Gå til innhold

Blogg om gravid kvinne i BDSM-forhold!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjemmes ikke over det jeg gjør og har gjort. Eneste grunnen til at jeg er anonym, er pga hetsingen av "utenforstående". Hvis noen spør meg, så vil de få svar. Både om at jeg er submissiv, liker bdsm, og at det er jeg som har skrevet bloggen.

Anonym poster: e3406f654fd9aaf360c94a468a51e144

Men hva med barnet ditt da? Tenker du på hvordan dette på sikt kan ramme henne? Bloggingen altså, ikke livsstilen.

Nå driver ikke jeg med BDSM eller blogging, men hvorfor er dette verre enn disse mammabloggene hvor mødre legger ut ALT om ungene sine? Jeg tenker at det ikke kommer til å være noe problem for dette barnet, og at foreldre som evt gjenklenner mor og far til jenta vil ha samme seksuelle preferanse. Jeg tror blogging om ungene er langt mer sjenerende for dem enn blogging om sex, særlig når den er såpass anonym som denne er.

Til Hi vil jeg bare si, ut i fra det du sier her, om hvilke forhåndsregler dere tar nå og kommer til å ta i fremtiden kan jeg ikke forstå at sexlivet deres vil være et problem i forhold til å ha barn. Kos dere :)

Anonym poster: 1240c45f9e92deebe2bc6519e480f0db

Mange mammablogger er også langt over grensen, og kan også være skadelig for barna på sikt, uten tvil.

Bilder av mors kjønnsorgan og diverse puttet opp i rumpen er likevel hakket over på skalaen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med rosabloggerne?

Jeg hadde skjemtes MYE mer om mamma hadde vært en rosablogger, enn en bdsmblogger ;)

Enn å ha så dum ei mor da :lol:

Skrevet

Hva med rosabloggerne?

Jeg hadde skjemtes MYE mer om mamma hadde vært en rosablogger, enn en bdsmblogger ;)

Enn å ha så dum ei mor da :lol:

Jeg er ingen stor fan av rosabloggere selv, og hadde blitt flau av å se mamma blogge om dagens outfit og cupcakes.

Å se bilder av mamma bakbundet og kneblet med dåsa i været og en dildo opp rumpa derimot... Det hadde vært traumatisk. Ville trolig trengt grundig terapi,

Anonym poster: 27ad1f5769c7ca5f2dc0ed40ea44ab4b

Skrevet

Noe jeg ikke er. Men folk er ikke like dømmende da.

Er de ikke??? Jeg ble slått helseløs på skolen, av egne venner, når jeg gikk ut som bifil, når jeg fortalte en liten vennegruppe at jeg likte BDSM, så trakk de bare på smilebåndet og sa de aldri ville turt å prøve det... Så det blir feil å sette det opp som om det å være homofil er lettere enn å utøve BDSM.

Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f

Skrevet

Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders).

Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet.

For meg er de/dere syke. Dere trenger seriøst hjelp.

Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt.

Men den delen er jo like syk. Huhei så godt en har det hvis en er av den underdannige typen og er mobbeoffer...

Mobbeofre har ingenting med masochisme å gjøre! Vanligvis er det ledere og dominante i hverdagslivet som liker å innta en masochistisk rolle under sex. Uansett ble jeg direkte kvalm av bloggen ja.... Litt trist med barn som skal vokse opp i en familie hvor et par er så fikserte på dette at det okkuperer tankene deres så mye...

Anonym poster: 2906d2540940c7a34e34b725a93cc11a

Skrevet

Det okkuperer ikke tankene våre så mye. Hun får all vår tid og oppmerksomhet når hun er våken. Dette er noe vi kun gjør når vi har tid.

Som jeg skrev i siste innlegget på bloggen, så liker han å gjør meg kåt når han har mulighet til det, og vi ikke kan gjøre noe med det.

Men det gjør meg bare ekstra glad, og humøret er helt på topp. Noe som er enda bedre for henne.

Skrevet

Av nysgjerrighet: hvorfor blir du tent av å bli dominert? Altså: han kan jo dominere deg på mange måter uten å slå deg nesten helseløs? Jeg tror ikke noe på at du får orgasmer på orgasmer når han pisker deg til blods, penetrerer deg med en stor dildo i rompa, slår deg med spanskrør, setter klesklyper på klitoris osv..... Dette er helt uforståelig for meg..... og ikke minst skremmende. Jeg tror, dessverre, at det er tanken på dette som tenner deg, men når du står midt oppi dette, kan det umulig være godt??

Jeg har hatt analsex med mannen min (dårlig sammenligning, men det eneste jeg har...) som for meg er smerte. Men: jeg har blitt kåt av tanken, og har blitt med på det, men under selve akten, så er det jo bare en forferdelig smerte...... Og ikke minst etterpå! Er det ikke slik for deg også?

Anonym poster: 9024c0a9422dc18fc8916bfb1d701a9a

Skrevet

Jeg er masochist. (http://no.wikipedia.org/wiki/Masochisme)

Noen tenner rett og slett på smerte. Og jeg er en av de.

Når jeg står midt i det, så er det godt. Jeg kjenner det bygger seg opp. Jeg blir veldig våt. Blir man våt hvis man ikke liker det?? ;)

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg blir det. Det er bare noe jeg har funnet ut med tiden. Jeg husker tilbake til tidligere forhold, der alt var "vanlig". Jeg savnet noe. Sexlivet var kjedelig.

I det siste forholdet fikk jeg overtalt han til å slå meg litt på rumpa under sex, og det var rett og slett noe jeg likte.

Nå har jeg endelig funnet enn som kjører det helt ut. Og som liker å dominere :)

Skrevet

Jamen, det kan vel ikke værre GODT å bli slått til blodts på rompa??!!! Skjønner virkelig ikke dette..... "82

Skrevet

Oj ... Jeg var inne på bloggen og tittet nå.

Dette var jo litt .., spesielt, da ...

Klesklyper skal være på klessnoren - ikke på fiffinetten!

Jeg er ikke prippen, altså, men her ble jeg litt mørkeredd ... du godeste ... AU!! Også kjøpe sexleketøy på Biltema, da ...

Det er skøy å være litt småkinky på lørdagskvelden, men ... AU!!!

Skrevet

Jamen, det kan vel ikke værre GODT å bli slått til blodts på rompa??!!! Skjønner virkelig ikke dette..... "82

Hun er en masochist, om hun IKKE hadde likt det, hadde hun fint sluppet unna om hun brukte sikkerhetsordet, hun holder ut det hun tåler når hun blir avstraffet, og lar han holde på til hun føler det ikke gjør henne kåt lenger.. Det virker som om du og andre her, ikke klarer å se at det holdes strenge regler, retningslinjer og SIKKERHET for begge parter når dette utøves... Det er ikke slik at hun blir bundet fast, kneblet og han slår løs på henne som han vil... Det er nok dette du/dere ikke klarer å innse.

Skrevet

Jeg er ikke prippen, altså, men her ble jeg litt mørkeredd ... du godeste ... AU!! Også kjøpe sexleketøy på Biltema, da ...

Smaken er som baken sies det.. Noen tenner på smerte, ikke ekstrem smerte, men smerte de holder ut, mens andre avtennes av smerte.

Skrevet

Herregud, som jeg ler av ordet "fiffinetten", Nurkis! :D

Skrevet

Nei jeg skal ikke dømme noen. Vær som dere vil, men det er ikke noe for meg:)

Skrevet

Jeg MÅ bare spørre... Hva er vanilje-sex?

Opplys en uviten stakkar :P

Anonym poster: 21a63152d467a257ca68bd3b1158db57

Skrevet

Herregud, som jeg ler av ordet "fiffinetten", Nurkis! :D

Har lært det ordet her på DiB. Det kom opp i en tråd om kjælenavn på "kvinnligheten". Blant "hufser" og "snufser", halve dyreriket (med både fjærkre og gnagere) og mye annet snusk dukket fine fiffinetten opp :)

Man skal være god og grei med fiffinetten, den fortjener kos og kjærlighet - ikke klesklyper!

Skrevet

Oida, her var det mange utvitende og dømmende svar!

Som enkelte har påpekt finnes det nok mange osm utøver annet enn vaniljesex.

Jeg er også en av de, vi er bdsm light, og vi swinger i perioder hvor det finnes tid og overskudd nok til det. (Fast tredjepartner) Han er dominant, jeg er sub (underdaning) . Noter også samtidig at det er kun i senga rollefordelingen er slik, ellers i livet vårt er det jeg som både er og fremstår som den dominante parten, og han litt som en tøffelhelt-ish:)

BDSM kan være, for enkelte, en livsstil, for andre er det, tja, la oss kalle det en hobby.

Det er fullt ut kombinerbart med et "normalt" liv ellers, og innebærer jo at man gjør det man liker, fantaserer om og tenner på.

Selv har jeg vært vanilje i mange år, og mannen også, så eskalerte det en periode, og vi gikk litt lenger for hver gang, helt til det på en måte ble nok og vi startet tilbake på vanilje. Nå er vi på vei inn i en periode hvor vi utøver bondage og bdsm light igjen. (jeg tenner ikke på smerte da, bare for å ha sagt det..)

Å uttale seg så bastant og dømmende om noe man ikke forstår grenser faktisk mot hvordan eldre mennesker, som mine besteforeldre snakker om "disse skikkelig farlige og skumle innvandrerfolka" Der de bor er det ei thaidame som er født og oppvokst i Norge, og det er en indisk familie. SKUMMELT!

Anonym poster: 2fe7672b0b350eef3afc651a6f7697e6

Skrevet

Merkelig at de fjernet BDSM fra diagnoseboka(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders).

Når man virkelig tenker over det, det at man tenner på å skade noen - det er rett og slett sykt. Hva blir det neste? At det er lov å tenne på barn? Jada, skjønner at barn ikke kan gi sitt samtykke, men altså pedoer kan se på "uskyldige" bilder av barn som bader i bikini f.eks å tenne på det. Hvorfor er ikke det greit da? Barnet blir jo ikke der og da skadet.

Forskjellen på de sammenligningene dine, er jo at den underdanige tenner på BDSM også, man går ikke inn i et slikt forhold uten å like det selv. I BDSM er det regler de følger, det er gjensidig respekt og tillitt.

Men den delen er jo like syk. Huhei så godt en har det hvis en er av den underdannige typen og er mobbeoffer...

Underdanig i BDSM VELGER å være underdanig, man blir ikke tvunget eller mobbet til å bli det.. Man må faktisk ha en funksjonell psyke, for å utøve det over tid, nettopp fordi man ikke skal slite psykisk pga livsstilen.. Man bør sette seg brtydelig mer inn i denne livsstilen, før man uttaler seg slik du gjør her. I følge deg, så sliter jo alle som driver med BDSM med psyken og de underdanige er underkuet osv? Nei, du bør nok lære mer om det, eller la være å uttale deg.

Jeg har ikke sakt at hele hurven er nervevrak eller lever på trygd. Men jeg er overbevist om at diagnosen ikke skulle vært fjernet fra Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders

Så i så måte mener du at det også var feil å fjerne Homofili fra listen over mentale lidelser, og kanskje du også mener at det burde være straffbart for to homofile menn å kysse på åpen gate slik som for kun kort tid siden.

Det står mye i grunnloven som jeg kunne dradd frem for å sammenligne, men skal holde meg for god til å komme med like dårlige sammenligninger som andre her har gjort ;)

Skrevet

Å uttale seg så bastant og dømmende om noe man ikke forstår grenser faktisk mot hvordan eldre mennesker, som mine besteforeldre snakker om "disse skikkelig farlige og skumle innvandrerfolka" Der de bor er det ei thaidame som er født og oppvokst i Norge, og det er en indisk familie. SKUMMELT!

Anonym poster: 2fe7672b0b350eef3afc651a6f7697e6

Eh... Bra sammenligning, liksom.....

Anonym poster: 1d12089245864cd43904eeac5c3f8382

Skrevet

"En får værra som en er om en ikke vært som en sku...."

Anonym poster: da7c8b0e7172e59818c8476f5ab6cc78

Skrevet

Her høres det jo ut som om HI er underdannig på heltid. Altså ikke bare i senga, men hun må jo gjøre flere oppgaver om dagen som mannen hennes har befalt, hvis ikke blir det pisking og avstraffing!!

Høres helt forferdelig ut..... Håper virkelig HI virkelig vil dette, og ikke bare har blitt jernevasket av mannen..... :(

Skrevet

"Vil også si at det å bli mamma, har vært en fantastisk opplevelse. Tok mye krefter i starten, men har blitt mye bedre nå som hun sover bedre. Men er frustrerende å være VELDIG kåt, og hun ikke vil sove :P"

Say, WHAT?? Mulig at jeg er prippen, men det å skrive om å bli mamma for første gang i samme setning som at det er frustrerende å være kåt og så skylde det på babyen er for meg bare veldig veldig feil.

Dere setter nok ikke babyen først og dette kan aldri ende godt for barnet :(

Anonym poster: 7bd51e1690cd7f8a22b2f0546c3dc459

Skrevet (endret)

Underdanig i BDSM VELGER å være underdanig, man blir ikke tvunget eller mobbet til å bli det.. Man må faktisk ha en funksjonell psyke, for å utøve det over tid, nettopp fordi man ikke skal slite psykisk pga livsstilen.. Man bør sette seg brtydelig mer inn i denne livsstilen, før man uttaler seg slik du gjør her. I følge deg, så sliter jo alle som driver med BDSM med psyken og de underdanige er underkuet osv? Nei, du bør nok lære mer om det, eller la være å uttale deg.

Jeg har ikke sakt at hele hurven er nervevrak eller lever på trygd. Men jeg er overbevist om at diagnosen ikke skulle vært fjernet fra Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders

Så i så måte mener du at det også var feil å fjerne Homofili fra listen over mentale lidelser, og kanskje du også mener at det burde være straffbart for to homofile menn å kysse på åpen gate slik som for kun kort tid siden.

Det står mye i grunnloven som jeg kunne dradd frem for å sammenligne, men skal holde meg for god til å komme med like dårlige sammenligninger som andre her har gjort ;)

Homofili er noe helt annet - det er en legning. Og jeg mener ikke at det skal være straffbart hva 2 voksne mennesker foretar seg så lenge det er frivillig uansett om det er det motsatte kjønn eller man tenner på å daske kjærringa med en levende torsk. Men selv om alt dette er frivillig betyr det aldeles ikke at man er frisk og burde gjøre det. Det er ikke ulovlig å sitte på rommet å skjære seg i armen, men sykt er det.

Bare en ting som gjør at de ikke virker så utrolig smarte (om vi skal være så frekke) er at alt dette har blitt lagt ut da hun var gravid, de burde VIRKELIG forstått at denne livsstilen som de bretter ut for omverdenen kunne fått konsekvenser. Det værste bildet er vell når hun sitter kneblet med en ball i kjeften og bind for øya. Jeg hadde ikke akkurat hatt problem med å kjenne igjen mora mi selv om hun hadde bind for øya.

Stakkars unge sier jeg bare - dere aner bare ikke hva dere har muligens satt i gang.

Endret av BikkjeBisk
Skrevet

Har ikke hatt bdsm sex så lenge jeg har vært gravid jeg. Redd for å skade babyen når kroppen blir stressa.....men gleder meg til å begynne på igjen så fort babyen er ute smile.png

Anonym poster: 5dedc396a05f61497d05062d8da6ec49

Du som hadde bloggen? Det er jo et gravidbilde hvor du er bundet fast, og står rett opp og ned med en pisk liggende over magen?? Tosk.

Anonym poster: 6ed5e00387a21f713662295d74ac81a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...