Gå til innhold

Blogg om gravid kvinne i BDSM-forhold!

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg si det sånn, jeg vet hvem denne bloggeren er. Og det vet jeg utfra å se på bildene...

Plutselig en dag veit unga dine det også.

Anonym poster: 858073829fc26f1d62a588a1453ac8a2

Da spør jeg deg, har ungen det bra?

Å drive med bdsm mens man er gravid er forkastelig.

Anonym poster: 6ed5e00387a21f713662295d74ac81a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Vil også si at det å bli mamma, har vært en fantastisk opplevelse. Tok mye krefter i starten, men har blitt mye bedre nå som hun sover bedre. Men er frustrerende å være VELDIG kåt, og hun ikke vil sove :P"

Say, WHAT?? Mulig at jeg er prippen, men det å skrive om å bli mamma for første gang i samme setning som at det er frustrerende å være kåt og så skylde det på babyen er for meg bare veldig veldig feil.

Dere setter nok ikke babyen først og dette kan aldri ende godt for barnet :(

Anonym poster: 7bd51e1690cd7f8a22b2f0546c3dc459

Den reagerte jeg også på.

Deg er greit at det kan være frustrerende om barna våkner midt i akten og man må avslutte brått, men å febrilsk prøve å få babyen til å sove mens man er kåt blir bare helt feil!!!

Og det har ingenting med deres preferanser å gjøre, bare at seksuelle følelser rundt et barn er veldig, veldig galt.

Det virker som de sliter med å sette grenser, når man får barn er voksne lyster og behov nødt til å komme i andre rekke.

Anonym poster: 26d86123b3fdc0d03f3ab6a0bfcc821a

Skrevet

Har aldri sagt at jeg febrilsk prøver å få henne til å sove. Hun blir lagt når hun er trøtt og ikke ett sekund før det heller. Og jeg er garantert ikke den eneste her i verden som har vært kåt i nærvær med sitt barn.

Som sagt, så lever ikke vi ett 24/7 liv. Når vi ikke har tid for oss selv, så går dagene aom bormalt. Der han ikke dominerer meg på noen måte.

Og jeg har ikke sagt noe annet enn at hun går i første rekke. Og det er det hun gjør. Hun er øverst. Så jobb. Så andre avtaler. Så det hverdagslie. Og hvis det er tid og ork, så går vi inn vårt kryp å har fantastisk bdsm-sex.

BDSM, utøvd på riktig måte, er ikke farlig under svngerskapet. Røyking derimot... Er MYE farligere for barnet i magen!

Anonym poster: e3406f654fd9aaf360c94a468a51e144

Skrevet

Har aldri sagt at jeg febrilsk prøver å få henne til å sove. Hun blir lagt når hun er trøtt og ikke ett sekund før det heller. Og jeg er garantert ikke den eneste her i verden som har vært kåt i nærvær med sitt barn.

Som sagt, så lever ikke vi ett 24/7 liv. Når vi ikke har tid for oss selv, så går dagene aom bormalt. Der han ikke dominerer meg på noen måte.

Og jeg har ikke sagt noe annet enn at hun går i første rekke. Og det er det hun gjør. Hun er øverst. Så jobb. Så andre avtaler. Så det hverdagslie. Og hvis det er tid og ork, så går vi inn vårt kryp å har fantastisk bdsm-sex.

BDSM, utøvd på riktig måte, er ikke farlig under svngerskapet. Røyking derimot... Er MYE farligere for barnet i magen!

Han går å teaser deg da han vet at dere ikke kan ha sex? Altså dvs mens ungen er våken og til stede?

Anonym poster: 4fcd532a934df16e165cc4526243944d

Skrevet

Røyking derimot... Er MYE farligere for barnet i magen!

Narkotika er farligere enn røyking... Med den logikken så kan man egentlig gjøre det meste for det er alltid noe som er farligere.

Du burde kanskje stoppe å skrive nå for du fremstår som dummere enn dummest

Skrevet

Føler ikke jeg fremstår som verken dummere eller dummest jeg.

Alt jeg gjør er å flire av dere mindre vitende, og dømmende mennesker.

Hadde dette vært farlig under svangerskapet, så hadde vi ikke gjort det.

Flere som røyker under svangerskapet, enn bruker narkotika.. Mange som røyker under avangerakapet. Og DET synes jeg er forkastelig.. Men dere mener vel at det hadde vært mye bedre om jeg røykte i stedet for??

Vårt lille barn har det utmerket. Vi får mye skryt på helsestasjon over hvor flink å bra hun er. Vi har vært til fysioterapaut for sjekkpunkt, og det var det heller ingen negativt å si. Hun har det som barn flest.

Skrevet

Hun er ikke til stede når han fysisk teaser meg. Som å dra meg hardt i håret mens han kysser meg. Men i vårt forhold er det nok med et blikk, og jeg skjønner hva han tenker. Å sette seg på ei "vond" rumpe, er teasing nok for meg.

Skrevet

Jeg vet av mange, og kjenner flere som er i et bdsm-forhold og har barn.

Så hva vet vel du om naboen, kollegaen, læreren til ditt barn, broren din eller kompissen din??

Skrevet (endret)

Hvis vi ser bort i fra det medisinske perspektivet og dette med klesklypene (AU!), sitter jeg med en del spørsmål.

Det jeg strever med å forstå er hvordan en seksuell preferanse kan gjennomsyre hverdagen. Det må da være veldig slitsomt å gjøre det til en livsstil? For å si det slik: Jeg elsker pent undertøy, strømper og raffinerte nattkjoler, Kjæresten synes dette er storveis (naturlig nok - han er mann), MEN det betyr ikke at jeg suser rundt i heimen med stay-ups, fjærboa og puppedusker hele tiden.

Mennesket er i aller høyeste grad et seksuelt vesen med lyster og drifter, men det er da ikke alle sammenhenger hvor sex hører hjemme? Eller?

For meg virker det veldig fremmed å sette f.eks. fordeling av husarbeid inn i en seksuell sammenheng. Det jeg også lurer på er hvordan paret vil fungere som rollemodeller for barnet sitt: Barnet vil jo før eller siden merke at det er "far i huset som er sjef". Vil ikke dette gi veldig blandede signaler til barnet når det f.eks. i barnehage, skole og i samfunnet forøvrig hersker en "likestillingsdiskurs"?

Hvordan kan de være så skråsikre på at barnet ikke vil finne ut av hva mor og far holder på med på soverommet?

Her inne på forumet dukker det jo støtt og stadig opp tråder av typen "Femåringen kom inn på soverommet da vi hadde sex" og "Datteren min fant mammas "godteboks" under sengen".

Hvordan vil de forklare karabinkroker og tauverk (med mindre de i tillegg til medlemskap i SMIL også har medlemskap i KNS)?

Eller ymse pisker? Litt vrient å forklare hvis man ikke har et stutteri i bakgården?

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Her synes jeg at alle dere pripne damer kan roe ned trusene deres et par hakk, og slappe av. Hvordan kan dere være så sikre på at HI her ikke setter barnet sitt fremst? Og tror dere virkelig at hun ville blogget om dette dersom de ikke visste hva de gjorde? Det skal mye selvtillit til for å starte en tråd her på Bim/Dib har jeg funnet ut. For uansett hvor mye man prøver å forklare, så kommer de samme turbotrusene frem for å dømme, og si ord som "Tosk", "Dum" osv. Så sier det igjen: Slapp av! Dere vet da ingenting om læreren til barnet deres driver med dette, eller naboen, eller søsteren din, eller til og med FORELDRENE dine! Tenk over det...

Anonym poster: de1886f89d2fdb71f7c58ba8651cd7ae

Skrevet

Haha. Far i huset er nok ikke sjef til vanlig. Da er det nok jeg som faktisk er mest dominerende. Og som jeg har sagt flere ganger tidligere, så lever vi ikke ett 24/7-liv. Så oppvasken (vi har oppvaskmaskin btw:p) er det like mye han som tar, som jeg. Hovedsaklig han som lager mat. Jeg vasker klær. Vi begge rydder. Vi begge tar like stor del i livet hennes. Så det er kun når vi er alene, at det er han som dominerer.

Nå er jo jenta var bare 4 mnd, og lenge til hun er ute å springer om natten. Og jeg har også tidligere sagt at vi vil endre på ting underveis. Kanskje blir det slik at når hun er gamlere (eldre), så vil hun overnatte hos besteforeldre/oldeforeldre en natt en gang i bladt. Og da får vi benytte oss av å ha rein kjæreste-tid de gangene, og bare vanlig sex ellers. Og om han holder meg nede, dominerer meg muntlig osv, og hun kommer inn. Så vil det se ut for henne at vi har vanlig sex. Og det er vel ikke mange som gir opp sex når man får barn. For man må faktisk ha mer sex, for å lage flere.

Under svangerskapet, å livet vårt før det, besto av mye mer "ekstrem" bdsm, enn det gjør nå. Fordi vi har ett barn i hus.

Skrevet

BDSM er greit nok det - jeg orker ikke tanken på å prøve engang, så frastøtende syns jeg det er. Men om andre vil drive med det får være opp til dem.

Det som derimot IKKE er greit, er å ha en slik type blogg med bilder som er dårlig anonymiserte når man faktisk har barn å ta hensyn til. Blir kvalm av at disse bildene er tatt mens du var gravid.

Og du sier dere ikke lever et 24/7-liv. Lever dere ikke 24 timer i døgnet, 7 dager i uka? Lever dere bare fra mandag til onsdag kanskje? Og mellom 10 og 16 i helgene? Tipper du egentlig mener a4-liv... :P

Anonym poster: 7758c3b9989150d981a92437bf9bc3d0

Skrevet

BDSM er greit nok det - jeg orker ikke tanken på å prøve engang, så frastøtende syns jeg det er. Men om andre vil drive med det får være opp til dem.

Det som derimot IKKE er greit, er å ha en slik type blogg med bilder som er dårlig anonymiserte når man faktisk har barn å ta hensyn til. Blir kvalm av at disse bildene er tatt mens du var gravid.

Og du sier dere ikke lever et 24/7-liv. Lever dere ikke 24 timer i døgnet, 7 dager i uka? Lever dere bare fra mandag til onsdag kanskje? Og mellom 10 og 16 i helgene? Tipper du egentlig mener a4-liv... :P

Anonym poster: 7758c3b9989150d981a92437bf9bc3d0

Huffda, her blir det nok litt "backfire". Du er ganske uvitende tydeligvis. For jo det er noe som heter 24/7 i BDSM-sammenheng. Det betyr at man utøver denne livvstilen 24/7, at det ALLTID er den dominante som bestemmer . Så nei, hun mener nok ikke A4-liv... Herlighet, check your facts, før du dømmer! IKKE HI

Anonym poster: de1886f89d2fdb71f7c58ba8651cd7ae

Skrevet (endret)

Haha. Far i huset er nok ikke sjef til vanlig. Da er det nok jeg som faktisk er mest dominerende. Og som jeg har sagt flere ganger tidligere, så lever vi ikke ett 24/7-liv. Så oppvasken (vi har oppvaskmaskin btw:p) er det like mye han som tar, som jeg. Hovedsaklig han som lager mat. Jeg vasker klær. Vi begge rydder. Vi begge tar like stor del i livet hennes. Så det er kun når vi er alene, at det er han som dominerer.

Nå er jo jenta var bare 4 mnd, og lenge til hun er ute å springer om natten. Og jeg har også tidligere sagt at vi vil endre på ting underveis. Kanskje blir det slik at når hun er gamlere (eldre), så vil hun overnatte hos besteforeldre/oldeforeldre en natt en gang i bladt. Og da får vi benytte oss av å ha rein kjæreste-tid de gangene, og bare vanlig sex ellers. Og om han holder meg nede, dominerer meg muntlig osv, og hun kommer inn. Så vil det se ut for henne at vi har vanlig sex. Og det er vel ikke mange som gir opp sex når man får barn. For man må faktisk ha mer sex, for å lage flere.

Under svangerskapet, å livet vårt før det, besto av mye mer "ekstrem" bdsm, enn det gjør nå. Fordi vi har ett barn i hus.

Da forstår jeg bedre (bortsett fra det med klesklypene på fiffinetten, da ... AU!) :)

Ved første øyekast på bloggen fikk jeg inntrykk av at dere var 24/7 - dere fremstår jo som ganske så ivrige, mener jeg.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Under svangerskapet hadde vi mer tid til å leve dette livet. Men var langt i fra alle dager som var slik. Vi lagde egne lapper til kinky heart-spillet, og der var det en lappe som het herre/slave-dag. Da ble hele påfølgende dag slik. Og enkelte dager så ønsket vi slik dag. Men stort sett var det bare på kveldstid (ikke hver kveld heller. Litt etter humør og form.) Vi koste oss med bdsm :)

Skrevet

Under svangerskapet hadde vi mer tid til å leve dette livet. Men var langt i fra alle dager som var slik. Vi lagde egne lapper til kinky heart-spillet, og der var det en lappe som het herre/slave-dag. Da ble hele påfølgende dag slik. Og enkelte dager så ønsket vi slik dag. Men stort sett var det bare på kveldstid (ikke hver kveld heller. Litt etter humør og form.) Vi koste oss med bdsm :)

Bare et spørsmål til: hva heter en sånn liten "daskesak" som likner på en stekespade på norsk. Forestiller meg at det heter en "paddle" på engelsk. Stemmer det? Er de morsomme?
Skrevet

Hvis vi ser bort i fra det medisinske perspektivet og dette med klesklypene (AU!), sitter jeg med en del spørsmål.

Det jeg strever med å forstå er hvordan en seksuell preferanse kan gjennomsyre hverdagen. Det må da være veldig slitsomt å gjøre det til en livsstil? For å si det slik: Jeg elsker pent undertøy, strømper og raffinerte nattkjoler, Kjæresten synes dette er storveis (naturlig nok - han er mann), MEN det betyr ikke at jeg suser rundt i heimen med stay-ups, fjærboa og puppedusker hele tiden.

Mennesket er i aller høyeste grad et seksuelt vesen med lyster og drifter, men det er da ikke alle sammenhenger hvor sex hører hjemme? Eller?

For meg virker det veldig fremmed å sette f.eks. fordeling av husarbeid inn i en seksuell sammenheng. Det jeg også lurer på er hvordan paret vil fungere som rollemodeller for barnet sitt: Barnet vil jo før eller siden merke at det er "far i huset som er sjef". Vil ikke dette gi veldig blandede signaler til barnet når det f.eks. i barnehage, skole og i samfunnet forøvrig hersker en "likestillingsdiskurs"?

Hvordan kan de være så skråsikre på at barnet ikke vil finne ut av hva mor og far holder på med på soverommet?

Her inne på forumet dukker det jo støtt og stadig opp tråder av typen "Femåringen kom inn på soverommet da vi hadde sex" og "Datteren min fant mammas "godteboks" under sengen".

Hvordan vil de forklare karabinkroker og tauverk (med mindre de i tillegg til medlemskap i SMIL også har medlemskap i KNS)?

Eller ymse pisker? Litt vrient å forklare hvis man ikke har et stutteri i bakgården?

Men hvorfor mener du at foreldrene skal ta de bekymringene på forskudd? Babyen er, ja nettopp, en baby. Det er ikke noen sjanse for at babyen skal komme inn på soverommet mens foreldrene har sex, eller finne sexleketøy gjemt i en skuff. Det er vel ikke nødvendig å bekymre seg for det enda?

Det er like lite nødvendig som at jeg nå skal begynne å bekymre meg over hvordan samboeren min skal pule meg bakfra over kjøkkenbenken når min sønn blir 16 (om 6 år) og kanskje legger seg etter oss. Det er ikke relevant enda, og derfor ingenting å planlegge/bekymre seg for.

Anonym poster: 06e4d3fc7be58df2e2bd50621cd9d2ef

Skrevet

Men hvorfor mener du at foreldrene skal ta de bekymringene på forskudd? Babyen er, ja nettopp, en baby. Det er ikke noen sjanse for at babyen skal komme inn på soverommet mens foreldrene har sex, eller finne sexleketøy gjemt i en skuff. Det er vel ikke nødvendig å bekymre seg for det enda?

Det er like lite nødvendig som at jeg nå skal begynne å bekymre meg over hvordan samboeren min skal pule meg bakfra over kjøkkenbenken når min sønn blir 16 (om 6 år) og kanskje legger seg etter oss. Det er ikke relevant enda, og derfor ingenting å planlegge/bekymre seg for.

Anonym poster: 06e4d3fc7be58df2e2bd50621cd9d2ef

Jeg fikk svar på det jeg lurte på i et innlegg over her :)
Skrevet

Vi bruker bare navnet paddle, aner ikke om det er et "norskt" ord for det :S

Vi brukte mest pisk før. Men gått mer over til paddle etter svangerskapet da de er vonde, men ikke lager så mye merker som en pisk.

Skrevet

Klikket ikke på blogglinken før nå. Angrer. Hvis jeg hadde fysisk klart å brenne mine egne netthinner skulle jeg gjerne gjort det for å bli kvitt bildene.

Fatter ikke at noen frivillig legger ut bilder av seg selv på den måten. Kan da ikke være vanskelig å kjenne igjen vedkommene utifra bildene? *grøsser*

Som jeg skulle skrevet det selv. Usj.

Anonym poster: 2a1620998eb93830a3615e61beccf077

Skrevet

http://sexblogg8089.blogspot.no/2013/04/bdsm-svangerskap-og-livet-med-barn.html

Med dette trekker jeg meg ut av diskusjonen. Lykke til videre for dere som er så trangsynte og dømmende.

Vi jobber hele tiden med å fjerne tabuet rundt BDSM, men vi har myyyyyyyye arbeid fremfor oss.

På grunn av dere, at de fleste som bedriver det, må leve dobbeltliv.

Dere tenner kanskje på vaniljesex. Men det gir ikke meg stort. Vi er alle forskjellige. Og bra er det :)

Ha en fin uke folkens! Takk for meg! :)

Skrevet

"Når mor har det bra, har barnet det bra. Hvis mor har vondt, skal leken avsluttet.

Om man liker å bli utsatte for smerte, og få orgasmer osv, så produserer kroppen endorfiner. Og det er bra for barnet i magen"

GJESP! Selvbedrag og tull....

Skrevet

http://sexblogg8089.blogspot.no/2013/04/bdsm-svangerskap-og-livet-med-barn.html

Med dette trekker jeg meg ut av diskusjonen. Lykke til videre for dere som er så trangsynte og dømmende.

Vi jobber hele tiden med å fjerne tabuet rundt BDSM, men vi har myyyyyyyye arbeid fremfor oss.

På grunn av dere, at de fleste som bedriver det, må leve dobbeltliv.

Dere tenner kanskje på vaniljesex. Men det gir ikke meg stort. Vi er alle forskjellige. Og bra er det :)

Ha en fin uke folkens! Takk for meg! :)

Voldsomt så fordømmende du et mot folk som foretrekker vaniljesex da.

Anonym poster: 858073829fc26f1d62a588a1453ac8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...