Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ny her for andre gang:) Er 27år og holder på med første forsøk på å bli gravid med nr 2. Har ei jente på 2 år fra før:) Håper jo som alle andre å flytte over til 1.trimester ganske fort;) Skal ta test på fredag eller lørdag.. Lykke til alle sammen!!

Annonse

Føler jeg faller litt mellom to stoler. Virker som om enten er man under 20, eller over 30 her inne. Kanskje det bare er meg?

Men tenkte ihvertfall det kunne være flott å dele erfaringer med andre i samme aldersgruppe som meg selv, som er 25 år!

Noen med?

Jeg er også 25, og slenger meg inn her. Tok ut spiralen i dag, hihihi. Dette blir spennende!! :))

Jeg tok en test i dag... klarte virkelig ikke å holde meg :P Dersom jeg vrir og vender på den mot lyset så skimter jeg en sterk på billigstrimmel, men stoler ikke helt på den.. Nå får jeg ikke sove i natt ;)  er det noen av dere som har vært borti det og som har vært gravide? IKM 7. så det er litt tidlig å teste.. Jeg har hatt så vanvittig mye halsbrann om kveldene nå som sist graviditet, så håper det er et symptom :)

Da er det gått 3 uker siden siste blødningsdag etter MA. Håper jo at tante ikke kommer. Vi valgte å begynne å prøve med en gang. Det som ble riktig for meg. Men mensen kan jo komme ganske mange uker etter en MA, så dette er virkelig en tålmodighetsprøve:p.

Ikm 1 august, men ingen mens og to negative tester i går :-( ingen tegn til mens heller, er litt usikker jeg nå. Tanta kommer vel :-/ har vært lett kvalm nå i tre dager, men tørr ikke tolke det som et symptom.

Annonse

Fikk de etter to dager:)

Gratulere til dere som har fått positiv test!

Selv fikk jeg en veldig svak strek i dag. Usikker på om det er skyggestrek? Kan såvidt se den på bilde jeg tok. Satser på sterkere i morgen!(hvis jeg klarer å holde meg å ikke tester etterpå)

Ja, da melder jg meg forsiktig ut fra "bli gravid" og over til 1 tri. Tok nok en digital clearblue når jeg våknet og den viste gravid 1-2 :-)

Jeg er helt sjokkert, da jeg ikke trodde at dette var vår måned, men så vr det visst deg likevel :-)

Melder meg inn her jeg å :-) 28 år med 2 jenter fra før. Tok siste psprøyta i november, men ikke fått en regelmessig syklus enda så her legges det inn aksjer hele tia :-) håper på positiv test snart...

Første forsøk på å bli gravide. Venter mens om tre dager.. Kroppen kribler av spenning, normalt?

Venter mens på fredag, og krible i hele kroppen! Er første forsøk her også :) lykke til:) fortell hvordan det går med deg da:)

Mensen kom og snart har mensen gått. Nye forsøk om et par dager :P

Første forsøk på å bli gravide. Venter mens om tre dager.. Kroppen kribler av spenning, normalt?

Venter mens på fredag, og krible i hele kroppen! Er første forsøk her også :) lykke til:) fortell hvordan det går med deg da:)

Mensen kom og snart har mensen gått. Nye forsøk om et par dager :P

Her kom den aldri:) tok spansk g-test i dag før mens, den var negativ. Tok så ny g-test ett par dager etterpå, og den var det en mellom svak strek hvis jeg kan si set sånn:) så her sitter spiren gitt:) skal ta en ny cb-test i morgen med uke indikator bare for å være på den helt sikre siden:) går liksom ikke helt opp for meg:)

Hjelp!!

Tok en test nå, rfsu... og der kom det opp en tydelig strek, og en strek man også så tydelig etter 5 minutter, men litt mer blury... det står at testen skal leses av innen 30 min, og at en positiv test vil som oftest forbli uforandret.. MEN etter 25 min har teststreken blitt så svak at jeg så vidt kan skimte den i lyset, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal tro allikevel..?! 

Da har jeg tatt en cb digital test og den var positiv:) helt utrolig:) :):)

Gratulerer! :) Vi småprøver enda bare vi, og forventer ikke spire før noen måneder enda :)

Hadde absolutt ikke forventa at den skulle sitte på første pp:) lykke til videre og håper jeg ser deg og mange andre i 1.tri snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...