Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Gratulerer Miffa! Så gøy!

Her har vi startet utredning, så vet vi iallefall får hjelp. Skal ha en laprascopi i feb, også blir det nok prøverør om ikke noe har skjedd etter det. 2 dager til ikm nå, så vet jo aldri, men har ikke helt trua :(

Det er godt at dere får hjelp, håper det blir baby på dere snart :) Følger med på dere alle her inn og heier :)

Fortsetter under...

Så kjekt å høre, Miffa! Gratulerer :D

Selv er vi 2 dager på overtid, men negativ test. Spottet litt i ste, så spørs om mensen kanskje kommer i morgen.. Har håpet fortsatt oppe hvertfall! Kryss fingrene for oss <3 er i pp10

IKM i dag, pleier å skyte igang fra natta/morgenen av, men ikke tegn til noe ennå. Nå som vi egentlig har bestemt oss for å vente med prøvinga til sommern ville jo det vært veldig typisk meg om det skulle klaffa denne ene måneden jeg ikke har fokusert på det i det hele tatt! Men, vi får se. Fort gjort om det dukker opp i løpet av helga!

😱

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Så kjekt å høre, Miffa! Gratulerer :D

Selv er vi 2 dager på overtid, men negativ test. Spottet litt i ste, så spørs om mensen kanskje kommer i morgen.. Har håpet fortsatt oppe hvertfall! Kryss fingrene for oss <3 er i pp10

Takk :)

Krysser fingrene å håper at det er deres tur snart :)

gratulerer Miffa :)

Selv har jeg to negative tester og venter på tr i dag :P

Hold ut, plutselig blir det ;)

Det som er rart er at tr har kommet

Men meget lite i forhold til normalt. vert utrolig trøtt. Og kvalm på kvelden. Men er nok bare kroppen som spiller et lite puss....

Fortsatt ingen TR her.. Men springer på do hele tida, for det kjennes ut som det er noe der. Men jeg blir like overraska hver gang at det ikke er noe... Jeg har aldri hatt luktesans, av en eller annen grunn. Har også ei søster med samme problem. I går lukta jeg middagen. Første gang jeg har lukta noe på mine 24 år! Trøtt tidlig på kvelden, sovner fort.. Større bryster. Jeg er så dårlig på å huske hvordan jeg er før mens, men syns dette her er svært snodig. Testa i går, men den var negativ.. Er 3 dager på overtid. Høh.. Tenk om det er en julegave på vei!?

Endret av Sro8690

Jeg tror at jeg ENDELIG kan si at jeg er GRAVID!! med 4 positive tester og ømme struttende pupper tror jeg at det er sikkert! Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Dette kom som et sjokk denne mnd for vi har ikke prøvd i det hele tatt vil jeg si! Men jeg har lagt om kosthold og beggynt å trene igjen så det ser ut som om det var det som skulle til! 12 pp så klaffet det endelig for vår del! Nå håper jeg bare den lille spiren vokser seg stoooor å sterk  :D  :hjerter:  :klem:  :wub:

Jeg tror at jeg ENDELIG kan si at jeg er GRAVID!! med 4 positive tester og ømme struttende pupper tror jeg at det er sikkert! Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Dette kom som et sjokk denne mnd for vi har ikke prøvd i det hele tatt vil jeg si! Men jeg har lagt om kosthold og beggynt å trene igjen så det ser ut som om det var det som skulle til! 12 pp så klaffet det endelig for vår del! Nå håper jeg bare den lille spiren vokser seg stoooor å sterk  :D  :hjerter:  :klem:  :wub:

Å! Gratulerer☺ Så moro!! Og, så bra at det har hjulpet med mat og trening! Skulle ønske jeg kunne få til det! Lykke til, da

Annonse

Tuuuden takk <3 noen som vil ta en tur inn i galleriet mitt og se testene bare for å dobbeltsjekke <3 dette er første gangen med en positiv test noen sinne <3

Nydelige tester :) Gratulerer så mye :) Når begynte du å teste?

de to øverste er fra i går kveld og de nederste er fra i dag morres :-) skal ta en CB senere i dag tenkte jeg <3 AH jeg er SÅ letta! Begynte å lure på om det kunne være noe galt siden det ikke klaffet på så lenge  :strix:

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Gratulerer så mye :D

Tuuuden takk <3 noen som vil ta en tur inn i galleriet mitt og se testene bare for å dobbeltsjekke <3 dette er første gangen med en positiv test noen sinne <3

Vakre, fine tester alle sammen :) Håper jeg selv får oppleve det der snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...