Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #26 Skrevet 28. april 2013 Hehe, historien er jo DET som er bra med bøkene, sexen er kjip. Men at historien ikke er spennende, jaja, du mot verden om det da isåfall. Og fra en forfatters perspektiv (ja, tenk, det skulle du ikke trodd) så er den ikke så aller verst skrevet. Den er nyskapende i skriveform, og krever litt mer enn en side før du glir gjennom bøkene. Men, det er jo klart, siden du sier det, så er den jo elendig skrevet. At historien er dårlig, står du fritt til å mene, vi liker ikke det samme, (jeg er som nevnt ikke så fascinert av sexscenene der, de er litt dølle), men skrivemåten skal du ikke akkurat uttale deg om når du ikke har peiling. ... det var dette da, med å besitte nok kunnskap om et emne før en uttaler seg. Det er det jo opptil flere som har fått høre her tidligere og fordi du sier det er den fantastisk? smaken er som baken, og du er ikke den eneste med "kunnskap" som du så fint kaller det. språket som brukes i de bøkene er forferdelig. det er enkelt, unyansert og hun gjentar seg selv til det kjedsommelige. den norske versjonen er bittelitt bedre en den engelske, så regner med at oversetteren var enig med meg jeg har ikke lest dem alle. fikk dem til jul (på norsk) men sluttet ganske tidlig fordi de var så vanskelige å lese på grunn av det forferdelig dårlige språket. trodde det var oversettelsen som var dårlig, og ville så gjerne skjønne hvorfor "alle" likte disse bøkene, så jeg kjøpte den første på engelsk, men måtte gi opp der og gett. det er LETT å merke at de bøkene er skrevet som fan fiction og ikke av en (det jeg regner som) forfatter. Anonym poster: 516111a87d48300305ab7c857b29d89b Nettopp, det DU regner som en forfatter Takk for at du besvarte ditt eget spørsmål eller dine egne tvil der. Punktum Anonym poster: 3c1a14cdf1777ba108c971fbfe397139 du er ikke forfatter. språket ditt regelrett suger. jeg leser mange, mange innsendte manuskipter fra folk som gjerne vil være forfattere og tror de er det fordi de fikk en novelle publisert i Hjemmet eller Norsk Ukeblad, og de minner alle om 50 shades språket. Anonym poster: 516111a87d48300305ab7c857b29d89b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #27 Skrevet 28. april 2013 Får helt vondt av babyen som var inni magen din når dere drev med alt dette Anonym poster: 5cb0263092ab901c29cc2658ee51fb25
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #28 Skrevet 28. april 2013 Hehe, historien er jo DET som er bra med bøkene, sexen er kjip. Men at historien ikke er spennende, jaja, du mot verden om det da isåfall. Og fra en forfatters perspektiv (ja, tenk, det skulle du ikke trodd) så er den ikke så aller verst skrevet. Den er nyskapende i skriveform, og krever litt mer enn en side før du glir gjennom bøkene. Men, det er jo klart, siden du sier det, så er den jo elendig skrevet. At historien er dårlig, står du fritt til å mene, vi liker ikke det samme, (jeg er som nevnt ikke så fascinert av sexscenene der, de er litt dølle), men skrivemåten skal du ikke akkurat uttale deg om når du ikke har peiling. ... det var dette da, med å besitte nok kunnskap om et emne før en uttaler seg. Det er det jo opptil flere som har fått høre her tidligere og fordi du sier det er den fantastisk? smaken er som baken, og du er ikke den eneste med "kunnskap" som du så fint kaller det. språket som brukes i de bøkene er forferdelig. det er enkelt, unyansert og hun gjentar seg selv til det kjedsommelige. den norske versjonen er bittelitt bedre en den engelske, så regner med at oversetteren var enig med meg jeg har ikke lest dem alle. fikk dem til jul (på norsk) men sluttet ganske tidlig fordi de var så vanskelige å lese på grunn av det forferdelig dårlige språket. trodde det var oversettelsen som var dårlig, og ville så gjerne skjønne hvorfor "alle" likte disse bøkene, så jeg kjøpte den første på engelsk, men måtte gi opp der og gett. det er LETT å merke at de bøkene er skrevet som fan fiction og ikke av en (det jeg regner som) forfatter. Anonym poster: 516111a87d48300305ab7c857b29d89b Nettopp, det DU regner som en forfatter Takk for at du besvarte ditt eget spørsmål eller dine egne tvil der. Punktum Anonym poster: 3c1a14cdf1777ba108c971fbfe397139 du er ikke forfatter. språket ditt regelrett suger. jeg leser mange, mange innsendte manuskipter fra folk som gjerne vil være forfattere og tror de er det fordi de fikk en novelle publisert i Hjemmet eller Norsk Ukeblad, og de minner alle om 50 shades språket. Anonym poster: 516111a87d48300305ab7c857b29d89b ååh, det hadde vært deilig å avsløre hvem jeg er, men til det holder jeg meg for god. Du tror vel ikke, som et voksent individ, at jeg sitter her og prøver å føre et forfatterspråk? Jeg er da en person som alle andre, men med litt mer kunnskap omkring bøker og det og skrive dem, tolke dem osv. Jeg er ingen verdensmester, og her inne, snakker jeg fra magen, slik jeg ser mange andre også gjør. Så hvis du virkelig tror, (fordi du sitter å leser gjennom manus av folk som så gjerne vil, og har hatt en novelle på trykk om det så var i illustrert vitenskap, ) at du kan avgjøre hvovidt jeg er forfatter eller ei, utfra et par tre innlegg på DIB, så synes jeg synd på din arbeidsgiver, som helt tydelig, har ansatt helt feil person. Dette er jo til å grine av Ps. Jeg unnlot å avslutte med punktum i sentingen over, tygg litt på den, også bruker du det i jobben din. Herreligfred er det virkelig mulig? Ps. vis sjefen din hvilken arbeidsinnsats du har gjort her inne i dag, da blir h*n nok stolt av deg! Jeg diskuterer ikke på dette nivået. Så vær så grei, kommenter og sitèr meg gjerne, men jeg orker ikke diskusjoner av dette kaliberet, det blir for dumt. Hejdå (oi, det var visst svensk... ikke forfatter da kanskje?? o-o Anonym poster: 3c1a14cdf1777ba108c971fbfe397139
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #29 Skrevet 28. april 2013 Det der bare skjønner jeg ikke at folk driver med. Anonym poster: 37f67cda1caab9748103b54f518657fa
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #30 Skrevet 28. april 2013 Tror mange her hadde fått hakeslepp om de viste hvor mange som driver BDSM livsstilen selv når de er gravide. Man holder seg til regler som er rettet mot sikkerheten for mor og barn, man vet sikkert at det ikke skader barnet, ellers styrer man unna. BDSM er ikke fysisk vold i slik grad at man blir skadet mer enn man klarer, man står fritt til å avstå (med sikkerhetsordet) om man føler seg utrygg eller om det blir for mye, ikke bare om man ikke klarer smerten. At noen her vemmes, viser mer til at de ikke vet noe om BDSM, foruten det de leser, enten på nett, eller i 50 shades triologien. Og dessuten; ordet "vanilje sex" fantes LENGE før 50 shades ble publisert. Man kan til og med høre med mennesker som er 60-70 år, og høre at mange av de brukte det ordet i sin ungdom, men da var det mer forbeholdt "hvilke hull" eller stilling det var snakk om, ikke hvor vidt det var litt mer kinky sex eller "bare vanlig" Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #31 Skrevet 28. april 2013 Hehe, historien er jo DET som er bra med bøkene, sexen er kjip. Men at historien ikke er spennende, jaja, du mot verden om det da isåfall. Og fra en forfatters perspektiv (ja, tenk, det skulle du ikke trodd) så er den ikke så aller verst skrevet. Den er nyskapende i skriveform, og krever litt mer enn en side før du glir gjennom bøkene. Men, det er jo klart, siden du sier det, så er den jo elendig skrevet. At historien er dårlig, står du fritt til å mene, vi liker ikke det samme, (jeg er som nevnt ikke så fascinert av sexscenene der, de er litt dølle), men skrivemåten skal du ikke akkurat uttale deg om når du ikke har peiling. ... det var dette da, med å besitte nok kunnskap om et emne før en uttaler seg. Det er det jo opptil flere som har fått høre her tidligere og fordi du sier det er den fantastisk? smaken er som baken, og du er ikke den eneste med "kunnskap" som du så fint kaller det. språket som brukes i de bøkene er forferdelig. det er enkelt, unyansert og hun gjentar seg selv til det kjedsommelige. den norske versjonen er bittelitt bedre en den engelske, så regner med at oversetteren var enig med meg jeg har ikke lest dem alle. fikk dem til jul (på norsk) men sluttet ganske tidlig fordi de var så vanskelige å lese på grunn av det forferdelig dårlige språket. trodde det var oversettelsen som var dårlig, og ville så gjerne skjønne hvorfor "alle" likte disse bøkene, så jeg kjøpte den første på engelsk, men måtte gi opp der og gett. det er LETT å merke at de bøkene er skrevet som fan fiction og ikke av en (det jeg regner som) forfatter. Anonym poster: 516111a87d48300305ab7c857b29d89b Nettopp, det DU regner som en forfatter Takk for at du besvarte ditt eget spørsmål eller dine egne tvil der. Punktum Anonym poster: 3c1a14cdf1777ba108c971fbfe397139 du er ikke forfatter. språket ditt regelrett suger. jeg leser mange, mange innsendte manuskipter fra folk som gjerne vil være forfattere og tror de er det fordi de fikk en novelle publisert i Hjemmet eller Norsk Ukeblad, og de minner alle om 50 shades språket. Anonym poster: 516111a87d48300305ab7c857b29d89b ååh, det hadde vært deilig å avsløre hvem jeg er, men til det holder jeg meg for god. Du tror vel ikke, som et voksent individ, at jeg sitter her og prøver å føre et forfatterspråk? Jeg er da en person som alle andre, men med litt mer kunnskap omkring bøker og det og skrive dem, tolke dem osv. Jeg er ingen verdensmester, og her inne, snakker jeg fra magen, slik jeg ser mange andre også gjør. Så hvis du virkelig tror, (fordi du sitter å leser gjennom manus av folk som så gjerne vil, og har hatt en novelle på trykk om det så var i illustrert vitenskap, ) at du kan avgjøre hvovidt jeg er forfatter eller ei, utfra et par tre innlegg på DIB, så synes jeg synd på din arbeidsgiver, som helt tydelig, har ansatt helt feil person. Dette er jo til å grine av Ps. Jeg unnlot å avslutte med punktum i sentingen over, tygg litt på den, også bruker du det i jobben din. Herreligfred er det virkelig mulig? Ps. vis sjefen din hvilken arbeidsinnsats du har gjort her inne i dag, da blir h*n nok stolt av deg! Jeg diskuterer ikke på dette nivået. Så vær så grei, kommenter og sitèr meg gjerne, men jeg orker ikke diskusjoner av dette kaliberet, det blir for dumt. Hejdå (oi, det var visst svensk... ikke forfatter da kanskje?? o-o Anonym poster: 3c1a14cdf1777ba108c971fbfe397139 jepp... i rest my case... du kan regne deg selv som forfatter alt det du vil. hvert eneste menneske som skriver noen ord på ett ark kan gjøre det, men det betyr ikke at du er en GOD forfatter. heller ikke at du har peiling på språk, bøker og forfatterskap. men kos deg videre med fantasien din du. jeg gjør en god jobb og får både kommentarer og lønn deretter. sjefen er mer enn fornøyd med min vurdering av det jeg leser. nå skal jeg sette meg ned og lese en GOD bok... en skrevet av en forfatter som vet litt om hvordan best mulig bruke språket som virkemiddel til å sette en stemning, drive en historie fremover, lage komplott og bygge spenning... i motsetning til forfatteren av 50 shades Anonym poster: 516111a87d48300305ab7c857b29d89b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #32 Skrevet 28. april 2013 Med fare for å ødelegge denne spennende diskusjonen om hvem som er en vaskeekte forfatter eller ikke, jeg prøvde å gå inn på den siden som nevnes i Hi's innlegg, men det gikk ikke så bra... Link anyone? Anonym poster: 1d3ebe7268239f036e1bb22123711c9e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #33 Skrevet 28. april 2013 Hun har sikkert slettet bloggen fordi den inneholdt avslørende bilder. Det er lett å kjenne dem igjen på interiør og klær. Anonym poster: 642affbc7843b3c4992b2bc48b962eef
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #34 Skrevet 28. april 2013 Med fare for å ødelegge denne spennende diskusjonen om hvem som er en vaskeekte forfatter eller ikke, jeg prøvde å gå inn på den siden som nevnes i Hi's innlegg, men det gikk ikke så bra... Link anyone? Anonym poster: 1d3ebe7268239f036e1bb22123711c9e http://sexblogg8089.blogspot.no/ Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #35 Skrevet 28. april 2013 Du som skal sette deg ned med en god bok; tenk så kult viss boken er skrevet av hun du diskuterer med! Åh, lol! Anonym poster: f557517c39b11f12bf7aefa79e2484a0
BikkjeBisk Skrevet 28. april 2013 #36 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. april 2013 #37 Skrevet 28. april 2013 (endret) Nå skal ikke jeg si noe om denne fetisjen, for selv om det er veeeldig langt fra noe jeg kunne tenkt meg å gjøre, så respekterer jeg at folk har forskjellige tenningsmønstre. Men jeg kan ikke fri meg fra å lure på et par rent praktiske ting ift dette og barn; - Her i huset sover vi jo ganske lettkledd, og går til og fra bad og soverom på nettene like lettkledd. Og vi dusjer med ungene, eller har iallefall døra åpen når vi dusjer slik at ungen fort kan komme inn. Ungene er jo også ofte med på toalettet når man er alene med dem- i tillegg kommer eldste ofte opp i vår seng i helgene. Og så videre. Hva da med disse heftige merkene? Hvordan forklarer man dem den dagen barna ser dem? Og oppdager at mamma har slike hver dag? - Dessuten; låse døra? Hva skjer den natta ungen har mareritt og er desperat etter å komme inn til mamma og pappa for trøst, og de er opptatte med dette og døra er låst? - Og om mannen har slik kontroll, skal bestemme alt og kan straffe deg når du glemmer å gjøre noe han vil osv: hva med den dagen UNGEN trenger deg mest, den dagen ungen er skikkelig syk og hele din oppmerksomhet må gå til denne og du ikke eier overskudd til noe annet? Straffes du får det da? Må du kaste alt i henda for å tilfredsstille mannen mens ungen overlates til seg selv? Eller kommer ungen (slik den bør) først av alt? Får du straff for å sette ungen foran mannen din sine lyster? En siste ting- du er ikke redd for at naboen, søstra di, eller hvem som helst andre som leser denne skal gjenkjenne dere? For det krever jo ikke akkurat stor fantasi for å kunne gjenkjenne interiøret i huset deres.. Endret 28. april 2013 av LillaGorilla♥♥
Toocute Skrevet 28. april 2013 #38 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Dette handler faktisk om 2 voksne mennesker som er enige om hvordan de vil ha det. Syns det blir feil å sammenligne pedofil og barn. For barn er barn, ikke voksne som kan tenke helt selv, myndige og osv...
BikkjeBisk Skrevet 28. april 2013 #39 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Dette handler faktisk om 2 voksne mennesker som er enige om hvordan de vil ha det. Syns det blir feil å sammenligne pedofil og barn. For barn er barn, ikke voksne som kan tenke helt selv, myndige og osv... Skjønner at den sammenligningen er drøy. Men når man tenker virkelig over BDSM er det jo sykt. Skjønner at det er to voksne mennesker som gir sitt samtykke, men hvis man begynner å gå inn i psyken er det jo interessant og noe som ikke høres bra ut.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #40 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f
BikkjeBisk Skrevet 28. april 2013 #41 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Men den delen er jo like syk. Huhei så godt en har det hvis en er av den underdannige typen og er mobbeoffer...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #42 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Dette handler faktisk om 2 voksne mennesker som er enige om hvordan de vil ha det. Syns det blir feil å sammenligne pedofil og barn. For barn er barn, ikke voksne som kan tenke helt selv, myndige og osv... Skjønner at den sammenligningen er drøy. Men når man tenker virkelig over BDSM er det jo sykt. Skjønner at det er to voksne mennesker som gir sitt samtykke, men hvis man begynner å gå inn i psyken er det jo interessant og noe som ikke høres bra ut. Det er jo ikke slik at alle som driver BDSM har en dårlig psyke, fortid eller nåtid.. Det finnes mange oppegående mennesker, som liker det, fordi det fortsatt blir sett på som "feil", det er ikke slik som i 50 shades for alle. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #43 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Men den delen er jo like syk. Huhei så godt en har det hvis en er av den underdannige typen og er mobbeoffer... Underdanig i BDSM VELGER å være underdanig, man blir ikke tvunget eller mobbet til å bli det.. Man må faktisk ha en funksjonell psyke, for å utøve det over tid, nettopp fordi man ikke skal slite psykisk pga livsstilen.. Man bør sette seg brtydelig mer inn i denne livsstilen, før man uttaler seg slik du gjør her. I følge deg, så sliter jo alle som driver med BDSM med psyken og de underdanige er underkuet osv? Nei, du bør nok lære mer om det, eller la være å uttale deg. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f
BikkjeBisk Skrevet 28. april 2013 #44 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Dette handler faktisk om 2 voksne mennesker som er enige om hvordan de vil ha det. Syns det blir feil å sammenligne pedofil og barn. For barn er barn, ikke voksne som kan tenke helt selv, myndige og osv... Skjønner at den sammenligningen er drøy. Men når man tenker virkelig over BDSM er det jo sykt. Skjønner at det er to voksne mennesker som gir sitt samtykke, men hvis man begynner å gå inn i psyken er det jo interessant og noe som ikke høres bra ut. Det er jo ikke slik at alle som driver BDSM har en dårlig psyke, fortid eller nåtid.. Det finnes mange oppegående mennesker, som liker det, fordi det fortsatt blir sett på som "feil", det er ikke slik som i 50 shades for alle. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Har aldri lest 50 Shades så det kan jeg ikke svare på. Jeg tror det er mange som jobber og lever "normale" liv og det er helt sikkert et vidt spekter av hva som kan kalles for BDSM. Men det er noe allikevell som får meg til å tenke at dette ikke er sunt og noe man ikke burde dyrke. Jeg bare tenker f.eks at når man har holdt på en stund med å slå med pisk på rumpa til sin kjære blir man kanskje lei av dette etter en stund og man drar det til nye høyder og presser muligens sin partner psykologisk på ting som kan eventuelt være farlig?
BikkjeBisk Skrevet 28. april 2013 #45 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Men den delen er jo like syk. Huhei så godt en har det hvis en er av den underdannige typen og er mobbeoffer... Underdanig i BDSM VELGER å være underdanig, man blir ikke tvunget eller mobbet til å bli det.. Man må faktisk ha en funksjonell psyke, for å utøve det over tid, nettopp fordi man ikke skal slite psykisk pga livsstilen.. Man bør sette seg brtydelig mer inn i denne livsstilen, før man uttaler seg slik du gjør her. I følge deg, så sliter jo alle som driver med BDSM med psyken og de underdanige er underkuet osv? Nei, du bør nok lære mer om det, eller la være å uttale deg. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Jeg har ikke sakt at hele hurven er nervevrak eller lever på trygd. Men jeg er overbevist om at diagnosen ikke skulle vært fjernet fra Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders
OmpaLompaSukkerklumpa Skrevet 28. april 2013 #46 Skrevet 28. april 2013 Folk skulle visst kor mange rare, ulike og uvanlege tenningsmønstre det finst der ute. Eg såg ein dokumentar om dette ein gong, og der var det folk som tente på å ha på seg bleier fulle av piss, pakke seg i bobleplast, trakke på småfuglar med stiletthæler og å ha seg med bamsar og kosedyr. Ja, det var til og med ein fyr som var "kjæreste" med bamsen sin, hadde klypt hol baki og hadde seg med han. Og han likte best å sjå på Snurre Sprett når han skulle kose seg med seg sjølve. Og det var heilt seriøst, ikkje kødd ein gong. Så denne bloggen er ingenting i forhold til det eg nett nemte.
Light of my life Skrevet 28. april 2013 #47 Skrevet 28. april 2013 Klikket ikke på blogglinken før nå. Angrer. Hvis jeg hadde fysisk klart å brenne mine egne netthinner skulle jeg gjerne gjort det for å bli kvitt bildene. Fatter ikke at noen frivillig legger ut bilder av seg selv på den måten. Kan da ikke være vanskelig å kjenne igjen vedkommene utifra bildene? *grøsser*
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #48 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Men den delen er jo like syk. Huhei så godt en har det hvis en er av den underdannige typen og er mobbeoffer... Underdanig i BDSM VELGER å være underdanig, man blir ikke tvunget eller mobbet til å bli det.. Man må faktisk ha en funksjonell psyke, for å utøve det over tid, nettopp fordi man ikke skal slite psykisk pga livsstilen.. Man bør sette seg brtydelig mer inn i denne livsstilen, før man uttaler seg slik du gjør her. I følge deg, så sliter jo alle som driver med BDSM med psyken og de underdanige er underkuet osv? Nei, du bør nok lære mer om det, eller la være å uttale deg. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Jeg har ikke sakt at hele hurven er nervevrak eller lever på trygd. Men jeg er overbevist om at diagnosen ikke skulle vært fjernet fra Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders Det er jo nettopp fordi alle ikke sliter mentalt at det ble fjernet!!! Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f
BikkjeBisk Skrevet 28. april 2013 #49 Skrevet 28. april 2013 Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet. For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp. Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Men den delen er jo like syk. Huhei så godt en har det hvis en er av den underdannige typen og er mobbeoffer... Underdanig i BDSM VELGER å være underdanig, man blir ikke tvunget eller mobbet til å bli det.. Man må faktisk ha en funksjonell psyke, for å utøve det over tid, nettopp fordi man ikke skal slite psykisk pga livsstilen.. Man bør sette seg brtydelig mer inn i denne livsstilen, før man uttaler seg slik du gjør her. I følge deg, så sliter jo alle som driver med BDSM med psyken og de underdanige er underkuet osv? Nei, du bør nok lære mer om det, eller la være å uttale deg. Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Jeg har ikke sakt at hele hurven er nervevrak eller lever på trygd. Men jeg er overbevist om at diagnosen ikke skulle vært fjernet fra Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders Det er jo nettopp fordi alle ikke sliter mentalt at det ble fjernet!!! Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f Det finnes MANGE diagnoser som man ikke trenger å leve på trygd for!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #50 Skrevet 28. april 2013 Det finnes MANGE diagnoser som man ikke trenger å leve på trygd for! Hva i huleste har trygd med saken å gjøre?! Ser virkelig ikke hvorfor du blander det inn i bildet.. Det finnes diagnoser hvor BDSM er innlemmet, uten at det lar BDSM stå alene, for BDSM er ikke en mental forstyrrelse i seg selv, det KAN komme av mental forstyrrelse, det er en forskjell der! Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå