår uansett, så det er ikke godt å vite hva som skjer etter at du har konfrontert ham. Kanskje erkjenner han, kanskje lyver han, kanskje vil du etter hvert få vite at du hadde rett, kanskje tar du feil og dreper forholdet med denne mistanken. Uansett må du jo få lagt det vekk på et vis, for sånn som du har det nå er forholdet døende samme hva du gjør.
Iiiiik Skrevet 8. mai 2013 #72 Skrevet 8. mai 2013 Jeg deler imidlertid ikke alt på mobil, FB og mail med min mann. Det er vel ikke all verdens spennende som står noen av stedene, men det er like uaktuelt som å lese hverandres brev. Å si at man ikke skal ha behov for noe privat når man er i en relasjon er helt fremmed for meg.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #73 Skrevet 8. mai 2013 Oppdatering, HI? Anonym poster: e41b7a50beb3e65be7003ddf48a82abf
Countess Skrevet 8. mai 2013 #74 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg ville spurt hvem hun var jeg da, eventuelt om jeg kunne se det. Så hadde jeg vurdert resten etter reaksjonen hans. Av erfaring så er det ikke alle menn som er ærlige nei, men det betyr ikke at du ikke kan skjønne greia ut ifra svaret du får. Jeg spurte en eks om ei dame, etter han endra total oppførsel etter ei helg han var ute. Han ble lyn forbanna, så jeg skjønte vel egentlig at jeg hadde rett. Det ble slutt og etpar mnd etter flyttet han inn hos henne. Magefølelsen min stemmer alltid. Men om han skulle virke svært overbevisende, så trenger du ikke tro han. Det beste er jo om han selv viser deg hvem hun er, forteller situasjonen og tar usikkerheten din på alvor. Om du føler du må sjekke, så synes jeg også du kan sjekke. Jeg synes også du kan være ærlig med han etterpå om det. Type "jeg fant ut at du er en utro drittsekk" eller "jeg sjekka facebooken din fordi jeg var usikker og redd det var noe på gang, men jeg fant ingenting." For uansett hva du finner, så har dere noe dere må snakke om. Eventuelt vil det være hva det er som gjør at du blir usikker, og hva dere samme kan gjøre for at du skal bli tryggere. Endret 8. mai 2013 av Countess
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2013 #75 Skrevet 8. mai 2013 Jeg hadde en urolig magefølelse i sin tid ang samboer, så jeg konfronterte ham med det uunngåelige spørsmålet 'Er du utro?' Han benektet dette og jeg valgte å tro på ham.. 1,5 år senere valgte jeg å sjekke FB/tlf og fant da informasjon om et flere år langt forhold som hadde pågått bak min rygg.. Så min erfaring tilsier at du bør gå litt etter magefølelsen. Men ha samtidig klart for deg hvilke konsekvenser eventuelle bekreftelser av mistankene dine skal ha for deg, HI. Lykke til.. Anonym poster: e7263d543516522e41b6e0e45c933c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå